Григор Димитров приключи с Australian Open след първа загуба от Кайл Едмънд

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (102)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mekarshalev
    mekarshalev
    Рейтинг: 356 Неутрално

    нещо гришо не тръгва добре, но все пак е съвсем началото.
    Айдееее Гришоооо!

  2. 2 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Хммм, започна типично. Очертава се поредното изпилване на нерви...

  3. 3 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 790 Неутрално

    Оплакващите се от силните преживявания би трябвало да вземат мерки за здравето си. Запазването нервната система на нервиращите се е дело на самите нервиращи се.
    Нима някой очаква на турнир от Големия шлем да се постигат лесни победи? А на четвъртфинал? Въпрос на личен избор е и отношението, респ. уважението към тенисистите.

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    Страхотен Григор. Само малко трябва да намалим двойните. Кайл също е на топ ниво, очаквано.

    cellular-goods.com
  5. 5 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    До коментар [#3] от "zhivko6461":

    Така е. Уважение трябва има. Тениса не е футбол. Но никой не може да ме накара да харесвам Кайл! Един сервис го крепи!

  6. 6 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 650 Неутрално

    Пореден пробив на англичанина!

    Толкова без сервис!

  7. 7 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 790 Неутрално

    До коментар [#3] от "zhivko6461":Така е. Уважение трябва има. Тениса не е футбол. Но никой не може да ме накара да харесвам Кайл! Един сервис го крепи!
    —цитат от коментар 5 на rincewind

    Уважението не означава задължително харесване, респ. положително оценяване или подкрепа. Без да претендирам за капацитет в тениса твърдя, че Кайл Едмънд изпълнява добри удари и от игра.
    П.П. Не виждам причина за липса на уважение във футбола. И във всички области.

  8. 8 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#5] от "rincewind":

    Любим коментар на човек, който гледа средно 10 мача годишно.

  9. 9 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    До коментар [#7] от "zhivko6461":

    Вкара някой и друг уинър. Вярно си е. Във футбола може да забравиш. Ще ми се и на мен, но никакъв шанс да стане.

  10. 10 Профил на angeles
    angeles
    Рейтинг: 708 Неутрално

    Сам се биеш Гришооооо!!!!!!Стягай се няма време!

  11. 11 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 772 Неутрално

    Върна пробива

  12. 12 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    Оф, направо го бях отписал! Сам ше се бие накрая

  13. 13 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 790 Неутрално

    До коментар [#7] от "zhivko6461":Вкара някой и друг уинър. Вярно си е. Във футбола може да забравиш. Ще ми се и на мен, но никакъв шанс да стане.
    —цитат от коментар 9 на rincewind

    Кайл Едмънд е между първите 50 в класацията на АТР. В момента играе четвъртфинал на турнир от Големия шлем. Всеки може да си състави мнение за качествата му. От мача, който се играе в момента също.

  14. 14 Профил на axel
    axel
    Рейтинг: 564 Неутрално

    Бай, бай, Гриша. Тъжно ми е...

    „Gesagt heißt nicht immer gehört, gehört heißt nicht immer verstanden, verstanden heißt nicht immer einverstanden, einverstanden heißt nicht immer angewendet.“
  15. 15 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 790 Неутрално

    Кайл Едмънд беше по-добър. Спечели заслужено.

  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    Огромно разочарование за Григор....
    Все пак, трябва да признаем, че по нито един показател в играта не превъзхождаше. Едмънд беше на топ ниво, стабилния му и мощен сервис направи разликата в мача.
    Григор загуби 360 точки, спечели 374 000 долара, и пропусна голям шанс....

    cellular-goods.com
  17. 17 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 705 Неутрално

    Това си е Гришко, когато си мислиш, че този път ще направи нещо наистина голямо и се срива. Но това са си му възможностите, все пак си е в топ 10.
    Жалко за поредния пропуснат шанс за турнир от Голям шлем.
    Сервисът му просто се върна на нивото от преди 3 години, а бекхендът си стана просто слайс. Трябва много работа за нещо повече, но не съм убеден, че трябва да е с този треньор.
    колкото до съперникът му, сега разбрах, че има и такъв тенисист...

  18. 18 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 564 Неутрално

    гришо ако беше джентълмент щеше да остави ник кириус да победи

  19. 19 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 809 Неутрално

    Maчкай Гришо!

  20. 20 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 930 Неутрално

    Гришо не можа да се настрои на силната игра на англичанина. Да благодарим на Гришо за емоциите - колко от нас могат да кажат, че са номер 3 в света в своята област?

  21. 21 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Много слаб Гришо. Наведе глава още в началото на четвъртия сет. Елементарни грешки при елементарни отигравания и никакъв помен от борбеността му от последните няколко месеца. Най-тъпото е, че и Едмънд не игра нищо, ама нищо особено. Роджер и Рафа подобни ги схрускват за закуска.

  22. 22 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Много грешки в сета, който беше длъжен да спечели. Мислех, че Едмънт ще се провали в мач с повече от три сета ама не познах. Григор направи точно един добър мач за топ три играч на този турнир. Не беше готов като цяло за него.

  23. 23 Профил на Puhon
    Puhon
    Рейтинг: 610 Разстроено

    Жалко, това беше добър шанс. Но в спорта както и в живота се случват такива неща. Григор трябва да си извади поуките, да продължава да тренира здраво и успехите няма да закъснеят.

    Успех на следващите турнири!

  24. 24 Профил на ntonev
    ntonev
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Едмънд се оказа от онзи емблематичен тип противници за Григор, които обикновено му поднасят изненада - сърцат "дървар" (без да влагам лоши чувства или да го омаловажавам), който разчита на сервис и днес игра със самочувствие. Без да блести и без да прави кой-знае какво. Григор от своя страна беше разпилян, направи доста грешки. Ключовото беше, че при 1-1 и имайки инициативата, буквално му подари третия сет и така му вдъхна още сили и увереност. Едмънд от повече нямаше и нужда.

  25. 25 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4131 Разстроено

    Много жалко! :-(

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  26. 26 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    Up, down, up, down.... Цялата му кариера на това момче е такава. Никога не може да покаже постоянство, и затова никога няма да е наистина на върха.....да, да знам какво ще кажете той е трети в ранглистата, и затова номер 50 го бие.
    Ако оставим емоциите настрана, Григор няма постоянство и това е факт. Няма нерви за големи битки. Прави един мач и на следващия направо се разпада на парчета. И това не е за първи път...Дори най-големите му симпатизанти го признават...

  27. 27 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4131 Весело

    До коментар [#23] от "Puhon":

    Чакаме го в София другия месец! Вече си купих билети за турнира в зала Армеец. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  28. 28 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    Жалко, Григор имаше голям шанс на този турнир да направи нещо голямо! Първият му сервис не влизаше и загуби контрола над срещата.
    Да отдадем заслуженото на Едмънд - беше по-добрият в този мач, много стабилен сервис и заслужено отива на първи шлемов полуфинал в кариерата си!

  29. 29 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Изключително слаб мач, пи което Грищо беше по-слабия. Въпреки това, Гришо си е нашия тенисист. Предполагм, че е намалил тренировките или Никол му върти номера. Сигурно пак е искала да и направи дете.

  30. 30 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    И друг път като пиша че в топ 50 всеки може да бие всеки и че особено са непредвидими новоизгряващите млади играчи пак ми блъскайте минуси.

  31. 31 Профил на komitata80
    komitata80
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Като че ли, мача с Кириос го беше изстискал донякъде и емоционално, и физически. Определено беше пасивен, и като че ли нямаше енергия да се бори както в други мачове от турнира. Нищо - сега идва София, а после Дубай. Успех момче!

  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4131 Любопитно

    До коментар [#20] от "galapagas":

    Абсолютно! Тъжно и разочароващо е, че Гришо загуби, но това е спорта... важното е да продължи да работи (в смисъл тренира) и да подобрява играта си. Да бъде постоянен и след това ще дойдат нови успехи. Но дори и да не успее да постигне това... пак трябва да бъдем горди и щастливи, че българин достигна до трето място при мъжете в тениса! Това е огромно постижение, което едва ли скоро някой друг българин би могъл да повтори!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на жорко
    жорко
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Поне Волгин ще си отдъхне...

  34. 34 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#26] от "padrino":

    За непостоянството си напълно прав, да вземеш три тайбрека в един мач на майстор на сервиса като Кириос и после Едмънд да те пробива без проблеми...
    но пък момчето не е виновно, че не само ние, но и светът го надценява.
    Виландер винаги чака от него титла, а той дори и не достига до финал на големите турнири. А Аустрелиън Опън му е най-добрата възможност, пасва му настилката, а и защото е издръжлив, има повече шансове в жегата.
    Но, ако трябва да посоча само един проблем, това си е психиката.
    Колкото до техническата страна, може би трябва сега, доката има повече точки и пари, да наеме някой топ треньор като Бекер например, който да му покаже някои неща за сервиса. Или някой като Едберг за бекхенда.
    Дани Валверду е добър треньор безспорно, на той просто не е бил играч на топ ниво, за да ги знае тези неща.

  35. 35 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 965 Весело

    Язък изпусна шанса, нищо, другия път!Волгин е щастлив!

  36. 36 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6003 Весело

    Победи по-мотивираният и по-гладният.
    Миналата година Гришо също беше по-гладен от сега...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  37. 37 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 564 Неутрално

    кои ще остави гришо до финала
    вие в кой свят живеете

  38. 38 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 564 Неутрално

    гришо печели случаино не систематично
    и сме само 7-8 милиона

  39. 39 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    До коментар [#34] от "НеКой":

    Абсолютно +++, трябва да направи "дълга" инвестиция в щаба си. Има физиката безспорно, но психологически (имам в предвит игрово) е на много ниско ниво.

  40. 40 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    С представянето си Гришо доказа че е достоен за Топ 10 в мъжкия тенис и смятам, че ще се задържи там тази година.От преследващите го само Чилич засега показва по добра форма.При доминацията на Федерер и Надал се надявам че няма младоци да печелят турнирите и да трупат точки.Но истината е че всеки от Топ 50 има 50% шанс да победи нашия тенисист.Това е разликата между него и големите-той е трети, но не е голям, ако се задържи в Топ 5 за него ще е супер успех.Но си заслужава класацията сред десетте - категорично.И все пак - успех Гришо !

  41. 41 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 4935 Неутрално

    Случват се и такива неща, дано остане в топ 5.

  42. 42 Профил на petko_napetov
    petko_napetov
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Нищо, ще вземе титлата в София ;)

  43. 43 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 289 Неутрално

    На всички ни се иска Гришо да бъде като Надал и Федерер, да гази като валяк останалите, но нали всички разбираме (или не разбираме), колко трудно е това всъщност. Причините за това, (обективни и субективни) са много. Остава ни да вярваме, да го подкрепяме безрезервно винаги и да не подценяваме това , което вече е постигнал.

  44. 44 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 495 Неутрално

    Жалко. Имаше реален шанс за финал. Мисля, че беше подценил Едмънд, а когато се усети беше късно. Кириос щеше да го отвее с 3:0. Все пак направи добър турнир, за което заслужава адмирации. Играта продължава.

  45. 45 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 790 Неутрално

    Up, down, up, down.... Цялата му кариера на това момче е такава. Никога не може да покаже постоянство, и затова никога няма да е наистина на върха.....да, да знам какво ще кажете той е трети в ранглистата, и затова номер 50 го бие.Ако оставим емоциите настрана, Григор няма постоянство и това е факт. Няма нерви за големи битки. Прави един мач и на следващия направо се разпада на парчета. И това не е за първи път...Дори най-големите му симпатизанти го признават...
    —цитат от коментар 26 на padrino

    Един от важните показатели за класацията на АТР е постоянството. Поради което от класирането не би трябвало да се правят генерални изводи за качествата на тенисистите и за изхода от даден мач.
    Кайл Едмънд е млад тенисист. В последните две години прогресира в класацията.

  46. 46 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1520 Неутрално

    В няколко поредни мача Григор се опита да играе само на втория си сервис и....оцеля. Е, сега номерът не мина. Закономерно.
    Ако момчето ни успее да вдигне първия си сервис - със сигурност ще влезе в бройката на абсолютните фаворити в тениса! Ако продължава така, ще е мъка и очакване на чудеса...
    Пожелавам му успешно да поработи върху сервиса си!

    Мараба, С-ДС доносници!
  47. 47 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 571 Неутрално

    кои ще остави гришо до финалавие в кой свят живеете
    —цитат от коментар 37 на dearblue


    Я му погледни програмата и кажи от какво си недоволен. Или нещо от съдийство, от друго...

  48. 48 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6003 Весело

    Всички разбиратели, дето пишат, че Григор е слаб, не са прави.
    Да погледнат ранкинга и кой седи в рейса за Лондон.
    Митев още ли не е блеснал?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  49. 49 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 790 Неутрално

    До коментар [#26] от "padrino":За непостоянството си напълно прав, да вземеш три тайбрека в един мач на майстор на сервиса като Кириос и после Едмънд да те пробива без проблеми...но пък момчето не е виновно, че не само ние, но и светът го надценява.Виландер винаги чака от него титла, а той дори и не достига до финал на големите турнири...
    —цитат от коментар 34 на НеКой

    Коментарът Ви излъчва професионализъм. Но Вие защо надценявате Григор Димитров? Според мен той е много добър тенисист, но не е показал, че е способен да побеждава редовно, да печели много турнири, да спечели турнир от Големия шлем, да бъде най-добър. Григор Димитров е един от най-добрите тенисисти в света. Вече почти десет години.

  50. 50 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#47] от "usero":

    Да - той беше с най леката програма, трябваше да е на полуфинал съгласно схемата и мястото му в ранглистата.

  51. 51 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#26] от "padrino":За непостоянството си напълно прав, да вземеш три тайбрека в един мач на майстор на сервиса като Кириос и после Едмънд да те пробива без проблеми...но пък момчето не е виновно, че не само ние, но и светът го надценява.Виландер винаги чака от него титла, а той дори и не достига до финал на големите турнири. А Аустрелиън Опън му е най-добрата възможност, пасва му настилката, а и защото е издръжлив, има повече шансове в жегата.Но, ако трябва да посоча само един проблем, това си е психиката.Колкото до техническата страна, може би трябва сега, доката има повече точки и пари, да наеме някой топ треньор като Бекер например, който да му покаже някои неща за сервиса. Или някой като Едберг за бекхенда.Дани Валверду е добър треньор безспорно, на той просто не е бил играч на топ ниво, за да ги знае тези неща.
    —цитат от коментар 34 на НеКой


    Точно кондиционно не беше на нивото от миналата година и се налагаше да се пести. Това, как тамън да бие и вътрешният глас се обадил и казал: "Чакай, млад си още" не остаря ли вече?

  52. 52 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2683 Неутрално

    Язък за барута!

    Judjuk
  53. 53 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#42] от "petko_napetov":

    Корееца няма да е лесен- би нолето с добра игра.

  54. 54 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#49] от "zhivko6461":

    Не го надценявам. Вече.
    Просто ме е яд.
    Той заприличва на тенисист тип Вожнячки, която известно време беше №1, без да е печелила сериозна титла и на Шарапова, която също няма кой знае колко големи победи.
    А в тениса се броят титлите, другото се забравя. Густаво Куертен скоро даде интервю при Виландер на Ролан Гарос, в Париж феновете са луди по него. Но той спечели два пъти турнира, ето за това говорим.
    Григор има два пътя, или да смени треньора и да работи сериозно за сервис, бекхенд и психика (имам предвид най-вече постоянство), или да си остане на това ниво, което е доста добро всъщност, играч в първата десетка, даже и малко по-напред.
    Виждаме как направо дървари като Раонич например с един сервис печелят титли.
    За да си им равностоен, трябва и твоят сервис да е равностоен и с малко по-добро посрещане да ги надвиеш.
    Вижте сервиса на Федерер например, той даже е 1-2 см по-нисък от Гришо, но като не му върви играта прави 2-3 топ сервиса и геймът си е негов. Без мъки.
    Без това оръжие големите победи ще си останат мираж.

  55. 55 Профил на Stoyko Tsochev
    Stoyko Tsochev
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Руснаците пак са се намесили...

  56. 56 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#35] от "Коте":

    Не знам дали волгин е щастлив, но е п.....л, ляв.

  57. 57 Профил на Tsvetina
    Tsvetina
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Жалко за Гришо но има и такива моменти :( Успех на следващите турнири!

  58. 58 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 650 Неутрално

    кои ще остави гришо до финалавие в кой свят живеете
    —цитат от коментар 37 на dearblue


    Ако му се беше паднал Надал, вместо англичанина, бих се съгласил. Но съдежки по АТР класацията, днес най-логичната - и очаквана развръзка - беше Григор да играе на полуфинал.

  59. 59 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4304 Неутрално

    "Димитров е тотален фаворит на букмейкърите преди двубоя. Залози за успех на българския тенисист се приемат при коефициент 1.28 (bet365), а шансовете на британеца са оценени с 3.75."

    Който е заложил на британеца е спечелил.

  60. 60 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4188 Весело

    До коментар [#58] от "xhi13317223":


    Логично беше и Ноле да бие, както и дел Потро, Вавринка, Тийм, Гофен, Саша Зверев, ама не стана...

    cellular-goods.com
  61. 61 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4131 Любопитно

    До коментар [#28] от "vankata1":

    Да, Ванка... трябва да поздравим Едмънд, той се превърна в поредната изненада при мъжете на тазгодишния турнир на АО.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  62. 62 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    До коментар [#43] от "shule":


    На всички ни се иска Гришо да бъде като Надал и Федерер, да гази като валяк останалите, но нали всички разбираме (или не разбираме), колко трудно е това всъщност. Причините за това, (обективни и субективни) са много. Остава ни да вярваме, да го подкрепяме безрезервно винаги и да не подценяваме това , което вече е постигнал.
    —цитат от коментар 43 на shule


    Напълно сте прав.
    Няма кръводарители нито в топ 50, нито в топ 100, а всеки мач и ден са различни.
    Да, има някои тенисисти, които успяват и когато не върви да преминават, но това са единици и дори и на тях им се случват провали в отделни мачове.
    Но да вземем за пример един Вавринка, чудесен тенисист, който спечели първия си шлем на 30 години, като през голяма част от кариерата сисе движеше сред първите 10 и дори и в петицата, но и пропадаше между 20-я и 30-я.
    Различно е развитието на отделните тенисисти и спортисти въобще, затова му стискам палци на Димитров да е здрав, с минимум контузии ( без хич не става) и с времето и психиката му да става все по-стабилна. Виждаме, че много от тях, като Монфис, Гаске, Цонга , като пример от една голяма и много развита в тениса държава не стават №1, не печелят шлемове, но французите се гордеят с тях.
    А ние, понеже сме измили зорите и във всичко друго групово и индивидуално сме №1, разбира се че няма как да "простим" на Гришо, че е само №3 и не мачка наред:).

  63. 63 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 790 Неутрално

    До коментар [#49] от "zhivko6461":Не го надценявам. Вече.Просто ме е яд.Той заприличва на тенисист тип Вожнячки, която известно време беше №1, без да е печелила сериозна титла и на Шарапова, която също няма кой знае колко големи победи.А в тениса се броят титлите, другото се забравя. Густаво Куертен скоро даде интервю при Виландер на Ролан Гарос, в Париж феновете са луди по него. Но той спечели два пъти турнира, ето за това говорим.Григор има два пътя, или да смени треньора и да работи сериозно за сервис, бекхенд и психика (имам предвид най-вече постоянство), или да си остане на това ниво, което е доста добро всъщност, играч в първата десетка, даже и малко по-напред.Виждаме как направо дървари като Раонич например с един сервис печелят титли.За да си им равностоен, трябва и твоят сервис да е равностоен и с малко по-добро посрещане да ги надвиеш.Вижте сервиса на Федерер например, той даже е 1-2 см по-нисък от Гришо, но като не му върви играта прави 2-3 топ сервиса и геймът си е негов. Без мъки.Без това оръжие големите победи ще си останат мираж.
    —цитат от коментар 54 на НеКой

    Защо вместо да търсим прилики с други тенисисти не приемем, че Григор Димитров реализира възможностите си? Вероятно няма да спечели турнир от Големия шлем. Вероятно няма да бъде №1. Много други не са го постигали. В тениса се броят и помнят не само титлите, а и победите и добрите игри. Всеки има право да помни и споменава това, което желае.
    Григор Димитров има право и компетенции да избере сам как ще продължи кариерата си. В частност дали ще предприема промени в стила и в екипа си.
    В допълнение и към предишния си коментар ще кажа, че Матс Виландер е коментатор. Вероятно си върши много добре работата. Меродавна е оценката на работодателите му.

  64. 64 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 930 Неутрално

    Като чета коментарите, се убеждавам за пореден път, че сме нация от лузъри, хейтъри и дебили. 80% тук са по-компетентни от Гришо, могат и знаят повече от него, кога трябвало да играе прав, а не сечен бекхенд , къде да бие първи сервис и къде втори... само дето най-многото, което могат да постигнат, е да търкат джиесема или да тракат по клавиатурата.

    Номер 3 в света не се става случайно. Както и да биеш на Мастърса. Конкуренцията в тениса е свирепа, поне до номер 100. Който не вярва, да пита Зверев, който според експертите е по-талантлив от Гришо. Може да пита и Ноле, и дел Потро, и Тийм, и Вавринка, и белгиеца, и всички други, които си заминаха преди Гришо.

  65. 65 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 645 Неутрално

    В допълнение и към предишния си коментар ще кажа, че Матс Виландер е коментатор.
    —цитат от коментар 63 на zhivko6461

    СъРсем случайно Матс Виландер е бивш №1 със 7 титли от Големия шлем, печелил 3 от турнирите от Големия шлем в една и съща година.

  66. 66 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 650 Неутрално

    До коментар [#58] от "xhi13317223":Логично беше и Ноле да бие, както и дел Потро, Вавринка, Тийм, Гофен, Саша Зверев, ама не стана...
    —цитат от коментар 60 на hamiltonf1


    Така е, да, но тук ставаше дума за друго - а именно дали някой би позволил на Григор да играе финал...

  67. 67 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    За мен не е кой знае каква бомбастична изненада. Слаб мач на Гришо в неподходящ етап от състезанието. Сезона предстои а старта му съвсем не бе лош.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  68. 68 Профил на uej03527584
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Нима някой очаква на турнир от Големия шлем да се постигат лесни победи? А на четвъртфинал?
    —цитат от коментар 3 на zhivko6461


    Федерер? Не личи да се мъчи много :)

    Каквото и да си говорим има бая разлика между първите двама в топ 3 и третия.

  70. 70 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Не успях да гледам мача. Жалко за Григор! Надявах се да спечели.

    Дано вземе положителното от тая загуба и успее да подобри играта си! Успех!

  71. 71 Профил на valkovi4
    valkovi4
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Само адмирации за Григор! За съжаление победата над Ник имаше много висока цена. Дано Григор не потъне в разочарование, дано по-бързо си възвърне хъса от предишния мач и да продължи да преследва победа в шлема.

  72. 72 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Добър е Гришо, но явно славата и това 3-то място, до което се докопа поради контузии на останалите играчи и малко късмет, му тежи доста. Добър е, но като за топ 20, а не като за топ 3.
    Играч на 3-то място в АТР не трябва да е просто добър, а трябва да е абсолютно безгрешен, а да прави живота на противника труден, а не да прави толкова брак на първи сервиз и да връща толкова удари по диагонола, които после са толкова лесни за отиграване.
    И все пак четвърт финал на АО не е малко, така че трябва да се радваме, че малката ни нация има такъв играч!

  73. 73 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 919 Весело

    До коментар [#67] от "ь":

    Гришо и ФК Ливърпул имат сходно представяне. Справка снощи.

  74. 74 Профил на moloko
    moloko
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#3] от "zhivko6461":Така е. Уважение трябва има. Тениса не е футбол. Но никой не може да ме накара да харесвам Кайл! Един сервис го крепи!
    —цитат от коментар 5 на rincewind


    Не е само сервис. Беше по-агресивен и контролираше играта. И предполагам това няма да е първата загуба на Гришо от този британец.

    ​„Суичър ли искаш, или рокличка?“
  75. 75 Профил на moloko
    moloko
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Въпрос: колко пари заработи Гришо от този турнир? Вероятно повече, отколкото аз ще заработя за 20 години. И не само аз...

    ​„Суичър ли искаш, или рокличка?“
  76. 76 Профил на moloko
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  77. 77 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 323 Любопитно

    Григор Димитров приключи с Australian Open след първа загуба от Кайл Едмънд?!

    До коментар [#15] от "zhivko6461":
    Кайл Едмънд 49 -ти в класацията, беше по-добър и спечели заслужено!

    Е не може всеки път формулата: "мачкай Гришо !" да работи винаги. Пък и начинаещия какъвто до скоро беше и Гришо понякога получава своя час на слава!

  78. 78 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 790 Неутрално

    В допълнение и към предишния си коментар ще кажа, че Матс Виландер е коментатор.
    —цитат от коментар 63 на zhivko6461
    СъРсем случайно Матс Виландер е бивш №1 със 7 титли от Големия шлем, печелил 3 от турнирите от Големия шлем в една и съща година.
    [quote#65:"Smoke"][/quote]
    Постиженията на Матс Виландер са широкоизвестни. Постигнати съвсем закономерно.
    Имах предвид, че в момента е коментатор. Безспорно и в това си амплоа се изявява много добре.

  79. 79 Профил на brusuev
    brusuev
    Рейтинг: 240 Неутрално

    гришо печели случаино не систематичнои сме само 7-8 милиона
    —цитат от коментар 38 на dearblue


    От коя дупка изпълзя бе? А сърбите колко са, та го "пуснаха" Джокович толкова години да е номер 1 !!!

  80. 80 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Ако приемем, че вероятността всеки тенисист в топ 50 да победи Гришо е 50%, то вероятността в шест поредни мача от шлема да бие за да стигне до финал математически не е голяма.Значи трябва минимум всичко което е под топ 20 да мачка, а с тези в топ 10 да е 50 на 50.Излиза че да спечелиш шлем е много трудно, не случайно миналата година са само двама .

  81. 81 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 790 Неутрално

    Нима някой очаква на турнир от Големия шлем да се постигат лесни победи? А на четвъртфинал?
    —цитат от коментар 3 на zhivko6461
    Федерер? Не личи да се мъчи много :)
    Каквото и да си говорим има бая разлика между първите двама в топ 3 и третия.
    [quote#69:"niakoi_si"][/quote]
    Не съм твърдял, че Григор не отстъпва на Федерер, на първите двама, а и на други тенисисти.

  82. 82 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 398 Неутрално

    Четвъртфинал доволно. Сега до тревния сезон може само да трупа точки.

  83. 83 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Четвъртфинал доволно. Сега до тревния сезон може само да трупа точки.
    —цитат от коментар 82 на le_bigmac


    Стила на Гришо през последната половин година няма нищо общо с "тревния сезон". Играе от задна линия с яко хамалене, все едно е испанец. Ще ми е интересно с тази "нова" игра, на Ролан Гарос как ще се представи.

  84. 84 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 515 Разстроено

    До коментар [#64] от "galapagas":

    Мастърса няма таква тежест каквато имат големите шлемове,аман от раазбирачи ама!

  85. 85 Профил на groznik90
    groznik90
    Рейтинг: 529 Неутрално

    жалко е, можеше и по-далеч да стигне, но топката е кръгла, всичко се случва. сега го чакаме в софия! тук вече трофея трябва да е негов

  86. 86 Профил на ddemivor
    ddemivor
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Григор играе толкова силно, колкото му позволяват противниците. Започне ли да печели с клизма първите си срещи на някой турнир, значи не е в добра форма и няма как да стигне до финал. Григор е добър тенисист, но на тези турнири конкуренцията е убийствена. И най-добрите губят неочаквано; Федерер също отпадна рано в Англия. Отделно че Григор има защитен стил на игра, което го прави по-лесно предсказуем за противниците.

  87. 87 Профил на Hydroxy
    Hydroxy
    Рейтинг: 293 Неутрално

    Страхотен Григор.
    —цитат от коментар 4 на hamiltonf1


    Не искам да се заяждам, но нарочно ли всяко твое мнение за Григор трябва да започва в стил Труд и 24 часа "Великолепен Григор...", "Страхотен Григор...", " ...".

    Голям фен съм на Григор Димитров, не ме разбирай погрешно :)

  88. 88 Профил на xax
    xax
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Нека бъдем честни, Гришо достигна до четвъртфинал с много късмет. Труден мач с МакДоналд, труден мач с Рубльов. Извади ги с опит и късмет. След това тежък мач с Кириос, който има най-вече сервис - добра игра, но и късмет да вземеш 3/3 тайбрека. Тук вече не му достигнаха силите, психиката и късмета. Няма какво да се лъжем - Едмънд си е средняк, без открояващи се качества и добър форхенд. Нито те закопава с тежък сервис, нито е от испанците, които правят по 30 удара на разиграване.

  89. 89 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    Чилич дава заявка за претендент за Топ 3, както и да завърши мача му с Надал.

  90. 90 Профил на T
    T
    Рейтинг: 262 Неутрално

    До коментар [#89] от "rexdog2004":

    Смятай го вече трети! След като мина (щастливо през Надал), на англичанчето лошо му се пише на полуфинала! Нашия да си ияде шортите от яд, малоумник, такаъв шанс поне за финал лесено не се пада ( не беше срешнал никой от десетката досега!)

  91. 91 Профил на smartforfour
    smartforfour
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Пази се за София Гришката...

  92. 92 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6003 Неутрално

    До коментар [#89] от "rexdog2004":

    Да. Почти сигурно.
    Освен ако приказката на младия Кайл не продължи!
    За което му стискам палци!!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  93. 93 Профил на tintiri
    tintiri
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Когато се появи в тура преди 6-7г. ,Григор се отличаваше с нестабилен сервис,слаб бекхенд,слаба физика и зрелищни отигравания.С течение на времето оправи физиката и спря атрактивните и рискови отигравания.Проблемите със сервиса и бекхенда обаче останаха.Мисля,че тези елементи от играта няма да може да ги оправи.Много се коментира,че психически не бил стабилен.Това идва от сервиса и бекхенда-знае,че там е уязвим и това го напряга.

  94. 94 Профил на Memish Mustafov
    Memish Mustafov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Не отписвайте Гришо!Само вижте кои отпаднаха преди него.Днес и Надал не издържа.Има много турнири от тура,в които отново ще му се радваме на победите !

  95. 95 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    До коментар [#67] от "ь":Гришо и ФК Ливърпул имат сходно представяне. Справка снощи.
    —цитат от коментар 73 на kapitan_laino


    Има и такива мачове ... особено понеделник вечер :) Гришо си върви много добре и не разбирам тези, които му натъртват кусурите ... на играч достигнал 1/4 финал на АО :) На Гришо му трябва една единствена малка, но най- важна "стъпчица" за да се присъедини към великите :) Много са стигали до неговото ниво... малцина обаче са я прекрачвали :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  96. 96 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Много жалко, но сезонът е в началото си. Успех, Гришо!

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  97. 97 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Много жалко, но сезонът е в началото си. Успех, Гришо!

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  98. 98 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4646 Неутрално

    Жалко!Да се надяваме,че наш Гришо бързо ще се съвземе и ще си подобри играта в блзиките седмици!

  99. 99 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    С представянето си Гришо доказа че е достоен за Топ 10 в мъжкия тенис и смятам, че ще се задържи там тази година.От преследващите го само Чилич засега показва по добра форма.При доминацията на Федерер и Надал се надявам че няма младоци да печелят турнирите и да трупат точки.Но истината е че всеки от Топ 50 има 50% шанс да победи нашия тенисист.Това е разликата между него и големите-той е трети, но не е голям, ако се задържи в Топ 5 за него ще е супер успех.Но си заслужава класацията сред десетте - категорично.И все пак - успех Гришо !
    —цитат от коментар 40 на rexdog2004


    Джокович е свършен като играч, Надал е преследван от хронични контузии, а Федерер е на прага на биологическата граница. Бъдещето е все още пред Гришо и връстниците му. Нищо не е загубено с един турнир.

  100. 100 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    До коментар [#67] от "ь":Гришо и ФК Ливърпул имат сходно представяне. Справка снощи.
    —цитат от коментар 73 на kapitan_laino


    Не точно като представяне, ама като краен резултат. Лошо започнахме седмицата.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK