За БФС "ЦСКА - София" е правоприемник на "Литекс", а за УЕФА е нов клуб, заяви Михайлов

За БФС "ЦСКА - София" е правоприемник на "Литекс", а за УЕФА е нов клуб, заяви Михайлов

© LAP.bg



ЦСКА - София" не е допуснат до Лига Европа заради това, че УЕФА го възприема за нов клуб, заяви президентът на БФС Борислав Михайлов.


Той обясни, че това не е наказание, а ограничение спрямо разпоредбите на европейския футболен съюз. В основата е т.нар. тригодишно правило, което не позволява на новосъздадени клубове да участват в евротурнирите.


Михайлов посочи, че лицензът на "ЦСКА - София" е издаден на 29 май, когато е дошло и писмото от УЕФА, че клубът не може да играе в Европа. И уточни, че разминаването идва от това, че за БФС клубът е правоприемник на "Литекс", а за УЕФА е нов клуб.




Президентът на БФС отново каза, че е направил всичко възможно, за да помогне на "ЦСКА - София". "Аз съм президент на всички клубове. Каквото мога, помагам на всички по различен начин. Нашите усилия бяха тази санкция от три години за ЦСКА да не бъде налагана или поне да бъде намалена."


"Темата с ЦСКА е на УЕФА, а не на БФС. Аз знам това, което знаете и вие. Дванадесет минути преди жребия получихме писмо, че отборът не се допуска. Това е. Доколкото знам, от ЦСКА ще обжалват. Казусът е много сложен. Не знам дали обжалването ще даде резултат", каза Михайлов.


Той не очаква футболният съюз да получи санкции заради работата си около казуса. Михайлов оправда решението "Левски" и "Верея" да играят бараж в Първа лига, тъй като това се е оказало "правилното решение".


Вместо червените в Лига Европа ще играе "Дунав". Още в края на май УЕФА изпрати писмо, с което предупреди, че приема "ЦСКА - София" за нов клуб, който няма да може да играе в евротурнирите до сезон 2019-20.


Наскоро заместник-изпълнителният директор на БФС Павел Колев заяви пред "Дневник", че ако придобие емблемата и останалите активи на ПФК ЦСКА АД, "ЦСКА - София" може да се бори за правоприемство с фалиралия клуб и да опита да получи право да играе в Европа преди 2019-20 г.

Коментари (104)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4499 Весело

    за БФС клубът е правоприемник на "Литекс", а за УЕФА е нов клуб.
    -------------------------------------------------------------------------------------------

    Ха-хаааааааа

    По-добре да беше ги напсувал !!!!
    Гусин Президентът повече от яко и недвусмислено
    се е изгаврил с мераците на ЧАВДАР КЪРПАЧЕВ
    да се представя за ЦСКА.......

    ха-хаааааааааа

  2. 2 Профил на Yulian Evtimov
    Yulian Evtimov
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Б. Михайлов?: "Каквото мога, помагам на всички по различен начин"

    Това ти е грешката - трябва да помагаш по еднакъв начин на всички.

    The man on the Moon
  3. 3 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 699 Неутрално

    Михайлов посочи, че лицензът на "ЦСКА - София" е издаден на 29 май, когато е дошло и писмото от УЕФА, че клубът не може да играе в Европа. И уточни, че разминаването идва от това, че за БФС клубът е правоприемник на "Литекс", а за УЕФА е нов клуб.

    Дайте му на тоя човек да вкара две-три уискита, че не знае какво говори вече, хахах

    Цяла "червена" България лъгахте, че Лиска е ЦСКА, сега Лиска се оказа Литекс, ама само за БФС :)

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  4. 4 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    Само ЦСКА. Този го видяхме до къде докара футбола в България.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  5. 5 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    Направил всичко възможно Литекс да играе под името ЦСКА-София, ама гадовете от УЕФА недават.И вълка сит и агнето цяло. Той какво трябва е направил, а виновна е УЕФА. Само незнам как ще се извинява сега пред Гришата, то да е агне да го върнеш.Ама взети пари за нищо...

  6. 6 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    "За БФС "ЦСКА - София" е правоприемник на "Литекс", а за УЕФА е нов клуб, заяви Михайлов"

    И при двата случая няма нищо общо със старото ЦСКА. То умря на девети септември 2016г. Уточнявам за уонаби припознавачите ;)

    Няма шики-мики.
  7. 7 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    Само ЦСКА. Този го видяхме до къде докара футбола в България.
    —цитат от коментар 4 на todor._89


    Не ви е той виновен, че ЦСКА умря. А вие сте като наркомани, зависими и изпаднали в абстиненция. ЦСКА няма ама вие бълнувате "ЦСКА, ЦСКА, ЦСКА, ЦСКА..." Огромно желание нещо да го има и отричане на действителността...

    Няма шики-мики.
  8. 8 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    Е-сега Литекс София,какво ще го правим?!Ганчев още ли ще лъже феновете?!

  9. 9 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1235 Любопитно

    Бобка, Бобка,

    глупости приказваш Бобка :)

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  10. 10 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    До коментар [#4] от "todor._89":

    Лазаре стани!!Вашия Лазар умря на празника ви-9-ти септември лани.Няма лошо да си припознаете нов отбор,но да си казвате,че товс е стария,е патология.

  11. 11 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    До коментар [#8] от "yanne":

    Цицекс микрево

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  12. 12 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4883 Неутрално

    Сега Гришата ще откаже да плати емблемата...
    И всякаква прилика с мъртвеца Цска ще е невъзможна.
    Жалко за ловчанлии, че си загубиха клуба, но пък се сдобиха с приличен стадион!
    Всъщност като се замисля, сценарият на Гришата за Цска по нищо не се различава от сценария на Скопие да си припише историята от Александър Македонски че и преди това!
    И знаем от такива опити, че припознавачите винаги остават с пръст в ... едно място!
    Честито на Етрополци, които си имат клуб във Висшата лига!!!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  13. 13 Профил на DJTrump
    DJTrump
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Е па нов клуб е.
    Има вече едно второ място, така че добре започва.

  14. 14 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    До коментар [#7] от "Натътрузен десебар, слуга на БСП":

    Продължавай така. Много любим некой да ми два наклон на "достойнството". Предизвикваш ми еректилна еуфория, за което благодаря. амо ЦКА!!!

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  15. 15 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4883 Неутрално

    А след като УЕФА каза, че Цска минус София е НОВ клуб, този клуб не трябва ли да бъде изваден от Висшата лига и да си се прибере на село?

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  16. 16 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    До коментар [#14] от "todor._89":

    Само ЦСКА!!! Сто е заяло . Сори.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  17. 17 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1924 Весело

    Синята УЕФА, пак саботира великото ЦСКА!

  18. 18 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1924 Весело

    До коментар [#15] от "Депутат 241":

    Не, защото БФС казА, че е правоприемник на Литкес.

  19. 19 Профил на aboto
    aboto
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Този път високомерието и дебелоочието на чорбарите им изигра номер , който си го заслужават !
    Ако не беше неутолимата им жажда за показно превъзходство и си бяха играли за 4-5 място 2-3 години , то поне света можеше да не научи за мушиките им , но не те трябва да се покажат макар да знаеха , че са оцапани (защо иначе в момента са 4-5 ЦСКА-та) . Така днес всички по света знаят , че тирето е НОВ отбор .
    Жалко , че по света ще свързват България с мошениците от тирето !

  20. 20 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 711 Неутрално

    До коментар [#7] от "Натътрузен десебар, слуга на БСП":

    Ами искат си го хората! Искат някой с повече пари и съответно повече обещания за титли и ШЛ да ги лъже. ГриГан защо да им кърши хатъра. Особено ако има кяр покрай терени и стадиони. Половината работа даже е свършена - нали му обещаха концесията и работят по въпроса как да се строи там.

  21. 21 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    ЦСКА умря, както преди години умря и моят любим отбор - Спартак Варна, на чийто мачове съм ходил като юноша и никога не съм стъпвал на стадион на друг отбор. Приемете го най-сетне. И на мен ми беше болно и чоглаво, както и на чорбарите сега, но това са жестоките реалности.

  22. 22 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Весело

    За БФС едно, за Уефа друго, пък лицензът един и същ и уж трябва да дава право и за Европа и за нашето първенство.

    over the under
  23. 23 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    До коментар [#10] от "yanne":

    Прочети коментар 14. Благодаря и на теб.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  24. 24 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 3211 Любопитно

    Май заопокойната молитва си беше на място ва 9.9.16...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  25. 25 Профил на ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    Рейтинг: 749 Весело

    То и аз за майка ми съм кръстоска между Ален Делон и Брад Пит, ма съседите не мислят така ;)

    Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...
  26. 26 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Весело

    ЦСКА умря, както преди години умря и моят любим отбор - Спартак Варна ... Приемете го най-сетне.
    —цитат от коментар 21 на tsyrvulan


    То в българския футбол 98% от отборите са умрели значи, ако не броим периода на комунизма :) Ако броим и него 100% от отборите са измрели или избити/закрити :)

    over the under
  27. 27 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 711 Весело

    До коментар [#22] от "Отец Сисой":

    Смее ли някой от БФС да не даде нещо, което иска ГриГан?
    Пък съдейки от прецеденти, БФС щеше да остане без стъкла за времето между сроковете за ЕКТ и нашето първенство. А сега - ходете да чупите стъклата на синята УЕФА.

  28. 28 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Весело

    умря и моят любим отбор - Спартак Варна
    —цитат от коментар 21 на tsyrvulan

    Гледам има някакъв Спартак Варна не е ли "афтентичен"?
    ----
    ФК „Спартак 1918“ смени своята клубна емблема. Причината е, че правата върху последната емблема са придобити от частна фирма.
    ---
    Хмммм.

    over the under
  29. 29 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2072 Весело

    До коментар [#15] от "Депутат 241":

    "Литекс-София" с тире ли е или без?

    България е "крайник с руска гангрена за ампутиране"
  30. 30 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    До коментар [#15] от "Депутат 241":

    Не,нали затова създадоха ново първенство-там събраха отбори от кол и въже.

  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4304 Неутрално

    Алоу, оранжеви братя и сестри, тръгвайте към Нион, че автобусите вече потеглиха. Да браните честа оранжева!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 684 Неутрално

    тъъъкаааа, по същество: президентът на бфс назовава поименно отбори, след едногодишно пърдене. една година медии обясняват какво ли не. една година фенове реват възторжено.

    ооооооообаче, една година министър Крадлев допуска странен отбор да разполага с имоти, които не се полагат. една година, без малко, никой не му задава въпроса директно, а той е: "ти ли, аланкоолу, припозна, без да питаш?"
    еми време е за отговори от гусин министъра. на оранжената агитка мога да дам точен адрес...

  34. 34 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 4883 Неутрално

    Когато червено избледнее, винаги става оранжево...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  35. 35 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#27] от "sasoss":

    Абе, аз Боби го разбирам. Без ЦСКА, Левски няма първенство. Като няма първеснтво, няма кинти. И с този лиценз, дето не е лиценз се е опитал някак си да измие някак си ръцете, ама толкова некадърно, че .... абе. Лумпени.

    over the under
  36. 36 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 2144 Неутрално

    "Наскоро заместник-изпълнителният директор на БФС Павел Колев заяви пред "Дневник", че ако придобие емблемата и останалите активи на ПФК ЦСКА АД, "ЦСКА - София" може да се бори за правоприемство с фалиралия клуб "

    Очевидно този номер в белите държави не минава

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  37. 37 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Весело

    До коментар [#31] от "Darth Plagueis":

    Верея с кого играе в ЕКТ, бе спец? Кога ще ми кажеш? Или поне най-накрая си признай, че си некомпетентен, да те оставя на мира.

    over the under
  38. 38 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4304 Неутрално

    До коментар [#35] от "Отец Сисой":

    И как точно му зависят кинтите на Боби от Цска или Литекс?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  39. 39 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Весело

    Това, което ни казва Боби всъщност е, че БФС, Ботев са Металик Сопот, Локо Пд е Велбъжд Кюстендил, а Берое-Стара Загора не са Берое, щото са съвсем ов отбор :)

    over the under
  40. 40 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Весело

    До коментар [#38] от "Darth Plagueis":

    Ще ти кажа, когато ми кажеш за Верея с кого ще играят в Европа. Така, без да ми разкриеш "компетентна информация", и аз няма как да ти дам нещо в замяна.

    over the under
  41. 41 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 684 Неутрално

    извинявам се на феновете, но просто не мога да не попитам пак: как така новия Литекс разполага с терени за милиони, заплащайки смешен наем?

  42. 42 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1545 Неутрално

    До коментар [#28] от "Отец Сисой":

    Не е афтентичен, старото дружество наследник на Шипченски Сокол, беше обявено в несъстоятелност, или казано с други думи - банкрутира.

  43. 43 Профил на ВЕФ 206
    ВЕФ 206
    Рейтинг: 226 Неутрално

    И накрая на УЕФА й писнА, и съобщи на бефесето, че заради мурафетите му вади всички български отбори от всички турнири до 2020 година.

  44. 44 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Има си хас от БФС да не се изтъпанчат с поредната глупост. Всички трябва да бъдат изметени от тази некомпетентна организация, заради кашата която забъркаха в българския футбол. И след това да си понесат персонална отговорност разбира се.

  45. 45 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Неутрално

    И накрая на УЕФА й писнА, и съобщи на бефесето, че заради мурафетите му вади всички български отбори от всички турнири до 2020 година.
    —цитат от коментар 43 на Безкраен полуразпад


    Ами логично, по "три-годишното правило". Все пак т.нар "Първа Лига" е едва на една година :)

    over the under
  46. 46 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1235 Весело

    До коментар [#31] от "Darth Plagueis":

    Спадни малко :)
    Има ДОРИ два НАСЛЕДНИКА на ЦСКА СОФИЯ ;)
    Да не стане да ядете бой и от ЦСКА 1948?

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  47. 47 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4304 Неутрално

    До коментар [#40] от "Отец Сисой":

    Верея имаха правото да играят в ЕТ, но БФС ги прецака. Не свършиха нищо навреме, и са си виновни. Дунав замалко и те да отлетят по същия начин, но се сетиха накрая. Това не променя ситуацията - Верея може да осъди БФС и вероятно ще го направи. Щото нещата са точно такива, каквито бяха и преди този нелогичен мач - Левски не трябва да играе бараж, съответно от него мястото се заема от Верея.

    Давай да те видим, експерт.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  48. 48 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Интересно как за БФС ЦСКА бил Литекс а пък за УЕФА ЦСКА е ЦСКА с коефициента и емблемата на ЦСКА. То е ясно че БФС е в открита война с ЦСКА, беше ясно още когато започнаха да изписват отбора с юридическата му регистрация вместо с името, поне сега си го признаха.

  49. 49 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 773 Неутрално

    Ганчев допусна стратегическа грешка/вероятно съветниците му са го подвели, не успявайки да се справят с елементарен казус от търговското право/, че не пое дълговете на онова ЦСКА, част от които така или иначе сега ще плати, плащайки за емблемата. Евтиното излиза скъпо. И обратното.

  50. 50 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Весело

    До коментар [#47] от "Darth Plagueis":

    Неееее, не става така. Имали право и ги прецакали. Искам аргументация точка по точка, алинея по алинея. Преди баража с Л-Спартак експертно твърдеше, че и Верея, и Л-С накрая ще играят в ЕКТ, независимо от резултата. Е, сега, питам защо Верея не играят в ЕКТ, независимо от резултата. Ако не можеш да се аргументираш спирам да се занимавам с тебе, както би тряба да бъде отношението към един напълно некомпетен трол като тебе.

    over the under
  51. 51 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 736 Неутрално

    И след като ЦСКА-СОФИЯ е правоприемник на Литекс какво прави в А група след като трябва да изтърпява наказание за това че извади отбора си по време на мач?

    Dosis sola facit venenum!
  52. 52 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 736 Неутрално

    И след като ЦСКА-СОФИЯ е правоприемник на Литекс какво прави в А група след като трябва да изтърпява наказание за това че извади отбора си по време на мач?

    Dosis sola facit venenum!
  53. 53 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 736 Неутрално

    До коментар [#47] от "Darth Plagueis":

    Верея първо трябваше да играе мач за 7-мото място с Ботев, защото 7-ия играе бараж с 3-тия в класирането, а те не играха, след това ако бият трябваше да играят евентуално с Дунав, след като ЦСКА-СОФИЯ нямат право да играят в ЕКТ.
    Това че БФС реши че няма нужда от мач за 7-мото място си е отделен проблем. А най-големия проблем е малоумния формат на първенството създаден пак заради ЦСКА-СОФИЯ да играе в него.

    Dosis sola facit venenum!
  54. 54 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#49] от "subaru":

    Няма грешка тука. Ганчев чака година и половина БФС да се натуткат, да измислят какво правят с ЦСКА. Още една година както виждаш се влачи процедурата с фалита, предложения за оздравяване, търгове, и т.н. още не е приключила. Ганчев беше предложил варианта започва с ново дружество от В група, и докато тече процедурата по несъстоятелността, ЦСКА да си играе по дивизиите нагоре да се изкачва към А група, и като дойде време да си откупи и емблемата. БФС неясно защо не му разрешиха и от тогава до сега вземат само лумпенски решения. А Боби иначе - целият в бяло. "Бил направил всичко възможно, за да помогне". Преди години Берое с ново дружество доиграха първенството, ЦСКА с ново дружество не ги пуснаха във В група. Искаха да го погребат ЦСКА и го погребаха. Сега ще ми обяснява, че е правоприемник на Литекс. Ами да, така е, след като не допуснаха друг вариант.

    over the under
  55. 55 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4304 Неутрално

    До коментар [#50] от "Отец Сисой":

    Ми твърденията са на базата на правилниците на БФС.. Както виждаш, те самите си ги погазват с кеф. Никой не може да предвиди какво ще е поредното им навеждане, с цел да угодят на мизерното отборче на ГГ. Правилата обаче са ясни. Кви алинеи точно искаш, кое не ти стана ясно? Поискай и ще ти се помогне..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4304 Неутрално

    До коментар [#49] от "subaru":

    Гришата няма да плати нищо. Ако нещата не му се получат, просто ще зареже ГМОто и до тук. То му трябваше единствено да отърве затвора.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 822 Весело

    Ми значи той погреба мерака на Гришо...Излиза , че Кърпачев Ловеч се е прекръстил в ЦСКА - София, може догодина да е Пламуд- Царево , а 2020 да Аякс - Бухово !
    Пълна тъпотия, сега няма да плати и аспра за емблемата, защото не му требва .

  58. 58 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1195 Неутрално

    То е ясно че БФС е в открита война с ЦСКА, беше ясно още когато започнаха да изписват отбора с юридическата му регистрация вместо с името, поне сега си го признаха.
    —цитат от коментар 48 на Modestmouse

    Припознавачи, поне малко срам нямате ли? Чисто нова Първа лига ви произведоха, само и само да може "Литекс" да играе в "А" група, вие продължавате да припявате за лошото, "синьо" БФС.

  59. 59 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Всъщност това изказване внася доста яснота относно номера, който са се пробвали да извъртят пред УЕФА. Единственият вариант този клуб да играе в ЕКТ беше да си остане със седалище в Ловеч и да се правят, че нищо кой знае какво не се случило. Ама пък така ГГ нямаше как да лапне базите, които са в София.

    Наистина не виждам на основание на какво ще се протестира в Нион.

  60. 60 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    Пука ми за европата.Мене ми е кеф да бием Левски.В европата няма как да ги срещнем,те отпадат още в първия кръг.

  61. 61 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1195 Весело

    И след като ЦСКА-СОФИЯ е правоприемник на Литекс какво прави в А група след като трябва да изтърпява наказание за това че извади отбора си по време на мач?
    —цитат от коментар 51 на Гадьо

    Е как каво, прочети по-нагоре мненията на припознавачите, според които нарушаването на тригодишното правило (да, да, и в правилника на БФС има такава точка), както и на практика отмененото наказание на Литекс, всичко това е във ВРЕДА на тирето, част от пъклен план, целящ да ги прецака.

  62. 62 Профил на sandi_73
    sandi_73
    Рейтинг: 242 Неутрално

    Тази дихотомия между БФС и УЕФА трябва да се разреши един път завинаги,най лесно може да се случи като УЕФА разпореди пълна проверка на безобразията дето направи футболния съюз последната една година и после да а задължи Перуката да спази правилата на УЕФА и да признае тези с ТИРето за нов клуб и като такъв да ги прати в най долната дивизия както е по правилата на УЕФА,а тези правила важат за всички членки за този съюз и ако БФС не ги спазват просто да извади българския футбол от всички състезания под юрисдикцията на УЕФА.

  63. 63 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 674 Неутрално

    То в българския футбол 98% от отборите са умрели значи, ако не броим периода на комунизма :) Ако броим и него 100% от отборите са измрели или избити/закрити :)
    —цитат от коментар 26 на Отец Сисой


    Защо така с ошо? Някои тогава си ги създават

  64. 64 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#55] от "Darth Plagueis":

    Ти какви правилници четеш, бе спец? Да четеш можеш ли? Ясно ти е написано 3-ят (Л-Спартак) играе бараж. Победителят от баража отива в ЕКТ, НЕ двата отбора на баража. Свиканли сте всичко да ви се дава даром, база, спонсори, кабрио, собственици, служевно в Европа ако може. Като трябва да играят бараж с Верея са 120 минути мъки и 120 дузпи докато се класират. После чифте пищови на тумбака гол. Съставът им се разпадна, половината от читавите футболисти не искат да останат, другата половина изгонени, останалите се продават при първа оферта, кой колкот даде. Аре у лево, няма да се заимавам вече с тебе.

    over the under
  65. 65 Профил на Borislav Jordanov
    Borislav Jordanov
    Рейтинг: 282 Весело
  66. 66 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    Това даже ЛатЕкс не било...

    https://www.youtube.com/watch?v=tkzLu0ZNV6g&feature=youtu.be
  67. 67 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4233 Любопитно

    Еми нямам думи!Резилът е тотален,но вече на всички е ясно/даже и на припознавачите/ ,че Цска-София не е Цска!

  68. 68 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4233 Весело

    До коментар [#1] от "Hawaii":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Вече и на извънземните им стана ясно /яко ги интересува случайно/ за какъв футболен тотален фалш става дума

  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4233 Любопитно

    До коментар [#2] от "Yulian Evtimov":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Боби Михайлов най-вече трябва да спазва правилата на УЕФА!

  71. 71 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4233 Любопитно

    До коментар [#5] от "nema_labavo":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Ти остави как Боби ще се оправя пред микренската мутра,ами най-интересното е как ще се оправи пред УЕФА с феноменалната каша която Михайлов и компания забъркаха?!

  72. 72 Профил на Galin Zhelev
    Galin Zhelev
    Рейтинг: 467 Весело

    хахаха, да беше мълчал, по-малко щеше да го обиди :) направо ги закопа.

  73. 73 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4233 Любопитно

    До коментар [#15] от "Депутат 241":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Напълно логично твърдение,ама Боби го е много страх пред микреската мутра и няма как оранжево-червенето менте да бъде извадено от Първа Лига!

  74. 74 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4233 Любопитно

    До коментар [#17] от "deymus":

    Абе цялата тази простотия вече взе тотално да прилича на безкрайна латино-сапунка и по всичко личи,че ще има още много епизоди от тази футболна сага!

  75. 75 Профил на antropos
    antropos
    Рейтинг: 600 Любопитно

    До коментар [#47] от "Darth Plagueis":

    На какво основание "Верея" имат право? Те имат право на бараж и нищо друго!

    Sic transit..
  76. 76 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4233 Любопитно

    До коментар [#31] от "Darth Plagueis":
    "Само" около 1700 километра ги чака тези заблудени "овце" и като стигнат до Нион там ще ги гледат по-странно отколкото ,ако кацнат извънземните с летяща чиния!

  77. 77 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    Тона човек му омръзва да слуша глупости. Ако е приемник на Литекс защо УЕФА го водят нов клуб? Ако е нов клуб защо същата тази УЕФА подвива опашка пред съда в Лозана и заявява, че ЦСКА има право да участва? И ги слага с емблемата и коефициента на старото ЦСКА.

    Въртят задника като... "тротоарки" всички, накрая ЦСКА го отнася. Както и да е, ще изтърпим и това но няма да унищожите отбора и отчаете феновете както мнозина се надяваха. И накрая да опресня спомените на някои.

    http://bgclubs.eu/teams/Ludogorets1945 (Razgrad)

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  78. 78 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 766 Весело

    По добре портиера в БФС да отговаря на въпроси, защото този е типичен бивш футболисти с фалшива коса.
    Ако за УЕФА е нов отбор, защо му бяха сложили коефицента на старото дружество.
    Ако е Литекс , трябваше да е с неговия коефицент, ако е нов отбор трябва да е с коефицента на държавата, но УЕФА им сложи коефицента на старото АД

  79. 79 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 523 Неутрално

    То и аз за майка ми съм кръстоска между Ален Делон и Брад Пит, ма съседите не мислят така ;)
    —цитат от коментар 25 на ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!


    Не слушай съседите за такива неща. Вярвай на майка си.
    Тя знае най-добре истината за теб и произхода ти.

  80. 80 Профил на californication
    californication
    Рейтинг: 263 Весело

    Колко синя мъка има по тоя свят, Божеее. Колкото пъти ви срещнем от сега нататък ще бъде по две, ей така за кеф...Викайте ни както си искате...

    Men are born to succeed, not to fail!
  81. 81 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2879 Весело

    Не може така -За нас е тъй,пък за УЕФА е иначе.

  82. 82 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    . И накрая да опресня спомените на някои.http://bgclubs.eu/teams/Ludogorets1945 (Razgrad)
    —цитат от коментар 77 на Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?

    Та въпросът ми е, защо за УЕФА Лудогорец е създаден през 1945г а ЦСКА е "нов" отбор?

    http://www.uefa.com/teamsandplayers/teams/club=2603104/profile/index.html

    . FC Ludogorets Razgrad
    Formed: 1945)
    —цитат от коментар 0 на Лицемерието на БФС+УЕФА


    След като Лудогорец е създаден на 18 юни 2001г като "Лудогорие", през 2002г е ПРЕИМЕНУВАН на "Роазград 200" след ОБЕДИНЕНИЕ с едноименният тим, на 27 юни 2011г преди началото на сезон 2010/11 е ПРЕИМЕНУВАН на "Лудогорец 1945" - НАСЛЕДЯВАЙКИ името и символите на бившия едноименен клуб, създаден през 1945 г.

    Как така "наследява името и символите", нещо в търг за емблемата ли е участвал и спечелил, звездите от 1945г ли участват в управителният му съвет както при ЦСКА, белобради фенове от 1945г го следват по стадионите?

    Защо за едните безпроблемно може а на другите се слагат пречки на всяка стъпка? Или обяснението е съвсем елементарно, просто УЕФА слуша какво и шушнат на ушенцето някои родни "приятели" на ЦСКА. Е, за такива има съда в Лозана.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  83. 83 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 889 Неутрално

    До коментар [#49] от "subaru":

    Да бе къде са 8 милиона къде са двайсет и няколко милиона.

  84. 84 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 811 Неутрално

    Няма край мъката червена... Изберете си кое тълкувание е по-добро - на КзБФС или на УЕФА, хахаха.

  85. 85 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    До коментар [#77] от "Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?":

    Тона човек му омръзва да слуша глупости. Ако е приемник на Литекс защо УЕФА го водят нов клуб? Ако е нов клуб защо същата тази УЕФА подвива опашка пред съда в Лозана и заявява, че ЦСКА има право да участва? И ги слага с емблемата и коефициента на старото ЦСКА. Въртят задника като... "тротоарки" всички, накрая ЦСКА го отнася. Както и да е, ще изтърпим и това но няма да унищожите отбора и отчаете феновете както мнозина се надяваха. И накрая да опресня спомените на някои.http://bgclubs.eu/teams/Ludogorets1945 (Razgrad)
    —цитат от коментар 77 на Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?


    Той отбора ви е унищожен, при това от вас самите. Много ви се иска да ви е виновен някой друг, ФИФА, ФАФА, ФУФА, НАТО , НАСА, зелените човечета от Марс и т.н. но истината е една, ЦСКА си го унищожихте вие сами. Защото , както сега целувате з@дника на ГГ, преди това целувахте на Лупи, гърнетата и всеки, който идваше, лъжеше, онождаше ви и си отиваше с едните голи обещания, на които вие, като последни наивници вярвахте. Поне веднъж имайте доблест и си признайте.


  86. 86 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    "За БФС "ЦСКА - София" е правоприемник на "Литекс", а за УЕФА е нов клуб, заяви Михайлов"

    А за затритите чорбари, дет кълват на гола кукичка, те са правоприемници на 58 титли и още толкова купи.
    И ако продължавате да ги ядосвате, ще тръгнат и към Мадрид и ще станат правоприемници и на Реал, заедно с поне 19 от титлите му.

    ПП. Допълнително ще уточним кои точно, по години.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  87. 87 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4304 Неутрално

    До коментар [#64] от "Отец Сисой":

    Е там ти е заровена тъпотата. Никъде не е написано, че третият играе бараж. Написано е, че:
    1. Последното място за ЛЕ се определя от участникът на последно място от квотата, чрез бараж с първия от долната група.
    2. Баражът задължително излъчва участник.

    От горното следва, тъй като Левски се класира директно, баражът НЕ Е излъчил участник. И Верея имат пълното право на претенция по тази точка. Така достатъчно ясно ли е, или директно с цитати от правилника да ти го дам, да ти се и компетентния?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  88. 88 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1877 Весело

    "Аз съм президент на всички клубове. Каквото мога, помагам на всички по различен начин. Нашите усилия бяха тази санкция от три години за ЦСКА да не бъде налагана или поне да бъде намалена.”

    Ще надмине чичо Митко!

    I Want To Believe
  89. 89 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4304 Неутрално

    До коментар [#75] от "antropos":

    Само дето баражът трябва да излъчи единия евроучастник. Към момента баражът НЕ излъчва евроучастник. Е затова.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  90. 90 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1146 Неутрално

    Колко жалко е да си чорбар...

    Няма шики-мики.
  91. 91 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#1] от "Hawaii":

    Ключът към всички тия патаклами е заровен някъде под палатката на Киро. Поне това си мисля аз.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  92. 92 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 711 Неутрално

    До коментар [#35] от "Отец Сисой":

    Не си прав. Поне в частта, която не касае тюфлеците от БФС и компанията на Домусчиев с правата.
    Не си прав, защото вероятно не си ходил на "селските" мачове. Там има емоции ( или поне имаше), каквито отдавна не съм изпитвал покрай Левски и ЦСКА. А и Лудогорец нещо не ми разтуптява сърцето, колкото и да се дерат коментаторите. Може би буферите и папагалите могат да го докарат. Или Дунав. Аз като фен и на Спартак Вн също не ходя на мачовете на новите Спартак. Но точно покрай Спартак Вн и византийците се сетих за един от "селските" отбори - Автотрейд Аксаково. Там се събраха все престарели звезди на Спартак и византийците и играеха за кеф. И събираха народ и публиката се забавляваше.
    На мачове на 4 ниво в Испания съм виждал повече публика отколкото на тотаджиите на Венци.

  93. 93 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1195 Неутрално

    До коментар [#82] от "Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?":

    Престани да се излагаш, какво общо има между преименуването на Лудогорец, и наглата кражба на идентичност от фалирало дружество?

  94. 94 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 711 Неутрално

    До коментар [#82] от "Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?":
    Начетох се на простотиите ти и на един друг наивник модестнещо си, който си бил купил изпита по право.
    Само ми е интересно наистина ли ги мислите тези глупости или от отчаяние си измисляте филмите?
    Конкретно за емблемата можеш да се поинтересуваш в Патентното ведомство. Имаше си срокове и условия. Търси и чети, а не вкарвай който ти падне в калта само заради идеята да ни убедиш, че ЦСКА не е паднал толкова ниско, защото има и други с него.
    Емблемата ГриГан можеше да си я накичи срещу 50-100 лева ,след определен брой години и определен брой изяви на Животното.
    Само да не ме набеди някой за ... как си викат феновете на Лудогорец? лудогорски пилета? :)

  95. 95 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 599 Неутрално

    До коментар [#87] от "Darth Plagueis":

    Абе МозАк, как да стане така, че Левски-С се класира директно при положение, че дирекно се класира ЦСКА, но не е допуснат до жребия в 12 без 5. Дунав заемат мястото на ЦСКА. Нали от 4 дена само за това говорим? Баражът с късмет го взе Левски-С и така е излъчен участник. Ей, не само тъп, но и упорит.

    over the under
  96. 96 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    До коментар [#82] от "Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?":Престани да се излагаш, какво общо има между преименуването на Лудогорец, и наглата кражба на идентичност от фалирало дружество?
    —цитат от коментар 93 на Yotce


    Общото са действията /преименувания, сливания/ и последвалото от тях. За разлика от вас аз давам дати, факти а вие отговаряте със скандирания на агитки. Отново: Как за УЕФА Лудогорец "не краде идентичността" /по вашите термини/ а за вас ЦСКА я краде?


    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  97. 97 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    До коментар [#77] от "Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?":Защото , както сега целувате з@дника на ГГ, преди това целувахте на Лупи, гърнетата и всеки, който идваше, лъжеше, онождаше ви и си отиваше с едните голи обещания
    —цитат от коментар 85 на zle_platen_trol


    Простотията ти отговаря на поведението ви по трибуните - събличане на фланелки, гонене с пръти на собствените играчи. Най-малкото вие имате право да говорите така, вие които години наред целувахте задника на ДС агенти и бяхте готова да легнете със свалени гащи и на КГБ/Газпром.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  98. 98 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2387 Неутрално

    До коментар [#82] от "Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?": Конкретно за емблемата можеш да се поинтересуваш в Патентното ведомство. Имаше си срокове и условия. ... Емблемата ГриГан можеше да си я накичи срещу 50-100 лева ,
    —цитат от коментар 94 на sasoss

    Опитай се да включиш втората си мозъчна гънка /ако я имаш/ и да съобразиш, че тази емблема не е прясно нарисувана, тя е част от активите на ЦСКА и с нея ще се плащат дълговете на ЦСКА. Да не ровя за прецеденти как след плащане на дълговете отбор се признава за наследник, знаеш ги.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  99. 99 Профил на Hutya Puylo
    Hutya Puylo
    Рейтинг: 304 Неутрално

    До коментар [#13] от "DJTrump":

    Точно така! По-добре Дриша да бе преименувал директно Личьекс на чорбата, барем хванат 4-те им титли, а засега са.... вечно втори! :D

  100. 100 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 711 Неутрално

    До коментар [#98] от "Fred - Дневник, защо скапахте дизайна?":

    Е точно за това писах! Познания и практически опит, клонящ към нула. Сякаш сте расли под похлупак. И на базата на тази ... наивност, претенции до безкрай,
    Дори на жокера да провериш как стоят нещата със запазенито марки и знаци не обърна внимание. Едно си баба знае, едно си бае. искренно се надявам да става дума за някаква форма на свръхнаивност.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK