
© Reuters
Райконен постигна най-доброто време за деня
Пилотът на "Ферари" Кими Райконен даде най-доброто време във втория ден от първите предсезонни тестове във Формула 1, а световните шампиони от "Мерцедес" отново впечатлиха с общия брой обиколки, които завъртяха на пистата "Каталуня".
Райконен зададе темпото с обиколка за 1:20.960 мин. в следобедната сесия, в която караше с гумите софт.
Люис Хамилтън даде второто най-добро време - 1:20.983 мин., което беше постигнато сутринта със супермеките сликове.
С меките смеси англичанинът даде с 0.6 сек. по-бавно време от най-добрата от 108-те обиколки на Райконен. Реално сравнение във времената на двамата обаче няма как да бъде направено, тъй като не е ясно с какво количество гориво и с какви настройки караха.
Трикратният световен шампион се съсредоточи в издръжливостта и изпробва новото крило на болида. Англичанинът натрупа 66 обиколки, колкото е цялата дължина на Гран при на Испания.
Новият му съотборник Валтери Ботас се качи в болида след обяд и направи първата си пълна състезателна симулация. Финландецът натрупа общо 102 обиколки и даде седмото най-добро време сред 11-те пилоти, които излязоха на пистата днес.
Така в първите два дни от тестовете в Барселона "Мерцедес" записа повече от 300 обиколки.
© Reuters Хамилтън (на снимката) направи 66 обиколки сутринта, а съотборникът му Валтери Ботас добави 102 в следобедната сесия
Пилотът на "Ред бул" Макс Верстапен даде третото най-добро време днес, но имаше проблем със стабилността на пистата и изостана с повече от секунда от най-бързия тур на Райконен.
Кевин Магнусен и Естебан Окон, които караха с гумите суперсофт, допълниха челната петица с изоставане от съответно 1.244 сек. и 1.549 сек. Датският пилот на "Хаас" записа върховите за деня 118 обиколки, а французинът направи 86 обиколки с болида на "Форс Индия".
В същото време проблемите на "Макларън" с двигателя на "Хонда" продължиха във втори пореден ден. След като вчера Фернандо Алонсо записа едва 26 обиколки, днес Щофел Вандоорн се задържа на пистата само 14 обиколки повече.
© Reuters Проблемите на "Макларън" продължиха с пълна сила
24-годишният белгиец направи 29 обиколки сутринта, преди двигателят му да започне да губи мощност. След това цялата му задвижваща система беше сменена, но той успя да се върне на пистата едва в последния час от тестовете и да добави само 11 тура. От отбора не съобщиха какъв е бил проблемът.
По-бавен от Вандоорн днес беше единствено пилотът на "Уилямс" Ланс Строл. 18-годишният канадец се завъртя и разбира предното си крило още в сутрешната сесия. До края на деня той не успя да се върне на пистата и завърши само с 12 обиколки.
hamiltonf
Рейтинг: 4215 НеутралноПо-интересното е, че започнаха съмненията при спазване на правилата. На прицел е Ред Бул - относно окачването. И в тази връзка, още необявено официално, ФИА е приела 5 критерии:
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.1) Any system that changes its behaviour in response to accelerations of the car in any direction (including vertical and lateral) would not be considered permissible.
2) There can be no direct coupling between the ride height function of the suspension and the braking or steering of the car.
3) There can be no ride height control as opposed to ride height reaction.
4) Storing of energy by any means for later deployment would not be permitted. There is energy store in any damper, spring or a tyre but to store that (as a hydraulically-controlled damper could be made to do) would not be allowed.
5) There cannot be any direct coupling between the heave (vertical force) and roll elements of the suspension.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
qwerty 500
Рейтинг: 312 НеутралноДойчваген де си да поспорим малко...
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.hamiltonf
Рейтинг: 4215 ВеселоДо коментар [#2] от "Wornoxmaniak":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Трудно ще е, но чак без шансове!? Според букмейкрите - ярки фаворити, както при пилотите, така и при конструкторите...
neut
Рейтинг: 4770 НеутралноМежду "Мерцедес" и "Ферари" ще бъде тазгодишната основна битка при конструктори и пилоти
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restvassilun
Рейтинг: 4497 НеутралноКими ми е любимец от години! Успех! И дано продължава да няма смърт по пистите! Нека другият ми любимец - Сена да е последният загинал!
hamiltonf
Рейтинг: 4215 НеутралноДо коментар [#3] от "qwerty":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Съшият е по принцип почти винаги обоснован!? Какво делите?
stanislavdi
Рейтинг: 1472 НеутралноДо коментар [#6] от "vassilun":
+++++++ Ледения и мой фаворит.
Иначе дневник прави фактологична грешка- двигателя Хонда не втори ден е с проблеми, а втора година.
qwerty 500
Рейтинг: 312 НеутралноДо коментар [#7] от "hamiltonf1":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.Казах го съвсем добронамерено, той е спец в тази материя, и затова ми допадна да споря с него. Въпреки, че е малко наивен.
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2948 НеутралноМерчо пак ще пише история !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 2184 Неутрално[quote#4:"hamiltonf1"]Трудно ще е, но чак без шансове!? Според букмейкрите - ярки фаворити, както при пилотите, така и при конструкторите..[/quote]
California Über AllesДо коментар [#4] от "hamiltonf1":
Интересно! Този пост садържа само факти. Не е твое мнение. Но въпреки това има минуси! Интересна психология има тълпата.
Аз лично намирам Хамилтън за неприятен. Харесвах го много докъто не го чух че говори - "стрийт" като истински гето негро. Това не означава че не е талантлив пилот и че колата не е от най-добрите. И да, разбира се че шансовете му са големи. НИкой не знае какво ще стане. Това е автомобилно състезание. Но да се каже че Хамилтън с Мерцедес няма един от най-добрите шансове ми се струва глупаво. Изглежда че Ферарри с бате Райко май ще бъдат истинска заплаха тази година. Може и да стане интересна надпревара.
qwerty 500
Рейтинг: 312 НеутралноДо коментар [#10] от "'ΕΡΕΒΟΣ":
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.Ще пише как да не пише, с достатъчно финикийски знаци...
qwerty 500
Рейтинг: 312 НеутралноЯзък, два от най противните ми тима във Ф1 пак на върха, но така е като има яка кинта...
I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.dolna4erti4ka
Рейтинг: 949 НеутралноДойде ми сърце на място.Ферари най накрая имат канкурентен болид.
Chivalry
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#6:"vassilun"]Кими ми е любимец от години! Успех! И дано продължава да няма смърт по пистите! Нека другият ми любимец - Сена да е последният загинал![/quote]
Новият шрифт на "Дневник" е бижу.И на мен Кими ми е слабост. Сена обаче никак. За съжаление, той не е последния, който изпратихме от този свят. Последният е Жул Бианки. Да почиват в мир.