8 милиона е добре. Има и още дългове над тая сума към НАП, но би трябвало да почнат да ги погасяват. Дано това да е случаят, така се прави в нормалните държави.
8 млн. - не е зле. Сега остава и някой да ги плати освен, че ги е предложил? Всички инак плюят по тоя и оня и говорят за схеми, но на никой явно не му прави впечатление, че на търга не се явява цска-софия, а явно "РЕД ЕНИМЪЛС" ЕООД, което е регистрирано на 23.03.2017 и е с капитал от 500 лв. Интересен е и произходът на 8-те млн - кредит ли са - какво са..? Абе доста въпросителни има, но не виждам някой да се интересува.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
Трябваше да е толкова, колкото истинското ЦСКА дължеше на държавата. Освен това не вярвам, че Григан ще ги плати просто така. Григан не плаща без да е на зор. Или ще започнат циркове с плащането или има нещо обещано - концесия и да строи молче с хотели на стадиона. Но припознаващите "армейци" да се оправят.
Ясно доказателство че ЦСКА е финансово стабилен отбор и в този отбор ще се инвестира и ще бъде сила още дълги години, с емблемата официално идават и всички активи, рано или късно УЕФА ще признае официално че този ЦСКА е абсолютно същия ЦСКА създаден 1948ма година, неизбежно е. Сега остава както и преди писах БФС да забрани на друг отбор от София да ползва името ЦСКА и всички левскари дето даваха мило и драго ЦСКА да не съществува да пият една студена вода :). Неизбежно е и отдаването на дългосрочна концесия на базите и стадиона на ЦСКА, очаквам и там да има инвестиция, няма да е изненада ако и нов стадион се появи, така че поздравления за всички цесекари. Мен лично не ме влече много българския футбол, но ако нещата по терените и трибуните станат нормални може и аз да почна да отскачам за някой друг мач до Армията.
До коментар [#7] от "Вонин": Купуването на една емблема на фалирал клуб е единствено правото на собственост върху авторството на художника! УЕФА ясно каза - „Цска минус София" е НОВ клуб. Без история. Без минало. Без купи. Даже и без историята на Литекс и на Етрополе. „Цска минус София" е едно голямо НИЩО, създадено от кухи селски лейки, представящи се за бизнесмени. И за тази велика цел да създадешедно НИЩО бяха ликвидирани два други клуба... Онова ЦСКА умря на 9-ти септември 2016 г. Край. Финито! Екзитус леталис. Рест ин пийс!
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
Абсурд. Жалко за момчетата и родителите им дето ги лъгаха една година. Все някога тези деца можеха да стигнат до ЦСКА, сега едва ли някой ще ги приеме.
over the under
До коментар [#9] от "bludniq_sin": Ако написаното от теб е вярно, схемата ми мирише на "друг да не спечели". Да не се окаже, че това спечелило дружество бързо я препродаде и отиде в небитието.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Тази емблема е мижи да те бажъм. УЕФА вече каза - ЦСКА-София е нов клуб. Ако утре някой купи петте Златни топки на Меси нима това ще означава, че той ги е спечелил с играта си ? Новият клуб няма как да три пъти полуфиналист в евротурнирите и т.н. Но все пак нека да изчакаме - ГМО-Микре е подало оферта с 8 млн., но да видим кога ще ги плати ?
Е, те по едно време Милко, Морко и Гриша обясняваха на феновете, че ще оздравяват, а няма да правят нов клуб. Тези хора, като ти кажат "добър ден", не се учудвай, ако навън е нощ.
Разбирай каквото искаш, но всъщност правото се изучава най-вече от юристите. В други специалности ако изобщо го има е съвсем повърхностно и то е по-скоро запозанване с основите на правото а не познание на законите издълбоко, да не говорим пък за такива специфични теми, каквито познания трябва да има човек че да се изкаже ясно и конкретно. И аз съм учил малко право в университета без да съм юрист, но това съвсем не ми дава познанията да се изкажа юридически, още повече че става въпрос за специфични неща като футболен клуб, но логиката просто крещи, че този ЦСКА официално ще бъде признат дори от УЕФА за същия ЦСКА създаден 1948ма.
Явно не знаете как се прави в нормална държава! Активите са продадени за 8 милиона. Това е масата на несъстоятелността. Край. Точка. Кредиторите се удовлетворяват в раьмер и по ред предвиден от закона. Дружеството е фалирано и никой повече не може има претенции към никого.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Ех, мъка чорбарска! Гришата си бил купил емблемата на ЦСКА... Само че емблемата не е акционерното дружество. А кога ще купи купите, питахте ли го? п.п. Някои от купите отдавна са на черния пазар и в частни колекции. Гришата имаше пет-шест от тях още през 1995-та...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
Ми не. Щяха да станат, ако бяха платили дълговете на старото ПФК, вместо да го ликвидират. Имаха тази възможност. Няма как да си избираш от имуществото на фалирало дружество, също както не можеш да си избираш и от наследство - или приемаш всички активи и пасиви накуп, или не. С две думи - тази емблема не им върши никаква работа нито пред УЕФА, нито пред Търговския регистър, нито пред кредитори.
Тези 8 милиона са парите за селекция за новия сезон. Селекция няма да има, ЦСКА няма да е много по-силен догодина. Разград 2000 пак ще са шампион, Левски-С пак служебо в Уефа. Ако се изгради добър бизнес модел зад тази емблема - с фенски артикули и прочие мърч, тези пари дългосрочно, но може и по-рано, да се върнат.
Ако се налага юридически ще им я прехвърлят, на теб какъв ти е проблема. Закупена е от фенска организация, парите ги дава собственика на ЦСКА, колкото и да търсите под вола теле, няма да го намерите.
А какво стана с Опорната Точка че ЦСКА е Литекс? :) :)
Абе това от ДС стриптийз клуба сте страшно нещо, когато ви е изгодно е старото ЦСКА които наричате "чорбарите" и припомняте кога и с колко сте го били, когато ви отърва е Литекс, когато не ви отърва е нов отбор.
Представям си каква синя радост щеше да настане ако Лудогорец 1948 бяха спечелили търга, веднага щяха да го обявят за "автентичният" ЦСКА. Но понеже не спечелиха сега има подмятания "какво толкова, някаква емблема".
Питат някои откъде са парите. А откъде са парите на аматьорският "Лудогорец 1948"? При ЦСКА-София се знае кой дава парите, дори когато бяха във В група. КОЙ обаче дава парите в Лудогорец 1948 ?
Иначе станалото не ме учудва защото го очаквах. Според мен е част от договорката между Гриша Ганчев и ББ. Той връща поне по-голямата част от дълговете към държавата, тя му дава стадиона. При задължителното условие феновете да признаят отбора а това стана.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
До коментар [#13] от "Modestmouse": "рано или късно УЕФА ще признае официално че този ЦСКА е абсолютно същия ЦСКА създаден 1948ма година, неизбежно е." Нали затова одумкаха Левски два пъти с по 3:0,за да подпомогнат УЕФА да ги припознае.
Купи и Титли - не са СОБСТВЕНОСТ на ЦСКА СОФИЯ (като Клуб), а на държавата. Процедурата е такава в нашата държава - ЦСКА-София купи АКТИВИТЕ на ПФК ЦСКА АД и сега ПРЕСПОКОЙНО може да съди ЦСКА 1948 за авторско право :)
Съжалявам за теб, но ако ЦСКА-София спече и БАЗИТЕ - ами...стават си наследник на ЦСКА СОФИЯ :)
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ!
ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM
https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
Аз съм юрист. Разбира се, че когато едно юридическо лице бъде ликвидирано без правоприемство няма как друго да претендира че е продължител. УЕФА ви го показаха вчера. Това че в Булгаристан никой не спазва закони си е за наша сметка.
Хаха, как прецакаха този от Микре! Емблемата я има, но за да е правоприемник на истинското Цска, трябва да го започне от А окръжна. Дотогава си остава просто Цицекс.
Виждам че си се развихрил, но нещата са неизбежни, пий една студена вода както писах по-рано и не се притеснявай за ЦСКА, отбора ще върви добре, всички признаци са такива. Виж за другия софийски "гранд" не съм никак сигурен.
Преди кредиторите - пред Държавата им ВЪРШИ! Сега ЦСКА-София е с предимство за БАЗИТЕ. За УЕФА - ще изчакаме и ще видим. Мисля че ще върнат историческите факти.
В едно си прав - ПФК ЦСКА АД МОЖЕШЕ и ТРЯБВАШЕ да се ОЗДРАВИ!
Защо не се НАПРАВИ ли? Питайте Боко, Кралев, ГГ и В. Божков :)
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ!
ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM
https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
Това е все едно да направиш отказ от дълговете на починалия, но да вземеш активите. Такъв филм има само в СИК-аджийскста страна Бойколандия. Умрелия е умрял, или взимаш всичко или нищо.
Купите и историята не се държат от фирми, набийте си го в главите. Признания може да има. Както в Румъния историята на Стяуа се "присъди" на новосформирания клуб в долните дивизии, а клубът със собственик Бекали се води, че е от 2004-а.
Това може да се случи и у нас :) С изплащането на голяма част от дълга, присъждането на емблемата и отдаването на базите - клубът може да бъде признат "официално". "Неофициално" феновете на ЦСКА са наясно с клуба си. То и се видя онзи ден, видя се и цял сезон кой е най-посещавания отбор.
А приятелките от Сухата река да вземат да се преориентират някъде със своето лицемерно чувство за морал и спазване на закони. Такава мучене по 8-те милиона, които ЦСКА дължеше, не съм виждал и по милиардите от КТБ и Белене.
Колкото и да се пенявиш вчера ви заши едно оглушителна плесница. ЦСКА-СОФИЯ без участие в евротурните, защото е нов отбор. А ти приказвай каквото искаш. Твоя воля. Впрочем много ще се радвам ако този палячо Ганчев действително даде 8 млн. за една безсмислена емблема. ХАХАХА. Тази емблема нищо не значи. Просто защото история не се купува. ЦСКА с великата си история си замина и ловешките селяни никога няма да я притежават. Но поне нещо добро ще направи Ганчев - ще даде 8 млн. на държавата. Засега съм резервиран - почти съм сигурен, че няма да ги плати и ще започне цирка. Защото да дадеш 8 млн. за такава глупост това означава да влезеш в Гинес за глупост.
До коментар [#10] от "bludniq_sin":юридически ПФК Левски АД не е НАСЛЕДНИК на Левски основан от студенти през 1914. Айде вече почвате да се повтаряте...
Ако се налага юридически ще им я прехвърлят, на теб какъв ти е проблема. Закупена е от фенска организация, парите ги дава собственика на ЦСКА, колкото и да търсите под вола теле, няма да го намерите.
Имам усещането, че и синдика изигра доста голяма роля да не се решат така нещата. Правеше доста мръсни номера за да пречи на ЦСКА когато беше във В група, не признаваше разходи и т.н. Съвсем определено синдичката играеше против Гриша Ганчев и е част от Сценарият за ликвидирането на ЦСКА. И действително отзад наднича дългата сянка на Гелосаният и други които биха искали да затрият напълно ЦСКА. Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
ОК, остава бъдещето да покаже дали си добър юрист или посредствен такъв. Тук все пак не става въпрос за една обикновена фирма ами за футболен клуб, където предполагам важат малко по-различни закони. Но интересно как юридически обясняваш това, наследяване на активите, не е само емблемата, ясно е записано че получават и активите, дали пък историята, трофеите не са актив, как мислиш.
"Искам да попитам защо с такива пари не беше оздравено дружеството? Защото с такава голяма сума през миналото лято можеше да бъде оздравен ЦСКА", добави Газдов.
Кратко и ясно! Блажени са вярващите на ГГ. Остава им да се молят до 2020-та спасителят да не ги покръсти още веднъж. :)
Нищо не си изучавал. Купил си изпита си. Нямаше да пишеш такива ... (как да го напиша, че да не се обидиш) ... наивно-глуповати пожелателни приказки от 1001 нощ.
Не съм юрист, но мисля, че не трябва да бъркаш спортното с търговското право. Феновете ги интересува единствено спортния клуб, а не юридическата му обвивка. Примери за правоприемство има доста напоследък - на първо време можеш да се запознаеш с този на Фиорентина.
Дилърите от Ред Енималс стават все по-значим фактор в клуба, абсолютен позор за червената общност в България. Още при самото преименуване отказах да припозная тази шизофрения и най-вероятно вече ще се откажа и от бг т.нар. футбол
... на мястото на ЦСКА. Абе кога е последният път когато сте успели САМИ да се класирате за евротурнир? Толкова е отдавна че ми се губи в спомените :)
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Малоумникът от сели Микре и неговите сподвижници няма да платят никакви 8 милиона. Не случайно и заявката се дава от никому неизвестна фирма. Отново ще се спретне някакъв цирк, но каква ще е сценката тепърва ще видим.
АХ-АХ-АХ, Бай Ганчев изяде торбата със сол, напердашиха го, а сега и ще си плати и пак няма Литекс (Трополе) да е онова ЦСКА, защото новото дружество е нов клуб за УЕФА и всички нормално мислещи хора ;-) ... а всъщност може и да не плати, вес пак той е по схемите, ако не беше щеша да оздрави истинското ЦСКА преди фалита...
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
Спомням си го много добре, синдичката пречеше с всички сили.Протакаше и използваше всякакви процедурни хватки. По едно време толкова нагла стана та ЦСКА поискаха смяната и. И естествено това не е по нейно лично желание, изпълняваше поръчка. На няКОЙ достатъчно силен зад гърба и.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Гришата си бил купил емблемата на ЦСКА...Само че емблемата не е акционерното дружество.А кога ще купи купите, питахте ли го?п.п. Някои от купите отдавна са на черния пазар и в частни колекции. Гришата имаше пет-шест от тях още през 1995-та...
От кого да го лупи бе герберунгел? Ти нясно ли си кой го притежава, че да го купи от него? Притежава се от Инжов и Милко. Които пък са съсобственици в сегашното ЦСКА заедно с Ганчев :)
over the under
Феновете могат да възприемат ГМО-Микре и като Реал Мадрид. Тяхна воля. А може ли ка каже колко са тия фенове ? Щото не виждам да пълнят "Армията", а София е с 2 млн. население. Оня ден на "В. Левски" да имаше не повече от 20 х. По 10 хиляди за единия и другия отбор. Ами че в Русе ходят 10 х., който е много по-малък от София. Ти всъщност ходил ли си на дерби Левски-ЦСКА пред 60 х. зрители ? И то когато София бе поне с 1/3 по-малка от сега ? А и тогава националния стадион с дървените, а и после с железните пейки беше с по-голям капацитет от сега ? Усетил ли си някога тази атмосфера ? Тогава нямаше фен-клубове, разни лидери на фен-клубове и други самозванци.
Не бъди наивен, тези 8 милиона не са никакво увътряне за "безсмислена емблема", защото с нея идват и активите, покрай цялото нещо отдаването на базите е неизбежно, щом Ганчев ги е дал значи не са му голям проблем тези пари, но съм сигурен че добре си е направил сметката заслужава ли си, преди да ги даде. Да не говорим че ако ЦСКА не си беше купила емблемата точно ти щеше да си един от хората, които тук щяха да се скъсат да пишат че понеже не са купили емблемата не са ЦСКА, пълно лицемерие.
Ех, мъка чорбарска!Гришата си бил купил емблемата на ЦСКА...Само че емблемата не е акционерното дружество.А кога ще купи купите, питахте ли го?п.п. Някои от купите отдавна са на черния пазар и в частни колекции. Гришата имаше пет-шест от тях още през 1995-та...
Прав си, но дори и емблемата все още НЕ е купил. Само е спечелил търга. Когато я плати, тогава ще да я е купил. Във всеки нормален търговски договор пише " Прехвърлянето на собствеността на стоката от продавача към купувача, става след пълното изплащане на цената за нея".
До коментар [#7] от "Вонин":УЕФА ясно каза - „Цска минус София" е НОВ клуб. Без история. Без минало. Без купи. Даже и без историята на Литекс и на Етрополе.
И тогава защо бяхте напълнили стадиона за мача с Левски? Правите ли го за всеки "нов" отбор? Май че ВСИЧКИ признават вътре в себе си че това е ЦСКА но понеже не могат да го бият със спортни качества си измислят Опорни Точки за да омаловажат загубата си.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Естествено, че няма да плати, вече го няма КТБ да му даде пари за тази "безценна" инвестиция.... всъщност и те нямаше да одобрят "гениалния" бизнес план - даваш 8 мил. за емблема и още толкова на година, а на стадиона отиват 2000 човека средно, в допълнение няма и участие е Европа още 2 години... ;-)
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
Не мисля è ще плати. Къщичката за птиченца е по схемите,далаверите и "тука е така". Най много тези 8 мил лева да станат "инвестиции" в подобрението на стадиона или нещо подобно.
Цска престана да съществува на 09.09.2016 година и никой не може да ги възкреси.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).
Честито, ако наистина тези пари бъдат платени, това ще е справедливо откупване на правото този отбор да бъде ЦСКА, покривайки задълженията към държавата.
Да видим обаче кога отборът от последната спирка на автобус 120 ще си плати задълженията.
До коментар [#54] от "БГ":ОК, остава бъдещето да покаже дали си добър юрист или посредствен такъв. Тук все пак не става въпрос за една обикновена фирма ами за футболен клуб, където предполагам важат малко по-различни закони. Но интересно как юридически обясняваш това, наследяване на активите, не е само емблемата, ясно е записано че получават и активите, дали пък историята, трофеите не са актив, как мислиш.
Сопри се бе!!! Глупост след глупост, гарнирана с наивитет. В интерес на истината в нета съм срещал вече подобен "армеец". В друг сайт с ник Завинаги цскар.
До коментар [#88] от "marker":Естествено, че няма да плати, вече го няма КТБ да му даде пари за тази "безценна" инвестиция.... всъщност и те нямаше да одобрят "гениалния" бизнес план - даваш 8 мил. за емблема и още толкова на година, а на стадиона отиват 2000 човека средно, в допълнение няма и участие е Европа още 2 години... ;-)
Тогава за какво е цялата работа ? Не плати ли ще стане за още по голям смях(вече се чуват първите коментари на Милко-Морко че "щяло да се плати скед 3-4 месеца и нямало срок" което е тотално невярно-сроко е седем дена). Ако така стане-ще изуби търга и ще стане за още по голям смях.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Николай Колев
Рейтинг: 3256 ВеселоСинята УЕФА не я брига.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦меншевик
Рейтинг: 346 НеутралноМайкооо, как изтръскаха джобовете на микренския не е истина. 8 милки.
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечетНиколай Колев
Рейтинг: 3256 ВеселоДовечера обличам костюм на Елвис, белким браточките ме припознаят за Краля.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦DJTrump
Рейтинг: 285 Неутрално8 милиона е добре. Има и още дългове над тая сума към НАП, но би трябвало да почнат да ги погасяват. Дано това да е случаят, така се прави в нормалните държави.
Калник
Рейтинг: 898 НеутралноСега остава и да ги платят.
Вонин
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#4] от "DJTrump":
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMДа, най-накрая започва да се развързва ситуацията...
До коментар [#5] от "Калник":
Ще видим...
Вонин
Рейтинг: 495 ЛюбопитноКогато ЦСКА-София платят...технически стават наследник на ПФК ЦСКА АД...
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMlustmord
Рейтинг: 338 ЛюбопитноЕ те колко бяха общо дълговете на фалиралия клуб - Ганчев мисля можеше да изиграе картите къде-къде по-добре от това дето надроби?
bludniq_sin
Рейтинг: 1302 Неутрално8 млн. - не е зле. Сега остава и някой да ги плати освен, че ги е предложил? Всички инак плюят по тоя и оня и говорят за схеми, но на никой явно не му прави впечатление, че на търга не се явява цска-софия, а явно "РЕД ЕНИМЪЛС" ЕООД, което е регистрирано на 23.03.2017 и е с капитал от 500 лв. Интересен е и произходът на 8-те млн - кредит ли са - какво са..? Абе доста въпросителни има, но не виждам някой да се интересува.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlbludniq_sin
Рейтинг: 1302 НеутралноДо коментар [#7] от "Вонин":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlюридически нищо такова няма :)
it4
Рейтинг: 596 Неутралнотази дребна църковна мишка едва ли ще ги плати, другата оферта е била наполовина от неговата....
sasoss
Рейтинг: 546 НеутралноТрябваше да е толкова, колкото истинското ЦСКА дължеше на държавата.
Освен това не вярвам, че Григан ще ги плати просто така. Григан не плаща без да е на зор. Или ще започнат циркове с плащането или има нещо обещано - концесия и да строи молче с хотели на стадиона.
Но припознаващите "армейци" да се оправят.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноЯсно доказателство че ЦСКА е финансово стабилен отбор и в този отбор ще се инвестира и ще бъде сила още дълги години, с емблемата официално идават и всички активи, рано или късно УЕФА ще признае официално че този ЦСКА е абсолютно същия ЦСКА създаден 1948ма година, неизбежно е. Сега остава както и преди писах БФС да забрани на друг отбор от София да ползва името ЦСКА и всички левскари дето даваха мило и драго ЦСКА да не съществува да пият една студена вода :). Неизбежно е и отдаването на дългосрочна концесия на базите и стадиона на ЦСКА, очаквам и там да има инвестиция, няма да е изненада ако и нов стадион се появи, така че поздравления за всички цесекари. Мен лично не ме влече много българския футбол, но ако нещата по терените и трибуните станат нормални може и аз да почна да отскачам за някой друг мач до Армията.
Приказки под шипковия храст
Рейтинг: 289 ЛюбопитноБе да, ама офертата я подал някой си Иван Кюстендилеца. Цесекарите знаят ли нещо по темата?
aboto
Рейтинг: 515 НеутралноЩом си купуват емблема , значи не е била тяхна , че да си я купуват !
От тук УЕФА е права -ЦСКА-София е нов отбор !
nsa17624486
Рейтинг: 360 ВеселоКолкото съществува НРБ, толкова съществува и ЦСКА...
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#10] от "bludniq_sin":
Да разбираме че си юрист ли?
dedoliben
Рейтинг: 1773 ЛюбопитноМалко много ми се виждат парите дето Ганчев ше плати.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIДа се не стопят като захарта:)
Иначе пътят е този друг няма.
И обединение после с ЦСКА 1948
neut
Рейтинг: 515 НеутралноНай-сетне "Литекс" присвои историята и целия актив на ЦДНА и ЦСКА
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restsudo
Рейтинг: 233 НеутралноЕмблемата е у дома!
Truth is like poetry. And most people fucking hate poetry...nodamncat
Рейтинг: 501 НеутралноИнтересно на кой е втората оферта? Ако също е на Ганчев, схемата е ясна.
Вонин
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#10] от "bludniq_sin":
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMюридически ПФК Левски АД не е НАСЛЕДНИК на Левски основан от студенти през 1914. Айде вече почвате да се повтаряте...
popovski31
Рейтинг: 1144 ВеселоДо коментар [#9] от "bludniq_sin":
Милко Георгиев го обясни. Парите са от собствениците, а емблемата за феновете.
Приказки под шипковия храст
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#21] от "nodamncat":
ЦСКА 1948.
Отец Сисой
Рейтинг: 503 ВеселоОх, пак синя мъка. Мъка безкрай. Авиатори станаха, на Агата от Разград пригласяха по опорните точки. И накрая какво - пак синя тишина.
over the undersasoss
Рейтинг: 546 ВеселоПравото се изучава не само от юристите. Да разбирааме ли, че нямаш образование?
Вонин
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#18] от "dedoliben":
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMТова вече е запланувано. ЦСКА-София и ЦСКА 1948 ще се съберат в едно дружество...
Deputat 241
Рейтинг: 4175 НеутралноДо коментар [#7] от "Вонин":
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън ЧърчилКупуването на една емблема на фалирал клуб е единствено правото на собственост върху авторството на художника!
УЕФА ясно каза - „Цска минус София" е НОВ клуб. Без история. Без минало. Без купи. Даже и без историята на Литекс и на Етрополе. „Цска минус София" е едно голямо НИЩО, създадено от кухи селски лейки, представящи се за бизнесмени. И за тази велика цел да създадешедно НИЩО бяха ликвидирани два други клуба...
Онова ЦСКА умря на 9-ти септември 2016 г.
Край.
Финито!
Екзитус леталис.
Рест ин пийс!
j.h.jazz
Рейтинг: 586 НеутралноДо коментар [#21] от "nodamncat":
Всички останали са на Гела - попрочети малко, преди да се изкажеш.
Отец Сисой
Рейтинг: 503 НеутралноАбсурд. Жалко за момчетата и родителите им дето ги лъгаха една година. Все някога тези деца можеха да стигнат до ЦСКА, сега едва ли някой ще ги приеме. over the under
Yotce
Рейтинг: 1544 ЛюбопитноИван Кюстендилеца и Ред Енимълс имат ли юридически нещо общо с ЦСКА-София?
nodamncat
Рейтинг: 501 НеутралноДо коментар [#29] от "j.h.jazz":
Дори и тази от ЦСКА - София ли?
Николай Колев
Рейтинг: 3256 НеутралноДо коментар [#9] от "bludniq_sin":
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Ако написаното от теб е вярно, схемата ми мирише на "друг да не спечели". Да не се окаже, че това спечелило дружество бързо я препродаде и отиде в небитието.
krf54523578
Рейтинг: 289 НеутралноТази емблема е мижи да те бажъм. УЕФА вече каза - ЦСКА-София е нов клуб. Ако утре някой купи петте Златни топки на Меси нима това ще означава, че той ги е спечелил с играта си ? Новият клуб няма как да три пъти полуфиналист в евротурнирите и т.н.
Но все пак нека да изчакаме - ГМО-Микре е подало оферта с 8 млн., но да видим кога ще ги плати ?
Yotce
Рейтинг: 1544 ЛюбопитноЕ, те по едно време Милко, Морко и Гриша обясняваха на феновете, че ще оздравяват, а няма да правят нов клуб. Тези хора, като ти кажат "добър ден", не се учудвай, ако навън е нощ.
krf54523578
Рейтинг: 289 НеутралноИстория не може да се присвои. Виж какво каза УЕФА вчера.
krf54523578
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#13] от "Modestmouse":
"...рано или късно УЕФА ще признае официално че този ЦСКА е абсолютно същия ЦСКА създаден 1948ма година, неизбежно е...."
Прав си. И комунизмът беше неизбежен. Немаше начин да не дойде. Много са прости тия от УЕФА. Така да знаеш.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#26] от "sasoss":
Разбирай каквото искаш, но всъщност правото се изучава най-вече от юристите. В други специалности ако изобщо го има е съвсем повърхностно и то е по-скоро запозанване с основите на правото а не познание на законите издълбоко, да не говорим пък за такива специфични теми, каквито познания трябва да има човек че да се изкаже ясно и конкретно. И аз съм учил малко право в университета без да съм юрист, но това съвсем не ми дава познанията да се изкажа юридически, още повече че става въпрос за специфични неща като футболен клуб, но логиката просто крещи, че този ЦСКА официално ще бъде признат дори от УЕФА за същия ЦСКА създаден 1948ма.
tribiri
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#4] от "DJTrump":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Явно не знаете как се прави в нормална държава! Активите са продадени за 8 милиона. Това е масата на несъстоятелността. Край. Точка. Кредиторите се удовлетворяват в раьмер и по ред предвиден от закона. Дружеството е фалирано и никой повече не може има претенции към никого.
Deputat 241
Рейтинг: 4175 НеутралноЕх, мъка чорбарска!
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън ЧърчилГришата си бил купил емблемата на ЦСКА...
Само че емблемата не е акционерното дружество.
А кога ще купи купите, питахте ли го?
п.п. Някои от купите отдавна са на черния пазар и в частни колекции. Гришата имаше пет-шест от тях още през 1995-та...
gruz_200
Рейтинг: 398 НеутралноДо коментар [#7] от "Вонин":
Ми не. Щяха да станат, ако бяха платили дълговете на старото ПФК, вместо да го ликвидират. Имаха тази възможност. Няма как да си избираш от имуществото на фалирало дружество, също както не можеш да си избираш и от наследство - или приемаш всички активи и пасиви накуп, или не.
С две думи - тази емблема не им върши никаква работа нито пред УЕФА, нито пред Търговския регистър, нито пред кредитори.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#28] от "Депутат 241":
Знам че много ти се иска, но реалността е друга.
Николай Колев
Рейтинг: 3256 ВеселоУЕФА да допусне Микре до евротурнирите. НемедлеНННо! Все пак вече имат емблема.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦tribiri
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#7] от "Вонин":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Не стават никакъв наследник. Поне според УЕФА са си нов отбор.
Отец Сисой
Рейтинг: 503 НеутралноТези 8 милиона са парите за селекция за новия сезон. Селекция няма да има, ЦСКА няма да е много по-силен догодина. Разград 2000 пак ще са шампион, Левски-С пак служебо в Уефа. Ако се изгради добър бизнес модел зад тази емблема - с фенски артикули и прочие мърч, тези пари дългосрочно, но може и по-рано, да се върнат.
over the underHiper Inflation
Рейтинг: 1238 НеутралноДават ти база за 60 милн. и "плащаш" 8 млн .
Не бих се учудил , ако е под форма на "инвестиции" , т.е. да не платят нито стотинка .
Иначе всякаква логика отсъства да бъде убит ЦСКА заради същата сума /
Поредната корупционна сделка между политицуи и мутри от криминалния преход .
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#31] от "Yotce":
Ако се налага юридически ще им я прехвърлят, на теб какъв ти е проблема. Закупена е от фенска организация, парите ги дава собственика на ЦСКА, колкото и да търсите под вола теле, няма да го намерите.
tribiri
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#28] от "Депутат 241":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Това голямо нищо размаза на два пъти отбора на Пеевски! Едно добро ново начало не мислиш ли!
uvx36507936
Рейтинг: 233 Неутрално8млн. са повече от главницата към НАП!!!
Баба Гицка likes that ;)
morf
Рейтинг: 795 ЛюбопитноСега, като купиха петолъчката, УЕФА ще ги пусне ли да ритат в Европата?
Fred
Рейтинг: 1191 ВеселоА какво стана с Опорната Точка че ЦСКА е Литекс? :) :)
Абе това от ДС стриптийз клуба сте страшно нещо, когато ви е изгодно е старото ЦСКА които наричате "чорбарите" и припомняте кога и с колко сте го били, когато ви отърва е Литекс, когато не ви отърва е нов отбор.
Представям си каква синя радост щеше да настане ако Лудогорец 1948 бяха спечелили търга, веднага щяха да го обявят за "автентичният" ЦСКА. Но понеже не спечелиха сега има подмятания "какво толкова, някаква емблема".
Питат някои откъде са парите. А откъде са парите на аматьорският "Лудогорец 1948"? При ЦСКА-София се знае кой дава парите, дори когато бяха във В група. КОЙ обаче дава парите в Лудогорец 1948 ?
Иначе станалото не ме учудва защото го очаквах. Според мен е част от договорката между Гриша Ганчев и ББ. Той връща поне по-голямата част от дълговете към държавата, тя му дава стадиона. При задължителното условие феновете да признаят отбора а това стана. Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 982 НеутралноДо коментар [#13] от "Modestmouse":
"рано или късно УЕФА ще признае официално че този ЦСКА е абсолютно същия ЦСКА създаден 1948ма година, неизбежно е."
Нали затова одумкаха Левски два пъти с по 3:0,за да подпомогнат УЕФА да ги припознае.
Вонин
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#28] от "Депутат 241":
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMКупи и Титли - не са СОБСТВЕНОСТ на ЦСКА СОФИЯ (като Клуб), а на държавата.
Процедурата е такава в нашата държава - ЦСКА-София купи АКТИВИТЕ на ПФК ЦСКА АД и сега ПРЕСПОКОЙНО може да съди ЦСКА 1948 за авторско право :)
Съжалявам за теб, но ако ЦСКА-София спече и БАЗИТЕ - ами...стават си наследник на ЦСКА СОФИЯ :)
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1527 НеутралноДо коментар [#17] от "Modestmouse":
Аз съм юрист. Разбира се, че когато едно юридическо лице бъде ликвидирано без правоприемство няма как друго да претендира че е продължител. УЕФА ви го показаха вчера. Това че в Булгаристан никой не спазва закони си е за наша сметка.
galapagas
Рейтинг: 930 НеутралноХаха, как прецакаха този от Микре! Емблемата я има, но за да е правоприемник на истинското Цска, трябва да го започне от А окръжна. Дотогава си остава просто Цицекс.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#37] от "krf54523578":
Виждам че си се развихрил, но нещата са неизбежни, пий една студена вода както писах по-рано и не се притеснявай за ЦСКА, отбора ще върви добре, всички признаци са такива. Виж за другия софийски "гранд" не съм никак сигурен.
Стабилни в мизерията, епизод пореден
Рейтинг: 577 НеутралноВерно, Ганчев можеше да оздрави отбора, за какво бяха тия циркове? Сега печели липса на евротурнири...
Вонин
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#41] от "gmranger":
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMПреди кредиторите - пред Държавата им ВЪРШИ! Сега ЦСКА-София е с предимство за БАЗИТЕ.
За УЕФА - ще изчакаме и ще видим. Мисля че ще върнат историческите факти.
В едно си прав - ПФК ЦСКА АД МОЖЕШЕ и ТРЯБВАШЕ да се ОЗДРАВИ!
Защо не се НАПРАВИ ли? Питайте Боко, Кралев, ГГ и В. Божков :)
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1527 ЛюбопитноДо коментар [#38] от "Modestmouse":
Това е все едно да направиш отказ от дълговете на починалия, но да вземеш активите. Такъв филм има само в СИК-аджийскста страна Бойколандия. Умрелия е умрял, или взимаш всичко или нищо.
judas111
Рейтинг: 233 НеутралноКупите и историята не се държат от фирми, набийте си го в главите. Признания може да има. Както в Румъния историята на Стяуа се "присъди" на новосформирания клуб в долните дивизии, а клубът със собственик Бекали се води, че е от 2004-а.
Това може да се случи и у нас :) С изплащането на голяма част от дълга, присъждането на емблемата и отдаването на базите - клубът може да бъде признат "официално". "Неофициално" феновете на ЦСКА са наясно с клуба си. То и се видя онзи ден, видя се и цял сезон кой е най-посещавания отбор.
А приятелките от Сухата река да вземат да се преориентират някъде със своето лицемерно чувство за морал и спазване на закони. Такава мучене по 8-те милиона, които ЦСКА дължеше, не съм виждал и по милиардите от КТБ и Белене.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1527 НеутралноДо коментар [#56] от "Modestmouse":
Неизбежно си разделихте на две феновете, за да може Микре да вземе базите. Умно! Аре на кебапчетата и на бирата.
krf54523578
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#56] от "Modestmouse":
Колкото и да се пенявиш вчера ви заши едно оглушителна плесница. ЦСКА-СОФИЯ без участие в евротурните, защото е нов отбор. А ти приказвай каквото искаш. Твоя воля.
Впрочем много ще се радвам ако този палячо Ганчев действително даде 8 млн. за една безсмислена емблема. ХАХАХА. Тази емблема нищо не значи. Просто защото история не се купува. ЦСКА с великата си история си замина и ловешките селяни никога няма да я притежават. Но поне нещо добро ще направи Ганчев - ще даде 8 млн. на държавата.
Засега съм резервиран - почти съм сигурен, че няма да ги плати и ще започне цирка. Защото да дадеш 8 млн. за такава глупост това означава да влезеш в Гинес за глупост.
galapagas
Рейтинг: 930 НеутралноКаквото и да обяснявате, Левски пак ще играе в евротурнирите, а цесекарите пак ще ги гледате по тв. Как падат от смешни отбори най-вероятно.
bluestar
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#34] от "krf54523578":
Никога! Джуджето не плаща!!!
j.h.jazz
Рейтинг: 586 НеутралноДо коментар [#28] от "Депутат 241":
И като играете с "мъртвеца", пълните трибуните и после виете на умряло...
Yotce
Рейтинг: 1544 НеутралноПроблемът ми е, че имам много приятели, припознали това творение, и ми е жал да гледам, как Гриша Ганчев ги манипулира.
Fred
Рейтинг: 1191 ВеселоИмам усещането, че и синдика изигра доста голяма роля да не се решат така нещата. Правеше доста мръсни номера за да пречи на ЦСКА когато беше във В група, не признаваше разходи и т.н. Съвсем определено синдичката играеше против Гриша Ганчев и е част от Сценарият за ликвидирането на ЦСКА. И действително отзад наднича дългата сянка на Гелосаният и други които биха искали да затрият напълно ЦСКА.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#54] от "БГ":
ОК, остава бъдещето да покаже дали си добър юрист или посредствен такъв. Тук все пак не става въпрос за една обикновена фирма ами за футболен клуб, където предполагам важат малко по-различни закони. Но интересно как юридически обясняваш това, наследяване на активите, не е само емблемата, ясно е записано че получават и активите, дали пък историята, трофеите не са актив, как мислиш.
popovski31
Рейтинг: 1144 НеутралноТова няма как да стане! Това са хората на Домусчиев! Никой от хората около авиаторите повече няма да стъпи на "Армията"!
VeLikoV
Рейтинг: 573 Весело"Искам да попитам защо с такива пари не беше оздравено дружеството? Защото с такава голяма сума през миналото лято можеше да бъде оздравен ЦСКА", добави Газдов.
Кратко и ясно! Блажени са вярващите на ГГ. Остава им да се молят до 2020-та спасителят да не ги покръсти още веднъж. :)
sasoss
Рейтинг: 546 НеутралноДо коментар [#38] от "Modestmouse":
Нищо не си изучавал. Купил си изпита си. Нямаше да пишеш такива ... (как да го напиша, че да не се обидиш) ... наивно-глуповати пожелателни приказки от 1001 нощ.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#55] от "galapagas":
Това че за да е правоприемник на ЦСКА трябва да почне от А окръжна, според кой закон е? Май е закона "така ми се ще".
j.h.jazz
Рейтинг: 586 НеутралноДо коментар [#54] от "БГ":
Не съм юрист, но мисля, че не трябва да бъркаш спортното с търговското право. Феновете ги интересува единствено спортния клуб, а не юридическата му обвивка. Примери за правоприемство има доста напоследък - на първо време можеш да се запознаеш с този на Фиорентина.
popovski31
Рейтинг: 1144 НеутралноИ тук не съм съгласен с теб.
Можеше, ако бяха допуснали ФК ЦСКА да започне във "В" група. Но няКОЙ не разреши...
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#59] от "БГ":
Това юридически ли :). Футболен отбор бе човек, футболен отбор, нещата са коренно различни.
Сахаров
Рейтинг: 612 НеутралноДилърите от Ред Енималс стават все по-значим фактор в клуба, абсолютен позор за червената общност в България. Още при самото преименуване отказах да припозная тази шизофрения и най-вероятно вече ще се откажа и от бг т.нар. футбол
I shave with Occam's razorFred
Рейтинг: 1191 Любопитно... на мястото на ЦСКА. Абе кога е последният път когато сте успели САМИ да се класирате за евротурнир? Толкова е отдавна че ми се губи в спомените :) Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
znayko84
Рейтинг: 568 НеутралноМалоумникът от сели Микре и неговите сподвижници няма да платят никакви 8 милиона. Не случайно и заявката се дава от никому неизвестна фирма. Отново ще се спретне някакъв цирк, но каква ще е сценката тепърва ще видим.
Нелсън Мандела
Рейтинг: 1574 НеутралноАХ-АХ-АХ, Бай Ганчев изяде торбата със сол, напердашиха го, а сега и ще си плати и пак няма Литекс (Трополе) да е онова ЦСКА, защото новото дружество е нов клуб за УЕФА и всички нормално мислещи хора ;-)
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!... а всъщност може и да не плати, вес пак той е по схемите, ако не беше щеша да оздрави истинското ЦСКА преди фалита...
Fred
Рейтинг: 1191 ЛюбопитноСпомням си го много добре, синдичката пречеше с всички сили.Протакаше и използваше всякакви процедурни хватки. По едно време толкова нагла стана та ЦСКА поискаха смяната и. И естествено това не е по нейно лично желание, изпълняваше поръчка. На няКОЙ достатъчно силен зад гърба и.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
vassilun
Рейтинг: 4836 НеутралноАз забелязвам, че Дневник започнаха да изписват правилно името на този клуб. Похвално!
vassilun
Рейтинг: 4836 НеутралноАз забелязвам, че Дневник започнаха да изписват правилно името на този клуб. Похвално!
Отец Сисой
Рейтинг: 503 НеутралноОт кого да го лупи бе герберунгел? Ти нясно ли си кой го притежава, че да го купи от него? Притежава се от Инжов и Милко. Които пък са съсобственици в сегашното ЦСКА заедно с Ганчев :) over the under
krf54523578
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#74] от "j.h.jazz":
Феновете могат да възприемат ГМО-Микре и като Реал Мадрид. Тяхна воля. А може ли ка каже колко са тия фенове ? Щото не виждам да пълнят "Армията", а София е с 2 млн. население. Оня ден на "В. Левски" да имаше не повече от 20 х. По 10 хиляди за единия и другия отбор. Ами че в Русе ходят 10 х., който е много по-малък от София.
Ти всъщност ходил ли си на дерби Левски-ЦСКА пред 60 х. зрители ? И то когато София бе поне с 1/3 по-малка от сега ? А и тогава националния стадион с дървените, а и после с железните пейки беше с по-голям капацитет от сега ? Усетил ли си някога тази атмосфера ? Тогава нямаше фен-клубове, разни лидери на фен-клубове и други самозванци.
Mit Ko Nan
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#63] от "krf54523578":
Аз Съмдо момента, когато придобива всички активи на ПФК ЦСКА. - лицензи, патенти и права.
Утре плащат и всички което е на пфк ЦСКА. Се влива в ЦСКА-СОФИЯ.
УЕФА вече ще признае, че няма нов клуб
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#63] от "krf54523578":
Не бъди наивен, тези 8 милиона не са никакво увътряне за "безсмислена емблема", защото с нея идват и активите, покрай цялото нещо отдаването на базите е неизбежно, щом Ганчев ги е дал значи не са му голям проблем тези пари, но съм сигурен че добре си е направил сметката заслужава ли си, преди да ги даде.
Да не говорим че ако ЦСКА не си беше купила емблемата точно ти щеше да си един от хората, които тук щяха да се скъсат да пишат че понеже не са купили емблемата не са ЦСКА, пълно лицемерие.
marker
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#40] от "Депутат 241":
Прав си, но дори и емблемата все още НЕ е купил. Само е спечелил търга. Когато я плати, тогава ще да я е купил. Във всеки нормален търговски договор пише " Прехвърлянето на собствеността на стоката от продавача към купувача, става след пълното изплащане на цената за нея".
Fred
Рейтинг: 1191 ЛюбопитноИ тогава защо бяхте напълнили стадиона за мача с Левски? Правите ли го за всеки "нов" отбор? Май че ВСИЧКИ признават вътре в себе си че това е ЦСКА но понеже не могат да го бият със спортни качества си измислят Опорни Точки за да омаловажат загубата си. Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
SS
Рейтинг: 2966 ВеселоНа Джуджи от Микре му излязоха златни къщичките за пиленца...
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#67] от "Yotce":
Значи твоите приятели се радват на отбора, който винаги са подкрепяли а на теб това ти е проблем, егати логиката.
Нелсън Мандела
Рейтинг: 1574 НеутралноДо коментар [#88] от "marker":
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Естествено, че няма да плати, вече го няма КТБ да му даде пари за тази "безценна" инвестиция.... всъщност и те нямаше да одобрят "гениалния" бизнес план - даваш 8 мил. за емблема и още толкова на година, а на стадиона отиват 2000 човека средно, в допълнение няма и участие е Европа още 2 години... ;-)
Billy Pilgrim
Рейтинг: 2003 НеутралноДо коментар [#72] от "sasoss":
Много обосновано мнение, няма що.
kapitalcho
Рейтинг: 464 НеутралноДо коментар [#79] от "znayko84":
Не мисля è ще плати.
Къщичката за птиченца е по схемите,далаверите и "тука е така".
Най много тези 8 мил лева да станат "инвестиции" в подобрението на стадиона или нещо подобно.
Мизийски
Рейтинг: 458 НеутралноЦска престана да съществува на 09.09.2016 година и никой не може да ги възкреси.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги. Защото за онова, което нечестивците скришом вършат, срамно е и да се говори (Еф. 5:11-12).Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 6003 ВеселоОт подуенските ливади се чува ядно фучене... И като рият, все на гърба им пада...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевshadydancer
Рейтинг: 236 НеутралноЧестито, ако наистина тези пари бъдат платени, това ще е справедливо откупване на правото този отбор да бъде ЦСКА, покривайки задълженията към държавата.
Да видим обаче кога отборът от последната спирка на автобус 120 ще си плати задълженията.
Rob Roy
Рейтинг: 402 ВеселоЕ, бива ли за една червена звезда толкова пари
sasoss
Рейтинг: 546 НеутралноСопри се бе!!! Глупост след глупост, гарнирана с наивитет.
В интерес на истината в нета съм срещал вече подобен "армеец". В друг сайт с ник Завинаги цскар.
kapitalcho
Рейтинг: 464 НеутралноДо коментар [#92] от "100 Рублей за Доллар":
Тогава за какво е цялата работа ?
Не плати ли ще стане за още по голям смях(вече се чуват първите коментари на Милко-Морко че "щяло да се плати скед 3-4 месеца и нямало срок" което е тотално невярно-сроко е седем дена).
Ако така стане-ще изуби търга и ще стане за още по голям смях.