Телевизионният рейтинг на Супербоул падна за втора поредна година

Шоуто на Лейди Гага на почивката е събрало 117.5 милиона зрители

© Reuters

Шоуто на Лейди Гага на почивката е събрало 117.5 милиона зрители



Супербоул LI може да беше един от най-зрелищните финали в историята на Националната футболна лига (НФЛ), но това не му помогна да постигне рекорден телевизионен рейтинг. Дори напротив - за втора поредна година беше отчетен спад на телевизионните зрители, пише "Ню Йорк таймс".


Общо 111.3 милиона души са гледали по FOX незабравимото шоу, при което "Ню Инглънд пейтриътс" направи най-великия обрат в Супербоул, за да победи "Атланта фалкънс" след продължение. Това е с 600 хиляди зрители по-малко спрямо миналия сезон.


От FOX обясниха, че са имали и допълнителни 1.72 милиона зрители онлайн. Други 650 хиляди са гледали мача по испаноезичния FOX Deportes.




Така от компанията изчисляват, че общият брой на зрителите от всички платформи е 113.7 милиона души. Това е вторият най-добър резултат в историята след рекордните 114.4 милиона от 2015 г., когато "патриотите" победиха с 28:24, "Сиатъл сийхоукс".


Границата от 100 милиона зрители беше премината през 2010 г. и от тогава не е имало по-малко от 106 милиона зрители на мач.


Шоуто на Лейди Гага на почивката е събрало 117.5 милиона зрители. С това се нарежда на второ място след изпълнението на Кейти Пери преди две години.

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 3800 Неутрално

    Така от компанията изчисляват, че общият брой на зрителите от всички платформи е 113.7 милиона души. Това е вторият най-добър резултат в историята
    ------------------------------------------------------------
    Чакайте ся....
    Кое е вярното ?
    Че имало втора година поред спад
    Или,че това е вторият най-добър резултат
    за количество зрители в историята ?!?!?!
    Май-май е вярно ВТОРОТО.
    Във времето на Интернет не можеш
    да искаш махалата да се събере около
    единствения телевизор в квартала,
    за да гледа мач.....
    Иначе,по инерционната логика
    следващият Супер боул ще събере
    рекорден брой зрители,предвид
    вчерашното шоу....

  2. 2 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1839 Неутрално

    Няма как да е еднакъв всяка година броя на зрителите.Важното е,че не пада под 100 милиона вече седма година.Не знам някакъв национален спорт да събира на финал толкова зрители на различни видео платформи.

  3. 3 Профил на paul_proteus
    paul_proteus
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Не виждам нищо притеснително. Разликата е по-малка от 0.6% а със онлайн зрителите е дори по-добре.

    Друг въпрос е дали американската версия на ръгби си заслужава, но статията не е затова.

    "Nothing succeeds as planned" - J. Heller in "Good As Gold"
  4. 4 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1270 Неутрално

    Сигурно броят на зрителите на сокър финала се е покачил резко - природата не търпи празни пространства.

  5. 5 Профил на hugo_chaves
    hugo_chaves
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#4] от "Цайко":
    Да много популярен става футбола и там.В МЛС ще има още два нови отбора имат желание и още 12 нови отбора.Повече от 7 милиона души публика на мачове през миналият сезон.

  6. 6 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6562 Неутрално

    Голямо зрелище си е - това е истината - и още по-голям бизнес

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  7. 7 Профил на Андонов
    Андонов
    Рейтинг: 706 Весело

    Ужас. Закривай, става нерентабилно.

    “Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж Оруел
  8. 8 Профил на THE 10 DOLLAR CHALLENGE
    THE 10 DOLLAR CHALLENGE
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Три часа, от които два са само реклами, 20 минути е пеене итанцуване, 30 минути нареждане по терена и то какво остана....
    Да им се чудиш на американците, защо губят интерес?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK