"ЦСКА - София" стана основен претендент за базите на ЦСКА след обявяването на критериите

"ЦСКА - София" стана основен претендент за базите на ЦСКА след обявяването на критериите

© Анелия Николова



ЦСКА - София" се превръща в основен претендент за ползването на базите на фалиралия ПФК ЦСКА АД. Критериите за участие в конкурса за отдаване под наем на стадион "Българска армия" и тренировъчната база в Панчарево бяха обявени от спортния министър Красен Кралев, а победителят ще бъде оповестен на 3 януари 2018 г.


Критериите са такива, че на практика поставят третодивизионния "ЦСКА 1948" в губеща позиция. Това е така заради изискването футболният клуб, който кандидатства, да има уставен капитал не по-малко от 5 млн. лева и да е реализирал в последните три финансови години (от 2014 до 2016 г.) оборот от поне 15 млн. лева без ДДС.


Справка в Търговския регистър показва, че капиталът на ръководения от Гриша Ганчев "ЦСКА - София" е 6.6 млн. лева, а на "ЦСКА 1948" е 50 хил. лева. "ЦСКА - София" беше създаден след сложни юридически действия, включили "Литекс" и "Чавдар" (Етрополе), заради което клубът би изпълнил условието за оборота.




На въпрос дали конкурсът не е предрешен, Кралев отговори: "Наясно съм, че критериите гарантират икономическа стабилност. Гарантират, че наемателят, който ще получи базите за ползване, ще бъде достатъчно добър стопанин. Аз съм министър на младежта и спорта и ме интересува държавният интерес да бъде гарантиран. Тази условия гарантират държавния интерес". Думите на министъра дойдоха в по-остър тон, след което той благодари и си тръгна.


Изискванията за това кой може да участва

© Дневник

Изискванията за това кой може да участва


Базите ще се дадат за ползване под наем за 10 години, като този, който ги ползва, ще трябва да плаща поне по 60 хил. лева без ДДС на месец и отделно да инвестира 1 млн. лева в тях в съотношение 70 към 30 между "Българска армия" и Панчарево. При инвестиция вложените суми се приспадат.


Друго изискване е 800 хил. лева от наемната цена да се платят авансово на четири вноски по 200 хил. лева до 31 декември 2020 г. Сумата ще отиде за погасяването на задълженията на фалиралия ПФК ЦСКА АД към Столичната община за такса смет.


При влизането в сила на новия закон за спорта срокът може да бъде увеличен на 30 години, посочи министърът. Той добави, че фалиралото дружество е имало добре изготвен договор за ползване на базите си, но заради лошото управление на клуба базите са били в тежко състояние.


Целта според Кралев е предлаганите обекти да придобият "европейски вид".


Кой може да участва в конкурса


Конкурсът не задава ограничения по местоположение, което теоретично дава възможност в него да се включи, например, "Лудогорец" или всеки друг клуб, който отговаря на изискването за оборот от 15 млн. лева без ДДС в последните години. Също така участниците не трябва да имат задължения към "Сердика спортни имоти" ЕАД, НАП, държавата и общината.


"Толкова са приблизително бюджетите за издържане на един професионален футболен клуб в горната част на таблицата за последните три години", заяви Кралев.


На въпрос дали конкурсът не е предрешен, Кралев отговори: "Наясно съм, че критериите гарантират икономическа стабилност. Това е целта ми като министър."

© Велко Ангелов

На въпрос дали конкурсът не е предрешен, Кралев отговори: "Наясно съм, че критериите гарантират икономическа стабилност. Това е целта ми като министър."


"Искаме ясни гаранции, произход на капитала, доказана икономическа история, за да може кандидатите наистина да гарантират, че ще се справят с управлението на тези имоти и с инвестиционната си програма", каза спортният министър.


Кандидатите могат да предоставят предложенията си до 11 декември, а офертите ще бъдат отворени два дни по-късно. Победителят ще бъде обявен на 3 януари 2018 г., а договорът следва да бъде подписан до 10 януари догодина.


Всеки желаещ трябва да внесе депозит от 100 хил. лева.


При определянето на победителя най-голяма тежест има предложената цена, която носи максимално 60 точки. Инвестиционната програма е с 30 точки, а общественият принос и стратегия са за до 10 точки, добави спортният министър.


Предисторията


Интерес към конкурса за "Българска армия" и базата в Панчарево неколкократно изразиха от "ЦСКА - София", състезаващ се в Първа лига, и третодивизионният "ЦСКА 1948".


"ЦСКА - София" стана основен претендент за базите на ЦСКА след обявяването на критериите

© Анелия Николова


Базите бяха апортирани в новосъздаденото държавното дружество "Сердика спортни имоти" ЕАД. То беше вписано в Търговския регистър тази седмица с капитал 73 217 089 лева, формиран от включването на няколко имота – спортен комплекс "Българска армия", спортно-тренировъчната база в Панчарево, спортния комплекс "Червено знаме", както и част от спортния комплекс "Къро".


При откриването на зала "Фестивална" министър-председателят Бойко Борисов коментира темата. "Базата на ЦСКА си е на ЦСКА и за нищо друго не може да се ползва. Отборът им върви повече от добре", каза Борисов. Думите му оставиха усещане, че говори за ръководения от Гриша Ганчев "ЦСКА - София".


След фалита на ПФК ЦСКА АД "Българска армия" и базата в Панчарево бяха дадени за ползване на "ЦСКА - София" с договор за наем за общо малко над 80 хил. лева месечно. Спортното министерство е признало на клуба инвестиция от 1.150 млн. лева.


Волейболният ЦСКА е проявил интерес към дългосрочно ползване на зала "Васил Симов", която е част от комплекс "Червено знаме" и също е апортирана в новото държавно дружество.

Коментари (86)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Любопитно

    Мафията ГЕРБ определи така критериите, че да ги вземе Гришата

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 786 Неутрално

    Мафията пак се намеси в полза на измамата.

  4. 4 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 672 Весело

    Не съм съгласен със заключението на автора, че Авиаторите са в "в губеща позиция". Може да участват пак с някоя свързана фирма - например "ПФК Лудогорец 1945". Отговаря и на двата критерия - и за уставен капитал, и за оборот.

    over the under
  5. 5 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 506 Гневно

    А защо не поставят условие дружеството, което ще вземе базите, да е платило за конкурсите, които е спечелило?
    Ако ще и Уембли да дадат без пари на тирето, пак ще са слаби и ще имат по 100 човека припознавачи публика!!!!

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  6. 6 Профил на glh17537127
    glh17537127
    Рейтинг: 217 Гневно

    красен краДлев винаги измисля такива условия на, които само неговите любимци да отговарят.

  7. 7 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Неутрално

    Засега Литкс ще спечели базите

  8. 8 Профил на Подлизурко
    Подлизурко
    Рейтинг: 426 Весело

    Оранжевото менте няма как да участва, защото :
    "в последните три финансови години (от 2014 до 2016 г.) "
    Както знаем, дори УЕФА им каза, че са нов клуб, т.е - нямат тези 3 години.
    Ако обаче признаят официално, че са си ЛИТЕКС, то нещата си идват на мястото.
    Не че на припознавачите им дреме кой ще ги клати ....

    😜 ЦИК са с Нетрадиционна сексуална ориентация, ам кви В пука? Безплатна проба- в неделя №12 😜
  9. 9 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2822 Весело

    Имаше един виц едно време. Обявен е конкурс за генсек на БКП. Необходим е трудов стаж 35 години по специалността.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  10. 10 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 555 Неутрално

    До коментар [#4] от "Отец Сисой":

    Абсолютно!
    Като оставим настрана фенските пристрастия, за всеки търг, конкурс и т.н., се изискват определени условия, които трябва да се покриват от участниците.Най-малкото, за да се гарантира, че не са измислени такива или участващи с друга цел.
    Ако нямаше минимум изискуемост, биха участвали и фирми на конкуренцията, за да се провали търга и отложи във времето.
    Конкуренцията ли казах?....

  11. 11 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2822 Весело

    Кое дружество е реализирало оборот от намколко милиона?

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4390 Неутрално

    Критериите при обществени поръчки се пишат по същия начин! Правилният да спечели!

  13. 13 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    тоя палячо кралев беше опдкован
    от гриша ганчев отдавна.
    то не бяха прехвърляния
    в разни фирми на министерството, схеми как да им ги дадат
    без пари, то не бяха на инджов аре почнахме ремонта.
    далавера на гърба на хората и никой не скача.
    кво става бе кралев.
    измисленяк и банкетаджия.
    нищо не е направил за цялото това време.
    само отговаря на телефона на ганчев и на винету.
    палячо.

  14. 14 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1274 Весело

    Ееее, Крадлев, излагаш се!
    Можеше и по-конкретни намеци, примерно дружеството да се е преименовало в последните 2 години, да е сменило седалището си в последните 2 години, наименованието му да включва задължително тире...

  15. 15 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 665 Неутрално

    "Наясно съм, че критериите гарантират икономическа стабилност."
    ........................................
    За по-сигурно тогава да беше поставил и някое условие за задълженията към трети лица и бюджет на кандидатите. Да не се окаже после, че са затънали до гуша в дългове и не могат да си плащат сметките и наемите. Нещо такова го играхме наскоро със същите бази.

    No Pain No Gain
  16. 16 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1274 Весело

    А защо не поставят условие дружеството, което ще вземе базите, да е платило за конкурсите, които е спечелило?
    —цитат от коментар 5 на Amot

    Могат без проблем за схемата да включат и такова условие, все пак конкурсите се печелат от някакви животни, а не от тирета.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  18. 18 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    кво става бе кралев.
    измисленяк и банкетаджия.
    нищо не е направил за цялото това време.
    —цитат от коментар 13 на mihail_p


    Не си прав, за това време е качил още поне 10-15 кила, и 5-6 сантиметра обиколка на гушата.

  19. 19 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Неутрално

    До коментар [#18] от "Yotce":

    Тя вече гушата му настига "ханша". Този бие всички рекорди по дебелина на врат

  20. 20 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Любопитно

    Само в Мутренска и Бандитскса.........."държава" едни ден те изнудват да се разделиш с част от бизнеса ти, а на следващия ден си фаворит за базите на ЦСКА

  21. 21 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 510 Неутрално
  22. 22 Профил на glh17537127
    glh17537127
    Рейтинг: 217 Гневно

    КраДлев да е министър на спорта е все едно да се е..ш за девственост.

  23. 23 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 930 Неутрално

    Три финансови години да има оборот 15 млн лв. Минаха ли 3 години от пребоядисването на литекс ? Ако не са значи при този критерий печеленето на търга е официално признаване че фирмата си е литекс

  24. 24 Профил на rdb41527334
    rdb41527334
    Рейтинг: 930 Неутрално

    А ако клубът с по голям оборот - оранжевото цска предложи да плаща доста по малък наем от третодивизионното цска .... Какво правим. Според този регламент държавата ще губи пари от наем. Не е ли подсъдимо да ощетяваш държавата с пари. При приватизация или отдаване под наем

  25. 25 Профил на xxl17532244
    xxl17532244
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#23] от "rdb41527334":

    Говорим за АД, не за футболен клуб... има разлика. Едно АД може да държи по няколко клуба.

  26. 26 Профил на ige_koyo
    ige_koyo
    Рейтинг: 217 Неутрално
  27. 27 Профил на xxl17532244
    xxl17532244
    Рейтинг: 294 Неутрално

    А ако клубът с по голям оборот - оранжевото цска предложи да плаща доста по малък наем от третодивизионното цска .... Какво правим. Според този регламент държавата ще губи пари от наем. Не е ли подсъдимо да ощетяваш държавата с пари. При приватизация или отдаване под наем
    —цитат от коментар 24 на rdb41527334


    Няма такава възможност. Виж има възможност да не се плащат изобщо наемите, както е в прецедента на ПФК Левски...

  28. 28 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 995 Неутрално

    До коментар [#24] от "rdb41527334":

    Така е. А и Гришата го е страх, че Домусчиев ще идвади повече пари и ще го измести

  29. 29 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 533 Весело

    Къртунов, нещо си изпуснал това:

    Получи се интересен казус, след като Министерството на младежта и спорта обяви условията за участие в конкурса за базите на ЦСКА. Всеки кандидат трябва да има капитал не по-малко от 5 000 000 лева и да е реализирал общо за последните три финансово приключени години (2014, 2015, 2016) тригодишен оборот в размер не по-малък от 15 000 000 лева без ДДС.
    Това означава, че клубът, който играе в момента на стадион "Българска армия" - ЦСКА-София, ще трябва участва с показателите на Литекс. Както е известно, ЦСКА-София започна да играе в Борисовата градина през лятото на 2016 година, когато от БФС обявиха документално, че Литекс мести своя град и променя цветовете си.
    Клубът няма как да докаже за няколко месеца оборот от 15 000 000 лева, т.е. ЦСКА-София трябва да включи финансовите години от 2014 и 2015 година, плюс първата половина на 2016 година, когато клубът бе в Ловеч под името Литекс.
    Трябва да се отбележи, че капиталът на ЦСКА-София е 6 600 000 лева, което отговоря на условията на ММС. В огромната си част обаче - над 6 000 000 лева, капиталът на клуба е допълнен с дълг на Литекс към "Литекс Комерс", което може да се види в Търговския регистър.

  30. 30 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 533 Весело

    Липсва единствено условието кандидатите да не са по-високи от 1.60 м.

  31. 31 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Весело

    МВР кога ще обяви конкурс за Герена, или им харесва да плащат данъците и лефски да ползват базата на МВР без пари , без да плащат наеми и данъци

  32. 32 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    Нещо се обърках. Нали ЕИК-то нямаше думата, пък в тоя конкурс ще участва ЕИК-то на Литекс?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  33. 33 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 372 Неутрално

    Честито на Гришата. Една от големите измами в българския футбол, ще стане факт.
    Не че "48"-мичката е автентичният ЦСКА, но това, при Г.Г., си беше откровена подигравка с всички привърженици на някогашния "червен" клуб. Защото не знам как да нарека това да твърдиш пред УЕФА, че си "Литекс", за да те допуснат в ЕКТ, а в България да казваш, че имаш 31 титли, 20 купи и победи над "Ливърпул", "Нотингам" и "Аякс".
    Без злоба и заяждане. Но, ако някой има право да твърди, че е правоприемник на фалиралият ЦСКА, то това е "48"-мичката.
    При "ЦСКА-София" всичко стана толкова открито,мафиотско и нагло, че би било абсурдно който и да е трезво мислещ човек да признае този отбор за ЦСКА.

  34. 34 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Весело

    Одит на Сметната палата

    На 18.04.1994 г. между МВР и Спортен клуб (СК) Левски е сключен договор, съгласно който "двете страни се договарят съвместно да експлоатират и организират управлението и издръжката" на спортни комплекси и прилежащите им съоръжения, включително Спортен център (СЦ) "Левски" - Герена.

    За периода след 04.04.2002 г., СК Левски ползва спортни обекти и съоръжения в комплекса без правно основание, осъществявайки фактически правото на управление върху него, включително като го преотстъпва на трети лица.

    От страна на МВР не са предприети действия за законосъобразното уреждане на правоотношенията, свързани с експлоатацията на комплекса. Допуснато е незаконосъобразно ползване и извличане на приходи от държавния спортен имот от страна на различни юридически лица, като от МВР са извършвани разходи в значителни размери за съпътстващи данъци и такси за същите имоти.

  35. 35 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1075 Разстроено

    Ееее, Крадлев, излагаш се!Можеше и по-конкретни намеци, примерно дружеството да се е преименовало в последните 2 години, да е сменило седалището си в последните 2 години, наименованието му да включва задължително тире...
    —цитат от коментар 14 на Yotce


    Собственика да се казва Гриша Ганчев, спортния директор Стойкас Стоилас.
    Какъв Евро Съюз, какви пет лева, какво Евро педседателсво пълен комунизъм, да живее Тиквата, дебелия министър и само Цска!

  36. 36 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#34] от "001":

    Би трябвало да правиш разлика между СК Левски и ПФК Левски. Футболният клуб ползва стадиона чрез издаден акт от ОУ София, а не на договор с МВР.

  37. 37 Профил на xxl17532244
    xxl17532244
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Нещо се обърках. Нали ЕИК-то нямаше думата, пък в тоя конкурс ще участва ЕИК-то на Литекс?
    —цитат от коментар 32 на Darth Plagueis


    Еми няма... ЕИК-то е на собтвеника на клуба Литекс... който освен това е собственик и на клуба ЦСКА. Фолксваген е собственик на Порше и Шкода едновременно... но никой още не ги е обвинил че Порше Карера е пребоядисана Шкода Фелиция... Толкова и по темата за марките и АД-та.

  38. 38 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    Гришата се е прецакал, да иска от Спортното министерство договор като на Левски и МВР
    МВР плаща данъците и разходите, Левски ползва без пари и преотдава част от комплекса на трети лица.
    Десетки години на издръжка на МВР, тоест на държавна издръжка

  39. 39 Профил на xxl17532244
    xxl17532244
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#31] от "001":

    Няма опасност - през 60те години в периода на силна частна инициатива, група лефскари са се събрали и са организирали гигантски краудфъндинг, за да си построят стадиона. След това на доброволческа основа са построили 50 хил. стадион... и за това и сега не са задължени да плащат наем и данък сгради.

  40. 40 Профил на xxl17532244
    xxl17532244
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Честито на Гришата. Една от големите измами в българския футбол, ще стане факт.Не че "48"-мичката е автентичният ЦСКА, но това, при Г.Г., си беше откровена подигравка с всички привърженици на някогашния "червен" клуб. Защото не знам как да нарека това да твърдиш пред УЕФА, че си "Литекс", за да те допуснат в ЕКТ, а в България да казваш, че имаш 31 титли, 20 купи и победи над "Ливърпул", "Нотингам" и "Аякс". Без злоба и заяждане. Но, ако някой има право да твърди, че е правоприемник на фалиралият ЦСКА, то това е "48"-мичката. При "ЦСКА-София" всичко стана толкова открито,мафиотско и нагло, че би било абсурдно който и да е трезво мислещ човек да признае този отбор за ЦСКА.
    —цитат от коментар 33 на yellow_hater


    Глас от Сопот... Последно разбра ли се как влезнахте веднага от Б във В група след фалита?

  41. 41 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    А ако клубът с по голям оборот - оранжевото цска предложи да плаща доста по малък наем от третодивизионното цска .... Какво правим.
    —цитат от коментар 24 на rdb41527334

    Както виждаш, министър Крадлев няма да допусне подобен прецедент. В търг с един участник, прецакани са винаги държавата и мат'ряла.

  42. 42 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1274 Весело

    Фолксваген е собственик на Порше и Шкода едновременно... но никой още не ги е обвинил че Порше Карера е пребоядисана Шкода Фелиция... Толкова и по темата за марките и АД-та.
    —цитат от коментар 37 на xxl17532244

    Много глупав пример... По-скоро изчакваш Фолксванген да фалират, взимаш една жигулка, боядисваш я червена и викаш 'Т'ва е автентично Порше'.

  43. 43 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Интересно защо няма условие, при само един участник, търгът да бъде обявен за невалиден, както сме го виждали по други търгове.

    Интересно е и по каква логика трябва да имаш оборот от 15 млн. лв., за да докажеш, че можеш да издържаш и се грижиш за клуба, при положение, че оригиналният ЦСКА покриваше тези изисквания и пак увиснаха с едни 30 млн. лв.

    Интересно защо министър КрадЛев се ядосва, когато някой спомене ЦСКА 1948.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  44. 44 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    До коментар [#36] от "VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире":

    Би трябвало да помниш събитията от преди месец, когато гошо дантелата , каза че било редно левски да не плащал нито наем нито данъци, защото стадиона бил на държавата, а вложенията им били огромни ...
    Явно визирайки 10 милиона за сектор А, само пропусна да каже , че не са платени и са в дългове.
    Господин Спас Русев , лично призна за дългове от 25 милиона от преди няколко месеца, голяма част заради строежа на сектора.

  45. 45 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 536 Неутрално

    Клубът няма как да докаже за няколко месеца оборот от 15 000 000 лева
    —цитат от коментар 29 на VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире


    И що? Пет входящи трансфера по €100 000 са 1 000 000, пет изходящи по 200 000 са още 2 000 000, за 4 трансферни сезона ги е минал отдавна, само за Каранга вървят слухове за оферта за €5 000 000. Отделно, издръжката за месец е над милион, от тука пак ги минава. Че някои аматьори не правят трансфери и издръжката им е по един комплект екипи на човек годишно е съвсем друго, тука не става въпрос базата да се даде на Рилец Говедарци.

  46. 46 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#44] от "001":

    Вложенията на Левски в последните 20 години в стадиона и помощните игрища са много повече от 10 млн. Ама много повече. Виждал ли си как изглеждаше Герена в средата на 90-тте? Иначе и аз не съм съгласен по отношение на данъците, трябва да бъдат плащани от клуба. Както и, че трябва всичко да бъде оформено с договор за ползване и дори покупка на стадиона от клуба. Разбира се като се вземат някои факти предвид - отнемането на стария стадион на Левски от комунистите, инвестициите на Герена и т.н.

  47. 47 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 533 Весело

    До коментар [#45] от "usero":

    Кои са тия входящи трансфери и кой ще плати 5 млн евро за Каранга? И кога? А и какво разбираш под оборот?

  48. 48 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 372 Неутрално

    До коментар [#40] от "xxl17532244":

    Да, кристално ясно е. Закупихме правото на участие на "Металик" (Сопот) (не лиценза, а правото на участие, това са две различни неща) и започнахме от "В" група. На чисто. Със запазени история и публика.
    И това беше признато и от БФС, и от УЕФА.
    Нещо да кажеш?

  49. 49 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Неутрално

    До коментар [#46] от "VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире":

    То и армията е развалина и няма дори тоалетни, държавата от 30 години един пирон не е забила там, ама прави конкурси и иска наеми за нея. Да не говорим , че преди 2 години само Панчарево беше джунгла, без ток , вода и нито един действащ терен. В момента има три нови терена, осветление , трибуни , нови съблекални .... и всичко това е направено от този който кандидатства да му дадат стадиона, а лудогорче 1948 един лев не е дало

  50. 50 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    До коментар [#37] от "xxl17532244":

    А, прав си, аз проблем с това, любимият ми клуб да е собственост на Литекс нямам. 😂

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  51. 51 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    До коментар [#44] от "001":

    Би трябвало малко да се запознаете със законите в тая държава. Иначе се радвам как при всяка оранжева мизерия, припознавачите вадят Левски като плашило.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  52. 52 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 536 Неутрално

    А и какво разбираш под оборот?
    —цитат от коментар 47 на VR|46 ДНЕВНИК с нова визия менте=ЛИТЕКС с тире


    Смета се по формулата y"+y=ctg x

  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    До коментар [#39] от "xxl17532244":

    Нещастнико, моите бащи и дядовци са работили по тоя строеж, ей така доброволно, за клуба.
    Това, че твоите са набивали крак по плажа е само твой проблем. Ясно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 372 Неутрално

    До коментар [#33] от "yellow_hater":

    * ФАЛИРАЛИЯ ЦСКА, разбира се. Кратък член, ама кой а гледа в бързането... :)

  55. 55 Профил на nspassov2007
    nspassov2007
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Баце, Кралев и Винкела са добре осведомени от ДАНС откъде идват парите за Лудогорец 1948.

  56. 56 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Ми то и тирето де юре е създадено миналата година, откъде ще извади 15 милиона оборот?

  57. 57 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Весело

    До коментар [#51] от "Darth Plagueis":

    Показал съм ти ОДИТ на СМЕТНАТА ПАЛАТА
    пише незаконно левски ползва базите на МВР след 2002 година, аз няма какво да се запознавам със законите. В сметната палата ако няма юристи, които правят одити на министерства и институции, не знам къде има.
    15 години сте на герена на добрата воля на МВР , затова и никой не ви иска данъци, защото на хартия нямате нищо ваше.

  58. 58 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#49] от "001":

    Армията е развалина защото така беше стопанисван от предишните собственици на клуба. Без да плащат наем впрочем. Това, че Цска плащал наем е голяма мантра която не кореспондира с факти.
    Нямам абсолютно нищо против, че Чавдар/Литекс се е преместил в София и е сменил името и цветовете и играе на Армията. Имам против обаче този хибрид да бъде представян за автентичния Цска. И то с помощта на държавата и сервилни медии.
    Идеята е, че държавата трябваше максимално да улесни участниците в търга за да има по-голяма конкуренция и съответно по-добри постъпления.

  59. 59 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Весело

    До коментар [#39] от "xxl17532244":Нещастнико, моите бащи и дядовци са работили по тоя строеж, ей така доброволно, за клуба.Това, че твоите са набивали крак по плажа е само твой проблем. Ясно?
    —цитат от коментар 53 на Darth Plagueis


    а майка ти , какво е правила .
    Всеки който има собственост е задължен да плаща данъци.
    Данъците ги плаща МВР , дядо ти е бил общак на МВР

  60. 60 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 533 Весело

    До коментар [#52] от "usero":

    Хайде тогава сметни оборота на Литекс

  61. 61 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1685 Неутрално

    До коментар [#57] от "001":

    Показал си ми за спортния център, който не се ползва от футболен клуб Левски, неграмотнико! Вземи чети собствените си тъпотии!


    До коментар [#59] от "001":

    Войниче, Левски е бил под шапката на МВР общо 17 години от 103 годишното си съществуване. Всякакви иронии по темата са дебилен изблик на безсилие. За сравнение, чорбата беше почти изцяло под шапката на военните. Относно данъците, правилно си отбелязал - собственитекът си плаща данъците. Левски собственик ли е тук бе, ахмак?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  62. 62 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5560 Неутрално

    До коментар [#4] от "Отец Сисой":

    Няма да се учудя, ако участва!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  63. 63 Профил на quasimodo
    quasimodo
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Ами.... има обороти, не е да няма. Има и финансови отчети за минали години.... абе, голяма история има, но е на Литекс и така и ще си остане....

  64. 64 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 555 Неутрално

    До коментар [#53] от "Darth Plagueis":

    Я, обясни как тези години се е давал "доброволен" труд. Имаше само Ленински съботници. Иначе в работно време НЯМА как да стане, капиш?Ако с няколко часа труд в събота са построили този стадион, сигурно са го правили половин век, или са работили над 10 000 души едновременно.
    Кое от двете?
    А, и всеки купувал и носил бетон, железа и други материали, нали?
    Щото няма как да са държавни по соца!

  65. 65 Профил на Тихомир Тодоров
    Тихомир Тодоров
    Рейтинг: 217 Неутрално

    А ЦСКА-СОФИЯ колко години е от основаването си ????

  66. 66 Профил на glh17537127
    glh17537127
    Рейтинг: 217 Гневно

    КраДлев ги кара да играят покер с белязани карти!

  67. 67 Профил на 001
    001
    Рейтинг: 1111 Весело

    До коментар [#64] от "j.h.jazz":

    въобще не си губи времето с подуенския селянин. Дядо му е пил ракия и е бил същия пияница като него.. нищо не е строил
    да не говорим, че едно време много неща по този начин са построени без да се плаща на хората и доброволния труд не е бил доброволен.
    Справка ...
    Проветере как е построен Димитровград, с доброволци от цялата страна които с години са работили за ползата на Родината за малко храна и чест.

  68. 68 Профил на kalinkam
    kalinkam
    Рейтинг: 228 Неутрално
  69. 69 Профил на shakez
    shakez
    Рейтинг: 434 Весело

    И пак сините плювалници не спират. Виете като обезумяли, но не е ясно защо? Какво им пречи този нов отбор, че ще използва базите на фалиралото ЦСКА? Носи име ЦСКА - София и това е голям трън в очите на уеФскарчетата? Наистина не разбирам. Феновете са за спорта, а драскачите са просто дребни душици. Продължавайте да дращите под всяка статия за ЦСКА - София, явно си нямате за какво друго да се захванете, като например спортни успехи. Нищо, през 2018 може и до Европата да не стигнете. Важното е знаете КОЙ да ви е зад гърба, нали така?

  70. 70 Профил на Personal_Jesus
    Personal_Jesus
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#48] от "yellow_hater":

    Разбира се:

    ЕИК: 201468114
    Фирма, правна форма: ПРОФЕСИОНАЛЕН ФУТБОЛЕН КЛУБ БОТЕВ Акционерно дружество
    Транслитерация: Professional Football Club Botev AD
    Дата на основаване: 02.03.2011 г.

  71. 71 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1595 Неутрално

    До коментар [#37] от "xxl17532244":

    да ама сеат толедо толедо е фолксвафен голф с по-кофти сглобка - под капака са едно. ибиса е поло и те така.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  72. 72 Профил на Personal_Jesus
    Personal_Jesus
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#48] от "yellow_hater":

    ЕИК: 115344271
    Фирма, правна форма: ПРОФЕСИОНАЛЕН ФУТБОЛЕН КЛУБ БОТЕВ 1912 - ПЛОВДИВ Акционерно дружество
    Транслитерация: PFK BOTEV - 1912
    Дата на основаване: 02.08.1999 г.

  73. 73 Профил на Personal_Jesus
    Personal_Jesus
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#48] от "yellow_hater":

    та...къде точно ви е историята? и нея ли си купихте от Митьо Селския, както си купихте от Сопот правото на участие ?

  74. 74 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 913 Весело

    До коментар [#53] от "Darth Plagueis":


    До коментар [#39] от "xxl17532244":Нещастнико, моите бащи и дядовци са работили по тоя строеж, ей така доброволно, за клуба.Това, че твоите са набивали крак по плажа е само твой проблем. Ясно?
    —цитат от коментар 53 на Darth Plagueis

    Мирен , мирен . Кротко , не се напрягай ше скъсаш некой менискус у главния. Само ЦСКА !!!

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  75. 75 Профил на Personal_Jesus
    Personal_Jesus
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Да хвърлим един поглед и тук:

    1) ЕИК: 123159952
    Фирма, правна форма: ПРОФЕСИОНАЛЕН ФУТБОЛЕН КЛУБ БЕРОЕ Акционерно дружество
    Транслитерация: PROFESIONALEN FUTBOLEN KLUB BEROE AD
    Дата на основаване: 02.07.1999 г.
    Фирмено дело: 1430 от 1999 г. на ОКРЪЖЕН СЪД СТАРА ЗАГОРА
    Заличаване: 01.02.2010 г.

    2) ЕИК: 200106240
    Фирма, правна форма: ПРОФЕСИОНАЛЕН ФУТБОЛЕН КЛУБ БЕРОЕ - СТАРА ЗАГОРА Еднолично акционерно дружество
    Транслитерация: PROFESIONALEN FUTBOLEN KLUB BEROE - STARA ZAGORA EAD
    Дата на основаване: 07.05.2008 г.

  76. 76 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 583 Неутрално

    ГАВРАТА С ТРУПА НА КВАЗИМОДОТО С ЧЕРВЕНАТА ПЕТОЛЪЧКА ПРОДЪЛЖАВА ...

    БЕЗЦЕННО ...

    1914 / 88
  77. 77 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7327 Неутрално

    Нагласистика - всичко отдавна е предрешено

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  78. 78 Профил на xxl17532244
    xxl17532244
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#53] от "Darth Plagueis":

    Троли, няма да се нервиш. Кой какво е набивал историята помни. ДС отбора ако толкова беше мразен от комунягите отдавна да го бяха закрили, а не да му дават по една титла на средно всеки три години - общо 15 за 45 години. И до ден днешен успеваемостта ви преди и след комунизма е по-слаба, така че спокойно. Ясно е на всички кое как се случва. Но много време ти отделих. Пожелавам успех на твоето АД, което и да е то.

  79. 79 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 747 Неутрално

    Нагласен 'търг'. Толкова от Крадлев и баце.

  80. 80 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    Къде е комисията за защита на конкуренцията и защо държавата организира нагласен конкурс? Комунизма няма да си отиде никога от тази държава.

  81. 81 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1371 Весело

    П.о.р.н.о! с тежкоатлети!

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  82. 82 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1509 Неутрално

    Село Микре плати плати ли милионите за петолъчката. Май не.

  83. 83 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 372 Неутрално

    До коментар [#73] от "Personal_Jesus":

    Какво значение има? Историята я има. И купите ни са във витрината.
    Микренският взе, че сля 2 отбора, нямащи нищо общо с ЦСКА, предложи 8 милиона лева за емблемата на фалиралия ЦСКА, но не смята да ги плаща.
    Не за нас направиха чисто нов формат на първенството.

  84. 84 Профил на Ден
    Ден
    Рейтинг: 479 Неутрално

    [quote#37:"xxl17532244"][/quote]

    ЕИК имат дружествата. Собствениците ЕГН.
    Това ЕИК е на Литекс.

  85. 85 Профил на royal_sperm
    royal_sperm
    Рейтинг: 449 Неутрално

    ЦиганСКА работа!

    In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George Orwell
  86. 86 Профил на glh17537127
    glh17537127
    Рейтинг: 217 Гневно

    Защо направо не подарят базите?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK