Жребият за Купата на България осигури пет мача между ЦСКА и "Левски" напролет

Жребият за Купата на България осигури пет мача между ЦСКА и "Левски" напролет

© LAP.bg



ЦСКА и "Левски" ще спорят в полуфиналите за Купата на България. Другият двубой е между носителя на отличието "Ботев" и "Славия".


Мачовете за купата ще се играят на 13-14 март и 10-11 април 2018 г. Финалът е на 9 май на "Васил Левски".


Жребият означава, че само в рамките на около два месеца ЦСКА и "Левски" ще играят пет пъти помежду си. Освен двете срещи за купата предстои един мач от първия етап на първенството, както и два от шестицата (сините са трети в Първа лига с 39 точки и се нуждаят от още пет в следващите шест мача, за да си гарантират участието в шестицата).




Фотогалерия: Емоции, страст и голове в дербито между "Левски" и ЦСКА >


ЦСКА и "Левски" ще се срещнат два пъти в рамките на четири дни. След първия мач от полуфиналите за купата предстои и срещата от 26-ия кръг за първенството, предвиден за 17-18 март.


Тази есен дербито беше вълнуващо, като завърши 2:2. Мачът се оказа най-посетеният в първенството в последните години, като се игра пред 25 107 зрители.


"Много хора искаха да ни се падне "Левски" в полуфиналите за Купата на България. Нашите фенове - също. Затова сега трябва да ме поздравят. Това е едно богатство за феновете. Те ще преценяват доброто, лошото, средното", каза представителят на червените Димитър Пенев.


"Не вярвам тези мачове да омръзнат на хората. Всеки ден гледаме европейски, американски, азиатски и руски първенства и не ни е омръзнало", заяви най-добрият треньор за XX век.


"Ботев" ще приеме "Славия" в първата среща от съперничеството, а втората е в София.

Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 281 Неутрално

    Финалът е задължителен! А стигнем ли до финала, Купата също ще е задължителна.
    Затова искам финал срещу "Левски". Няма по-хубаво чувство от победата над "Левски". А никога не сме ги побеждавали на финал.
    Сега няма социализъм, пренаписахме историята си през 2017 г., защо да не бием и софийски отбор на финала?
    Само "Ботев"!

  2. 2 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1959 Весело

    За петте мача още не е сигурно, а и традициите повеляват да не са всяка година.

  3. 3 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Искаш ама сте срещу ЦСКА :)

  4. 4 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До тук идеално. Единственото,което ми липсва е,че тия се преместиха и сега го няма хубавото ловешко гостуване.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  5. 5 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Единствения шанс на Динамото за финал, беше да се паднат със СлаБия. Сега даже и калъфка от турнира няма да вземат.

  6. 6 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4746 Неутрално

    Какви пет мача? Сигурно ли е, че и двата отбора ще са в първата шестица? Или вече нешата са наредени?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  7. 7 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#6] от "Незнайко в Слънчевия град":

    ми не се знае джуджи дали няма да обяви пореден фалит

    Pure Chewing Satisfaction
  8. 8 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1626 Неутрално

    Редакцията пак е "забравила" тирето. Колкото и да се напъвате сте си Литекс.

  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#7] от "serpico":

    Е, и да обяви, все ще му намерят нов отбор. Гелосания чака в студен резерв.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 353 Неутрално

    До коментар [#1] от "yellow_hater":

    По-добре си пожелай Микре - с тях на финал, дори да го спечелят, УЕФА пак няма да ги пусне в Европа, и Ботев ще заеме тяхното място като втори в турнира, даващ правото на участието, демек Купата...

  11. 11 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 707 Неутрално
  12. 12 Профил на sudo
    sudo
    Рейтинг: 235 Неутрално

    Финалът е задължителен! А стигнем ли до финала, Купата също ще е задължителна. Затова искам финал срещу "Левски". Няма по-хубаво чувство от победата над "Левски". А никога не сме ги побеждавали на финал.Сега няма социализъм, пренаписахме историята си през 2017 г., защо да не бием и софийски отбор на финала?Само "Ботев"!
    —цитат от коментар 1 на yellow_hater


    Финалът е ясен. ЦСКА - Ботев. И купата в Борисовата градина. И със соц и без соц, Ботев си е селски отбор.
    Освен ако евреите от ОВча купел не ви врътнат някой номер и да гледате финала по ТВ.

    Truth is like poetry. And most people fucking hate poetry...
  13. 13 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#12] от "sudo":

    Ми направо да не се игрят мачовете тогава?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  14. 14 Профил на bloodinside
    bloodinside
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#12] от "sudo":

    Може да видиш и по заставате в двата сектора кой е селски отбор. Да наречеш точно Ботев селски отбор е връх на комплексарщината. Сигурен съм, че само фенове на Тирето в тоя сайт биха го написали.

  15. 15 Профил на royal_sperm
    royal_sperm
    Рейтинг: 575 Неутрално

    Няма проблем! Микренци са ни като първо упражнение! Само Левски!

    In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George Orwell
  16. 16 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 603 Неутрално

    Финалът е ясен. ЦСКА - Ботев. И купата в Борисовата градина.
    —цитат от коментар 12 на sudo


    Чекай малко ! Кабаков е със спрени права ! Ще трябва Г.Г. да "съветва" други съдии и да се охарчи. А като се охарчи няма пари за емблема . Пък и да вземете купата ,в Европа ще играе финалиста. Вие като нов отбор ще почакате !

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  18. 18 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#16] от "Чичо Ваньо":

    Е, ГГ има традиции в това. Все пак сам синпризна, че си е купил първите две титли.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  19. 19 Профил на Минас Бахдасарян
    Минас Бахдасарян
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Не ме интересува кого припознават червените запалянковци.

    Знам само, че няма други дербита, които могат да напълнят националния стадион.

    Дори и пловдивските запалянковци едвам-едвам правят по 5/6 хиляди при дербито.

    За протокола: Само ЛЕВСКИ!

    Da mihi factum, dabo tibi ius.
  20. 20 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1376 Весело

    До коментар [#1] от "yellow_hater":

    Искам да отбележа, че Ботев мразят Леевскй най-много! Повече дори и от Локо Пд.
    Интересен жребий! Да видим! Ще ни втръсне от "червени" срещу "сини"!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  21. 21 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1376 Весело

    До коментар [#4] от "Darth Plagueis":

    Има го. В Ловеч си има отбор, който може да изпадне във В група...не че ще стане де...ама в Ловеч всичко си е там.

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  22. 22 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 176 Неутрално

    Микре не е ЦСКА. Вече няма дерби.

  23. 23 Профил на bloodinside
    bloodinside
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#20] от "Вонин":

    Аз мога да ти кажа, че съм от Ботев и не е така. Хубав жребий, гледам и 4-те отбора са доволни.

  24. 24 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 586 Неутрално

    лудогорец може да не е шампион и цска да направи дубъл шампион и купа на бългрия

  25. 25 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2621 Неутрално
  26. 26 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    Добър жребий.Тъкмо ще имаме възможност 5 пъти да победим отбора на Държавна сигурност-"Динамо"София.

  27. 27 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    Е, финалът е ясен - ЦСКА - Славия!Ботев ще бъдат излъгани от Венци, а левскарите ще редят пет поредни загуби от ЦСКА, като пак калъфките за тях!

  28. 28 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#21] от "Вонин":

    Прав си. Там се премести Ботев Луковит,но не е същото. Другонси беше мач срещу пасмината на Ганчев,Дихонов, Стойкас...а по пътя да хапнеш от култовите кебапчета. Ех, спомени..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#26] от "mushashi":

    Разбира се
    Само че мачовете са срещу Левски. С Литекс.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30 Профил на hinchastewart
    hinchastewart
    Рейтинг: 281 Неутрално

    Само да уточня, че ако ЦСКА-София спечели купата, дори и да не получи възможност от УЕФА да играе в евротурнирите, загубилият финалист не получава евроквота. Би се класирал следващият в класирането на ППЛ.

  31. 31 Профил на yellow_hater
    yellow_hater
    Рейтинг: 281 Неутрално

    До коментар [#16] от "Чичо Ваньо":

    Така е. Прав си, колега. Идем ли на финал, ще играем в Европа. Но, аз няма какво да коментирам оня, 12-тия.
    Ще сравнява "Литекс" с "Ботев" и ще казва кой е селски отбор... Както и да е.
    Само "Ботев"!

  32. 32 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#29] от "Darth Plagueis":
    Какъв "Левски"? Оригиналният"Левски"е закрит от комунистите през 1949г.Този отбор, който сега се нарича"Левски 1914"е преименуваният"Динамо" и няма нищо общо със закритият през 1949г клуб.

  33. 33 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#31] от "yellow_hater":

    Подобни думи от устата на привърженик на преименуваният"Металик"Сопот звучат доста нелепо.

  34. 34 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#32] от "mushashi":

    Всъщност, това е дълбоко невярно. Достатъчно пъти си бил завиран в миша дупка по темата, неам намерение да се повтарям.
    Успех на Левски срещу Литекс!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  35. 35 Профил на bloodinside
    bloodinside
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#33] от "mushashi":

    Къв преименуван Металик Сопот бе пич? Преди Чавдар Етрополе да си смени името на ЦСКА-София не бяхме Металик Сопот нали? Прочети малко какъв е единият случай, какъв е другият и тогава пак ни наричай Металик Сопот. Дано ви треснат болезнено говедата в тоя полуфинал!

  36. 36 Профил на dantscheff
    dantscheff
    Рейтинг: 413 Неутрално

    До коментар [#32] от "mushashi":

    И ти грешиш
    Футболният "Динамо", преименуван по-късно на "Левски" и в последствие "Левски-Спартак" е разформирован с решение на ЦК на БКП.
    Създава се новият ФК "Витоша", който 5 години по-късно е преименуван на "Левски"
    А после идват Кучето и "лопатата"
    Богата история.....

  37. 37 Профил на pilgrim.epsylon
    pilgrim.epsylon
    Рейтинг: 246 Неутрално

    ЦСКА и "Левски"

    Колкото "Левски" трябва да е в кавички, толкова и "ЦСКА". Нито е спортен клуб на армията, нито е ЦСКА.

  38. 38 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1109 Любопитно

    И със соц и без соц, Ботев си е селски отбор.
    —цитат от коментар 12 на sudo


    Защо? Пловдив е град, а Микре си е баш село!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  39. 39 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#32] от "mushashi":Всъщност, това е дълбоко невярно. Достатъчно пъти си бил завиран в миша дупка по темата, неам намерение да се повтарям.Успех на Левски срещу Литекс!
    —цитат от коментар 34 на Darth Plagueis


    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/DokumentSKoitoSeZakrivaLevski.jpg
    И какво пише на този документ?Че с решение на ЦК на БКП от 27.08.1949г спортен клуб "Левски" се закрива.Аз вярвам на документи,а не на празни приказки.

  40. 40 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4746 Неутрално

    До коментар [#34] от "Darth Plagueis":

    Вярно е. Между закриването на "Левски" и учредяванито на ДСО "Динамо" има два месеца пауза. Има документи в държавния архив. Чисто юридически ДСО "Динамо" е новоучредено дружество, припознато като "Левски".
    Но това са безмислени спорове.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  41. 41 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#33] от "mushashi":Къв преименуван Металик Сопот бе пич? Преди Чавдар Етрополе да си смени името на ЦСКА-София не бяхме Металик Сопот нали? Прочети малко какъв е единият случай, какъв е другият и тогава пак ни наричай Металик Сопот. Дано ви треснат болезнено говедата в тоя полуфинал!
    —цитат от коментар 35 на bloodinside


    Какъв е случаят-оригиналният"Ботев" си остана с няколко милиона задължения,а"Металик"Сопот се преименува на"Ботев" Пловдив.

  42. 42 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1103 Весело

    След пет мача на Левски срещу тирето и още няколко на тирето срещу Лудогорец, дано останат съдии, които да свирят до края на първенството.

  43. 43 Профил на bloodinside
    bloodinside
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#41] от "mushashi":

    https://botevplovdiv.bg/Obrushtenie-ot-PFK-BOTEV-3905.html

    В ТР има достатъчно материал, ама щом се чувстваш добре, подкрепяйки този отбор, не съм аз човекът, който да ти разваля кефа.

  44. 44 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 176 Неутрално

    До коментар [#32] от "mushashi":И ти грешишФутболният "Динамо", преименуван по-късно на "Левски" и в последствие "Левски-Спартак" е разформирован с решение на ЦК на БКП.Създава се новият ФК "Витоша", който 5 години по-късно е преименуван на "Левски"А после идват Кучето и "лопатата"Богата история.....
    —цитат от коментар 36 на dantscheff


    "Левски" е един клуб, който е имал различни наименования. Но винаги е бил един клуб. Същото се отнася и до ЦСКА от 1948 г. до 2016 г.
    А селяните от Ловеч бяха докарани насред София и им дадоха името ЦСКА-София. Сега разбираш ли принципната разлика между Левски и ЦСКА от една страна, и микренското ГМО от друга ?

  45. 45 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    До коментар [#41] от "mushashi":https://botevplovdiv.bg/Obrushtenie-ot-PFK-BOTEV-3905.html В ТР има достатъчно материал, ама щом се чувстваш добре, подкрепяйки този отбор, не съм аз човекът, който да ти разваля кефа.
    —цитат от коментар 43 на bloodinside


    Нелепо звучат думи като влял се и тем подобни,когато оригиналното търговско дружество"Ботев" съществуваше към 2010г.А сегашният "Ботев" започна на мястото на"Металик"Сопот във В група.Може и още да съществува-не съм правил проверка.Така че тия приказки на феновете могат да минат пред някой 14 годишен хлапак.

  46. 46 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    [quote#44:"krf54523578"][/quote]

    Е как ще е бил един клуб,когато е закрит през 1949г с решение на БКП?Не преименуван,а ЗАКРИТ.Преименуван е Динамо на Левски.

  47. 47 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4022 Неутрално

    Знам само, че няма други дербита, които могат да напълнят националния стадион.!
    —цитат от коментар 19 на Минас Бахдасарян


    Не пиши откровени лъжи !
    Мачовете с отбор, който Е ОСНОВАН 2016 ГОДИНА
    и Е САМО НА ЕДНА ГОДИНА,
    няма как такива мачове да са "дерби"
    Дори и мачовете на Левски със Стария Литекс
    не бяха дерби !
    Айде сега с лозунгите "Само Левски"
    ще легитимираш МЕНТЕТО,
    замислено и създадено през 2016 година

  48. 48 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 176 Неутрално

    [quote#39:"mushashi"][/quote]

    Ама не четеш докрая !!! Я прочети какво пише след думата "закрит" ! Пише следното:

    "...и дружеството е преминало от териториален към производствен принцип". Както се вижда дружеството продължава да живее като преминава от един към друг принцип. (
    А селяните от Ловеч директно се натресоха в центъра на София и казват, че били носители на 31 титли и т.н. Смях в залата.......Впрочем като тия селяни са истинското ЦСКА какво става с милионите дългове към държавата ? Що вече ги няма в баланса им ? И като са истинско ЦСКА защо ще участват в търга с данни от финансовите отчети на Литекс за 2015 и 2016 г. ? Че нали това ЦСКА е от 1948 г. ????

  49. 49 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 176 Неутрално

    [quote#44:"krf54523578"]
    —цитат от коментар 46 на mushashi
    Е как ще е бил един клуб,когато е закрит през 1949г с решение на БКП?Не преименуван,а ЗАКРИТ.Преименуван е Динамо на Левски.[/quote]

    Не закрит в истинския смисъл, т.е. въобще да престане съществуването както стана с ЦСКА, чието послдно достижение беше спечелването на Купата през 2016 г. В постинг 48 писах по въпроса.

  50. 50 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    [quote#39:"mushashi"]
    —цитат от коментар 48 на krf54523578
    Ама не четеш докрая !!! Я прочети какво пише след думата "закрит" ! Пише следното:"...и дружеството е преминало от териториален към производствен принцип". Както се вижда дружеството продължава да живее като преминава от един към друг принцип. (А селяните от Ловеч директно се натресоха в центъра на София и казват, че били носители на 31 титли и т.н. Смях в залата.......Впрочем като тия селяни са истинското ЦСКА какво става с милионите дългове към държавата ? Що вече ги няма в баланса им ? И като са истинско ЦСКА защо ще участват в търга с данни от финансовите отчети на Литекс за 2015 и 2016 г. ? Че нали това ЦСКА е от 1948 г. ????[/quote]

    Никаква приемственост няма между спортен клуб"Левски" и СО"Динамо".
    Относно ЦСКА-дружеството,което фалира е създадено през 1999г.Така че и друг път е имало подобни юридически трансформации.За един футболен клуб най-важнот са феновете.Юридическат форма няма никакво значение.По едно време футболнит клубове се регистрираха по закона за лицата и семейството.А от няколко години са търговски дружества.Така че винаги има подобни трансформации.

  51. 51 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 1583 Неутрално

    [quote#49:"krf54523578"][/quote]

    В документа черно на бяло си пише,че СК"Левски" се закрива.Както казах -вярвам на документи.Това означава,че оттогава такъв клуб не съществува.

  52. 52 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3691 Неутрално

    До коментар [#1] от "yellow_hater":Искам да отбележа, че Ботев мразят Леевскй най-много!
    —цитат от коментар 20 на Вонин


    Ето , затова пледирам футболни отбори да не носят имената на национални герои. Иначе се надпреварваме кой повече "мразил Левски", викаме Долу Левски, Ботев "мразел Левски" и прочее запалянковски възгласи в които се месят имената на национални герои. Няма в света такава практика футболни отбори да носят имената на национални герои.

  53. 53 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1075 Весело

    Ти пък от какъв зор се изхождаш под статия за големи клубове? Нали съм ти казвал : Фенове на бутикови клубове , които се знаят поименно само "тихо ми пази".

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  54. 54 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 2503 Неутрално

    Най-важното е да наблюдаваме качествен футбол

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  55. 55 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#50] от "mushashi":

    Гениално ми звучи пропознавач да говори за приемственост 😂

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 56 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 603 Неутрално

    ...А сегашният "Ботев" започна на мястото на"Металик"Сопот във В група....Така че тия приказки на феновете могат да минат пред някой 14 годишен хлапак.
    —цитат от коментар 45 на mushashi


    Чисто технически си прав. Но има една съществена разлика,която на припознавачите ви бърка където слънце не огрява. " Ботев " започна от "В" група. Започна с пари събрани от истинските си фенове,за да съществува. Оня мустакат "архонт" се включи доста по-късно, когато вече беше ясно,че "Ботев" е жив и ще се върне където му е мястото. В елита. Никой не е създавал специални групи за тях. А да,последното което ви трови : Митьо Неградския беше изгонен точно от феновете на "Ботев" . Докато други само чакат "месията". Историята на "Ботев" прилича много повече на историята на " ЦСКА - 1948".

    Та, 14 годишните хлапаци може да повярват на твоите истории. Те все пак не помнят 8:0 и къщичките за птиченца !

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  57. 57 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 176 Неутрално

    [quote#49:"krf54523578"]
    —цитат от коментар 51 на mushashi
    В документа черно на бяло си пише,че СК"Левски" се закрива.Както казах -вярвам на документи.Това означава,че оттогава такъв клуб не съществува.[/quote]

    Първо - явно не желаеш да прочетеш написаното докрай. И второ - говориш за документи. На този свят има такова нещо каквото е правото. Закриването на дружества се осъществява на базата на правораздавателни актове. Точно с такъв акт бе закрит ЦСКА. А онова от 1949 г. си е решение на една партия. То няма нормативна регулировка. Ако някой няма правна грамотност, това си е негова работа.

  58. 58 Профил на royal_sperm
    royal_sperm
    Рейтинг: 575 Весело

    [quote#49:"krf54523578"]
    —цитат от коментар 51 на mushashi
    В документа черно на бяло си пише,че СК"Левски" се закрива.Както казах -вярвам на документи.Това означава,че оттогава такъв клуб не съществува.[/quote]

    Ти със решения на БКП ли ще ни бориш? Нали наеш, че в България комунистическият режим офииално е обявен за престъпен. Добре, че поне спортното му разклонение ЦСКА фалира и оттече в канала.

    In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George Orwell
  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#58] от "royal_sperm":

    Е с какви решения да те бори фен на закритите...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 63 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1201 Весело

    Честита калъфка на невероятно автентичния "Лески" и тая година! Името ,собствениците и властта може да се менят , но лузърския манталитет на сините никога!

  64. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  65. 65 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#63] от "SSmart":

    Как хем сме лузъри, хем сме най-титулуваният съществуващ отбор в страната?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  66. 66 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#64] от "SSmart":

    Ти сигурен ли си, че точно това искаше да дадеш, щото то ни показва една друга картинка. Я бегай за нов линк...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  67. 67 Профил на urh44520675
    urh44520675
    Рейтинг: 242 Неутрално

    До коментар [#32] от "mushashi":

    А цска-София кой отбор е!?

  68. 68 Профил на pbs
    pbs
    Рейтинг: 249 Неутрално

    Пет загуби от Левски, още две от Лудогорец и УЕФА като припознае Цска1948, понеже спазиха техните закони... тогава гномчето може да си вземе отборчето и да се връща в Ловеч :)

  69. 69 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1201 Весело

    До коментар [#65] от "Darth Plagueis":

    И От кога съществувате?


    http://archives.bg/politburo/2013-04-24-11-12-48/dokumenti/1970-1979/1198---410--13--1971-

    ЛИнка е верен ! Натискаш на протокол 410 и се сблъскваш с наистина автентичния "Левски" , без митове и легенди за идиоти. Когото в ПБ на ЦК на БКП кой знае защо наричат "нашите"........

  70. 70 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    Левски играе грозен футбол. Мачовете с тях са джаскане и центрирания. Само така могат да победят по-добри отбори от тях. Центъра се пълни със сини орки. Чудя се наистина къде живеят през останалото време. Аз такива хора не виждам в центъра. Мачовете с Ботев щяха да са друго нещо. Празник за футбола а не война.

  71. 71 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#70] от "falkoneti":

    Логично, примат, дошъл от селата срещу панелка в Кремиковци и софийско жителство, намира всичко тук в града за грозно. Това е нормално. За съжаление няма да ти мине.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  72. 72 Профил на Mia san Bayern!
    Mia san Bayern!
    Рейтинг: 353 Неутрално

    Мирише ми,чепак титлата отива в Пловдив.

    DANKE JUPP,DANKE BAYERN!
  73. 73 Профил на zdra4
    zdra4
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Тъжен пролетен полусезон за ФК ДС.
    И последната надежда за калъфка се изпари.

  74. 74 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#35] от "bloodinside":
    До коментар [#45] от "mushashi":
    Ботев на Митьо Селския все още си е живо, макар и в ликвидация.
    И там шизофрения ги гони, ма нека си мислят, че са по-автентични.

  75. 75 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#74] от "j.h.jazz":

    Ми то и с чорбата така...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  76. 76 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4055 Неутрално

    До коментар [#69] от "SSmart":

    Продължаваш да ми изпращаш линк, който ти погребва теориите. Някакъв мазохизъм ли те мъчи?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  77. 77 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#56] от "Чичо Ваньо":

    В този ред на мисли, кой отбор е по-автентичен - този на Металик или този на Митьо Селския(чиито ЕИК все още е живо)?

  78. 78 Профил на bloodinside
    bloodinside
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#75] от "Darth Plagueis":

    кога точно Металик купи Ботев и кои ръководители, играчи, треньори на Металик дойдоха в Пловдив, че да е същото?

  79. 79 Профил на bloodinside
    bloodinside
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#77] от "j.h.jazz":

    Да ти кажа и на теб. След 89 години всички спортни клубове в БГ трябваше да се пререгистрират. В Пловдив регистрираме такова дружество през 1990 година (регистрацията му беше подновена през 2010). Същото това дружество закупи правото на участие на Металик Сопот за В група. На Селския АД-то е друго.
    Червени фенове, не оправдавайте измамите на ГГ, гледайки другите отбори, каквито и каши и пререгистрации да е имало там!
    Мен лично ме е яд, че единствено сините (фенове и ръководство) масово скочиха срещу припознавачите.

  80. 80 Профил на 1913
    1913
    Рейтинг: 226 Неутрално

    Чудесен жребий! Гарантирани са два интересни мача, с нападателен футбол, като вторият е навръх годишнината на Славия.

  81. 81 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#79] от "bloodinside":

    Въпросът ми беше с подтекст и не е заяждане. Трябва да се прави разлика между юридическо и спортно дружество. Разликата е в детайлите.
    Както вие сте припознали Ботев, така и ние.

  82. 82 Профил на bloodinside
    bloodinside
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#81] от "j.h.jazz":

    и аз не искам да се заяждам, а да е ясно, че няма нищо общо между ботев/металик и цска/чавдар/литекс :)

  83. 83 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 4542 Неутрално

    Купата е за ЦСКА !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  84. 84 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 1201 Весело

    До коментар [#76] от "Darth Plagueis":

    Ти въобще можеш ли да четеш!?!?!? Или си викнал някой наоколода ти обяснява какво пише и да отговаря вместо теб?

  85. 85 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#22] от "krf54523578":

    А защот тогава пълните стдиона на мачовете с ЦСКА?

  86. 86 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#31] от "yellow_hater":

    По кротко Сопот, излагаш се.

  87. 87 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#44] от "krf54523578":

    Как един клуб като е закриван няколко пъти?

  88. 88 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#55] от "Darth Plagueis":

    Ми човека е написал логични неща. Левски е закрит, след това софийския Динамо е съвсем различен отбор, факт, измислили сте си и сте си присвоили история.

  89. 89 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#56] от "Чичо Ваньо":

    Факта си е факт, от където и да са започнали историята им е същата като на ЦСКА, затова и звучи странно привърженик на Ботев да се изтъпанчва по този начин.

  90. 90 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#58] от "royal_sperm":

    Вие трябва да целувате ръката на БКП, щото партията ви направи отбор, без БКП-то Динамо София (Левски), щеше да е най-много един Славия, че и по зле. Вижда се че след два слаби мача на стадиона ви ходят по 300 човека ако не бяхате изкуствено създаден "гранд" смятай колко щеше да е подкрепян Левски.

  91. 91
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1117 Неутрално

    До коментар [#67] от "urh44520675":

    Няма такъв отбор

  93. 93 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 737 Неутрално

    Желая успех на Ботев срещу Литекс на финала!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK