Фетел: Ранното ми влизане в бокса проработи

Фетел: Ранното ми влизане в бокса проработи

© Reuters



Пилотът на "Ферари" Себастиан Фетел каза след победата си в Гран при на Бахрен, че е доволен както от собственото си представяне, така и от екипната работа. Германецът постигна втора победа за сезона и води в класирането с 68 точки.


"Наистина страхотен ден. Когато наближи края на последната обиколка и видях фойерверките, си казах: "О, обичам това, което правя", каза Фетел.


Той добави, че се е опитал да постави под напрежение пилота на "Мерцедес" Валтери Ботас, който стартира от полпозишън, но завърши на третото място. "Мисля, че ранното ми влизане в бокса проработи".




Другият състезател на "Мерцедес" Люис Хамилтън завърши на второто място. Той се извини за забавянето в алеята към бокса пред Даниел Рикардо от "Ред бул рейсинг", за което получи наказание от пет секунди.


"Поздравления за Себ. Дадох всичко от себе си, за да го настигна. Ще продължаваме все така здраво да натискаме, да се борим", каза британецът.


Хамилтън допълни, че загубата на точки за отбора е "болезнено". "Може би вече остарявам".


Ботас определи второто и третото място на "Мерцедес" като "срамно" и посочи, че отборът се е целил много по-високо в Бахрейн.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3247 Неутрално

    "Ботас определи второто и третото място на "Мерцедес" като "срамно"

    Ботас очевидно е ядосан на Мерцедес , че толерират Хамилтън. Още от сега се усеща напрежение между двамата състезатели. Това вещае конфликти за в бъдеще, подобни на тези между Хамилтън и Розберг, което не е добре за Мерцедес.

  2. 2 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5046 Неутрално

    Ферари печелят второ състезание със стратегия

  3. 3 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4370 Весело

    До коментар [#1] от "tacheaux":

    Ами като е ядосан защо подписа договор с Мерцедес ами не отиде в Макларън например?!

    klimentm
  4. 4 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9260 Неутрално

    Интересно ли е? Интересно е. И по-добрият да победи...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  5. 5 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3247 Неутрално

    До коментар [#1] от "tacheaux":Ами като е ядосан защо подписа договор с Мерцедес ами не отиде в Макларън например?!
    —цитат от коментар 3 на klimentm


    Питай за това Ботас, не мен. Вероятно , когато е подписвал договор с Мерцедес е считал , че ще бъде равностоен на Хамилтън , а не негов подгласник.

  6. 6 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    Форца Ферари.Нека още да се карат Черньо и Белчо.Явно няма да теглят общата каручка.Нико неслучайно избягя.Най-добрата кола често ще е втора или трета.

  7. 7 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    Фетел победи защото излезе кола за сигурност малко след като смени гумите. Ако това не се беше случило вероятно щеше да е трети.

  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#3] от "klimentm":

    Ботас си беше добре в Уилямс, май там щеше да прекара цялата си кариера. Въпросът е защо Мерцедес го поискаха? А и едва ли е имало клауза в договора, според която ще дезигниран втори пилот.
    Странно, защо не се споменава за оплакванията на Ботас от болида, и за грешното налягане в гумите на първия стинт? Дори и един посредствен средняк (не казвам, че Ботас е такъв) няма да е толкова по-бавен от съотборника си след като има по-подходвщи/нови гуми. Просто няма логика.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK