"Левски" има "невиждани в България" идеи за развитието си

"Левски" има "невиждани в България" идеи за развитието си


Левски" има много добри идеи за развитието си, заяви новият маркетинг директор на клуба Тодор Минев. Думите му дойдоха при представянето на партньорството с "Вайбър".


"Високите технологии при нас няма да се изчерпат с партньорството с "Вайбър", напротив – тепърва започват. Имаме много проекти, свързани не само с мултимедийни апликации, които ще представим във времето. Държим да бъдем в крак с модата, за да поддържаме имиджа на клуба", каза Минев.


"Имаме много добри идеи, те са в начален етап. Но със сигурност мога да кажа, че те не са виждани в нито един клуб в България, а и в Европа", добави той.




Според изпълнителния директор Красимир Иванов хубавото на партньорството с "Вайбър" е, че по този начин клубът ще има директна и постоянна връзка с привържениците си. "Надяваме се, че с предоставената ежедневна информация ще събудим интереса им към мачовете и ще ги върнем обратно на стадиона", посочи Иванов.


Той каза, че приходите от продажбата на Жуниор Мапуку в Китай покриват средствата, дадени за привличането на всички нови през зимата.


Иванов каза, че е изненадан от напускането на Асен Букарев. На въпрос за думите на Букарев, че "Левски" е като гнила ябълка, изпълнителният директор заяви: "Не знам за Дания, но в "Левски" няма нищо гнило".


Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK