Руснакът Крушелницкий беше признат за виновен за допинг и загуби медала си от Пьонгчанг

Руснакът Крушелницкий беше признат за виновен за допинг и загуби медала си от Пьонгчанг

© Reuters



Руският медалист в кърлинга от Пьонгчанг 2018 Александър Крушелницкий беше признат за виновен за употреба на допинг от Спортния арбитражен съд (КАС) в Лозана. Съдът дисквалифицира него и съпругата му Анастасия Бризгалова от състезанието.


Крушелницкий даде положителна проба за мелдоний. Той отрече да е ползвал забранени вещества, но е приел временно правата му да бъдат спрени.


По думите му "би било глупаво" да оспорва положителната проба. Въпреки това заяви, че никога не е нарушавал правилата на спорта и не е ползвал забранени вещества.




"Спечелихме бронза след здрава работа и постоянни тренировки", каза руснакът, цитиран от ТАСС. Според думите му единствено човек, лишен от здрав разум, може да си позволи да ползва допинг по време на олимпийски игри, където проверките са на най-високо ниво.


Случаят привлече огромно внимание както заради контекста на руския допинг скандал и последвалите наказания, така и заради това, че идва от кърлинга.


Руският министър на спорта Павел Колобков каза пред ТАСС, че Крушелницкий не може да е взел веществото умишлено. "Просто няма никакъв смисъл", заяви той. Състезателят се извини на своите съотборници в отбора по кърлгинг заради създалото се напрежение.


Руснаците, които заради наказание се състезават в Пьонгчанг под името Олимпийски спортисти от Русия, се надяват случаят с Крушелницкий да не попречи на борбата им за изчистване и възстановяване на олимпийския им статут.


Руснакът Крушелницкий беше признат за виновен за допинг и загуби медала си от Пьонгчанг

© Reuters


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    Къв допинг за кърлинг бе м@йка му стара ???

  2. 2 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5190 Весело

    Отричаме до дупка и се представме за жертви, защото нашите врагове непрекъснато искат да ни унищожат. Но благодарение на нашия славен ръководител, ние ще пребъдем!!!
    Слава! Урааа!!!
    (гръмва тържествена парадна музика)

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2893 Неутрално

    Харесвам тази новина, за разлика от джуджето в Кремъл, което сигурно е позеленяло от яд...

  4. 4 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 418 Неутрално
  5. 5 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1811 Весело

    До коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":

    (гръмва тържествена парадна музика):
    Союз нерушимый республик свободных.....
    /публиката гадае коя от 4-те думи е истина.../

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  6. 6 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5190 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Ама разбира се, ето я другата опорка:
    Кърлингът не е спорт. Това е някакво безобидно занимание за свободното време. Всеки може да го прави, без никакви усилия. Няма нужда нито от физика, нито от концентрация, нито от оросен мозък, защото просто си хлъзгаш някакви ютийки към едно кръгче, хей така, за забавление.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  7. 7 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    Харесвам тази новина, за разлика от джуджето в Кремъл, което сигурно е позеленяло от яд...
    —цитат от коментар 3 на selqnin


    Не е позеленяло. Най-вероятно е допинга да е даден на състезателя, който категорично няма нужда от него точно от хората на джуджето. Вероятно с цел да "демонстрира" че допинг лабораторията избирателно произвежда фалшиви резултати. От лабораторията обаче им го начухака като обявиха подробности които обикновено не оповестяват/ че състезателя е взел само една доза, и то в последните 10 дни, което е категорично сочи че допинга е подхвърлен/

  8. 8 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    Айде, стига политическа пропаганда под спортните страници!

  9. 9 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    На този руснак или, някой, който е близо до него много яко му скрои шапката, или е нечувано прост човек. Абсолютно необяснимо остава, с какъв акъл ще вземе забранени вещества спортист, който е напълно наясно, че ще бъде проверяван и съответно със сигурност ще бъде хванат. Няма никаква логика човек сам да си съсипва и репутацията, и кариерата.

  10. 10 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 3261 Весело

    До коментар [#7] от "Rex":
    "което е категорично сочи че допинга е подхвърлен"

    Имаше оплаквания че спортистите от САЩ отказвали всякакви контакти с руски спортисти. Защо ли!
    Май става ясно защо са отказвали - защото сега мурзилките щяха да ревнат - те ни са го дали допинга с чаша кока кола.

    подпис
  11. 11 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1207 Неутрално

    Айде, стига политическа пропаганда под спортните страници!
    —цитат от коментар 8 на Paolo Di Canio


    Самият Спорт е политическа пропаганда !
    И допинг ''скандалите'' са в точното потвърждение !

  12. 12 Профил на nsa17624486
    nsa17624486
    Рейтинг: 4627 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    И на шахматистите дават!

  13. 13 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1293 Любопитно

    До коментар [#6] от "Незнайко в Слънчевия град":

    мелдония с какво помага?

  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11426 Неутрално

    Шерше ла фам :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на tam17540965
    tam17540965
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Явно мелдоният има наркотично действие. Привикнеш ли, няма отърване.
    Този явно не може да трие добре с четката, ако не си е взел дозата.
    Хубавичката Маша Шарапова , кога ли ще изгърми? Да пада от 238-те и надолу в ранглистата не и ли омръзна?

  16. 16 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 860 Неутрално

    До коментар [#7] от "Rex":

    Четох в интервю, че и самият състезател се съмняваше , че вероятно някой от неговите съотборници му го е пдхвърлил на лагер в Япония , може и да е някаква кагебейска история , но може и да си чисто битово разрешаване на проблем, я за жена или ей тъй само за спорта , защо пък ще печели , защото лафа за казана и ад , освен за нас се отнася в пълна степен за руснаците, злобатта и зависта помежду им е по голяма от нашата , и единственото , което ги обединява е външен враг , иначе ще се изтрепят помежду си.

  17. 17 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2191 Неутрално

    руснаците пак са се @баср@лис. :-)

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  18. 18 Профил на hsi
    hsi
    Рейтинг: 254 Весело

    Крушелницкий крушира в Пьонгчанг ...

  19. 19 Профил на hsi
    hsi
    Рейтинг: 254 Весело

    На този руснак или, някой, който е близо до него много яко му скрои шапката, или е нечувано прост човек. Абсолютно необяснимо остава, с какъв акъл ще вземе забранени вещества спортист, който е напълно наясно, че ще бъде проверяван и съответно със сигурност ще бъде хванат. Няма никаква логика човек сам да си съсипва и репутацията, и кариерата.
    —цитат от коментар 9 на zle_platen_trol


    Мелдония е с много дълъг срок на изчистване!

  20. 20 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5190 Неутрално

    До коментар [#13] от "спас от кочериново":

    Питайте Шарапова.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  21. 21 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 569 Неутрално

    А защо му е нужен допинг на състезател по кърлинг? Вероятно е подхвърлено нещо,но звучи някак комично. Отделно защо този игра е в олимпийското семейство? Някой неуспешно е задявал съпругата му и решил,че като не е могла да бъде с нея,те няма да са си медала?

  22. 22 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    До коментар [#13] от "спас от кочериново":

    Стимулира сърдечната дейност и кръвообращението - малко ли ти се вижда?

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  23. 23 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    До коментар [#19] от "hsi":

    Така е, но за да бъде допуснат до олимпиадата е бил чист. Най- вероятно става въпрос точно за разчистване на сметки вътре в отбора, както самия той предположи.

  24. 24 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2058 Любопитно

    До коментар [#20] от "Незнайко в Слънчевия град":

    А общото между тениса и кърлинга е?

  25. 25 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Къв допинг за кърлинг бе м@йка му стара ???
    —цитат от коментар 1 на 442


    Е, защо не? То си е физически натоварващ спорт.

  26. 26 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5190 Неутрално

    До коментар [#24] от "zle_platen_trol":

    Питайте отново Шарапова.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  27. 27 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 874 Неутрално

    На този руснак или, някой, който е близо до него много яко му скрои шапката, или е нечувано прост човек. Абсолютно необяснимо остава, с какъв акъл ще вземе забранени вещества спортист, който е напълно наясно, че ще бъде проверяван и съответно със сигурност ще бъде хванат. Няма никаква логика човек сам да си съсипва и репутацията, и кариерата.
    —цитат от коментар 9 на zle_platen_trol


    Руска рулетка е играл. Това, че контролът е засилен, не означава точно той да бъде подложен на такъв. Играл е "вабанк". Естествено че ще отрича сега, както и естествено руснаците ще внушават за подхвърлен допинг..

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5190 Неутрално

    До коментар [#28] от "zle_platen_trol":

    Без лични нападки, моля.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  30. 30 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Кърлинга си изисква допинг..:-) Състезателите умират от студ по няколко часа правейки нищо..Не е лесно да метеш с четката леда 4-5 пъти по 30 секунди, а да висиш на ледена площадка с часове..:-)

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  31. 31 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4587 Неутрално

    Е сега пак ли ще отричате?След толкова приказки и клеви...опят обоср@лис!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  32. 32 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    До коментар [#24] от "zle_platen_trol":

    Общото е, че и двете са спорт - твърде различни като степен на физическо натоварване, но психо-физиологочните фактори, влиящи на изхода от състезанието са принципно близки - кърлингът продължава дълго, има множество микро стартове, изсисква се концентрация и прецизни движения за продължителен период от време. Също така има достатъчно много по обем аеробни процеси в организма.
    Рюшняшките опорки, че мелдоният не може да помогне в кърлинга са тотална глупост. подобряване н акръвообращението и сърдечната дейност винаги помагат. За това мелдоният се изписва на хора с исхемична болест на сърцето, която пречи точно на кръвообращението и нарушава сърдечната дейност, тъй като не се доставя достатъчно кислород до сърцето. Сега друг е въпросът дали този руснак е тотален идиот или му е подложена динена кора.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  33. 33 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    До коментар [#27] от "Kami":

    Не мисля, че е имал надежди, че няма да го проверят. Всеки друг спортист, от всяка друга страна, да, но руснак да се надява да мине метър? Още преди игрите отлично се знаеше, че руснаците ще се следят под лупа. В крайна сметка, каквато и да е истината трябва да се сърди само на себе си.

  34. 34 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5190 Неутрално

    До коментар [#30] от "ostin22":

    Защо опростачвате същността на този спорт до търкане с четка и мръзнене на леда?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  35. 35 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    До коментар [#27] от "Kami":

    Медалистите задължително се тестват - няма такъв филм. Лабораторните изследвания траят с месеци понякога. Досега изгърмяха този руснак и едно японче в шорт трека, ще има и още след някой друг месец.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  36. 36 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    До коментар [#32] от "меншевик":

    Съгласен съм, че, както във всеки спорт, така и в кърлинга мелдония би бил от полза. Въпроса е, че не е чак, толкова необходим. Това в комбинация с факта, че гарантирано ще те хванат прави нещата много странни. Вярно, че руската глупост е необятна, но чак пък толкова...много е, дори за руснак.

  37. 37 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Положителната проба поставя много въпроси. Крушелницкий е тестван непосредствено преди да замине за олимпиадата и пробата му е била отрицателна. Как е възможно? Само седмица по-късно се състезава и се отчитат минимални следни от мелдоний. Но, не и при съпругата му, а са отбор. Тези следи или са остатъчни, което се оборва от първото обстоятелство - отрицателен тест преди седмица, или пък са в минимално количество, което прави употребата му абсолютно безмислена - нито може да помогне, нито може да има натрупване, каквото е необходимо. В биохимичните особености на разграждане на такива вещества си има особености, които не могат да бъдат пренебрегнати научно. А, защо съпругата му е чиста се питам, какъв е смисълът?

  38. 38 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5190 Неутрално

    До коментар [#32] от "меншевик":

    Благодаря, че сте се потрудили да го обобщите, но се страхувам, че палите свещи пред незрящи.
    Мурзилажът не дискутира - те громят с опорки, после започват да пускат кратки провокиращи въпросчета, а накрая приключват с лична нападка, което е ясен знак за силен дефицит на аргументация.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  39. 39 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Весело

    Допинг в кърлинга!?!?!?!?!?!?! КЪРЛИНГ... ... ... ???? Тези луди ли са? Че кой ти в кърлинга се нужда е от повече енергия?

  40. 40 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    До коментар [#37] от "oliverstone":

    кой казва, че е тестван седмица преди олимпиадата? Аз прочетох, че не се е явил на тест през януари по незнайни причини. така поне писаха в руската преса.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  41. 41 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    До коментар [#38] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Надявам се си даваш сметка, че си описал стъпка по стъпка поведението си.

  42. 42 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Как какъв. Камъкът е над 20 килограма. Ти носил ли си торба цимент. А хвърлял ли си торба цимент през пет минути. Тия руски номера вече не минават. Логика в руснаците няма. По коя логика са на първо място по употреба на концентрати, на първо място по нива на Хив, по коя локига най- богатите държави - Русия и Венецуела, се борят да си осигурят храната за месеца. По коя логика руснаците не спазват пътни знаци и правила при шофиране. Просто са такива.Видя се без тая субстанция, че медали няма, дори Шарапова не може да вземе малък турнир.

  43. 43 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Весело

    Също така има достатъчно много по обем аеробни процеси в организма.
    —цитат от коментар 32 на меншевик
    Кърлинг и аеробни процеси... Чуй се какви глупости говориш! На кърлинга много повече ще помогне 25 грама алкохол отколкото всичкия мелдоний на света!
    На аеробните процеси помагат онези лекарствата за астматици.

  44. 44 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1811 Любопитно

    До коментар [#27] от "Kami":

    Лошото е, че руската рулетка се е получила с АК-47...

    Генерал Сандокан с двата МИГ-а
  45. 45 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 888 Весело

    До коментар [#9] от "zle_platen_trol":Жена му .... ако го е хванала в изневяра... Тогава даже леко се е отървал

  46. 46 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Весело

    Камъкът е над 20 килограма. Ти носил ли си торба цимент. А хвърлял ли си торба цимент през пет минути.
    —цитат от коментар 42 на grayeagle
    Я ми дай някое видео да видя кой и кога е "хвърлял" камъкът в кърлинга :) :) :) Нали ако го хвърли, ще строши леда бе, умник! Камъкът се ПЛЪЗГА! Едно 5-6 годишно дете може да го "хвърля" по този начин!

    И каква е тази малоумщина, да наричате, всеки който не намира под вола теле, "мурзилаж" и т.н.! Като има за какво, критикувам Путинова Русия безспирно, но това - допинг в кърлинга - е пълна тъпотия.

  47. 47 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5190 Неутрално

    До коментар [#41] от "zle_platen_trol":

    ОК. Предавам се!
    Няма нужда от допинг.
    Това е активно мероприятие.
    Аз говоря глупости.
    Изложих се.
    Нали съм си прост незнайко....

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  48. 48 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    До коментар [#47] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Няма нужда от драми, но преди да се хвърлите да громите Путин, което тук е меко казано не на място, дай по- добре първо да помислим. Дори и да приемем, че кърлинга е изключително тежък и изтощаващ спорт и има огромна нужда от зобене , това пак не обяснява, защо един спортист сам ще си надене въжето.

  49. 49 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#37] от "oliverstone":кой казва, че е тестван седмица преди олимпиадата? Аз прочетох, че не се е явил на тест през януари по незнайни причини. така поне писаха в руската преса.
    —цитат от коментар 40 на меншевик


    Ако не се явиш, те отстраняват, човече, това е сигурно! Явил се е над двайсет пъти, тое е от допуснатите руски атлети, това да ти говори нещо?

  50. 50 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1283 Неутрално

    До коментар [#36] от "zle_platen_trol":

    Защо да не е ЧАК толкова необходим? Когато става въпрос за милиметри и сантиметри, дори малката помощ се превръща в победа или пък липсата й в загуба. Само един пример ще ти дам - алкохолът е забранен в спортната стрелба и стрелбата с лък. Твърде много хора, които са далеч от спорта смятат, че допингът е средство единствено за големи мускули, огромна сила и невероятна силова издръжливост. Работата е там, че в абсолютно всеки спорт има нужда от специфични мускулни групи, които трябва да извършат движения посредством прецизно и еднообразно съкращаване за определен период от време, през който настъпва мускулна умора. колкото по прецизни трябва да са тези движения, толкова по-малка мускулна умора е необходима за издънка. Психофизиологията в спорта е двупосочен процес - предстартовото състояние / в кърлинга както казах има множество стартове и микростартове в отделния мач/ води до нарушения в правилното функциониране на съответните мускулни групи, а умората изпраща сигнали към мозъка, който на свой ред реагира с "неправилно" управление на мускулите. Друг пример ще ти дам с един шофьор, който се уморява от дълго шофиране и допуска грешка, която води до инцидент, а тази грешка не би допуснал, ако не беше уморен.
    Така, че има огромно значение малката, но забранена помощ във ВСЕКИ спорт, независимо дали изисква тежки анаеробни натоварвания или не. За това, че обезателно руснака щеше да бъде хванат съм съгласен, но това е съвсем отделен въпрос в случая.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  51. 51 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3927 Неутрално

    До коментар [#37] от "oliverstone":

    ти да не си му адвокат? Има мелдоний, няма медал.
    Можеш да отидеш в Пьонгчанг и да протестираш.

    Между другото засега има само 1 отнет медал. В Сочи бяха 9.

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#50] от "меншевик":

    Пълни бръщолевения! Следи са открити, знаеш ли какво е това? Това означава, че след като преди олимпиадата е дал отрицателен тест, тази употреба е по време на пристигането или в началото на олимпиадата, когато беше състезанието. Мелдоният има действие при натрупване и съответни количествени пропорции. Какъв е смисълът да вземе микроскопична доза, какво ще му помогне?

  54. 54 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3927 Неутрално

    ..Между другото засега има само 1 отнет медал. В Сочи бяха 9.
    —цитат от коментар 51 на historama

    Допълнение:
    Отнетите медали досега са общо 2, но само 1 на руснаците.

  55. 55
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  56. 56 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 2058 Неутрално

    До коментар [#50] от "меншевик":

    Беше достатъчно изчерпателен за да се съглася с теб. Мелдония си е факт, както и наказанието на състезателите. На мен обаче ми става все по- интересно, дали този спортист е жертва на долна интрига или просто е невъобразимо нагъл кретен.

  57. 57 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 888 Неутрално

    До коментар [#50] от "меншевик":Доживях да прочета наистина сериозен ,стойностен коментар под такава тема. Респект !++++++

  58. 58
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  59. 59 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 624 Весело

    До коментар [#43] от "cristo_n":Виж кво, ти си поредният олигофрен, който никога не се е занимавал със спорт на сериозно ниво, но коментира. Вземи да прочетеш какво означава аеробен процес и какво би могло да го породи в кърлинга. Аре друм.
    —цитат от коментар 52 на меншевик


    ХА ХА ХА ХА ХА - Явно ти не знаеш, щом допускаш, че кърлинга е толкова зависим от еаробните процеси в клетките? Предполагам, че в главата ти, след кърлинга, следват шаха и таблата, като силно зависими от аеробните процеси :)

    100 пъти по-малко ще станеш за смях, ако просто си признаеш, че от желание да плюеш по руснаците, този път оплую себе си :)

  60. 60 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#52] от "меншевик":

    На живо такива шушумиги падат за сто още като ги погледнеш.

    No Pain No Gain
  61. 61 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    До коментар [#49] от "oliverstone":
    Факт е, че се е състезавал с допинг. Какво значение има дали го е приел 15 мин. или 15 дни преди това, дали преди това е проверяван и колко пъти, и дали му е трябвало или не?! Отстраняват го и толкова. Какво има да ми говори глупостта, която си написал?

  62. 62 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1283 Весело

    До коментар [#61] от "валентин николов":

    Точка по въпроса.

    http://www.tas-cas.org/fileadmin/user_upload/Media_Release_ADD_2018__English__6.pdf

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  63. 63 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    До коментар [#50] от "меншевик":Пълни бръщолевения! Следи са открити, знаеш ли какво е това? Това означава, че след като преди олимпиадата е дал отрицателен тест, тази употреба е по време на пристигането или в началото на олимпиадата, когато беше състезанието. Мелдоният има действие при натрупване и съответни количествени пропорции. Какъв е смисълът да вземе микроскопична доза, какво ще му помогне?
    —цитат от коментар 53 на oliverstone

    Значение има единствено фактът, че пробата е положителна. Такива свободни съчинения и теории не интересуват никого. Подобни глупости се дъвчат денонощно от путинските медии, където се надвикват кръгли идиоти под аплодисментите на зомби клакьори.

  64. 64 Профил на MMK
    MMK
    Рейтинг: 592 Неутрално

    Къв допинг за кърлинг бе м@йка му стара ???
    —цитат от коментар 1 на 442


    Е, и аз точно това се запитах!

  65. 65 Профил на ntonev
    ntonev
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Фактите са факти - отчели са му мелдоний... но на мен ми е по-интересно какво се е случило в действителност. На фона на неколкогодишните скандали с допинга и шумотевицата около допускането на руски спортисти на Олимпиадата, този е проверяван нон-стоп. Както и всеки друг допуснат да се състезава руснак. Няма жив идиот, който умишлено да вземе допинг, при това баш мелдоний. Или някой от екипа (треньори, медици) е омазал "хранителните добавки", или има саботаж. И това не са конспиративни теории, а най-логичното нещо.

  66. 66 Профил на Noctifer
    Noctifer
    Рейтинг: 76 Неутрално

    Тук някои определени хора много удобно забравят, че преди 3 дни треньора на руснака каза, че човека преди 2 години е спрял да употребява Мелдоний... Мисля, че като начало е добре да се отговори на въпроса "Защо е употребявано лекарството преди и какво е наложило спирането му?", преди да се търси сега причината за употребата му...

  67. 67 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    Надявали се били да не повлияе това на наказанието им. Смешковци. Естествено е да повлияе и трябва да повлияе дори! Колхозниците не заслужават да видят олимпийски игри поне до 2030 година, за да им дойде малко ум и разум. А, те действвително вземат профилактично ей така за всеки случай мелдоний дори и в кърлинга! Самият състезател си призна, че е вземал преди мелдоний, но като го забранили спрял. За какъв дявол ти е мелдоний в кърлинга, явно това само руснаците го знаят.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  68. 68 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#16] от "Иван К.":

    Аха, типичен пример е историята на Русия и в частност битката при Калка, където 2 или 3 монголски тюмена от по 10 000 души разбиват на части над 80 000 руснаци и още не знам колко кумани.
    Защото действат армията на всеки княз за себе си и нямат единно командване и стратегия.
    После московското княжество помага на татарите да потушават бунтовете на другите.
    Даже през ВСВ има доста сътрудничещи на германците казаци, украинци и какви ли не други.

  69. 69 Профил на Noctifer
    Noctifer
    Рейтинг: 76 Неутрално

    До коментар [#67] от "andreas_hofer":

    Всъщност, няма нужда да се драматизира. Наистина, голяма част от руските спортисти са работили заедно с КГБ и са преки участници в измамата, но все пак има и такива, които са били и са останали чисти. Нелепо е те да не могат да участват в състезания! Но като състезатели на света, а не на Русия (защото тя правомерно е наказана)... Лошото е друго. Ами ако руснаците са измислили начин да скрият Мелдония?!? И този хубавец е изгърмял, защото не е успял да се скрие "правомерно"?!? Аз го виждам по-скоро като опитно зайче, отколкото като идиот...

  70. 70 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 1431 Неутрално

    До коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":(гръмва тържествена парадна музика):Союз нерушимый республик свободных...../публиката гадае коя от 4-те думи е истина.../
    —цитат от коментар 5 на mitko11


    Аааааааахахахахахаха
    Благодаря ти ... Много се смях ;-)

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  71. 71 Профил на Петър Иванов
    Петър Иванов
    Рейтинг: 1170 Любопитно

    Най интересните статистики , са най подминавани. Преди 10 -15 г Евромонитор си бе направил труда да проследи средната продължителност на живота на атлети от десетина страни - олимпийски и световни шампиони. Руснаците водеха с най ниска продължителност под 60 г...

  72. 72 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1285 Весело

    Или е идиот или са му играли сечено ... което си е пак идиотия :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  73. 73 Профил на osuald
    osuald
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#63] от "валентин николов":

    До коментар [#50] от "меншевик":Пълни бръщолевения! Следи са открити, знаеш ли какво е това? Това означава, че след като преди олимпиадата е дал отрицателен тест, тази употреба е по време на пристигането или в началото на олимпиадата, когато беше състезанието. Мелдоният има действие при натрупване и съответни количествени пропорции. Какъв е смисълът да вземе микроскопична доза, какво ще му помогне?
    —цитат от коментар 53 на oliverstone

    “Значение има единствено фактът, че пробата е положителна. Такива свободни съчинения и теории не интересуват никого. Подобни глупости се дъвчат денонощно от путинските медии, където се надвикват кръгли идиоти под аплодисментите на зомби клакьори. “

    Факт е че пробата е положителна, но е и факт , че наказанието може да се отмени.
    И това често се случва след съчинения и теории на щабовете на едни спортисти от едни определени страни. Последното фрапиращо съчинение беше за целувката на американеца, как пък там приеха , че допинга е попаднал случайно в кръвта му?!
    Политиката в спорта стана прекалено много !

  74. 74 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4362 Неутрално

    До коментар [#19] от "hsi":

    Срокът на изчистване на меладония зависи от това колко дълго е приеман. Еднократни дози се изчистват за ден-два.

  75. 75 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    До коментар [#73] от "osuald":
    Сериозно? И ще му върнат медала, защото не е знаел или са му го подхвърлили ЦРУ, МИ 6, тъщата или марсианци - русофоби? Какви са тия отменени наказания, за които никой не знае? Да не са новини от селската кръчма?

  76. 76 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1293 Весело

    До коментар [#69] от "Noctifer":

    ти изкара мелдония за допинг номер 1 на столетието:))))

  77. 77 Профил на osuald
    osuald
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#75] от "валентин николов":

    Пресен приемер:

    https://m.dnevnik.bg/sport/2018/01/26/3119023_strastna_celuvka_opravda_olimpiiski_shampion_ot_sasht/amp

    Това не е единствения случай, когато една проба може да се оспори и да падне наказанието,Просто е един от последните фрапиращи случай, когато от даден щаб съчиняват поредните небивалици и те се приемат за чиста монета

    В случая с руснака, все още няма наказание и той има пълното право да си търси правата.

  78. 78 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    [quote#19:"hsi"][/quote]

    Вярно , ама има начини да се хване кога му е дадена дозата. Тук категорично става дума за еднократна доза взета наскоро и вероятно без знанието на състезателя . Другарите пак са го направили нескопосано и са си оставили ръчиците, също както когато убиха Литвиненко.

  79. 79 Профил на osuald
    osuald
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#75] от "валентин николов":


    И като говориш за връщане на медала,
    Арбитража в Лозана точно това направи преди две седмици- възстанови титлите на едни руснаци. :-)

  80. 80 Профил на osuald
    osuald
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#75] от "валентин николов":


    А глупостите за ЦРУ, МИ6, Мосад, КГБ , Путин и прочие - тъпо е, не се излагай!
    И с риск да се повторя- проблемите в спорта идват от голямото количество политика и пари, които се намесиха в последните години.

  81. 81 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1293 Весело

    До коментар [#77] от "osuald":

    целувал се е страстно с мара шарапова и от там му идва мелдония ама така ще си развали семейството:))

  82. 82 Профил на osuald
    osuald
    Рейтинг: 268 Неутрално

    До коментар [#81] от "спас от кочериново":

    Наш Гришо и той сигурно е прихванал от мелдония покрай Маша :-)

  83. 83 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 2323 Весело

    Жу суи меладоний.

    Зато КримНаш.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  84. 84 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 2323 Весело

    Или е идиот или са му играли сечено ... което си е пак идиотия :)
    —цитат от коментар 72 на ь


    Руснаци, сър.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  85. 85 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 2323 Весело

    До коментар [#2] от "Незнайко в Слънчевия град":(гръмва тържествена парадна музика):Союз нерушимый республик свободных...../публиката гадае коя от 4-те думи е истина.../
    —цитат от коментар 5 на mitko11


    "Сплотила навеки великая Русь" е още по-смешно.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  86. 86 Профил на FourOhFive
    FourOhFive
    Рейтинг: 2323 Весело

    А защо му е нужен допинг на състезател по кърлинг? Вероятно е подхвърлено нещо,но звучи някак комично. Отделно защо този игра е в олимпийското семейство? Някой неуспешно е задявал съпругата му и решил,че като не е могла да бъде с нея,те няма да са си медала?
    —цитат от коментар 21 на Petia Nikolova


    Със сигурност е подхвърлено.
    От съблекалнята му е забелязана да излиза Хилъри Клинтън, преоблечена като матрьошка. Носила е празно пликче от бонбони М&М. Случаенос????

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  87. 87 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1950 Неутрално

    До коментар [#1] от "442":

    Допинг както всички останали. Какво не си разбрал?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  88. 88 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1950 Неутрално

    За невежите партийци:

    "Under sport-physiological aspects, reports on positive effects on the physical working capacity of elite athletes were published and dosages of Mildronate (per os between 0.25 and 1.0 g twice a day over 2–3 weeks during the training period and 10–14 days before competition) were discussed. Further studies demonstrated an increase in endurance performance of athletes, improved rehabilitation after exercise, protection against stress, and enhanced activations of central nervous system (CNS) functions.[15, 16] Moreover, Mildronate shows mood-improving effects as well as an increased learning and memory performance, which are properties athletes may also benefit from."

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  89. 89 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    Няма по-големи глупаци от мужиците.

  90. 90 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    руснаците пак са се @баср@лис. :-)
    —цитат от коментар 17 на Чарли


    Как всегда :)

  91. 91 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Дори и да приемем, че кърлинга е изключително тежък и изтощаващ спорт и има огромна нужда от зобене , това пак не обяснява, защо един спортист сам ще си надене въжето.
    —цитат от коментар 48 на zle_platen_trol


    Ами защото е руснак. :)

  92. 92 Профил на дон матео
    дон матео
    Рейтинг: 440 Неутрално

    И още един "спортист" от ОАР е тествал положително за допинг... Надежда Сергеева, двойка боб.

    дон матео
  93. 93 Профил на mr_vach
    mr_vach
    Рейтинг: 493 Любопитно

    Извън темата, ама аз да питам...

    Абе дрОгари, къде ви е Джуджето? Къв е тоя бързоклек дето го държи вече 2 седмици?

    Порусначен народ- слаба държава




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK