Фенклуб "Сектор Г" поиска оставката на Борислав Михайлов и обяви война на БФС

Фенклуб "Сектор Г" поиска оставката на Борислав Михайлов и обяви война на БФС

© LAP.bg



Привържениците на ЦСКА от фенклуба "Сектор Г" призоваха за оставка на президента на БФС Борислав Михайлов. В обръщение в иронично-нападателен тон те обявиха война на футболния съюз.


В основата на недоволството им е недопускането на "ЦСКА - София" до участие в Лига Европа. Червените бяха спрени от УЕФА и на мястото им в турнира ще участва "Дунав".


"Приятели, считано от днес, сме във война с БФС и тежко корумпираните структури, около които гравитират. Тези хора разрушиха националния ни отбор, докараха родния ни футбол до нечувани низини и унищожиха всякаква надежда за неговото развитие", пишат от "Сектор Г".




"Искаме незабавната оставка на Борислав Михайлов и цялата заобикаляща го сган, изсмукваща и последните живителни сили на най-великата игра у нас. Защото футболът не е за вас, отрепки, а за нас - феновете. И ако не се разкарате, ще го разберете много скоро", завършва текстът.


В него феновете задават въпроса дали БФС ще предостави "цялата кореспонденция, водена между БФС и УЕФА от 12.05 до днес, за да видим всички колко много помагате на ЦСКА". Питат и защо "Лудогорец" е бил приет за член на футболния съюз през 2010 г., а две години по-късно е бил допуснат до евротурнирите. От фенклуба атакуват и собственика на шампионите Кирил Домусчиев.

Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Любопитно

    Изключително правилна позиция,
    и за 2008 и за 2013 и за Домус и за Лудогорец.

    НО,

    Ако ГГ НАИСТИНА се бе заел с ПФК ЦСКА АД - нямаше да имаме такива проблеми сега.

    Или пък беше почнал както Локо София го направи - с ново дружество направо във Втора Лига.

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  4. 4 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    Тия съвсем изпуснаха телевизора ... питат питат .. и отговор не чакат.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  5. 5 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Декларация на неграмотни и объркани хора, които не могат даправилата са такива, те са задължителни за всички. Този въпрос зависи от националните футболни централи толкова, колкото и от президента на футболния клуб.

  6. 6 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#2] от "Вонин":

    Всички фенове на цска, на които им е толкова любопитно за лудогорец да отворят правилника, да отворят търговския регистър и да четат! При Лудогорец НЯМА смяна на седалище, НЯМА смяна на цветове, НЯМА смяна на стадион, НЯМА НОВ КЛУБ. Или ако приемем, че има някаква дива конспирация, то УЕФА е в джеба на Кирчо и той казва какво може и какво не може срещу Лудогорец - наистина ли някой от тия вярва, че е възможно който и да е клуб от БГ да натисне по някакъв начин уефа и да се направи някакво изключение от едно от основните правила на тая структура?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  7. 7 Профил на Иво Прокопиев
    Иво Прокопиев
    Рейтинг: 294 Любопитно

    Не са прави от сектор Г.Г.!
    Най -правилно е ЦСКА-----София да обжалва пред Мешерето!

    Когато заменяш Христос с Бог Дебело черво,подписваш собственото си самоунищожение!
  8. 8 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1828 Неутрално

    Пак си търсят враг и пак някой друг им е виновен.

  9. 9 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#6] от "bludniq_sin":

    https://bg.wikipedia.org/wiki/ %D0%A4%D0%9A_%D0%9B%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%86_2003

    Я пак, я пак, ко, ко риЕче ?!?!!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  10. 10 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    ФК „Лудогорец-2003“ е бивш футболен клуб от Разград. Основан през 1945 г. от сливането на "Ботев" (1920), "Бели Лом", "Бенковски", "Вихър" и "Левски".

    История[редактиране | редактиране на кода]
    Дългогодишен участник в "Б" група. Основния екип е жълти фланелки, зелени гащета и зелени чорапи, а резервния изцяло в бяло. Играе мачовете си на стадион Дянко Стефанов с капацитет 12 000 зрители.

    Полуфиналист за купата на Съветската армия през 1983 г., когато губи от Доростол (Силистра) след продължения и дузпи. През 1997 се слива с ФК Антибиотик (Разград) под името "Антибиотик-Лудогорец". През сезон 1998/99 г. постига най-големия си успех като е на крачка от влизане в "А" група като завършва шести под името „Антибиотик-Лудогорец“. Обединеният тим играе със сини екипи. На следващият сезон изпадат от Б група.

    От 2003 г. се състезава под името ФК „Лудогорец-2003“ в Североизточната „В“ група. По средата на сезон 2005/2006 г. отбора е разформирован.

    С най-много мачове за отбора е Младен Ангелов с 243 мача, а с най-много голове е Захари Минчев с 62 гола. Други известни играчи на отбора са Костадин Костадинов, Атанас Голешевски, Стефан Василев.[1]

    Наименования

    Лудогорец (1945 – 1997)
    Антибиотик-Лудогорец (1997 – 2001)
    Лудогорец 2003 (2003 – 2005)
    Успехи[редактиране | редактиране на кода]
    „Б“ група
    6 място (1 път) - 1999 г.
    Купа на Съветската армия
    Полуфиналист (1 път) - 1984 г.

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  11. 11 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Тия не са фенове на ЦСКА, а ибрикчии на Гриша Ганчев и проекта му.

  12. 12 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Любопитно

    https://www.youtube.com/watch?v=2HuUM_tEE4A

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  13. 13 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4048 Весело

    Ха,ха,ха...............смях в залата!Червено-оранжевата наглост край няма!Тези от Сектор "Г" са огромни неблагодарници,защото ако не беше Боби Михайлов Цска-София нямаше да е в А групата, а във В групата/където трябваше да е тима/!

  14. 14 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4048 Весело

    До коментар [#4] от "bludniq_sin":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Неблагодарници!На Боби Михайлов трябва да му целуват краката,защото без него щяха да са при аматьорите-:)

  15. 15 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4048 Весело

    До коментар [#11] от "general_patton":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Най-точното определение.

  16. 16 Профил на Иво Прокопиев
    Иво Прокопиев
    Рейтинг: 294 Неутрално

    ФК „Лудогорец-2003“ е бивш футболен клуб от Разград. Основан през 1945 г. от сливането на "Ботев" (1920), "Бели Лом", "Бенковски", "Вихър" и "Левски".История[редактиране | редактиране на кода]Дългогодишен участник в "Б" група. Основния екип е жълти фланелки, зелени гащета и зелени чорапи, а резервния изцяло в бяло. Играе мачовете си на стадион Дянко Стефанов с капацитет 12 000 зрители.Полуфиналист за купата на Съветската армия през 1983 г., когато губи от Доростол (Силистра) след продължения и дузпи. През 1997 се слива с ФК Антибиотик (Разград) под името "Антибиотик-Лудогорец". През сезон 1998/99 г. постига най-големия си успех като е на крачка от влизане в "А" група като завършва шести под името „Антибиотик-Лудогорец“. Обединеният тим играе със сини екипи. На следващият сезон изпадат от Б група.От 2003 г. се състезава под името ФК „Лудогорец-2003“ в Североизточната „В“ група. По средата на сезон 2005/2006 г. отбора е разформирован.С най-много мачове за отбора е Младен Ангелов с 243 мача, а с най-много голове е Захари Минчев с 62 гола. Други известни играчи на отбора са Костадин Костадинов, Атанас Голешевски, Стефан Василев.[1]НаименованияЛудогорец (1945 – 1997)Антибиотик-Лудогорец (1997 – 2001)Лудогорец 2003 (2003 – 2005)Успехи[редактиране | редактиране на кода]„Б“ група6 място (1 път) - 1999 г.Купа на Съветската армияПолуфиналист (1 път) - 1984 г.
    —цитат от коментар 10 на Вонин


    Темата е за ЦСКА-------София.Но щом отваряш тема за Лудите и Киро Гела,опиши ни накратко славните победи,които постигнахте срещу тях през последните шест години!?

    Когато заменяш Христос с Бог Дебело черво,подписваш собственото си самоунищожение!
  17. 17 Профил на skch
    skch
    Рейтинг: 416 Неутрално

    Само не разбирам тия утрепки що се занимават с Дунав. Щото Разград е на 70 км от Русе? Ами ако ни бяха били в последния кръг и бяхме 5, а Локомотив Пловдив - 4? Тогава те ли щяха да са прислугата на Киро Гела? Или Локо щяха да си оставят магарето в калта и доброволно да се откажат, уж в името на "гранда" от София? Ама то в тая т. нар. фенска организация, явно няма кой да мисли.
    P.S. От новия сезон, ако тирето изобщо играе в А група, има още един отбор дето е от град, близо до Разград - Етър. Да не стане така, че и те да се включат изведнъж в световната конспирация срещу ЦСКА?

  18. 18 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#10] от "Вонин":

    Какво си ми засилил някакви статии от укипедия бре, момко! Аз ти говоря да си отвориш търговския регистър с всички прикачени в него актове, тоя тръгнал да ми поства някви простотии от уикипедия?! Ако реша в уикипедия ще напиша, че лудогорец е носител на КНК от 1976 г. и ще се появи там - вярно ли ще е това? Обясни ми с правни аргументи защо ситуацията с цска-софия е същата с тази на лудогорец - обясни ми въз основа на кои документи и решения стигаш до тоя извод! Всички документи относно клуба са публични и са качени в регистъра. В професионалните информационни системи знаеш ли какво пише за ЦСКА-СОФИЯ ЕАД пише, че сайтът е - http://www.pfclitex.com/bg/lovech.php (Литекс ловеч??), телефоните посочени там са 06829091 и 068601092 (ЛОВЕЧ??) а в търговският регистър знаеш ли от какво е формиран капиталът на цска-софия еад? Ще ти подскажа - непарична вноска представляваща вземания, които "Литекс Комерс" АД - гр.София има към ПФК "Литекс Ловеч" АД - гр. Ловеч Стойност: 6500000 лв.

    А да ти обясня ли, че едноличният собственик на капитала на цска-софия еад (бивш литекс) е дружеството ПФК ЦСКА - 1948 АД с еик 200269839, а какво предишното име на това дружество? Айде ще те улесня - ПФК ЧАВДАР АД

    Сега ясно ли ти е защо лудогорец и неговия случай нямат НИЩО общо с този на цска-софия еад?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  19. 19 Профил на OOPS
    OOPS
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Дори за миг феновете на тирето не могат да се отдалечат от простотията, присъща за феновете на двата гранда.

  20. 20 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Е, хайде сега Б. Михайлов виновен!? Напред към Нион. УЕФА трепери от вас юнаци. Тръгвайте, веднъж завинаги да отървете нормалните хора от себе си. Хем ще ви приберат на топло задълго, хем хибрида ще го извадят за неопределено време от Европа.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  22. 22 Профил на Иво Прокопиев
    Иво Прокопиев
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Е, хайде сега Б. Михайлов виновен!? Напред към Нион. УЕФА трепери от вас юнаци. Тръгвайте, веднъж завинаги да отървете нормалните хора от себе си. Хем ще ви приберат на топло задълго, хем хибрида ще го извадят за неопределено време от Европа.
    —цитат от коментар 20 на shule


    Отлична идея им даваш!

    Когато заменяш Христос с Бог Дебело черво,подписваш собственото си самоунищожение!
  23. 23 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1215 Весело

    Или пък беше почнал както Локо София го направи - с ново дружество направо във Втора Лига.
    —цитат от коментар 2 на Вонин

    Ами той го направи... с ново дружество направо в Първа Лига.

  24. 24 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    Само не разбирам тия утрепки що се занимават с Дунав.
    —цитат от коментар 17 на skch

    Как защо, сърдят се, защото според тях Дунав, както и разните му там Реал Мадрид, Барселона и прочие, не са бойкотирали ЕКТ в знак на протест срещу интергалактическия заговор срещу ЦСКА-София.

  25. 25 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    До коментар [#2] от "Вонин":

    Ако се беше заел с ЦСКА АД щеше да си отвиси по съдилища и накрая сметката щеше да излезе 50 млн лв, от които 70% напълно криминални вземания на играчи без мач за ЦСКА и част от схемата на Титан за източване и фалит на отбора.

    Новото дружество на Локо по правилник трябваше да почне в окръжната група както ЦСКА 1948 на Киро Парахода. Така че и там не е чиста работата.

    Гришата избра единствения смислен вариант и за това е наистина правилно да се задават в момента въпросите как Лудогорец игра 2012 г в евротурнирите и как участва в момента FCSB (бившата преименувана Стяуа, също с ново дружество)

  26. 26 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1215 Весело

    [quote#20:"shule"]Напред към Нион. УЕФА трепери от вас юнаци. /quote]
    Това не е актуално, всеизвестно е, че типичният български мачо в крайна сметка си го изкарва на жена си, или, в краен случай, ако е фен на ЦСКА-София - на прозорците на сградата на БФС.

  27. 27 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    Абсолютно правилни въпроси задават. Задължително цялото ръководство на БФС трябва да бъде премахнато заради начина по който действаха с ЦСКА, за разлика от действията им спрямо други български отбори. Отделно че нивото на българския футбол като цяло все повече запада.

  28. 28 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#25] от "abdulhazred":

    Вариантите на въпроса за стяуа и лудогорец (и други отбори вероятно) са два:
    1) УЕФА е в конспирация заедно с БФС срещу ЦСКА-софия еад защото много ги е страх от тях или нещо такова и впряга цялата си административна мощ за да отстрани този колос и това страшилище за европейските отбори от турнирите за 1 или повече години. Уефа прави това дори в нарушение на собствените си правила в комбина със спортния арбитражен съд в лозана - цялата бюрокрация е впрегната да спъне боеца цска-софия от участие в лига европа, тъй като знаят, че те ще стигнат минимум полуфинал.

    2) И Лудогорец и Стяуа и останалите отбори са направили нещата ПРАВИЛНО и според правилата и разпоредбите на собствените си федерации и уефа, ЦСКА-София ЕАД се е опитало да заобиколи тези правила, но за сметка на това упорито повтаря глупости и успешно замъглява здравия разум на привържениците си като освен, че повтаря неистини използва и други известни тактики за отклоняване на вниманието като създава дим и вместо да дава отговори задава въпроси като този с лудогорец.

    Аз виждам тия 2 варианта, а ти си помисли кой е по-логичния - уефа плюе на правилата си само и само да махне цска или може би .. само може би цска-софия е допуснало нарушения на определени правила и иска нещо, което не следва да се разреши.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  29. 29 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#27] от "Modestmouse":

    Да .. определено нивото на футбола запада - шампионът на страната в последните 6 години два пъти игра в групите на ШЛ, единият продължи в ЛЕ, а един път достигна 1/8 финал в ЛЕ ... толкова ниско до сега футболът ни не е падал - преди шампионите ни не пропускаха участие в груповата фаза на ШЛ, а в ЛЕ редовно играеха до полуфиналите ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  30. 30 Профил на gcb59309802
    gcb59309802
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Хайде сега Боби Танцьорчето и министър КРАДЛЕВ ще понесат най-после отговорността за машинациите и далаверите, които сътвориха с документално-престъпно регистриране на нов клуб ГМО на ЖУЖЕТО наречен "Етрополе" (с.Микре)!!!!! Да поставят бронирани прозорци на БФС и Министерски съвет и да назначават допълнителни 10 000 полицаи, защото припознавачите са наркомани и много буйстват, когато осъзнаят РЕАЛНОСТТА!!!

  31. 31 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    До коментар [#29] от "bludniq_sin":

    Стига си писал глупости. Чужденците закупени от Домуса нямат нищо общо с българския футбол, и ако Лудогорец не е без конкуренция и не е редовен участник в групите, за да изкара някой милион и да си продава играчите, проекта загива. Затова и на Домуса му се ще да няма никаква реална конкуренция в България. Да даваш Лудогорец като пример за развитието на българския футбол е смешно.

  32. 32 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#16] от "Лозан Чапаев":

    Лозане, чеп за зеле,
    Защо Лудогорец е в А група?
    Как игра е Евротурнирите само с две години членство на БФС?!?!?!?!?!?!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  33. 33 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#23] от "Yotce":

    Чисто НОВО дружество - не това на Етрополе!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  34. 34 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#31] от "Modestmouse":

    Аз ти давам факти, ти ми върщаш някакви странни твои твърдения - лудогорец е проект и естествено ако спре да дава резултати като всеки проект ще бъде закрит или този, който движи проекта ще се откаже от него. Лудогорец не е казионен отбор и не лежи на стари лаври. Липсата на адекватна конкуренция е проблем на самата конкуренция. Кой отбор няма да загине без стабилни финанси и от какво да се издържа - от любовта на феновете ли? левски и цска от това ли се издържат и просперират ли? от тия 2-3 до 5 хил. които средно ходят на мач? Ми те тока на стадиона и екипировката не могат да си платят с тия пари. Аре по-сериозно.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#18] от "bludniq_sin":
    До коментар [#28] от "bludniq_sin":

    Изключително грешни заключения правиш!
    Значи за НОВОТО дружество на Лудогорец и за НОВОТО дружество на Стяуа МОЖЕ В ЕВРОПА, ЗА НОВОТО ДРУЖЕСТВО НА ГГ, НЕ МОЖЕ?

    ПИТАМ ЗАЩО ЛОКО СОФИЯ ИГРАЕ ВЪВ ВТОРА ЛИГА С НОВО ДРУЖЕСТВО?


    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  37. 37 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4448 Неутрално

    Питат и защо "Лудогорец" е бил приет за член на футболния съюз през 2010 г., а две години по-късно е бил допуснат до евротурнирите.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Тук "секцио Глигор Гъ" съвсем се оляха !!!!
    Алллоооуууу........ОРАНЖАДИТЕ !!!!
    ЛУДОГОРЕЦ си е бил член на БФС и 2010 и 2009 и 2008 и 2007 и 2006...........
    Юли 2010 г. се преименува и си избира ново ръководство, все неща
    рутинни и обичайни във футболния свят.
    И НАЙ-ВАЖНОТО
    Смяната е станала НЕ ЗА ДА СЕ ИЗБЕГНАТ ПЛАЩАНЕ НА ДАНЪЦИ
    И ПЛАЩАНЕ НА ЗАДЪЛЖЕНИЯ КЪМ КРЕДИТОРИТЕ !!!!!!
    Жалко,че България НЕ Е БЯЛА ДЪРЖАВА.
    Досега МОШЕНИЦИТЕ от калибъра на ГГ да са В ЗАТВОРА
    а не да насъскват хранените си мутри и лумпени срещу БФС

  38. 38 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#36] от "Вонин":

    пак продължаваш - нямам сили да ти обяснявам особено след като не искаш да разбереш. Гришката се опита да преметне всички и примерите с това, че отборът цска-софия може да реши от утре да е реал мадрид са удачни защото той направи ТОЧНО ТОВА - в сегашния отбор - чавдар етро поле-литекс-цска 1948 НЯМА НИЩО ОБЩО С КЛУБА КОЙТО И В МОМЕНТА Е В ПРОЦЕДУРА ПО НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ - НИТО ДЕ ЮРЕ, НИТО ДЕ ФАКТО

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  39. 39 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4448 Неутрално

    До коментар [#36] от "Вонин":пак продължаваш - нямам сили да ти обяснявам особено след като не искаш да разбереш. Гришката се опита да преметне всички и примерите с това, че отборът цска-софия може да реши от утре да е реал мадрид са удачни защото той направи ТОЧНО ТОВА - в сегашния отбор - чавдар етро поле-литекс-цска 1948 НЯМА НИЩО ОБЩО С КЛУБА КОЙТО И В МОМЕНТА Е В ПРОЦЕДУРА ПО НЕСЪСТОЯТЕЛНОСТ - НИТО ДЕ ЮРЕ, НИТО ДЕ ФАКТО
    —цитат от коментар 38 на bludniq_sin


    Това е и СТАНОВИЩЕТО НА ЮРИСТИТЕ
    на ЛОВЕШКО - ЕТРОПОЛСКОТО НЕЩО пред Съда КАС
    ОРАНЖЕВИТЕ ЮРИСТИ НА ЛИТЕКС точно това са казали пред КАС
    Че СЕГАШНОТО НЕЩО е ПРАВОПРИЕМНИК НА ЛИТЕКС !!!!!!!!!!!!!!!
    ха-хааааааа

  40. 40 Профил на manoll
    manoll
    Рейтинг: 504 Неутрално

    БФС и Оранжевият Сектор Г = Храни куче да те лае

  41. 41 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 649 Неутрално

    ...Или пък беше почнал както Локо София го направи - с ново дружество направо във Втора Лига.
    —цитат от коментар 2 на Вонин


    Поредния лъжец ! Абе хора,защо си мислите,че другите пасат трева ? Или както беше казал настоящият ви пореден спасител : " Ние доматите да не ги ядем с колеца ?"

    Локо София почна от А окръжна !! Игра една година по села и паланки. Локото приемат,че като нов отбор нямат право да играят в Първа Порнографска Лига ! ( интересно,един друг отбор цяла година от УЕФА му обясняват,че е нов,но те играят в ППЛ ,че даже искат и в Европа да играят !? ) Така че,долу ръцете от Локо !! Техният морал е недостижим за вас !!!

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  42. 42 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 649 Неутрално

    ...Задължително цялото ръководство на БФС трябва да бъде премахнато заради начина по който действаха с ЦСКА, ...
    —цитат от коментар 27 на Modestmouse


    Един път да съм съгласен с теб ! Това БФС трябва да си ходи,заради нещата които направиха заради ЦСКА -София!! Създадоха чисто нова Порнографска лига за да играе в нея измислен отбор. Дадоха за ползване на този отбор базите на фалирал отбор. Цяла година лижат задници в УЕФА и излагат България,та ако може измислените герои да играят в евротурнирите. Да ! Това ръководство на БФС трябва да си ходи !!

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  43. 43 Профил на sandi_73
    sandi_73
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#32] от "Вонин":

    Правилото за трите години е въведено от УЕФА едва през 2014 г.т.е,не е действало 2012 година

  44. 44 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 1177 Весело

    До комен тар [#41] от "Чичо Ваньо":


    До коментар [#42] от "Чичо Ваньо":

    Прав си, чичо за Локо. ВБ предложи на тогавашните розовеещи същия вариант.
    Но глупаците налапаха мошеническия вариант на микренския гигант, а сега имат
    нахалството да твърдят, че БФС не им разрешил да започнат от долните групи.
    Обаче, чичо. не си прав да пишеш цска- софия. С тире или без, такова няма, няма.
    В небитието е, както им предрекох преди две години.
    Сега има литекс-чавдар-ботев, или накратко две хибридни тирета. Но и това
    хибридно образувание, го чака скоропостижна кончина. Бъди сигурен.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  45. 45 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1953 Весело

    Колко са прозрачни припознавачите.
    http://www.dnevnik.bg/sport/2017/06/26/2995873_sudut_v_lozana_ostavi_cska_-_sofiia_izvun_liga_evropa/?ref=id&_ga=2.27951228.1501895277.1496732731-1140015275.1468417751 #comment-119

    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  46. 46 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    До коментар [#34] от "bludniq_sin":

    Ми сега остава и да обясниш какво общо има БФС с успехите на Лудогорец, освен това че Домуса коли и беси в БФС и са го оставили да диктува какво да се случва при положение че мястото на един собственик на отбор не е във управата на първенството.. И ако ЦСКА участва в евротурнирите, по начина по-който се управлява в момента, няма никакъв проблем да достигне, че дори и да задмине Лудогорец, но уви, на някой не му е угодно ЦСКА да се развива.

  47. 47 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4393 Неутрално

    Изключително съм доволен от този случай.
    Първо, защото съдбата винаги има чувство за ирония, и то винаги е гадно. Реално, оранжевите ще погребат именно тоя, който прескачайки всякакъв морал и закони ги спаси, убивайки футбола ни.
    Второ, защото в омразата си, вдигат случая с Лудогорец, които както и да си говорим влязоха напълно незаконно в А група, но всичко беше потулено.

    От всичко това страдат Домусчиев, Ганчев и Михайлов. А те реално са тия, които убиха футбола ни.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  48. 48 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#43] от "sandi_73":

    :)
    А'така :)
    Най-накрая се намери един неутрален да каже това.

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  49. 49 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#39] от "Hawaii":

    Къде го прочете това? Дай да видя дали това е становището :)

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK