Лауда: Ботас ще е бърз като Розберг

Ники Лауда е уверен, че в "Мерцедес" са взели правилното решение

© Reuters

Ники Лауда е уверен, че в "Мерцедес" са взели правилното решение



Легендата във Формула 1 Ники Лауда смята, че новият пилот на "Мерцедес" Валтери Ботас ще бъде поне толкова бърз, колкото оттеглилият се световен шампион Нико Розберг.


Австриецът даде да се разбере, че финландецът ще получи шанс да предизвика съотборника си Люис Хамилтън.


След седмици на преговори в търсене на заместник на Розберг "Мерцедес" и Ботас най-накрая подписаха договор в понеделник, с което беше приключен трансферът от "Уилямс". А Лауда няма съмнения, че германският отбор е взел правилния човек.




"Ботас е най-добрият вариант. Вярвам, че може да кара близо до нивото на Нико. Затова започваме новия сезон с него и Хамилтън", заяви Лауда пред RTL.


"Търсехме пилот, който пасва на нашия отбор. Досега непрекъснато имахме двама топ пилоти, които можеха да се борят за титлата. Нико и Люис бяха прекрасен пример за това, защото се бореха рамо до рамо. Понякога единият беше отпред, понякога другият. В последните три години спечелихме всичко възможно. Затова решихме да заложим на Ботас, който ще донесе опит и скорост в отбора", добави той.


"Той е спокоен финландец и това ми харесва. Не говори много, но работи здраво. Тото (Волф) и аз го познаваме от години. Мисля, че ще пасне наистина добре в отбора", каза още Лауда.


Лауда каза, че двамата пилоти на "сребърните стрели" ще имат свободата да се конкурират.


"Както винаги, двамата пилоти ще могат да натискат колкото искат, напълно свободни. Това не се е променяло в "Мерцедес" и няма да се промени и в бъдеще. Говорихме с Луис и му обяснихме, че Ботас ще кара наравно с него. Люис няма проблем с това, както и Ботас", добави австриецът.

Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 810 Любопитно

    10 за Хамилтън срещу 9 победи за Розберг, да отбележим все пак...
    Само да видим на кого ще "се паднат" счупените двигатели през този сезон!
    Защото миналият бе доминиран/дирижиран най-вече от това!
    Всичките счупени, по незнайна причина, "се паднаха" на Хамилтън, плюс безброй подменени други агрегати и задни стартови позиции заради наказания...

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  2. 2 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 959 Неутрално

    Е, доста хора се съмняват, че тая година бяха даже прекалено изравнени условията, даже и старите титли на Хамилтън беха включени в баланса, ама нема лошо, все пак и германци трябва да печелят с Мерцедес. А сега взимат спокоен финландец, може би с надеждата догодина да вървят безаварийно колите на един див англичанин, изгорял от слънцето.

  3. 3 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#1] от "The Core":

    Напротив, за Малайзия си казаха, че са използвали прекалено тънко масло като вид агресивна настройка за повече мощност.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  4. 4 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#3] от "deutschwagen":

    То без масло е още по-добре!
    Хем ще махнат маслената помпа, хем теглото на маслото и ще е още по-, по-, най-...

    "Просто не мога да повярвам, че от 8 коли с двигател Мерцедес само моята се разваля тази година. Нещо не е наред, но не мога да направя нищо. Просто е странно. Мерцедес са направили 43 двигателя и само моите се повредиха", заяви афектираният Хамилтън.
    Правят двигатели за толкова много пилоти, но само с моя има проблеми тази година. Някой трябва да ми даде отговори, защото това вече е неприемливо. Боря се да спечеля, но постоянно моите двигатели се развалят. Нещо не е наред", заяви разгневен Хамилтън.

    "Много от състезанията са решаващи и това беше едно от тях. Някой не иска да победя тази година, но аз няма да се откажа. Ще се боря!", закани се той.

    Отговор не съм чул до днес...

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  5. 5 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1114 Неутрално

    До коментар [#1] от "The Core":

    Ми като е толкова прецакан Хамилтън, що не смени тима? Да зареже Мерцедес, явно го саботират. Да иде в друг тим и готово.

  6. 6 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 1604 Неутрално

    Хвърляме монета и 10 пъти пада все на едната страна, например ези. Хвърляме единадесети път. Знаете ли каква е вероятността да се падне пак ези? Вероятността е точно 1/2, колкото и за тура.
    Не вярвам че при Хамилтън имаше конпирация, а и отбора нямаше полза от това.

  7. 7 Профил на Иван Раданов
    Иван Раданов
    Рейтинг: 506 Неутрално

    През 2014 и 2015 на Розберг му се чупи какво ли не, но той запази достойнство и не се оплака, поне не така публично. През 2016 лошият късмет беше за Хамилтън и той не пропусна да пищи, все едно го насилват нещо.

    Спомнете си и Баку 2016 - на Розберг му трябваше обиколка и нещо, за да намери в менютата какво трябва да оправи, Хамилтън се въртя поне 10 обиколки със спънат мотор и не спря да хленчи по радиото да му кажат къде да гледа, което и той самият знаеше, че е забранено да се прави.

    Хамилтън си е един от най-добрите пилоти в съвременната Формула 1, все пак не случайно е трикратен шампион. Но за да успява, него трябва да го подпира на максимум целият отбор. Розберг, а мисля и Ботас също, имат нужда от доста по-малко подкрепа, за да постигат резултати. Та затова си мисля, че ако Мерцедес запазят технологичното си предимство при променените правила през 2017, то Ботас поне ще поизпоти Хамилтън тази година и не съм сигурен кой ще е по-напред в края на сезона.

  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#4] от "The Core":

    Аз ти дадох отговор за Малайзия. Поразрови се и виж. Дори Лиглю Хамилтън спря да мрънка. Като не са искали той да спечели, защо не напусне гадния си отбор? Нищо, че от всички шампиони в иторията, той има най-добрата надеждност на техниката постигана някога.

    Има едни неща дето екипът правят по болидите, дето им викат настройки. Всеки болид си има собствен екип, който прави собствени настройки. Между другото, екипът на Хамилтън от 2016 работеше за Розберг 2014-2015, след което им ги размениха.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  9. 9 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 873 Любопитно

    [quote#6:"blagoj"]Вероятността е точно 1/2, колкото и за тура. [/quote]
    което показва, че таз теория чисто и просто не е вярна...просто защото е правена за много големи числа. Пък и откъде монетата да знае от кога започваме да броим, и че експериментите са 10 отделни, плюс един допълнителен, а не 11, щото ако са 11, а в първите 10 се е паданало ези, вероятността на 11я да се падне тура е лееееко над 1/2, за да може сумарно при 11 да излезе 50:50......

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  10. 10 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 873 Неутрално

    [quote#7:"Иван Раданов"] Но за да успява, него трябва да го подпира на максимум целият отбор. Розберг, а мисля и Ботас също, имат нужда от доста по-малко подкрепа,[/quote]
    не съм съгласен, хамилтона просто седи и кара, и да, очаква колата да му е наред. барби, понеже е читанка, си е прочел РТФМ и следователно може да си оправи настройките. Доколко това е негова работа.....въпрос на мнение. Но от хамилтон не помня да съм чувал моля другарко, той не ме пуска, докато това беше редовният рефрен на нико последните 3 години

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  11. 11 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 873 Весело

    [quote#8:"deutschwagen"]Между другото, екипът на Хамилтън от 2016 работеше за Розберг 2014-2015, след което им ги размениха. [/quote]
    което рабира се е чиста случайност, и няма нищо общо с това че барби спечли, нали? ах че си готин......

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK