Формула 1 започва маркетингова кампания с цел да бъде още по-близо до феновете

Формула 1 започва маркетингова кампания с цел да бъде още по-близо до феновете

© Reuters



Формула 1 започва своята втора година след ерата Бърни Екълстоун и планира все по-големи промени в най-популярния автомобилен спорт. Седмица преди началото на сезон 2018, който ще стартира традиционно в Мелбърн, собствениците от "Либърти медиа" обявиха, че започват и първата си глобална маркетингова кампания.


След като досега Формула 1 се рекламираше основно със случващото се на пистата и то само в състезателните уикенди, сега планът е за много по-сериозно присъствие в социалните мрежи, за да се чувстват феновете още по-близо.


В петък в социалните канали на Формула 1 се завъртя видео с дължина една минута, което беше озаглавено "Разработена лудост". В него шестима "суперфенове" от целия свят посещават истински въздушен тунел, за да усетят силата на Формула 1. С видеото от "Либърти медиа" искат да подгреят феновете преди първото състезание на пистата "Албърт парк".




Според наскоро назначения маркетинг директор Ели Норман, отборите от Формула 1 приемат добре идеята.


"Определено имаше одобрение на тази наша кампания спортът да се рекламира сам и да използва много повече социалните мрежи. Някои Отборите работят много здраво, за да развият колите си, пилотите също се трудят постоянно, но това само по себе си не рекламира спорта, затова беше нужно да се направи нещо", каза Норман.


Той уточни, че през следващата седмица ще има още по-сериозна кампания, която да съпътства подготовката за първия състезателен уикенд. Според Норман рекламата ще се развива в течение на сезона.



"Едно от нещата, които замисляме е създаване на 30-секундни филмове, които да показват ключовите моменти от състезанията. Това ще помага на феновете да са още по-близо до спорта и да се чувстват въвлечени", каза още директорът.


Първата година след придобиването на спорта от "Либърти медиа" беше по-тиха, като американците уточниха, че се запознават с обстановката. В края на сезона обаче те обявиха смяната на логото на Формула 1, както и преминаването към нова дигитална епоха.


За 2018 г. Формула 1 планира фенски фестивали в четири града – Шанхай, Марсилия, Берлин и Маями. Подобно нещо беше направено през миналото лято, когато отборите караха по улиците на Лондон, където се събраха над 100 хиляди души.


"Някои отбори наистина много харесаха идеята. Със сигурност няма всички 10 тима да са на тези фестивали, но всичко ще зависи от логистиката и датите", каза още Норман.


От "Либърти медиа" вярват, че всички отбори вече са много по-въвлечени в промотирането на спорта и осъзнават каква сила притежават.


"Те работиха много здраво за подобряването на своите социални канали и наистина виждаме ентусиазъм, който ще движи Формула 1 напред".


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xox55541929
    xox55541929
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Ще рекламират джендърите покрай пистата?!? :-D

  2. 2 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1564 Неутрално

    Дано състезанията станат по-интересни,при борба за победата, а не за 3то място. Тогава ще се засили интереса.

  3. 3 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 797 Любопитно

    Това чудо съществува ли още?

    No Pain No Gain
  4. 4 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11438 Неутрално

    Нови собственици, нови маркетингови цели...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  5. 5 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 715 Неутрално

    формулата не струва и пукнат цент, откакто налагат хамълтънът за шампион чрез зеленото сукно.
    май не се предвижда промена в това.

  6. 6 Профил на ivopp
    ivopp
    Рейтинг: 239 Неутрално

    Нанесоха доста сериозен удар върху имиджа на състезанието като махнаха момичетата от пистата.

  7. 7 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Махнаха 3.0 литровите в8 двигатели,махнаха мацките с чадърите.За какво да гледам формула с 1.6 двигател с газова и без мацки.Все пак това е състезание за богати.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  8. 8 Профил на greenhrast
    greenhrast
    Рейтинг: 1046 Любопитно

    Щом мен ме отказаха...
    А пък съм ставал петък, 4 часа сабалям, да гледам свободни тренировки в Австралия, по РТЛ, на черно-бял Респром, 14", с кофти платка звук 5.5 MHz, и с 15 думи речников запас по немски. 😊😀

  9. 9 Профил на jif44392826
    jif44392826
    Рейтинг: 426 Гневно

    Няма как да стане. С това ново лого, тези непопулярни промени в имиджа и правилата.
    А и народната приказка за новия бардар със старите труженички важи в пълна сила.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK