Фетел беше над всички в предпоследния ден от тестовете във Формула 1

Фетел записа най-добро време и върховите за деня 156 обиколки

© Reuters

Фетел записа най-добро време и върховите за деня 156 обиколки



Пилотът на "Ферари" Себастиан Фетел постигна най-доброто време от началото на зимните тестове във Формула 1 и завъртя най-много обиколки в предпоследния седми ден от предсезонната подготовка в Барселона.


Германецът направи най-бързата обиколка на пистата "Каталуня" от осем години насам - 1:19.024 мин. Той беше с 0.328 сек. по бърз от пилота на "Мерцедес" Люис Хамилтън.


Фетел кара през целия ден, като преди обяд записа серия от бързи обиколки с трите най-бързи смеси на "Пирели" и постигна рекордни времена с гумите ултрасофт и софт.




След като вчера Кими Райконен се удари и прекрати сесията на "Ферари" два часа по-рано, днес германският пилот използва времето максимално и добави 156 обиколки към 168-те, които записа във вторник.


"Мерцедес" все още са много бързи, ако погледнете скоростта им в серия от обиколки. Те са големият фаворит. Ако видите последните години, те потеглят бавно в тестовете и след това се развихрят през сезона", коментира Фетел.


Хамилтън пък каза, че според него във "Ферари" блъфират и в действителнот са много по-бързи, отколкото показват в тестовете. "Те са много близо до нас", допълни англичанинът, който кара в сутрешната сесия и записа 52 обиколки.


След обяд в болида на световните шампиони се качи Валтери Ботас. Финландецът даде осми резултат, но се концентрира върху дълга серия с повече гориво и гуми софт.


Много силен резултат с гумите суперсофт постигна пилотът на "Форс Индия" Естебан Окон. Младият французинът даде трето време за деня - 1:20.161 мин., и беше втори по брой обиколки - 137.


Четвърти се нареди Данийл Квят от "Торо росо" (94 обиколки), следван от Кевин Магнусен от "Хаас" (119) и Даниел Рикардо от "Ред бул" (128), който тестваше гумите софт.


Проблемите на "Макларън" продължиха с пълна сила и днес, въпреки че отборът за пръв път слезе под 1:22 мин. за обиколка.


Щофел Вандоорн даде седми резултат, но записа само 48 обиколки, след като два пъти спря на пистата - веднъж в началото на първата и веднъж в края на втората сесия. От "Макларън" заявиха, че причината са електрически проблеми.



Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1664 Неутрално

    Интересно кой кара повече чували пясък - Мерцедес или Ферари. Май ще се разбере най-рано на квалификациите в Мелбърн

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  2. 2 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1664 Неутрално

    Така или иначе, Ферари изглежда имат много бърз болид. Едва ли историите им от миналата година ще се повторят.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4339 Неутрално

    С риск да се повторя (многократно) за мен най-добрите пилоти, състезаващи се в момента (нека се абстрахираме от възможностите на конструкторите) са Верстапен и Рикардо!

  4. 4 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 283 Неутрално

    Ред бул, не може да се пребори с мафията, това ви го казах.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  5. 5 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 283 Неутрално

    До коментар [#3] от "vassilun":

    Огромен + точно така е.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1664 Любопитно

    До коментар [#4] от "qwerty":

    Сигурно и на Макларън (особено Хонда) им е виновна мафията

    А Ред Бул за сега не ги отписвай, въпреки проблемите с ПЮ-то на Рено.

    Между другото, според Пат Симъндс, Ред Бул са имали основно влияние за външния вид на новите болиди за 2017. И като имаш предвид, че Рено бяха главен инициатор за турбо-хибридните двигатели...нито мафията, нито ретроградния Меркурий може да бъде валидно извинение

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  7. 7 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1920 Неутрално

    Тази година може и да гледам Формулата, за първи път от 7-8 години. Ако Фераритата си върнат поне отчасти предишната сила и направят сериозна конкуренция на Мерцедесите, да се върне интригата в шампионата. Много ми се гледа сезон като онези от времето на двубоите БМВ Уилямс/Ферари и Макларън/Ферари. Тогава и двата отбора бяха силни, редуваха си победите, имаше интрига до последния кръг. Монтоя и Ралф Шумахер бяха сериозна заплаха за Червените кончета. А преди това Хакинен, както и Райконен сериозно затрудняваха легендарния отбор на Жан Тод и Рос Браун. Дано днес, десетилетие и повече след тези славни години, отново да гледаме подобна борба на пистата.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  8. 8 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Дано някой почне да бие Мерцедес,че напоследък стана традиция отразяването на сезона в пресата да е по-интересно от състезанията.
    Тъжно за Макларън - неясно какво се случва там.

  9. 9 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Дано и в състезанията е така или поне по-близо до Мерцедес, от колкото бяха миналата година.

  10. 10 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 426 Неутрално

    На Ф1 треба да й намалят километрите и да вдигнат мощността. А не да гледаме цел час спънати коне, кой влезъл в бокса, к'ви гуми избрал и мисловните упражнения на разни изтрещяли "журналисти" и познавачи.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK