Хамилтън поиска пълна промяна в "Мерцедес", за да не губи повече точки от Фетел

Хамилтън поиска пълна промяна в "Мерцедес", за да не губи повече точки от Фетел

© Reuters



Люис Хамилтън смята, че повече няма право на грешки, след като изостава със 17 точки от Себастиан Фетел след първите две състезания във Формула 1. Световният шампион се качи на подиума и в двата старта в Австралия и Бахрейн, но грешки и липса на темпо не му позволиха да стъпи на върха.


За разлика от "Мерцедес" "Ферари" започна новия сезон под пара с две поредни победи на Фетел. За пръв път от 2004 г. Скудерията печели първите две състезания, а според Хамилтън това прави германеца фаворит.


В неделя предстои третото състезание за сезона – Гран при на Китай, където по традиция Хамилтън се представя добре. Британецът има пет успеха в Шанхай, докато Фетел само един - през 2009 г.




"Това е трасе, което ми допада и се чувствам добре на него. Надявам се и тази година да постигна добър резултат, който ми убягва в първите два старта. Имаше и позитиви за нас дотук, но 17 точки е сериозна разлика и аз не мога да си позволя да губя повече точки от Себастиан", каза Хамилтън след пристигането си в Шанхай.


Четирикратният световен шампион призова "Мерцедес" да подобри комуникацията вътре в екипа - буквално и преносно, след като имаше проблеми с радиото си в Бахрейн. "Понякога много малки неща могат да направят истински голяма разлика, като това да имаш със седем точки повече. Стратегията ни в Бахрейн беше добра, но за да се получи, трябва да си уверен, че има и нужното разбирателство в отбора", добави световният шампион.


Хамилтън не скри разочарованието си от представянето на целия отбор в първите два старта за сезона. Без да посочва конкретни фигури, британецът беше достатъчно ясен: "Ако някой не разбира, че на пистата буквално се борим за живота си, значи не знае къде е попаднал."


"Ще седнем и ще обсъдим последните състезания, за да видим къде грешим. Мисля, че имаме проблем с комуникацията, защото всеки пилот има различен подход, вие знаете, че аз не обичам да се повишава тон, но понякога и това е нужно, за да се решат проблемите", завърши пилотът на "Мерцедес".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Аре цивренето почна. Споко бе, Мерцедес пак са ти направили колата най-бърза. Но ако не ти харесва, винаги можеш да напуснеш. :)

  2. 2 Профил на Dark Avenger alias Дечо Пора
    Dark Avenger alias Дечо Пора
    Рейтинг: 454 Весело

    Горкия, Чак се просълзих !

    Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
  3. 3 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    Ей затова никога не съм го харесвал - "нямам право да губя повече точки", аланколу ти в екип ли си или самостоятелна бойна единица??!

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4685 Неутрално

    Абсолютно, трябва тропане по масата. Не може отбор като Мерцедес, не говорим за Хаас, а за Mercedes-AMG F1, за първите две състезания да са със две счупени скоростни кутии, проспана стратегия, особено в първото заради някакъв бъг, липса на комуникация във второто и отново проспана възможност за печаливша стратегия в края на състезанието. Твърде много за такъв велик отбор, който за първи път в цялата си история, и то не само във Формула 1, има отбор без германец в него... Защото са си позволили лукса да имат най-бързия пилот в историята и трябва да бъдат на нивото му.

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  5. 5 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1358 Любопитно

    Цивренето започна.
    Нищо ново, Хамилтън в чист вид.

    Знанието е сила, информацията - власт
  6. 6 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4880 Неутрално

    Има известно право, първото състезание беше някакъв абсурд от гледна точка на стратегията! За второто мисля отбора направи всичко за да го пласира в печеливша позиция въпреки смяната на скоростната кутия. На мен ми направи лошо впечатление Ботас който така и не се опита да атакува Фетел в Бахрейн?!

    klimentm
  7. 7 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Цивренето започна.Нищо ново, Хамилтън в чист вид.
    —цитат от коментар 5 на pag


    Бе най-циврещото същество във формулата в момента води. Само стой и гледай кво ще стане като спре да води. Имам предвид Фетел , да не се чудиш :)

    п.п.Тото Волф трябва да си почине малко (завинаги) и ще се оправят нещата.

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  8. 8 Профил на Edge404
    Edge404
    Рейтинг: 472 Весело

    До коментар [#4] от "hamiltonf1":

    "лукса да имат най-бързия пилот в историята"

    Смех та смех. То верно е добре да си фен, ама е по-добре да си реалист (в смисъл да виждаш нещата реално, не да си фен на Зализания) ;)

  9. 9 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 934 Весело

    Като е опасно, не карай, а лягай под колата да я направиш по-добре...

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4685 Весело

    До коментар [#8] от "Edge404":

    То смях няма, има доказателства, смешко... Само едно ще кажа, изключая постоянно растящия, и недостижим исторически рекорд за най-бързи обиколки. 2007 год., един новобранец отива съотборник при действащия световен шампион (отделно считан за един от най, та най, че и досега). Естествено с равни коли, но, кой, с колко пол позишъни завърши годината?! Трябва да прочетеш, че си явно от кварталните аджамии...
    И да си позволяваш да коментираш с мен, малко се подготвяй, малко усещане, или карай бабата до тебе, даде да си изпиеш гинко билобката, за опресняване, опреди 11 години, и не само...

    Топ 3 на най-младите приватизатори в България при по-мащабните сделки: №1 Д. Пеееевски, №2 К. Нинова, №3 И. Прокопиев
  11. 11 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2542 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK