Рекордът по победи на Шумахер не е невъзможен за подобряване, твърди Хамилтън

Рекордът по победи на Шумахер не е невъзможен за подобряване, твърди Хамилтън

© Reuters



Световният шампион във Формула 1 Люис Хамилтън може спокойно да се наслаждава на последните два старта от календара в Бразилия и Абу Даби. Той няма за какво да се бори, а тимът му "Мерцедес" потвърди, че ще експериментира на трасетата "Интерлагос" и "Яс Марина". Хамилтън обаче иска да се бори за победата и в двата старта.


Той продължава да преследва всички рекорди, поставени от Михаел Шумахер и разкри, че считаният за непобедим от 91 успеха, не е толкова невъземожен. В момента британецът има 62 успеха и се нуждае от още 30, за да излезе начело във вечната класация.


"Мисля, че ще бъде много трудно, но не и невъзможно. Вярвам, че ще продължа да печеля дълго, дълго време. Преди нямах желание да преследвам рекорди, но когато малко се приближаваш до тях започваш да се замисляш", обясни Хамилтън пред Motorsport.com.




Четирикратният световен шампион изпревари по титли идола си и една от иконите на спорта Аертон Сена. Хамилтън не е сигурен дали може да достигне седемте на Шумахер, въпреки че за момента се движи в графика на легендарния германец.


"Целта ми беше просто да вляза във Формула 1, а сега да говоря за седем световни титли е направо невероятно. Вижте колко пилоти нямат дори една титла, а са толкова талантливи. Мечтата ми никога не е била да се меря с Михаел, а да достигна до Сена. Сега съм пред него по постижения и това ме прави щастлив", добави британецът.


Напоследък Хамилтън е сравняван с най-великите пилоти в историята, но асът на "Мерцедес" обясни, че просто е доволен да бъде сред най-големите имена в спорта.


Райконен иска да се бори за титлата през 2018 г.


След завръщането си във "Ферари" през 2014 г. Кими Райконен винаги е бил считан за втори пилот на Скудерията. Последният световен шампион на легендарната италианска марка (спечели през 2007 г. - бел. ред.), не е печелил състезание от 2013 г., когато караше за "Лотус", а след завръщането във "Ферари" не се е класирал по-напред от четвърто място в генералното класиране за сезона. Въпреки това Ледения изрази желание догодина да се включи в битката за титлата.


"Догодина искам да се боря в челото всеки уикенд и да мога да печеля победи, защо не да съм в битката за титлата", каза Райконен пред Sky Sports преди уикенда за Гран при на Бразилия.


Райконен иска да излезе от сянката на втори пилот във "Ферари".

© Reuters

Райконен иска да излезе от сянката на втори пилот във "Ферари".


Той беше най-бърз в зимните тестове в Барселона в началото на 2017 г., но сезонът не започна добре за него. За капак финландецът, който беше считан за един от най-добрите в квалификации преди години, само в пет случая се класира пред съотборника си Себастиан Фетел.


"Годината не започна добре, колата не ми пасваше и се нуждаех от доста време, за да оправя настройките. Дотогава обаче се натрупаха прекалено много отпадания по различни причини. Като отбор направихме голяма крачка в развитието си от миналия сезон. Себастиан водеше дълго време в шампионата, така че догодина трябва да продължим по този начин", каза още Райконен.


Според него малките грешки, които са допуснали от "Ферари" имат много голямо значение и точно това трябва да се промени от следващия сезон.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    И той и Фетел имат шансове, ако останат още 6-7 години на пистата.
    Аз залагам на Хамилтън.

  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3973 Весело

    Райконен: "Догодина искам да се боря в челото всеки уикенд и да мога да печеля победи, защо не да съм в битката за титлата"...


    Кими, ти в кой свят живееш, забрави ли?! Просто си един втори пилот, единственият втори пилот от всички отбори във Ф1...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  3. 3 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    Това подобряване на рекорда е много субективно. В момента във Ф1 има 19-20 старта, а по времето на Шуми рядко надвишаваха 15, че бяха и по-малко. И ако говорим за качества, Пилето беше светлинни години пред Хамилтън. Няма за забравя един старт във Франция, почти всички пилоти имаха стратегия с 3 спирания в бокса. Шуми излезе на квалификациите супер лек и с малко гориво и спечели полпозишън. В самото състезание натрупа преднина с леката си кола и влезе 3 пъти в бокса, а само десетина обиколки преди края горивото му беше пред свършване. И за изненада на всички, той влезе четвърти път! Нечувана стратегия, но с лекия си болид не само успя да я направи, ами дори имаше огромен аванс и излезе първи след бокса. Хамилтън е просто един шофер, нищо повече. Шуми беше класа.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3973 Неутрално

    До коментар [#3] от "Lou":

    Преди да пишеш глупости, обясни, че съотборниците му във Ферари винаги са били "патерици", отделно, години на тотална доминация на Ферари. За престоя му в Мерцедес може пак да обясниш, колко победи в квалификации или по предни класирания има в сравнение с Нико?!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  5. 5 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    До коментар [#3] от "Lou":

    +++++++++++++++++++++++++ Точно този, дано не успее да спечели повече победи от Шуми!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  6. 6 Профил на Swan_
    Swan_
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Това подобряване на рекорда е много субективно. В момента във Ф1 има 19-20 старта, а по времето на Шуми рядко надвишаваха 15, че бяха и по-малко. И ако говорим за качества, Пилето беше светлинни години пред Хамилтън. Няма за забравя един старт във Франция, почти всички пилоти имаха стратегия с 3 спирания в бокса. Шуми излезе на квалификациите супер лек и с малко гориво и спечели полпозишън. В самото състезание натрупа преднина с леката си кола и влезе 3 пъти в бокса, а само десетина обиколки преди края горивото му беше пред свършване. И за изненада на всички, той влезе четвърти път! Нечувана стратегия, но с лекия си болид не само успя да я направи, ами дори имаше огромен аванс и излезе първи след бокса. Хамилтън е просто един шофер, нищо повече. Шуми беше класа.
    —цитат от коментар 3 на Lou


    Приятелю, бъркаш смисъла на думите субективно и относително. От там насетне цялата ти смехотворна теза олеква. Иначе Шумито го знаем как се блъскаше, за да печели титли. ;)

    https://swansphotography.com/
  7. 7 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 303 Неутрално

    До коментар [#3] от "Lou":Преди да пишеш глупости, обясни, че съотборниците му във Ферари винаги са били "патерици", отделно, години на тотална доминация на Ферари. За престоя му в Мерцедес може пак да обясниш, колко победи в квалификации или по предни класирания има в сравнение с Нико?!
    —цитат от коментар 4 на hamiltonf1


    Ако се интересуваше малко повече, щеше да знаеш, че едва 3 от петте титли на Шумахер, когато караше за Ферари, бяха безапелационни и с по-добра кола. А в последната си година в Мерцедес на 43 години беше равностоен на Нико, бъдещ световен шампион ;)
    А това, че Хамилтън е единственият в последните 20-30 години, които цял живот се е съзтезавал в конкурентна кола? Нито Алонсо, нито Шумахер, нито Райконен, нито Фетел, нито Хакинен са се качвали от първата си година в болид на топ-ниво.

  8. 8 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#3] от "Lou":

    В интерес на истината, Хамилтън има по-висок процент победи (30.7%) от Шумахер (29.5%).

  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3973 Весело

    До коментар [#7] от "primerno":

    Айде, другия "специалист"... То и ти ако се интересуваше, щеше да знаеш колко титли спечели Шуми, след игра на блъскащи колички?! Или пък, не беше загинал Сена, как щеше да се развие кариерата му?!
    Но, един факт е безспорен: Шумахер винаги имаше съобторник/патерица, подобно на Фетел. При Люис няма подобен, нито един случай...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  10. 10 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#9] от "hamiltonf1":

    Абе Хейки си беше патерица отвсякъде. Ботас ще го видим. Но останалите бяха класа.

  11. 11 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3794 Неутрално

    Хамилтончо, би трябвало да ти е неудобно да коментираш Ф1 заради изявените си и публично афиширани пристрастия към един от пилотите. Още по-малко трябва да раздаваш квалификации на форумци , които не са съгласни с теб , че пигментът е велик пилот. Успехите на твоя идол се дължат на политкоректността на която робуват в днешно време не само в политиката, но и в спорта. Всичко му се дава и нищо не му се отказва. Карал е винаги конкурентни коли. Така всеки може да стане шампион.

  12. 12 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3973 Весело

    До коментар [#11] от "tacheaux":

    Другия "специалист"!? Прогнозата му викали?! Фетел щял да спечели с огромна преднина?! Ха-ха-ха. Още като го прочетох този бисер ми беше ясно, че ще стане точно обратното...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK