Дано не са като онзи - общинския съветник Орлин на рали "Дакар" - който уж много подготвен, а пък започна с проблемите от първия километър и кара 3 денонощия без да мигне и беше дотам.
Ахахаха, Росен Даскалов продължава да изненадва. А и вече в тандем с Владо Илиев! Чудо на чудесата е това българският дух и воля, щом Sin се е сдобил с GTE версия. Поредният маркетингов трик. Единственият вариант ан нашите видни пилоти е да извадят торбата с парите и да си платят участието в GTE Am с автомобил на Porsche, AMR или Ferrari. Другото на практика е невъзможно! А и на теория!
Като им трябват още пилоти - тук някъде се подвизаваше един hamiltonf1, който обикновено си кара с 250км/ч - да се включва в отбора. И няма шега - ако тази "греховна" кола издържи 24 часа на Льо Ман, значи наистина са я направили както трябва. Успех!
Това е 100% някаква измама. Дневник, проверете бизнеса на въпросния Даскалов. От къде точно му идват парите, много е интересно ;) Има много негови "фенове" в Русе ;) Колкото до Льо Ман. То не е по желание, а по покана. Първо трябва да имат автомобил с който да участват в един от шампионатите под егидата на АСО - клуба организатор на 24-те часа на Льо Ман. Това са Европейските, Азиатските и Американските серии Льо Ман. Също така и световния шампионат по издържливост който се организира от тях и ФИА, и който също е по покана. За да получат поканата те трябва минимум да са в топ 3! За азиатските серии мисля, че само шампионите в класовете получават покана, защото са най-слаби. Всичко това отнема време и мнооооого ресурси. В момента те нямат кола с която да участват, имат кола в клас ГТ4 който е може би с 20 сек. по-бавен на обиколка от колите клас ГТЕ с които Порше, Ферари и ко. участват... Една такава кола струва 1 млн евро! И отгоре на всичко трябва да се представят по начин по който да са в топ 3. Ако участват в ЛМП2, където могат да си купят кола, тогава разходите са по-малки, но колко по-малки? 2.5-3 милиона на сезон. И отново трябва да побеждават, тоест една торба с пари! Отделно нито един от пилотите които споменават е с про лиценз, те всички са аматьори. Така че говорим за разлика от минимум 1.5 сек м/у който и да е от тях и професионалистите като Бруни и Каладо, които са пилоти с опит зад волана на Ф1. Най-вероятно се цели събирането на едни пари, уж "похарчването" им и мили очички при провала :) А може и да се търси "подкрепа" от министерството, държавата и т.н. Може 2024 да участват ако започнат сега, но пак ще е много трудно да имат подготвени пилоти българи. Може би Лефтеров ако е умен да успее да достигне Льо Ман, другото момче е бавничко дори и за аматьор, да не говорим аматьор с картинг подготовка... Маршавелов пък е на годинки и никога не е карал извън България. Кралев е без коментар... машина за катастрофи със самочувствието на Хамилтън или Алонсо :)
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
pariah
Рейтинг: 1084 Весело"Син Кар"? Кой туй ва?!
- A witty saying proves nothing. VoltaireНещо от Син Сити да ней?!
Smoke
Рейтинг: 826 НеутралноДано не са като онзи - общинския съветник Орлин на рали "Дакар" - който уж много подготвен, а пък започна с проблемите от първия километър и кара 3 денонощия без да мигне и беше дотам.
vassilun
Рейтинг: 4865 НеутралноДо коментар [#1] от "pariah":
Google it & you'll see!
nodamncat
Рейтинг: 478 НеутралноКакъвто и да е крайният резултат, инициативата е похвална.
crusible
Рейтинг: 299 НеутралноУспех! Адско предизвикателство! Много е хубаво, че пилотската линия ще е само от българи!
boro.petrov
Рейтинг: 5 НеутралноАхахаха, Росен Даскалов продължава да изненадва. А и вече в тандем с Владо Илиев! Чудо на чудесата е това българският дух и воля, щом Sin се е сдобил с GTE версия.
Поредният маркетингов трик. Единственият вариант ан нашите видни пилоти е да извадят торбата с парите и да си платят участието в GTE Am с автомобил на Porsche, AMR или Ferrari. Другото на практика е невъзможно! А и на теория!
Athanatos
Рейтинг: 1301 НеутралноАз мислех, че са с Лада Рейвън (някой виждал ли е на живо), пък то най-обикновен български супер автомобил.
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Ццццц
Може ли такова нещо?!?
sweeper
Рейтинг: 348 НеутралноКато им трябват още пилоти - тук някъде се подвизаваше един hamiltonf1, който обикновено си кара с 250км/ч - да се включва в отбора.
И няма шега - ако тази "греховна" кола издържи 24 часа на Льо Ман, значи наистина са я направили както трябва. Успех!
Любен Жобов
Рейтинг: 8 НеутралноБраво! Успех от все сърце им пожелавам!
kozhouharov
Рейтинг: 387 НеутралноТова е 100% някаква измама. Дневник, проверете бизнеса на въпросния Даскалов. От къде точно му идват парите, много е интересно ;) Има много негови "фенове" в Русе ;)
Колкото до Льо Ман. То не е по желание, а по покана. Първо трябва да имат автомобил с който да участват в един от шампионатите под егидата на АСО - клуба организатор на 24-те часа на Льо Ман.
Това са Европейските, Азиатските и Американските серии Льо Ман. Също така и световния шампионат по издържливост който се организира от тях и ФИА, и който също е по покана.
За да получат поканата те трябва минимум да са в топ 3! За азиатските серии мисля, че само шампионите в класовете получават покана, защото са най-слаби.
Всичко това отнема време и мнооооого ресурси.
В момента те нямат кола с която да участват, имат кола в клас ГТ4 който е може би с 20 сек. по-бавен на обиколка от колите клас ГТЕ с които Порше, Ферари и ко. участват... Една такава кола струва 1 млн евро!
И отгоре на всичко трябва да се представят по начин по който да са в топ 3.
Ако участват в ЛМП2, където могат да си купят кола, тогава разходите са по-малки, но колко по-малки? 2.5-3 милиона на сезон. И отново трябва да побеждават, тоест една торба с пари!
Отделно нито един от пилотите които споменават е с про лиценз, те всички са аматьори. Така че говорим за разлика от минимум 1.5 сек м/у който и да е от тях и професионалистите като Бруни и Каладо, които са пилоти с опит зад волана на Ф1.
Най-вероятно се цели събирането на едни пари, уж "похарчването" им и мили очички при провала :) А може и да се търси "подкрепа" от министерството, държавата и т.н.
Може 2024 да участват ако започнат сега, но пак ще е много трудно да имат подготвени пилоти българи. Може би Лефтеров ако е умен да успее да достигне Льо Ман, другото момче е бавничко дори и за аматьор, да не говорим аматьор с картинг подготовка... Маршавелов пък е на годинки и никога не е карал извън България. Кралев е без коментар... машина за катастрофи със самочувствието на Хамилтън или Алонсо :)
kozhouharov
Рейтинг: 387 НеутралноДо коментар [#2] от "Smoke":
Е той май от бели субстанции не беше могъл да мигне ;) Колоритна личност :)