Интересно ще е, новите "попълнения на уефски, срещи новите "попълнения" на ЦСКА. Пряка стрелба между скрити, подставени и явни мениджъри, след десетките трансферчета... Може да има и стрелба след 3 месеца...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Ми брабо честита автентична победа. Ама то фудбола трябва освен голове и автоголове да носи и удоволствие. Червеният си гледа добре работата селекцията му е как всегда.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Левски е имен на национален герой. На футболния клуб от Подуене му казват Виваком Подуене по името на великото срастване между национализиран телеком оператор и фалирал футболен отбор от покрайнините на София.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Как звучи само! А може и да е по-зле! Крайно време е футболни гарнитури да не се кръщават на хора, особено на велики личности. Съгласен съм да може да се кръщават на собственика им, ама тях в повчто случаи ги е срам.
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Да разбирам, че звездната селекция на Делио Роси са играли по-зле и са имали нужда от автогол, за да победят скромната селекция на Ботев, да ни опази господ това да не е наш представител в евротурнирите.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Ама накрая на шампионата "Левски" и ЦСКАто на ГГ ще решат по взеимно договаряне кой и откъде да е шампиона за тая година... Ще има договорка : аз на тебе тази година, ти на мене догодина, само и само делиорманците от Рз да не станат отново шампиони за пореден път... Или може да има разделение на сферите за успех - НИЕ С ВАША ПОМОЩ - РАЗБ. 6 ТОЧКИ СИГУРНИ, ставаме шампиони, пък ВИЕ ВЗЕМАТЕ КУПАТА и наемническата футбалерска армия на Разград пие студена водица - за пръв път без титла от 7 години и без купа... Те така, договорка ше има, но не на зеления килим ще я правят, там ще я подпишат...
И аз не съм го гледал, но при Уефски си е 100% вероятност....
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
"с изстрадана домакинска победа" - мъченици ли са ся или страдалци? Каква да е играта на БГ отборите, като РАКоводителите дават тон за песен, а той е изстрадан, измъчен, писклив, фалшив...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Кефи ме как от микренските дружинка коментират мач, който не са гледали.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
И защо феновете на тирето-менте се правят на интересни под тази статия???
—цитат от коментар 15 на Натътрузен десебар, слуга на БСП
Защото са свикнали срещу безобразно слаби и фалирали отборчета като Ферея да си купят мач със свалени гащи а срещу СИЛНИТЕ КАТО ЛУДОГОРЕЦ КУПУВАТ СЪДИИТЕ КАБАКОВЦИ ГНУС отвсякъде
Страховити коментари. Единият знае, че е имало съдийска подкрепа, въпреки, че не е гледал мача. Другият твърди колко сме били слаби, че добре, че е бил автогола, при все, че топката влизаше във вратата независимо дали Димов я беше отклонил или не. Третият пък реши, че топката била на ШЛ. Всичко това гарнирано със шизофреничен ловешки хумор.
Яко е да се чете скърцането на недоволни оранжевляци..
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Не е слаб мача Едно е да си развяваш пръднята на воля както направиха от БУЛСТАТА НА ЛИТЕКС имайки срещу себе си разбита команда със свалени гащи каквато беше безобразната Ферея Друго е да играеш срещу приличен и силен отбор какъвто е Ботев Пд Ако не КУПЯТ ДРУГ КАБАКОВ БУЛСТАТА НА ЛИТЕКС НЯМА ШАНС НИТО срещу ЛЕВСКИ НИТО срещу ЛУДОГОРЕЦ След месец са мачовете на истината
Разбира се. Според баш експертите, нямаме право да се радваме след победа. За какви пари иде реч не е ясно, но важното е да се говори и пише в стил Мона Лиза.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Винаги е хубаво когато биеме някоя чорба независимо какъв цвят е: червена, жълта или оранжева, но играем безобразно слабо, апатично, без агресия все едно скъпо платените статисти не им свършила ваканцията. Влади Гаджев е като Марадона сравнен с Жорди Гомес.
До коментар [#7] от "xxl17532244": Левски означава лъвски. Думата е прилагателно. Някога Левски е бил псевдоним на Васил Кунчев, казват - защото е скачал добре като лъв, но може и да е било по друга причина. А сега сериозно - Левски е стар клуб. Тогава, когато е основан е било съвсем нормално да бъде кръстен така - на псевдонима на Апостола. Няма причина да се преименува. Един съвет за тези на които им е неудобно да викат "Долу Левски" заради името (макар че май няма много такива) - викайте "Долу Лъвски", същото е. P.S. Любопитен съм какво означават инициалите ЦСКА. Знам какво означаваха преди време, но днес централен спортен клув на армията звучи странно и по същество е невярно.
Честно казано, бяхме слаби, не знам за каква звездна селекция иде реч. Общата ѝ стойност е 200 000 евро. Това мен не ме притеснява, напротив, повечето неща, които видях ми допаднаха. Това, щото, смея да твърдя - разбирам от футбол и знам какво да търся като игра.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Дали ти звучи странно или не историята си е история, така тръгва ЦСКА и това е името, много отбори имат имена и прозвища, които в днешно време нямат логика а името на Левски и при създаването и сега няма логика защото тая сбирщина дето се бие по улиците и крещи като истерична срещу ЦСКА няма нищо общо с Апостола.
"Не е слаб мача Едно е да си развяваш пръднята на воля както направиха от БУЛСТАТА НА ЛИТЕКС имайки срещу себе си разбита команда със свалени гащи каквато беше безобразната Ферея Друго е да играеш срещу приличен и силен отбор какъвто е Ботев Пд Ако не КУПЯТ ДРУГ КАБАКОВ БУЛСТАТА НА ЛИТЕКС НЯМА ШАНС НИТО срещу ЛЕВСКИ НИТО срещу ЛУДОГОРЕЦ След месец са мачовете на истината" Коалиция "перука" в действие:D
Не съм забелязал някой да крещи срещу Цска. Нито докато съществуваха, нито сега. А да не виждаш логика в името Левски е леко... страшничко. Но хора всякакви.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Само за да съм сигурен, че знаем една история - първото име на отбора през 1948 е Септември при ЦДВ. След това е ЦДНА и т.н. ЦСКА се използва за първи път през шейсетте години, след поредното обединение / сливане. Ти имаш ли друга история?
До коментар [#47] от "blagoj":Дали ти звучи странно или не историята си е история, така тръгва ЦСКА и това е името, много отбори имат имена и прозвища, които в днешно време нямат логика а името на Левски и при създаването и сега няма логика защото тая сбирщина дето се бие по улиците и крещи като истерична срещу ЦСКА няма нищо общо с Апостола.
Е добре че си ти да ни развеселиш, голям хуморист си. Като как не разбрахме тръгва Цска нито пък като как свършва, но може би си някой столетник който може да ни разкаже как са избирани имената на отборите в началото на 20 век. Абривиетурата ЦСКА в днешно време може да е събирателно на Литекс и Чавдар, но какво означава могат да кажат само посветените, Гришата, Животното и може би ти?
Левски бяха трагични, както и очаквах. Много лошо впечатление направи съдията които свири абсолютно тенденциозно в ущърб на Левски. Имаше ситуации които няма как нормален неподкупен да подмине. Явно този изпълняваше поръчка.
Искаш да кажеш новите попълнения на "ЦСКА" (-София). Като ще използваме кавички за ирония, поне да ги слагаме намясто.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Казва се Левски още от 1914! За разлика от вашия измислен микренски отбор.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Само да ти напомня , че отбора на Верея победи зелените и само дъъъъългото рамо на Яблонски им попречи да вземат точка и от сините.
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
А тази сбирщина, дето след първия съдийски сигнал на мач на националния открива с "к*р за Левски, оле оле оле" какво общо има със славната история на българската армия бе, капацитет (между другото, отборът Левски е бил съвременник на голяма част от тази славна история)? А името ви е било абсурдно още от 1948, да се бяхте кръстили Чавдар или Септември. Ама нали е било модерно в сАвеЦкия съюз, направо са ви избрали името с указ от окупаторската червена армия.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Бай Ганчев сам си го надроби това Тепърва ще му разкажат играта Като за начало ГО ИЗРИТАХА ОТ ИЗПЪЛКОМА Кой каквото си направи - никой не може да му го направи Впрочем на мястото на Перучко и ти би постъпил така както той дай Боже ще постъпва оттук нататък
Е имайте поне малко уважение към коалицията, все пак ново първенство направи. Да може новия отбор да играе , да не се лута по долните дивизии. Това вашето е храни куче да те лае. Той ГГ затова си и тръгна, мисията изпълнена.
Ей, голям отбор тоя лецки! Днес за малко да вкара гол. Не успя, но пък запазва шансове за третото място. Даже, ако все така се развива, може да влезе в тежка борба и за четвъртото!
Отбора нов, клуба е същия....обърках се. Но,явно алхимията изживява своя ренесанс. Желая успех, може и да докажете, че повторената сто пъти лъжа се превръща в истина.
До коментар [#78] от "nema_labavo": Явно не правиш разлика между отбор и клуб. Отбора на всеки клуб е различен за всеки сезон(даже и полусезон). Лъжата за едни е истина за други(и обратното), само те моля да не ми даваш "наклон" на .........
Ти пак с даването на наклон на......Поне това смени. Единствено искам да разбера как отбор / клуб преместен от един град става същия като този, на което място е преместен.А понеже според мен е станало, поне кажи благодаря на този, който гое направил. Разбирай коалиция перука. И ако пак ще си пробутваш кварталните лафчета за наклона, по-добре не ми отговаряй.
Така е, няма да спорим. Успех на любимия ти клуб, който и да е той. И аз си обичам клуба, макар че не е велик като твоя. Ама аз си го обичам заради историята му и идеологията. Не заради успехите.
До коментар [#80] от "nema_labavo":По-якият въпрос е - как си готов да го налапаш на този, който се е наместил на мястото на твоя клуб, и то докато твоя си клуб все още съществува...
Моето име не са ми го избърали от "сАвеЦкия съюз". Типично по-български във футболна тема навлизат неща, нямащи нищо общо с футбола, щото някакви си ганьовци не могат да живеят без да се заяждат и разправят с някого.
Именно - преименувайте се на Лъвски, за да не ви свързват с Апостола, с който нямате нищо общо. И като започнете да викате Горе Лъвски, ние ще му викаме долу Лъвски. А, за Централния Спортен Клуб на Армията - то отдавна е ясно, че ЦСКА не е повече отбор на армията. За сметка на това има своята армия от фенове, които го следят и са решили да запазят името такова заради традициите на отбора - да припомним все пак че ЦСКА е армейски клуб. За сметка на това, връзка между Левски и отбора от Подуене. Последното е собственост на потайно национализиран телеком оператор, който носи името на стадиона му.
Айде бе! Лепват ви наименованието "ЦДНА" някъде началото на 50-те, а през 30-те, още преди да има съветска власт в България (камо ли отбор), в ссср има ЦДКА, което ви е прототипа. После го променят на ЦДСА, псоле на ЦСК МО, а на края, години преди вашето измислено отборче, ЦСКА, през 1960. Вие ставате ЦСКА чак през 1963. Да, "история" имате бол, и то все такава. Сигурно и за това не ви смутиха машинациите на Ганчев, свикнали сте.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Нека да уточня че 50та година не съм бил роден така че няма как да ми лепват някакво име на мен и някакви други въображаеми "нас", за които пишеш. Отбора ЦСКА си има своята история и тя както и историята на всички отбори по по това време е неизбежно свързана с политическата ситуация в държавата. Е и? Милиционерския отбор Динамо, който се прекръства и взема историята на друг отбор, който на времето се е казвал Левски също бива много сериозно облагодетелстван от властта. Каква е ползата и каква е ролята на футбола в цялото нещо, сега в 2018та да се нищят подобни глупости?
Да, както вашият отбор е съдаден по престъпен начин (и тогава, и 2016), така и Левски престъпно е преименуван, терена е национализиран (откраднат), и от всичко това намазва новоизмисления ви отбор. Но Левски се връща след като се свършва със сталинистките простотии. И каквото и да си говорим, Левски си има история - истинска - преди 1949. Това защото вие още отпреди много години се заяждате как Левски не бил Левски а Уефски.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
За трети път ти намеквам, че обръщението "ние" и "вас" не мога да ти ги разбера, не се причислявам към някаква общност, единствения отбор на който се считам фен е английския Тотнъм. Левски няма никаква "истинска" история, това е отбора на милицията и ако не беше мощната подкрепа от държавата години наред, този отбор щеше да е със съдбата на многото други, които вече не съществуват. Много хора си реституираха "откраднатото", ако това, което пишеш е вярно и този Левски сега е същия, защо не си взе "откраднатия" терен. Защото всичко са едни съчинения и лъжи за да се пишете ощетени и да си приписвате история на друг отбор, който няма нищо общо със сегашния Левски а истината е че не сте ощетени ами доволнно облагодетелствани от властта по онова време. Кой е тоя Левски от преди комунизма, чия собственост е бил, кой му е дал "откраднатия" терен, оплели сте се в една каша в която няма нужда да се задълбавате щото нямате полза и ще лъснат многото пробойни. Мълчете си кротко и си дръжте 14ката на емблемата и се надявайте никой да не се задълбава в измислената ви история.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
falcone
Рейтинг: 818 НеутралноЕ за това не трябва да има отбори с имена на хора :)
hamiltonf
Рейтинг: 4298 ВеселоИнтересно ще е, новите "попълнения на уефски, срещи новите "попълнения" на ЦСКА. Пряка стрелба между скрити, подставени и явни мениджъри, след десетките трансферчета... Може да има и стрелба след 3 месеца...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.dorko
Рейтинг: 440 НеутралноДо коментар [#2] от "hamiltonf1":
Поправка: новите попълнения на "Левски" срещу новите на екс-Литекс.
bat_plamen
Рейтинг: 4538 НеутралноСлаб мач за нас!С такава постна игра третото място и отпадането от Купата ни е "вързано в кърпа"!
dedoliben
Рейтинг: 2482 НеутралноМи брабо честита автентична победа.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIАма то фудбола трябва освен голове и автоголове да носи и удоволствие.
Червеният си гледа добре работата селекцията му е как всегда.
duchev78
Рейтинг: 376 Неутралноанемичен лефски нищо повече
xxl17532244
Рейтинг: 220 НеутралноДо коментар [#3] от "dorko":
Левски е имен на национален герой. На футболния клуб от Подуене му казват Виваком Подуене по името на великото срастване между национализиран телеком оператор и фалирал футболен отбор от покрайнините на София.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5608 НеутралноДо коментар [#7] от "xxl17532244":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Абе друго си е отбора от центъра на Ловеч!
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5608 НеутралноСърце, душа за Левски София!
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.dorko
Рейтинг: 440 НеутралноДо коментар [#7] от "xxl17532244":
Историята помни за един червен фалирал отбор - на 9 септември 2016 г.
стафилокок
Рейтинг: 470 Неутрално"Левски" излъга "Ботев" . . ."
Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.Как звучи само! А може и да е по-зле! Крайно време е футболни гарнитури да не се кръщават на хора, особено на велики личности. Съгласен съм да може да се кръщават на собственика им, ама тях в повчто случаи ги е срам.
palivec
Рейтинг: 213 НеутралноАвтоголовте са част от красотата на футбола подобно на цуг цванга в шаха.
Круммм
Рейтинг: 422 НеутралноКисмет, майна.
zakonitenakrummmhamiltonf
Рейтинг: 4298 НеутралноДо коментар [#4] от "bat_plamen":
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.По-точно, поредния съдисйки мач, бат Пламене...
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 971 НеутралноИ защо феновете на тирето-менте се правят на интересни под тази статия???
Няма шики-мики.Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДа разбирам, че звездната селекция на Делио Роси са играли по-зле и са имали нужда от автогол, за да победят скромната селекция на Ботев, да ни опази господ това да не е наш представител в евротурнирите.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 ВеселоДо коментар [#9] от "Alarmstufe: Rot":
Леле мале, "Левски София", думи нямам вече за теб :)
atmanpg
Рейтинг: 1626 НеутралноЛъжци такива...
palav_nik
Рейтинг: 561 НеутралноНа дълъг път се тръгва с малка крачка.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 ВеселоДо коментар [#20] от "Alarmstufe: Rot":
Освен това си и класа, безспорно е :)
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5608 ВеселоДо коментар [#21] от "Ashiata Shiemash":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Почти доближавам твоята.
Angel Dobrev
Рейтинг: 572 ЛюбопитноАма накрая на шампионата "Левски" и ЦСКАто на ГГ ще решат по взеимно договаряне кой и откъде да е шампиона за тая година... Ще има договорка : аз на тебе тази година, ти на мене догодина, само и само делиорманците от Рз да не станат отново шампиони за пореден път... Или може да има разделение на сферите за успех - НИЕ С ВАША ПОМОЩ - РАЗБ. 6 ТОЧКИ СИГУРНИ, ставаме шампиони, пък ВИЕ ВЗЕМАТЕ КУПАТА и наемническата футбалерска армия на Разград пие студена водица - за пръв път без титла от 7 години и без купа... Те така, договорка ше има, но не на зеления килим ще я правят, там ще я подпишат...
Peni Nikol
Рейтинг: 4114 ЛюбопитноСлаб е Левски, добре че беше автоголът ...
Peni Nikolnema_labavo
Рейтинг: 1278 НеутралноДо коментар [#14] от "hamiltonf1":
До коментар [#4] от "bat_plamen":
Не гледах мача, което явно е било добре за мен:) Имало ли е спорни ситуации, от статията не ми стана много ясно.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#22] от "Alarmstufe: Rot":
ОК, имаш право да мислиш каквото си искаш.
hamiltonf
Рейтинг: 4298 НеутралноДо коментар [#25] от "nema_labavo":
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.И аз не съм го гледал, но при Уефски си е 100% вероятност....
Zizu
Рейтинг: 1297 НеутралноДузпа за сините нямаше ли?!
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!ЗаНиЗа
Рейтинг: 2530 Любопитно"с изстрадана домакинска победа" - мъченици ли са ся или страдалци? Каква да е играта на БГ отборите, като РАКоводителите дават тон за песен, а той е изстрадан, измъчен, писклив, фалшив...
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Fred
Рейтинг: 1229 ВеселоМоже и да не повярваш но нямаше :) Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5608 ВеселоКефи ме как от микренските дружинка коментират мач, който не са гледали.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Hawaii
Рейтинг: 5676 НеутралноЗащото са свикнали
срещу безобразно слаби и фалирали отборчета
като Ферея да си купят мач със свалени гащи
а срещу СИЛНИТЕ КАТО ЛУДОГОРЕЦ
КУПУВАТ СЪДИИТЕ КАБАКОВЦИ
ГНУС отвсякъде
kapitan_laino
Рейтинг: 822 ВеселоГледам снимката под заглавието - супер смешно е че играят с топка на Шампионска лига.
lordofchaos
Рейтинг: 220 РазстроеноНезаслужена загуба
kapitan_laino
Рейтинг: 822 НеутралноХем псувате Перуката, хем гледате ла*няната му "Първа лига" и се заяждате като петокласници под статиите.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноСтраховити коментари. Единият знае, че е имало съдийска подкрепа, въпреки, че не е гледал мача. Другият твърди колко сме били слаби, че добре, че е бил автогола, при все, че топката влизаше във вратата независимо дали Димов я беше отклонил или не. Третият пък реши, че топката била на ШЛ.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВсичко това гарнирано със шизофреничен ловешки хумор.
Яко е да се чете скърцането на недоволни оранжевляци..
Hawaii
Рейтинг: 5676 НеутралноНе е слаб мача
Едно е да си развяваш пръднята на воля
както направиха от БУЛСТАТА НА ЛИТЕКС
имайки срещу себе си разбита команда със свалени гащи
каквато беше безобразната Ферея
Друго е да играеш срещу приличен и силен отбор
какъвто е Ботев Пд
Ако не КУПЯТ ДРУГ КАБАКОВ
БУЛСТАТА НА ЛИТЕКС НЯМА ШАНС
НИТО срещу ЛЕВСКИ
НИТО срещу ЛУДОГОРЕЦ
След месец са мачовете на истината
nema_labavo
Рейтинг: 1278 НеутралноДо коментар [#27] от "hamiltonf1":
Е, тогава не е много коректно, остави това за когато има причина.
Rex
Рейтинг: 360 НеутралноСиромашка радост. Шофьорчето пак е хвърлило парите си на вятъра.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#39] от "Rex":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКРазбира се. Според баш експертите, нямаме право да се радваме след победа. За какви пари иде реч не е ясно, но важното е да се говори и пише в стил Мона Лиза.
petar__
Рейтинг: 308 НеутралноИзключително безидеен и бездарен левски от първата до последната минута :)
а да питам - кога ще си платите безплатния сектор, който ви построиха?
bat_plamen
Рейтинг: 4538 НеутралноДо коментар [#25] от "nema_labavo":
Аз не го гледах,а само слушах по "Гонг" първото полувреме и се ядосах и реших просто да разбера крайния резултат без да слушам/гледам/ втората част!
bat_plamen
Рейтинг: 4538 ЛюбопитноДо коментар [#37] от "Hawaii":
+++++++++++++++++++++++++++++
Верея вчера не игра,защото в Стара Загора парите са кът и няма как играчите от "Трейс-Арена" да бъдат мотивирани!
nwj49315903
Рейтинг: 264 ВеселоВинаги е хубаво когато биеме някоя чорба независимо какъв цвят е: червена, жълта или оранжева, но играем безобразно слабо, апатично, без агресия все едно скъпо платените статисти не им свършила ваканцията. Влади Гаджев е като Марадона сравнен с Жорди Гомес.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#41] от "petar__":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЕ ако е безплатен защо да го плащаме? Я вземи си уточни опорката...
zle_platen_trol
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#41] от "petar__":
Когато си платите емблемата.
blagoj
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#7] от "xxl17532244":
Левски означава лъвски. Думата е прилагателно. Някога Левски е бил псевдоним на Васил Кунчев, казват - защото е скачал добре като лъв, но може и да е било по друга причина.
А сега сериозно - Левски е стар клуб. Тогава, когато е основан е било съвсем нормално да бъде кръстен така - на псевдонима на Апостола.
Няма причина да се преименува. Един съвет за тези на които им е неудобно да викат "Долу Левски" заради името (макар че май няма много такива) - викайте "Долу Лъвски", същото е.
P.S.
Любопитен съм какво означават инициалите ЦСКА. Знам какво означаваха преди време, но днес централен спортен клув на армията звучи странно и по същество е невярно.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#31] от "Alarmstufe: Rot":
Да ти имам кефа :)
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#36] от "Darth Plagueis":
Честно гледах малко, Левски със все звездната си селекция бяха доста слабички, Ботев доста повече им връзваше играта.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#49] от "Ashiata Shiemash":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЧестно казано, бяхме слаби, не знам за каква звездна селекция иде реч. Общата ѝ стойност е 200 000 евро.
Това мен не ме притеснява, напротив, повечето неща, които видях ми допаднаха. Това, щото, смея да твърдя - разбирам от футбол и знам какво да търся като игра.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#47] от "blagoj":
Дали ти звучи странно или не историята си е история, така тръгва ЦСКА и това е името, много отбори имат имена и прозвища, които в днешно време нямат логика а името на Левски и при създаването и сега няма логика защото тая сбирщина дето се бие по улиците и крещи като истерична срещу ЦСКА няма нищо общо с Апостола.
todor._89
Рейтинг: 1072 ВеселоДо коментар [#37] от "Hawaii":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми."Не е слаб мача
Едно е да си развяваш пръднята на воля
както направиха от БУЛСТАТА НА ЛИТЕКС
имайки срещу себе си разбита команда със свалени гащи
каквато беше безобразната Ферея
Друго е да играеш срещу приличен и силен отбор
какъвто е Ботев Пд
Ако не КУПЯТ ДРУГ КАБАКОВ
БУЛСТАТА НА ЛИТЕКС НЯМА ШАНС
НИТО срещу ЛЕВСКИ
НИТО срещу ЛУДОГОРЕЦ
След месец са мачовете на истината" Коалиция "перука" в действие:D
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#51] от "Ashiata Shiemash":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе съм забелязал някой да крещи срещу Цска. Нито докато съществуваха, нито сега. А да не виждаш логика в името Левски е леко... страшничко. Но хора всякакви.
nema_labavo
Рейтинг: 1278 НеутралноДо коментар [#51] от "Ashiata Shiemash":
Само за да съм сигурен, че знаем една история - първото име на отбора през 1948 е Септември при ЦДВ. След това е ЦДНА и т.н. ЦСКА се използва за първи път през шейсетте години, след поредното обединение / сливане. Ти имаш ли друга история?
falcone
Рейтинг: 818 НеутралноДо коментар [#31] от "Alarmstufe: Rot":
Е то оставаше някой да си загуби час и половина с левски
nwj49315903
Рейтинг: 264 ВеселоЕ добре че си ти да ни развеселиш, голям хуморист си. Като как не разбрахме тръгва Цска нито пък като как свършва, но може би си някой столетник който може да ни разкаже как са избирани имената на отборите в началото на 20 век. Абривиетурата ЦСКА в днешно време може да е събирателно на Литекс и Чавдар, но какво означава могат да кажат само посветените, Гришата, Животното и може би ти?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#55] от "falkoneti":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи повечко хора си уплътняват времето именно с Левски.
MORTAR
Рейтинг: 213 НеутралноЛевски бяха трагични, както и очаквах. Много лошо впечатление направи съдията които свири абсолютно тенденциозно в ущърб на Левски. Имаше ситуации които няма как нормален неподкупен да подмине. Явно този изпълняваше поръчка.
Свободен архитект, урбанист и еколог!MORTAR
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#52] от "todor._89":
Свободен архитект, урбанист и еколог!Проблема е че Левски играят трагично и срещу отбори като Верея.
petar__
Рейтинг: 308 НеутралноДо коментар [#45] от "Darth Plagueis":
кое точно не разбираш?
Кога ще си платите милионите за строителството?
deutschwagen
Рейтинг: 878 НеутралноДо коментар [#2] от "hamiltonf1":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Искаш да кажеш новите попълнения на "ЦСКА" (-София). Като ще използваме кавички за ирония, поне да ги слагаме намясто.
neut
Рейтинг: 470 НеутралноТрябва да се забранят исторически имена за футболните клубове
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restpataran
Рейтинг: 271 НеутралноЛефски излъга не Ботев, а себе си...
deutschwagen
Рейтинг: 878 НеутралноДо коментар [#7] от "xxl17532244":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Казва се Левски още от 1914! За разлика от вашия измислен микренски отбор.
deutschwagen
Рейтинг: 878 НеутралноДо коментар [#11] от "стафилокок":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ганчев-2016 как ти звучи?
todor._89
Рейтинг: 1072 ВеселоДо коментар [#59] от "Чеп за зеле":
Само да ти напомня , че отбора на Верея победи зелените и само дъъъъългото рамо на Яблонски им попречи да вземат точка и от сините. Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#60] от "petar__":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПодарено ли ни е или ги дължим? Ако може това да уточниш,че нема как да получиш отговор иначе.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#66] от "todor._89":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЯ ни покажи това дълго рамо, щото от камерите се видя съвсем истинско рамо.
todor._89
Рейтинг: 1072 ВеселоДо коментар [#68] от "Darth Plagueis":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Зависи от филтъра на обектива . Ако е по-син си е направо удар с глава.
deutschwagen
Рейтинг: 878 НеутралноДо коментар [#51] от "Ashiata Shiemash":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨А тази сбирщина, дето след първия съдийски сигнал на мач на националния открива с "к*р за Левски, оле оле оле" какво общо има със славната история на българската армия бе, капацитет (между другото, отборът Левски е бил съвременник на голяма част от тази славна история)? А името ви е било абсурдно още от 1948, да се бяхте кръстили Чавдар или Септември. Ама нали е било модерно в сАвеЦкия съюз, направо са ви избрали името с указ от окупаторската червена армия.
Hawaii
Рейтинг: 5676 НеутралноБай Ганчев сам си го надроби това
Тепърва ще му разкажат играта
Като за начало ГО ИЗРИТАХА ОТ ИЗПЪЛКОМА
Кой каквото си направи - никой не може да му го направи
Впрочем на мястото на Перучко и ти би постъпил така
както той дай Боже ще постъпва оттук нататък
todor._89
Рейтинг: 1072 ВеселоДо коментар [#71] от "Hawaii":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Не греша. Коалиция "перука" - гаранция за нови върховни постижения в нашия футбол:D
nema_labavo
Рейтинг: 1278 ВеселоДо коментар [#72] от "todor._89":
Е имайте поне малко уважение към коалицията, все пак ново първенство направи. Да може новия отбор да играе , да не се лута по долните дивизии. Това вашето е храни куче да те лае. Той ГГ затова си и тръгна, мисията изпълнена.
gogo63
Рейтинг: 418 НеутралноЕй, голям отбор тоя лецки! Днес за малко да вкара гол. Не успя, но пък запазва шансове за третото място. Даже, ако все така се развива, може да влезе в тежка борба и за четвъртото!
todor._89
Рейтинг: 1072 ВеселоОтбора е напълно нов , но клуба е същия - ЦСКА. Там на "армията" е и публиката е там. И след Глигор пак ще е там защото е ЦСКА.
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.tacheaux
Рейтинг: 4259 НеутралноДо коментар [#41] от "petar__":
"Изключително безидеен и бездарен левски "
"Левски излъга Ботев"
Грозно звучат подобни реплики. Крайно време е отбори, които носят имената на национални герои да се преименуват.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#76] от "tacheaux":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМа как иначе...
nema_labavo
Рейтинг: 1278 ВеселоДо коментар [#75] от "todor._89":
Отбора нов, клуба е същия....обърках се. Но,явно алхимията изживява своя ренесанс. Желая успех, може и да докажете, че повторената сто пъти лъжа се превръща в истина.
todor._89
Рейтинг: 1072 ВеселоДо коментар [#78] от "nema_labavo":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Явно не правиш разлика между отбор и клуб. Отбора на всеки клуб е различен за всеки сезон(даже и полусезон). Лъжата за едни е истина за други(и обратното), само те моля да не ми даваш "наклон" на .........
nema_labavo
Рейтинг: 1278 НеутралноДо коментар [#79] от "todor._89":
Ти пак с даването на наклон на......Поне това смени. Единствено искам да разбера как отбор / клуб преместен от един град става същия като този, на което място е преместен.А понеже според мен е станало, поне кажи благодаря на този, който гое направил. Разбирай коалиция перука. И ако пак ще си пробутваш кварталните лафчета за наклона, по-добре не ми отговаряй.
todor._89
Рейтинг: 1072 НеутралноДо коментар [#80] от "nema_labavo":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.За мене любимия ми клуб не е регистрация в ТР. Ако за тебе е , няма закакво да спорим.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1312 НеутралноДо коментар [#80] от "nema_labavo":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПо-якият въпрос е - как си готов да го налапаш на този, който се е наместил на мястото на твоя клуб, и то докато твоя си клуб все още съществува...
nema_labavo
Рейтинг: 1278 НеутралноДо коментар [#81] от "todor._89":
Така е, няма да спорим. Успех на любимия ти клуб, който и да е той. И аз си обичам клуба, макар че не е велик като твоя. Ама аз си го обичам заради историята му и идеологията. Не заради успехите.
todor._89
Рейтинг: 1072 ВеселоДо коментар [#82] от "Darth Plagueis":
Я, как добре го разбирате "аФтентичните" това с "лапането" . Да не ви е дошъл голям на Шиши ..... Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
todor._89
Рейтинг: 1072 ВеселоДо коментар [#83] от "nema_labavo":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми."който и да е той" Няма нужда да знаеш ти кой е той. Важно е ,че аз зная.
spring_va
Рейтинг: 506 ЛюбопитноНякой знае ли защо Божката Митрев пази с екип на Лудогорец?
usero
Рейтинг: 521 НеутралноОт никъде не са го изритали, той и досега не беше в него. Не е рекъл, не е влязъл, след още някой мач и ти ще стоплиш.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#54] от "nema_labavo":
Нямам, защото не съм се задълбавал в историята на този отбор. Всеки знае съкращение от какво е ЦСКА.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#56] от "nwj49315903":
Нещо смислено имаш ли да кажеш?
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#70] от "deutschwagen":
Моето име не са ми го избърали от "сАвеЦкия съюз".
Типично по-български във футболна тема навлизат неща, нямащи нищо общо с футбола, щото някакви си ганьовци не могат да живеят без да се заяждат и разправят с някого.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#80] от "nema_labavo":
Ами това което не можете да зацепите е че един клуб не може да бъде преместен в друг град. Никой нищо не е станал ЦСКА винаги си е бил ЦСКА.
xxl17532244
Рейтинг: 220 НеутралноДо коментар [#47] от "blagoj":
Именно - преименувайте се на Лъвски, за да не ви свързват с Апостола, с който нямате нищо общо. И като започнете да викате Горе Лъвски, ние ще му викаме долу Лъвски.
А, за Централния Спортен Клуб на Армията - то отдавна е ясно, че ЦСКА не е повече отбор на армията. За сметка на това има своята армия от фенове, които го следят и са решили да запазят името такова заради традициите на отбора - да припомним все пак че ЦСКА е армейски клуб. За сметка на това, връзка между Левски и отбора от Подуене. Последното е собственост на потайно национализиран телеком оператор, който носи името на стадиона му.
deutschwagen
Рейтинг: 878 НеутралноДо коментар [#90] от "Ashiata Shiemash":
Айде бе! Лепват ви наименованието "ЦДНА" някъде началото на 50-те, а през 30-те, още преди да има съветска власт в България (камо ли отбор), в ссср има ЦДКА, което ви е прототипа. После го променят на ЦДСА, псоле на ЦСК МО, а на края, години преди вашето измислено отборче, ЦСКА, през 1960. Вие ставате ЦСКА чак през 1963. Да, "история" имате бол, и то все такава. Сигурно и за това не ви смутиха машинациите на Ганчев, свикнали сте. In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
deutschwagen
Рейтинг: 878 НеутралноДо коментар [#92] от "xxl17532244":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨А вие се прекръстете на Ганчев-2016 ООД.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#93] от "deutschwagen":
Нека да уточня че 50та година не съм бил роден така че няма как да ми лепват някакво име на мен и някакви други въображаеми "нас", за които пишеш. Отбора ЦСКА си има своята история и тя както и историята на всички отбори по по това време е неизбежно свързана с политическата ситуация в държавата. Е и? Милиционерския отбор Динамо, който се прекръства и взема историята на друг отбор, който на времето се е казвал Левски също бива много сериозно облагодетелстван от властта.
Каква е ползата и каква е ролята на футбола в цялото нещо, сега в 2018та да се нищят подобни глупости?
deutschwagen
Рейтинг: 878 НеутралноДо коментар [#95] от "Ashiata Shiemash":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Да, както вашият отбор е съдаден по престъпен начин (и тогава, и 2016), така и Левски престъпно е преименуван, терена е национализиран (откраднат), и от всичко това намазва новоизмисления ви отбор. Но Левски се връща след като се свършва със сталинистките простотии. И каквото и да си говорим, Левски си има история - истинска - преди 1949. Това защото вие още отпреди много години се заяждате как Левски не бил Левски а Уефски.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#96] от "deutschwagen":
За трети път ти намеквам, че обръщението "ние" и "вас" не мога да ти ги разбера, не се причислявам към някаква общност, единствения отбор на който се считам фен е английския Тотнъм.
Левски няма никаква "истинска" история, това е отбора на милицията и ако не беше мощната подкрепа от държавата години наред, този отбор щеше да е със съдбата на многото други, които вече не съществуват. Много хора си реституираха "откраднатото", ако това, което пишеш е вярно и този Левски сега е същия, защо не си взе "откраднатия" терен. Защото всичко са едни съчинения и лъжи за да се пишете ощетени и да си приписвате история на друг отбор, който няма нищо общо със сегашния Левски а истината е че не сте ощетени ами доволнно облагодетелствани от властта по онова време. Кой е тоя Левски от преди комунизма, чия собственост е бил, кой му е дал "откраднатия" терен, оплели сте се в една каша в която няма нужда да се задълбавате щото нямате полза и ще лъснат многото пробойни. Мълчете си кротко и си дръжте 14ката на емблемата и се надявайте никой да не се задълбава в измислената ви история.
nwj49315903
Рейтинг: 264 ВеселоДо коментар [#89] от "Ashiata Shiemash":
Явно ти нямаш , но на кой му пука Важно е да си джендър и да се радваш на Ловешката абривиетура под статия за Левски.