Американците отказват да говорят с нас, оплакаха се руски състезатели в Пьонгчанг

Американците отказват да говорят с нас, оплакаха се руски състезатели в Пьонгчанг

© Reuters



Международните отношения между САЩ и Русия са в най-ниската си точка от края на студената война, а това се отразява и на спорта. По време на олимпийските игри в Пьонгчанг не липсва напрежение между състезателите от двете нации. Руските състезатели в скелетона обясниха, че американските им съперници не говорят с тях и дори са отказали да им стиснат ръцете.


Заради наказанието на Русия за системна употреба на допинг Никита Трегубов и Владислав Марченков се състезават под неутрален флаг в отбора с името Олимпийски спортисти от Русия. Те получиха разрешение да участват в Пьонгчанг, след като нямат положителни проби и са били чисти през цялата си кариера.


"Те ни обвиняват без никакви доказателства. Не сме ние тези, които започнаха, а американците. Те създават неприятна атмосфера", каза Трегубов.




Олимпийският шампион от Сочи в тази дисциплина Александър Третяков не участва в Пьонгчанг. Първоначално той беше с доживотно наказание от Международния олимпийски комитет, но в началото на февруари Спортният арбитражен съд възстанови правата му и му върна златния медал.


"Просто има езикова бариера между всички нации. Руснаците не говорят английски, а аз не говоря техния език, не виждам проблеми. Ако ме питате дали вярвам, че са се състезавали чисти - не, не вярвам. Обяснил съм категорично моята позиция, така че нямам какво да говоря с тези състезатели", каза Мат Антоан от американския отбор.


Антоан е най-голямата надежда на САЩ за златен медал в скелетона, след като остана трети в Сочи. Щатите нямат злато в дисциплината от 2002 г., когато Джим Шей-младши триумфира в Солт Лейк сити.


Преди състезанията в Пьонгчанг руските олимпийци отидоха по-далеч, като обвиниха американците, че настройват всички останали срещу тях. Според Трегубов представителите на Великобритания също не искат да говорят с тях заради намеса от американска страна.


"Те бяха въвлечени в това от американците. Досега винаги сме се разбирали отлично с тях, говорили сме по състезания, а сега просто ни подминават. Понякога хората действат абсурдно", каза още руският състезател.


На въпрос от "Ройтерс" към британците Джери Райс и Дом Парсънс те се оправдаха с езиковата бариера, подобно на американците, обяснявайки, "че не говорят руски". "Всички в Пьонгчанг са съсредоточени върху състезанията си и тренировките, така че нямаме толкова много време за разговори", каза Райс.


В началото на игрите водачът на руската делегация Станислав Поздняков разкри за случай на отрицателно отношение от другите спортисти.


"Имахме опасения, че наши спортисти и треньори може да бъдат изправени от подобни негативни предразсъдъци. Имаше само един случай с представител от Канада, но той беше разрешен. Ръководителят на канадския отбор се извини за поведението на своя сънародник", каза Поздняков.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (197)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2307 Неутрално

    А защо не се сърдят на Мутко и компания, които сътвориха тази допинг система?

    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3648 Неутрално

    Хахаха цереуто е казало убедително на състезателите да не се отпускат в разговори с ушанките!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    Вие бъдете доволни, че не говорят с вас, защото с вас трябва да се говори само от позиция на грубата безпощадна сила. 200 ваши сънародника го разбраха по трудния начин. В последните мигове на живота си.

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    Като прокажени са!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  5. 5 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    "Просто има езикова бариера между всички нации. Руснаците не говорят английски, а аз не говоря техния език, не виждам проблеми. Ако ме питате дали вярвам, че са се състезавали чисти, не, не вярвам. Обяснил съм категорично моята позиция, така че нямам какво да говоря с тези състезатели",

    Кратко и ясно.

    The best way to predict the future is to invent it.
  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2802 Неутрално

    И правилно!!!
    След като държавата им ги дрогира и ги помпа е нормално уважаващи себе си и спорта състезатели да отказват контакт с анаболни и стероидни мутанти!!!

  7. 7 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1762 Неутрално

    "Просто има езикова бариера между всички нации. Руснаците не говорят английски, а аз не говоря техния език, не виждам проблеми.

    Това е смешно, всички сериозни спортисти знят английски вече.
    Иначе е ясно, че има отрицателни настроения сред останалите спортисти, но виновни са органите за антидопингов контрол, че не са си вършили работата навреме.
    А напрежението между Русия и САЩ продължава да расте.
    Въпросът е, че в подобни случаи го отнасят по-малките...

  8. 8 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2140 Весело
  9. 9 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 7890 Неутрално

    Другарко,

    Пък Гошо не ще да ми приказва!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  10. 10 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3506 Весело

    Спокойно, с руските фигуристки си говорят...

  11. 11 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1053 Любопитно

    Нещо медалите на витязите се топят като лански сняг.
    Глупост беше да спират "елитните" им спортисти трябваше само строг допинг контрол.
    За да види цял свят че царят е не само къс но и гол.
    А американците са прави да ги игнорират.
    Нация която от малки са възпитани да не лъжат мамят и да не разчитат на друг освен на себе си колкото и странно да ни струва това на нас.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  12. 12 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Нещо медалите на витязите се топят като лански сняг.Глупост беше да спират "елитните" им спортисти трябваше само строг допинг контрол.За да види цял свят че царят е не само къс но и гол.А американците са прави да ги игнорират.Нация която от малки са възпитани да не лъжат мамят и да не разчитат на друг освен на себе си колкото и странно да ни струва това на нас.
    —цитат от коментар 11 на dedoliben


    Те си спират "елитните" спортисти, за да не изгърмят и те. Макар че кои елитни спортисти са спрели, аз не знам. В ски бягането са с най-доброто, което имат и до сега взеха един бронз.

  13. 13 Профил на Amot
    Amot
    Рейтинг: 1197 Любопитно

    Руснаците да не очакват да ги посрещат с цветя и аплодисменти след като се оказа, че масово мамят в спорта от години?

    Цацата трябва да бъде изпържена!
  14. 14 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 670 Неутрално

    И защо на великите руски мужици им пука, че мръсните пиндоси не разговарят с тях?
    Руснаците трябва да разберат, че политическите действия на техния ботоксов лидер ще имат отражение върху всеки аспект от живота на обикновения руснак. Толкоз.

    Every cradle is a grave.
  15. 15 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Хич да не се правят че не разбират защо ги стяга чепика

    Натиск, постоянство и търпение.
  16. 16 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    Хубаво е, че се оплакват. Така всички научават какво е отношението към руснаците, участващи в олимпиадата. Това показва, че нито един руснак не трябваше да бъде допуснат до участие! Трябва да има бойкот на световното в Русия, като израз на отношението на цивилизования свят към диващината ѝ!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  17. 17 Профил на Messerschmitt
    Messerschmitt
    Рейтинг: 4069 Весело

    А интересно какво пък толкова искат да говорят руснаците с отбора на САЩ?А тавариши?Научете англииски като начало....

    До истината се достига с познание!
  18. 18 Профил на dichfromthebeach
    dichfromthebeach
    Рейтинг: 500 Неутрално

    А сега си представете, че сте Марк Антоан. Участвате в Сочи. Готвите се цял живот за такива моменти, за такива състезания. Ставате трети. Всичко е ок докато не се окаже, че тези които са ви победили дс използвали забранени вещества. Откраднали са най-хубавият момент от живота ви. Моментът в който дългогодишният ви труд се материализира в олимпийска титла. След време се оказва, че са ви победили нечестно. И не само това. Оказва се че взимането на допинг е било държава политика в една държава. А сега си представете че сте на мястото на Марк и някой ви се сърди, че не го поздравявате.....

  19. 19 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 198 Весело

    И правилно!!!След като държавата им ги дрогира и ги помпа е нормално уважаващи себе си и спорта състезатели да отказват контакт с анаболни и стероидни мутанти!!!
    —цитат от коментар 6 на selqnin


    а "уважаващи себе си и спорта състезатели" се оказват "болни" от астма и легално вземащи допинг.
    Интересно защо не си стоят у дома да се лекуват?

  20. 20 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3506 Весело

    До коментар [#12] от "kazushi":

    "В ски бягането са с най-доброто, което имат и до сега взеха един бронз."


    Верно?! Ами къде са Александър Легков, Максим Вилегжанин, Алексей Петухов, Никита Крюков?

  21. 21 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 198 Весело

    Нещо медалите на витязите се топят като лански сняг.Глупост беше да спират "елитните" им спортисти трябваше само строг допинг контрол.За да види цял свят че царят е не само къс но и гол.А американците са прави да ги игнорират.Нация която от малки са възпитани да не лъжат мамят и да не разчитат на друг освен на себе си колкото и странно да ни струва това на нас.
    —цитат от коментар 11 на dedoliben


    Кой бе? "Болните" от астма ли? Или оня дето се целувал с гаджето си та затова дал положителна проба?

  22. 22 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 198 Любопитно

    А интересно какво пък толкова искат да говорят руснаците с отбора на САЩ?А тавариши?Научете англииски като начало....
    —цитат от коментар 17 на Messerschmitt


    Никой не е длъжен да учи езика на другия!

  23. 23 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    Те тез спортисти не са ли от "Путин тим"? Ами ако няма с кого да разговарят да се обадят на Путин и да си говорят.............ако искат и на английски, за да се почувстват бели хора.

  24. 24 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1519 Весело

    До коментар [#17] от "Messerschmitt":

    Какво говорят ли? Като в оня виц - застава руски кораб на пристанище и руснака пуска въженце на кея за да бъде поето от бреговата команда и кораба да се върже.
    Бери верьовку бляд!
    What?!
    Бери верьовку тебя говорю!
    ?!
    Ду ю спик инглиш?
    Yes I do.
    Почему тогда не берьош верьовку, бляд?

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  25. 25 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    До коментар [#12] от "kazushi":"В ски бягането са с най-доброто, което имат и до сега взеха един бронз."Верно?! Ами къде са Александър Легков, Максим Вилегжанин, Алексей Петухов, Никита Крюков?
    —цитат от коментар 20 на hamiltonf1


    изчистват си урината от толкова години натрупана дрога

  26. 26 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    [quote#22:"Bzz"][/quote]

    то пък да не би някой да им е длъжен да говори с тях? Аз разбрах, че руснаците се оплакват, че никой не говори с тях, а не обратното

  27. 27 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Това е масов случай и не само в спорта , руснаците не знаяет английски , от някаква си гордост и инатр нарочно не го учат , докато английският на някакво дори и ниско ниво е задължителен , не е нужно да е перфектен английски, ако пътуваш по света често, както им се налага на спортистите.

  28. 28 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1912 Неутрално

    [quote#19:"Bzz"][/quote]

    Наблегни на думата легално. Да си чул за политикая на федералните власти на САЩ за прикриване на допинг? Ами не си, и тези спортисти са питали УАДА дали могат да използват тези лекарства. А не се крият из тайгата и да пият всякакви бъркочи

  29. 29 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    Ама, другарко, той ми дърпа джуфката ...

    Аз не зареждам в Лукойл.
  30. 30 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    Раша и руснаците? Подписа ми е достатъчен.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  31. 31 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1519 Весело

    До коментар [#20] от "hamiltonf1":

    Гледат олимпиадата по телевидението, благодарение на тагариша Путина.
    Повечето нормални руски спортисти и треньори благодарят на господа, че въобще са допуснати да участват. Ако това беше извършено от някоя по-малка нация в спорта щяха да бъдат безпощадно посечени и не само нямаше да помиришат олимпиада, ами щяха да им закрият спорта на международно ниво.
    Руснаците са сила в бягането, но в путинарската ера нямат и няма и да имат велики спортисти като Любов Егорова например. Показателно е нпаример, че една от грандамите на женския биатлон Анастасия Кузмина се състезава за Словакия.
    Иначе бронзовите медали на OAR са два - и в женския и в мъжкия класически спринт. И предполагам, че няма да останат само с тях в ски бягането.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  32. 32 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    А, не бе! Сцепил си се от тренировки за да стигнеш върха и ще поздравяваш някакви, които се опитват да те измамят (да те изпреварят с взимане на допинг организиран от руските служби)
    Трябва да си ненормален, за да го правиш.................

    Кoйто твърди, че Русия е велика, а България-пропаднала,когато мин. Пенсия в БГ>мин. Заплата в РФ е:? а) Шизофреник б) Русофил в)Неграмотен
  33. 33 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1635 Неутрално

    Кой нормален човек би искал да си говори с дрогирани руски зомбита?

    седеньето го зголемува задникот
  34. 34 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1741 Весело

    Стар, брадат виц от време оно.
    Пристава голяма яхта. Някакъв човек се разхожда по кея. От яхтата му подвикват:
    - Хей , ю спик инглиш?
    - Йес - отговорил бодро човека.
    - ОК, бери веревку - и хвърлили швартовото въже.
    Човека обаче стоял безучастно. Отново въпрос от яхтата:
    - Хей бляд, ю спик инглиш?
    - Йес - учудено отговорил човека.
    - Йес ... а почему не береш веревку?

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  35. 35 Профил на ksarax
    ksarax
    Рейтинг: 329 Неутрално

    До коментар [#18] от "dichfromthebeach":

    Направо пуснах една сълза. Доколкото видях той е трети, а на второ място не е дрогиран руснак.
    Просто не е бил подготвен да стана шампион, така че стига с тия сълзи...

  36. 36 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1053 Неутрално

    До коментар [#21] от "Bzz":

    Не съм ти бе а му.
    Толкова ли си глупав че не виждаш разликата.
    Или Кутев така каза значи така трябва да се пище.
    За гаджето и асмата си прав за двоен аршин обаче пикнята си е тяхна.
    Не се е промъквал пиклив руски силовак да взема пробите да ги манипулира.
    Русия е наказана за държавна политика свързана с манипулация на допинг проби.
    Не говориме за дрогиране със съвремменни лекарства дето са на ръбът на разрешеното или все още не забранени.
    При руснаците просто пробата е физически подменена.
    Понимаеш разницу товариш.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  37. 37 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1490 Неутрално

    Споко бе, американците страдат от биполярно разстройство. Нали от това масово се лекуват.

  38. 38 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3506 Неутрално

    До коментар [#25] от "stanislavdi":

    Не знам какво изчистват, но всички са с отрицателни проби и с възстановени състезателни права от съда на Лозана.

  39. 39 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1741 Весело

    До коментар [#24] от "меншевик":

    :) Не плагиатствах ... това ми дойде и на мен веднага, после видях, че вече е написано :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  40. 40 Профил на Amandin
    Amandin
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#12] от "kazushi":"В ски бягането са с най-доброто, което имат и до сега взеха един бронз."Верно?! Ами къде са Александър Легков, Максим Вилегжанин, Алексей Петухов, Никита Крюков?
    —цитат от коментар 20 на hamiltonf1


    Специално за ски бягането това са глупости. От изброените само Легков евентуално можеше да вземе нещо. Останалите са свършени отдавна, справка резултатите им последните 2 години.
    Устюгов е друго, той щеше да се пребори, а и наистина смятам, че е чист.

  41. 41 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1995 Неутрално

    Че всеки нормален човек не иска да говори с лъжци, а "братушките" освен да лъжат и да мамят друго не правят. След като лъженето се е превърнало в национален спорт, да си го тренират в Русия.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  42. 42 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    Не може всички от САЩ по команда да отказват контакт с руснаци
    ... и да не се направят асоциации за страх и тоталитаризъм ?!
    ... или поне за промивка на мозъци. Не съм го очаквал точно от САЩ .
    :-) Видях подобна реакция от делегация на Северна Корея на посещение в България преди години, когато видяха в наш завод северокорееец останал в България.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  43. 43 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1579 Неутрално

    До коментар [#34] от "ь":

    1976 г имах 5 дена домашен отпуск за първо място на хвърляне на "верьовку" във ВНВМУ.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  44. 44 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    До коментар [#40] от "Amandin":

    Но за сметка на това изкараха едно младо момче на 20 г., което в скиатлона направи страхотно бягане и макар да остана без медал на 4то място, смятам, че има голямо бъдеще, ако междувременно рашистите не го унищожат и него.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  45. 45 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    [quote#22:"Bzz"][/quote] "Никой не е длъжен да учи езика на другия!"

    Да си говорят на руски. Никой нищо не ги задължава и не иска от тях. Не искат и да контактуват с тях, без значение на езика!
    Човекът ясно го е заявил. По ясно не може! Каквито и дебили да са, няма как да не го разберат : " Обяснил съм категорично моята позиция, така че нямам какво да говоря с тези състезатели", каза Мат Антоан от американския отбор."

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  46. 46 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1267 Неутрално

    До коментар [#42] от "dark'star":

    Никой нищо не им е казвал. Просто не искат да говорят с мошеници.............

    Кoйто твърди, че Русия е велика, а България-пропаднала,когато мин. Пенсия в БГ>мин. Заплата в РФ е:? а) Шизофреник б) Русофил в)Неграмотен
  47. 47 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 198 Любопитно

    [quote#19:"Bzz"]
    —цитат от коментар 28 на stanislavdi
    Наблегни на думата легално. Да си чул за политикая на федералните власти на САЩ за прикриване на допинг? Ами не си, и тези спортисти са питали УАДА дали могат да използват тези лекарства. А не се крият из тайгата и да пият всякакви бъркочи[/quote]

    И като е легално допинга няма стимулиращ ефект???

  48. 48 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    Другите дечица не искат да си играят с рушлямчетата, каква трагедия...
    Пораснете бе, ватници.

    Мома, връщай 12 и 12А!
  49. 49 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1741 Весело

    [quote#21:"Bzz"][/quote]

    И аз бях скептичен в началото, но колкото наивно и левашки да звучи, много деца започват да се занимават активно с някои спортове ... точно заради проблеми с астмата. В последствие се развиват и се възползват от дадената им възможност да употребяват някои медикаменти . Друг е въпроса с онези, които "на стари години" доказват заболявания разни :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  50. 50 Профил на Amandin
    Amandin
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#40] от "Amandin":Но за сметка на това изкараха едно младо момче на 20 г., което в скиатлона направи страхотно бягане и макар да остана без медал на 4то място, смятам, че има голямо бъдеще, ако междувременно рашистите не го унищожат и него.
    —цитат от коментар 44 на меншевик


    Следя ски бягането и на юношеско ниво, споменатия 20 годишен е 21 годишния Спицов, поколението им 95 и 96 е страхотно: Червоткин, Спицов, Болшунов, Якимушкин. Бяха страхотни битки с Клаебо и компания. Дано не ги дрогират и съсипят момчетата в името на матушка.
    За справка: подкрепям норвежци и французи.

  51. 51 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 198 Любопитно

    А, не бе! Сцепил си се от тренировки за да стигнеш върха и ще поздравяваш някакви, които се опитват да те измамят (
    —цитат от коментар 32 на iak


    Тези,които са на олимпиадата не са вземали допинг.Или вие имате други доказателства?

  52. 52 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3145 Неутрално

    [quote#22:"Bzz"][/quote]
    "Никой не е длъжен да учи езика на другия!"

    Правилно. Тогава руснаците от какво се оплакват. Има езикова бариера.

  53. 53 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 198 Любопитно

    При руснаците просто пробата е физически подменена.Понимаеш разницу товариш.
    —цитат от коментар 36 на dedoliben


    А при американците един чистач направо "събори" шкафа с пробите!
    И един мармот...?

  54. 54 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    Руснаците са известни със скапания си английски. Те още живеят в Студента война и си мислят, че всички трябва да говорят руски, дори и ако са от другия край на света. И тук в България имат същите претенции. Тотално заблудени хора.

  55. 55 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    ВИИ Маркс имени Лелина

    Масква, Калкута, Лос Анджелос
    обединились в один колхоз...

    Това, в рамки на международен фолклор.

    А смотрейки делово: нема нужда.
    Совецкий граждан и хамерикански кравар do not mix ;)

    "Американците отказват да говорят с нас, оплакаха се руски състезатели
    в Пьонгчанг"

  56. 56 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1519 Весело

    До коментар [#39] от "ь":

    Умишлено не използвах военно морски жаргон, който научих докато служих във флота и тогава научих този виц - на верьовката й казвахме фалина чрез която се издърпва дебелото швартово въже, наричахме го мустак, а приспособлението за вадене на фалината от водата, ако не достигне пирса - канджа. Вицът е класика. Почти колкото - а вие защо биете негрите? :)

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  57. 57 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3145 Неутрално

    "Американците отказват да говорят с нас, оплакаха се руски състезатели в Пьонгчанг"

    На пръв поглед това оплакване на руснаците е по детски смешно. Но руснаците са видели и нещо друго. Към тях се отнасят презрително, а не дружелюбно. Жалко е за тях , че не могат да разберат причините. Те не могат да осъзнаят , че са съучастници в престъплението на руското държавно допингиране. Не са невинни , както си мислят. Затова МОК не трябваше въобще да допуска руски състезатели на тази олимпиада , но отново към руснаците се прояви снизхождение , което не заслужават.

  58. 58 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    Американските и британските съзтезатели не искали да говорят с ушанките .......Това е нищо . Ако се отиде в бившите съветски републики няма да се чуе никъде руска реч - нещо повече ако направиш опит да говориш на руски - ти обръщат гръб .
    Казахстан премина от кирилица на латиница - от голяма любов към руснаците......
    Навсякъде въобще по света хората като чуят за руснаци и започва да им се повръща...........

  59. 59 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 198 Любопитно

    Руснаците са известни със скапания си английски. Те още живеят в Студента война и си мислят, че всички трябва да говорят руски, дори и ако са от другия край на света. И тук в България имат същите претенции. Тотално заблудени хора.
    —цитат от коментар 54 на Yard


    А американците не знаят дори скапанруски.
    " Те още живеят в Студента война и си мислят, че всички трябва да говорят руски, дори и ако са от другия край на света."
    Същото важи и за гражданите на сащ

  60. 60 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1258 Неутрално

    Не говорили руски- егати лицемерите, дори не си признават.
    :)
    Ми бъди като мъж бе, изправи се и кажи защо не им говориш, не си търси поводи, да обясниш, защо се държиш изоглавено...

    :)

  61. 61 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 198 Любопитно

    Те не могат да осъзнаят , че са съучастници в престъплението на руското държавно допингиране. Не са невинни , както си мислят.
    —цитат от коментар 57 на tacheaux


    Човек не е ли невинен до доказване на противното?
    Когато Иванчо не е хванат с допинг на какво основание ще го санкционираш?

  62. 62 Профил на Bzz
    Bzz
    Рейтинг: 198 Любопитно

    Ако се отиде в бившите съветски републики няма да се чуе никъде руска реч - нещо повече ако направиш опит да говориш на руски - ти обръщат гръб .
    —цитат от коментар 58 на Николай_1


    Глупости.
    Затуй всяка години милиони отиват на гурбет в Русия.
    Сам може да провериш данните на ООН за миграцията.

  63. 63 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 3061 Неутрално

    ето в помощ на братските американски спортисти:
    А ты меня уважаешь? - Do you have respect for me?

    Birds of a feather flock together.
  64. 64 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1050 Весело

    а те какво очакват хем да ги мразят и да им обясняват колко били тъпи хем да им говорят :)

  65. 65 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    "Просто има езикова бариера между всички нации. Руснаците не говорят английски, а аз не говоря техния език, не виждам проблеми.
    —цитат от коментар 5 на EU defender


    Има не само езикова, но и "културна" бариера, която им пречи да се разберат. В Америка измамник ("cheater") наистина е човек отхвърлен от другите. В Русия (а и в други нации :-)) да се "прецака системата" и да се нарушат правилата в името на победа за родината е въпрос на гордост.

  66. 66 Профил на Yard
    Yard
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    До коментар [#59] от "Bzz":

    Той английският си е световен език, американците могат и да не учат други езици за да се оправят по света. Според мен е признак на ниска култура, но това не им пречи. Пак е по-добре от високомерните руснаци, които нито знаят езици, нито им стига акъла да приемат, че техният език не го знаят извън бившия Източен блок от някаква част от по-старото поколение.

  67. 67 Профил на Веселин Петров
    Веселин Петров
    Рейтинг: 228 Неутрално

    Добре възпитаните хора поздравяват и си говорят (дори с конкуренти или враговете си).
    А за безгрешните нека припомним - "Който от вас е безгрешен, нека пръв хвърли камък!"
    Изглежда много хора се смятат за безгрешни!?

  68. 68 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1987 Неутрално

    Има не само езикова, но и "културна" бариера, която им пречи да се разберат. В Америка измамник ("cheater") наистина е човек отхвърлен от другите.
    —цитат от коментар 65 на plamen_b


    ... и презиран от другите

    (да използвам по-точна дума)

  69. 69 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1741 Весело

    До коментар [#56] от "меншевик":

    Фъргало му казваме при нас :) Учудвам се, че има езикова бариера. Повечето млади руснаци. особено спортисти говорят сносен английски, за разлика от повечето стари(набори), които ми говорят директно на руски. Такива са ми любими ... гледам ги тъпо, докато най- накрая не започнат да се "потят", мъчейки се да ми обяснят на лош български :) Тогава на сравнително сносен руски им обяснявам ... колко тъпо е да започваш разговор на родния си език в чужда държава... без дори да попиташ... хубавото обаче е, че не са злобари и после става весело :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  70. 70 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    До коментар [#50] от "Amandin":

    Вие очевидно следите този спорт от близо, аз само от олимпиада на олимпиада, при това не е мой първи избор.
    Добро впечатление ми направиха също така рускините в класическия спринт.
    Но си спомням великите Егорова и Лазутина - за мен путинарите не са в състояние да създадат нещо, което дори да се доближи до тях. Най-интересното е, че путинарската пропаганда внушава на ватниците, че след разпада на СССР до въздигането на късия цар било страшна разруха, включително и в спорта. А точно успехите на руския спорт от онова време не са повторени и до момента от путинарския спорт, като изключим донякъде допингиадата в сочи.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  71. 71 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 1049 Неутрално

    Няма по-жалка картинка от руснак с много пари в западна страна......

  72. 72 Профил на "Литекс" стана ЦСКА
    "Литекс" стана ЦСКА
    Рейтинг: 159 Неутрално

    Болните от астма по начало не говорят много. Трудно дишат.

  73. 73 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1741 Неутрално

    [quote#62:"Bzz"][/quote]

    По- голяма глупост за гурбета в Русия не бях чел :) Става въпрос основно за гурбетчии от бившите републики на бившата СССР... има "малка'' разлика.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  74. 75 Профил на Amandin
    Amandin
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#50] от "Amandin":Вие очевидно следите този спорт от близо, аз само от олимпиада на олимпиада, при това не е мой първи избор. Добро впечатление ми направиха също така рускините в класическия спринт. Но си спомням великите Егорова и Лазутина - за мен путинарите не са в състояние да създадат нещо, което дори да се доближи до тях. Най-интересното е, че путинарската пропаганда внушава на ватниците, че след разпада на СССР до въздигането на късия цар било страшна разруха, включително и в спорта. А точно успехите на руския спорт от онова време не са повторени и до момента от путинарския спорт, като изключим донякъде допингиадата в сочи.
    —цитат от коментар 70 на меншевик


    Следя отблизо бягане, биатлон и алпийски ски и имам любимци от почти всички отбори. Руснаците имат много хубаво младо поколение и за да сме по темата: вчера на спринта Болшунов и норвежеца и италианеца си говореха, шегуваха и направиха селфи на подиума. Напълниха ми душата. Но с Вилегжанин и Легков нямаше да е така, още в Сочи се знаеше, че не са чисти, по каква схема не беше ясно.
    Споменатите от Вас величия не съм ги гледала, била съм малка, но ги повтарят понякога по Евроспорт.

  75. 76 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Да ходят да пикат пак за КГБ-то по един път и ще им мине. На русначетата и рускинчетата. Не , че някой ще почне да говори с тях. Но по-умните поне, могат да се досетят защо.

  76. 77 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1519 Весело

    До коментар [#69] от "ь":

    Хвъргало е дървената тежест, която се хвърля, а фалината /фал/ е тънкото въженце, вързано за дървото и за шварта, чрез което се изтегля той на пирса и се вързва за т.нар. пушка /кнехт/. Аз също владея бих каза добре руския. Случвало се руснаци да ме попитат дали говоря руски - но е рядко. За сметка на това англичаните винаги първо питат. Някои като във вица отговарят Йес и след това - пълно затъмнение.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  77. 78
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 79 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10133 Весело

    Може би идва времето руснаците да научат втори език? :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  79. 80 Профил на "Литекс" стана ЦСКА
    "Литекс" стана ЦСКА
    Рейтинг: 159 Неутрално

    Спокойно, с руските фигуристки си говорят...
    —цитат от коментар 10 на hamiltonf1


    Наистина. Колко странно, че американците не могат да пробият единствено в спортове, в които допинга не помага.
    А в тях доминират славяните.

  80. 81 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    До коментар [#80] от ""Литекс" стана ЦСКА":

    Можеш ли да кажеш името на поне двама руски фигуристи? Ама бързо. Не можеш нали?
    Доминирали славяните малеййййй. Това е типично по каскетите - не се интересува от спорт, ама знае, че славяните доминирали....

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  81. 82 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4623 Весело

    Благодарете се на дружелюбвеобвилното отношение на вашите управляващи към едва ли не целия свят!

    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. - Winston Churchill
  82. 83 Профил на zyx
    zyx
    Рейтинг: 644 Неутрално

    Това е въпрос на възпитание , което при американците е пословично ниско.

  83. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 85 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3506 Весело

    До коментар [#40] от "Amandin":

    Глупости, а? Явно толкова разбираш, суперподготовка е била направена. Мнението и на Асен Спиридонов беше същото, но явно ти си по-голяма разбирателка...

  85. 86 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    Според руснаците причината винаги е в другите, никога в тях самите.

  86. 87 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    Това е въпрос на възпитание , което при американците е пословично ниско.
    —цитат от коментар 83 на zyx


    За американците съм съгласен. Но нищо не казваш за руснаците - при тях възпитанието въобще липсва.

  87. 88 Профил на blockblock
    blockblock
    Рейтинг: 1616 Неутрално

    [quote#80:""Литекс" стана ЦСКА"][/quote]

    всъщност там съдийската колегия е важен фактор. при другите спортове часовника определя победителя, във фигурното пързаляне са сложни схеми и договорки :) ... славянино

  88. 89 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    Ако се отиде в бившите съветски републики няма да се чуе никъде руска реч - нещо повече ако направиш опит да говориш на руски - ти обръщат гръб .
    —цитат от коментар 58 на Николай_1

    Това наистина ли си го вярваш ??? Половината от републиките се изнесе да работи в Русия ... 20 до 40 % в някоирепублики са рускоговорящи = друг език не знаят :-) Нали за това стана гражданската война в Украйна.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  89. 90 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 1678 Весело

    И правилно не говорят американските спортисти с руските. Последните ще им лепнат някоя болест,която се лекува само със забранени стимуланти.
    Че много болнички напоследък спортистите

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  90. 91 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    До коментар [#85] от "hamiltonf1":

    Колега, супер подготовка без състезания нищо не значи. Разгледай резултатите от световната купа през сезона и ще разбереш, че руснаците са знаели, че тези няма да бъдат допуснати и са готвели младото поколение. Няма такъв филм подготовка за олимпиада без циклични състезателни натоварвания преди това.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  91. 92 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1926 Весело

    Може би идва времето руснаците да научат втори език? :)
    —цитат от коментар 79 на penetrating

    ДАаааааа...... Ще учат йероглифи както е тръгнало. Целия Свят също.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  92. 93 Профил на Amandin
    Amandin
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#40] от "Amandin":Глупости, а? Явно толкова разбираш, суперподготовка е била направена. Мнението и на Асен Спиридонов беше същото, но явно ти си по-голяма разбирателка...
    —цитат от коментар 85 на hamiltonf1


    Явно Вие сте чукчата-писател, а не читател :) Естествено, че Болшунов и Спицов са супер подготвени и мотивирани, цяла Русия очаква от тях да громят врага.
    Глупости са писанията, че ако видиш ли Вилегжанин, Петухов и Крюков били в Корея, щели да оберат медалите. Последните двама вече не влизаха и в първите 30 на спринта, не минаваха квалификациите.

  93. 94 Профил на kikosev
    kikosev
    Рейтинг: 448 Разстроено

    За жалост на руснаците и по зле ще става както при спорта така и във всички области на живота . По добре ще става само в техния измислен руски свят. Пожелавам им един ден да не станат конкуренти на С.Корея във всички аспекти на обществото .

  94. 95 Профил на tsu
    tsu
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Е тия руснаци не знаят ли, че американци и норвежци трябва много да се пазят и да не си отварят много устите, за да не се обостри астмата.

    Бях много изнендан, че 70 процента от норвежкия отбор боледува тежко....

  95. 96 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 811 Неутрално

    От статията не личи много да са се оплаквали. По-скоро са си го преместили в другия крачол.

    Никога повече мутри начело на България.
  96. 97 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 2785 Неутрално

    секи 4ти км

    Казваш зомбита, та се сетих за една комедия... :)

    Култ-секта Bartology има голям офис, хрупа курабийки с дрога,
    домогва се и до офиса на частен детектив в същата сграда.

    Дебнат се и си правят си номера, а накрая детективът се маскира и внедри в сектата, превзе комуникациите и оповести разпускане на култа.

    След което, тръгна да си ходи през етажи и коридори.
    На един коридор се размина с две зомбита,
    които кротко продължаваха да редят и скандират
    с безучастен глас подобен на съобщителка на разписание на гара:

    "Бартологията ще накаже всеки извършил престъпление
    срещу Бартологията".

    пп
    Глас като на една говорителка по телевизионен канал,
    май 24 беше... или 25

    До коментар [#33] от "Пипера е много лют":

  97. 98 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8716 Неутрално

    "американските им съперници не говорят с тях и дори са отказали да им стиснат ръцете."
    Като каквото е надробил, това ще сърба. Да се сърдят на Путин.

  98. 99 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 4735 Любопитно

    Аз не видях руски флаг на Олимпадата...за какви руски спортисти се говори...те са невидими, а кой говори с полтъргайс...

  99. 100 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 849 Гневно

    [quote#21:"Bzz"]
    —цитат от коментар 49 на ь
    И аз бях скептичен в началото, но колкото наивно и левашки да звучи, много деца започват да се занимават активно с някои спортове ... точно заради проблеми с астмата. В последствие се развиват и се възползват от дадената им възможност да употребяват някои медикаменти . Друг е въпроса с онези, които "на стари години" доказват заболявания разни :)[/quote]

    Човече, знаеш ли какво значи да си болен от астма ? Преди 90-та у нас с това заболяване обикновено не вземаха в казармата !
    Пълни глупости са това, очевидно пред WADA зависи кой подава заявление за използване на лекарства. Как пък един руснак или даже източноевропеец не се оказа болен от астма, а половината норвежки отбор е ?!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK