"Витоша" оцеля в елита след късен гол и драма с дузпи срещу "Локомотив" (София)

"Витоша" оцеля в елита след късен гол и драма с дузпи срещу "Локомотив" (София)

© LAP.bg



Витоша" (Бистрица) запази мястото си в Първа лига след победа с дузпи с 6:4 срещу "Локомотив" (София).


След редовното време резултатът беше 1:1. "Локомотив" поведе рано с гол с глава на Илия Димитров, а в 63-ата Даниел Кутев изравни. В продълженията двата състава си размениха по още един гол. Резервата Здравко Димитров вкара много красив гол в 108-ата минута и отново даде преднина на червено-черните. Секунди преди последния съдийски сигнал Стефан Христов се оказа на правилното място и отблизо направи добавка за 2:2.


Воденият от Костадин Ангелов отбор оцеля в елита, след като през целия сезон спечели едва две победи. Първата от тях дойде в 32-ия кръг при 1:0 срещу "Черно море", а втората беше за отстраняването на "Пирин" в решителните мачове за спасение.




Мачът се игра на стадион "Локомотив" в Пловдив, като футболистите бяха затруднени от мокрия терен. Двата състава влязоха в здрава битка с единоборства, а головите положения бяха малко.


"Локомотив" започна отлично и поведе още в четвъртата минута. След центриране от ляво Илия Димитров насочи много добре топката с глава и вкара. Символичните домакини искаха да бъде отсъдена засада, но сигнал нямаше.


"Локомотив" можеше да удвои в 22-ата минута, когато играчите му откраднаха топката и Николай Цветков стреля от централната линия. Ударът беше отлично насочен, но Николай Георгиев изби. "Витоша" отговори със силен удар от разстояние на Михаил Петров, но топката мина встрани.


"Витоша" оцеля в елита след късен гол и драма с дузпи срещу "Локомотив" (София)

© LAP.bg


В 57-ата минута след разбъркване пред вратата на "Витоша" Цветков отправи удар от воле, но след рикошет се стигна до ъглов удар. Шест по-късно Кутев изравни. След центриране от фаул той отклони с глава във вратата.


Четвърт час преди края лампите на стадиона угаснаха и принудително мачът беше прекъснат за около пет минути. В 81-ата Ивайло Лазаров от "Витоша" получи втори жълт картон и беше отстранен. В добавеното време двата отбора си размениха по една голова възможност, но без резултат.


"Локомотив" беше по-дейният отбор в продълженията. С много усилия червено-черните поведоха за втори път в 108-ата минута, когато резервата Здравко Димитров прати топката във вратата със забележителен удар от разстояние.


В третата минута от добавеното време в продълженията "Витоша" улови последната си възможност. Отборът от Бистрица изравни за втори път - след центриране от фаул Лъчезар Котев стреля отблизо, но Кристиян Кацарев спаси. Пръв до топката стигна Христов и изравни.


При дузпите вратарят на "Витоша" Георгиев спаси ударите на Здравко Димитров и Семерджиев, а съотборниците му вкараха всичките си удари.

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 293 Неутрално
  2. 2 Профил на Stan Todorov
    Stan Todorov
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Отбор с 2 победи от 37 мача, една срещу Черно море в мач без значение и една срещу Пирин с гол от засада стигна за оставане в А група. И догодина пак ще ги бият във всекu мач. Този регламент е тотална гавра с футбола.

  3. 3 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Този регламент е пълна глупост, да не употребя друга дума. Може цяло първенство да люпиш семки, и с два мача да останеш за сметка на друг отбор, който се е напъвал във всеки мач.

    Друго - единадесетия отпада, последния остава.

    Смешка тотална, но не и за хората, които са се трудили цял сезон.

  4. 4 Профил на Hutya Puylo
    Hutya Puylo
    Рейтинг: 289 Неутрално

    Жалко за Локото! Селяните на Боко са пълна пародия, като него самия.

  5. 5 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    До коментар [#2] от "Stan Todorov":

    ако беше с повече победи нямаше да е последен. Правилникът е такъв какъвто е и е еднакъв за всички. В крайна сметка и двата представителя на А група, които играха баражи с представители на Б група надделяха - това не ти ли подсказва, че може би са по-добри? Все пак поставяш отбор морлано ниско (борещ се за оцеляване, минал през един бараж вече, т.е малко или много отпаднал физически и психически) срещу отбор постигнал 2-ро или 3-то място в Б група - окрилен от представянето, готов за битка.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  6. 6 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3941 Любопитно

    Жалко за Локото,защото мястото на железничарите е в елита!Иначе този плейоф е пълно безумие,защото един отбор остава в А групата без да има една победа в редовния сезон??????!!!

  7. 7 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3941 Неутрално

    До коментар [#2] от "Stan Todorov":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Такъв абсурден регламент надали има по целия свят!!

  8. 8 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    До коментар [#3] от "babalyuga":

    Ами ако си толкова зле и цял сезон люпиш семки оня локомотив дето е набрал скорост би следвало да те помете като куцо пиле - домат. А тук гол от засада, несвирена дузпа за витоша и все пак се пребориха.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  9. 9 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    А като се замисля, втора лига другата година ще е много интересна. Локо софия, Цска, Царско село, Арда кърджали, Монтана, Пирин ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  10. 10 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 539 Неутрално

    Позор за Локо! След такава голяма съдийска помощ да паднат!

  11. 11 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Дали има подобна пародия в друго първенство по света... отбор с 1 победа в редовния сезон и с голяма разлика на последно място, да се спаси от изпадане.
    Уникална държава, уникален футболен съюз и уникална перука.

  12. 12 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2033 Неутрално

    До коментар [#6] от "bat_plamen":

    В смисъл че припознаваш ПФК Локомотив София 1929 за “автентични” ли? Как е възможно това от принципни хора като вас левскарите? Ааа забравих, вас ви пречи само ЦСКА.

  13. 13 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1503 Неутрално

    Няма място за оправдаване с регламента. Баражи има и в Германия. Локото сами са си виновни, че не могат да бият един селски отбор.

  14. 14 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    До коментар [#12] от "Ashiata Shiemash":

    я припомни цска-софия кога игра в б група /втора лига/ и спечели промоция за първа? ... а вярно цска сега ще играе във втора и може догодина да гледаме цска-софия срещу цска.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  15. 15 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Голям късмет за тигрите и треньорът им... в турнирен мач решен с дузпи... да оставиш най-добрия си дузпаджия извън състава...

    I shave with Occam's razor
  16. 16 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Няма място за оправдаване с регламента. Баражи има и в Германия. Локото сами са си виновни, че не могат да бият един селски отбор.
    —цитат от коментар 13 на palav_nik


    Там последния не играе бараж а си изпада.
    Само трябваше и 9-тия да се класира за евротурнирите вместо 3-тия, и циркът наречен Първа Гриша Лига щеше да е пълен.

  17. 17 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#6] от "bat_plamen":

    Регламентът беше ясен още началото на първенството и всеки си играе картите така както намери за правилно. Според мен Витоша си изиграха картите направо гениално. Подобна е ситуацията и с квотите за Европа. Славия от долната половина на класирането и с пет мача за Купата на България си осигури ерво-мачове, докато на Левски му трябваха 37 мача за първенство, за да се добере с клизма до абсолютно същото. Въпрос на стратегия...

  18. 18 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 245 Неутрално

    Започнах да гледам мача стискайки палци за Локо, но след средата на второто полумвреме вече симпатизирах на Витоша.

    Просто играеха мъжки. Въпреки че некадърния съдия яко ги ощети, не паднаха духом до последната секунда.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  19. 19 Профил на MORTAR
    MORTAR
    Рейтинг: 245 Неутрално

    Голям късмет за тигрите и треньорът им... в турнирен мач решен с дузпи... да оставиш най-добрия си дузпаджия извън състава...
    —цитат от коментар 15 на Сахаров


    Най-добрия дузпаджия на Витоша е вратаря им. Има бъдеще това момченце. Ако не тръгне по чалготеки ще играе в големи отбори извън БГ.

    Свободен архитект, урбанист и еколог!
  20. 20 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Самият регламент е абсурд, прави сте, но Локо не показа, че заслужава да е в първа лига. Нарушението на Бранеков беше за 1000% дузпа. 40 минути играха с човек повече и пак не успяха да победят. Ами сами са си виновни...

  21. 21 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 8139 Неутрално

    Смях до сълзи с нашенския "футбол"

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  22. 22 Профил на grozmaistor
    grozmaistor
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#2] от "Stan Todorov":

    Като са толкова зле, а Локото са отбор за 1ва лига, що не ги биха, а?
    Като не са били , бегай в Б група!

  23. 23 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 837 Неутрално

    До коментар [#8] от "bludniq_sin":

    Един мач не е показателен за такива случаи и според мен не е редно да се създават погрешни стимули. Какво излиза, ако си в А група няма никаква нужда да си даваш зор цяла година, защото накрая значение имат 3 мача - 2 баража.

    Конкретният мач настрана, дали локото били силни, слаби, няма толкова значение. Витоша Бистрица доказаха на практика, че играта от Август до Април няма никакво значение.

  24. 24 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    До коментар [#6] от "bat_plamen":Регламентът беше ясен още началото на първенството и всеки си играе картите така както намери за правилно. Според мен Витоша си изиграха картите направо гениално. Подобна е ситуацията и с квотите за Европа. Славия от долната половина на класирането и с пет мача за Купата на България си осигури ерво-мачове, докато на Левски му трябваха 37 мача за първенство, за да се добере с клизма до абсолютно същото. Въпрос на стратегия...
    —цитат от коментар 17 на spring_va

    "Славия" спечели правото да играе в Лига Европа като носител на националната купа. Което си е по регламент и е съвсем логично. Това че на финала победи точно "Левски" е съвпадение и повод за друга дискусия. Парадоксът е, че отбор класирал се между седмо и четиринадесето място (тази година на десето) има възможност да играе Лига Европа.

  25. 25 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3922 Гневно

    Жалки сте!
    Трябва да ни плащате за да ви гледаме!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  26. 26 Профил на Грегорий50
    Грегорий50
    Рейтинг: 298 Неутрално

    Тъпотия Локото да отпадне а селският отбор да продължи, смешковци.

  27. 27 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Най-добрият вариант е 10 отбора в Първа лига.Три софийски, два пловдивски, Берое, Етър, Черно море, Лудогорец и още някой.Да се срещат четири пъти.Отбори като Витоша и Верея нито имат публика, нито допринасят с нещо за футбола.

  28. 28 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    Най-добрият вариант е 10 отбора в Първа лига.Три софийски, два пловдивски, Берое, Етър, Черно море, Лудогорец и още някой.Да се срещат четири пъти.Отбори като Витоша и Верея нито имат публика, нито допринасят с нещо за футбола.
    —цитат от коментар 27 на musashii

    По какви критерии определяте отборите, които да бъдат в Първа лига? По какъв начин определяте и измервате приноса на отборите за футбола? Без да демонстрирам специално отношение констатирам, че "Верея" спечели повече точки от "Славия", "Етър", "Локомотив" Пловдив и "Черно море", има положителен баланс от мачовете с първите три от от тях и разменени победи с "Черно море", победи "Левски" и "Лудогорец"... Не трябва ли определящ фактор да бъде класирането, респ. броят на спечелените точки?

  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 796 Неутрално

    [quote#28:"zhivko6461"][/quote]

    Давам само пример като отбори ,които ще допринесат за зрителски интерес ако имаше 10 отбора в групата.С 14 отбора и две плейофни групи не е добър вариант.

  31. 31 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    [quote#28:"zhivko6461"]
    —цитат от коментар 30 на musashii
    Давам само пример като отбори ,които ще допринесат за зрителски интерес ако имаше 10 отбора в групата.С 14 отбора и две плейофни групи не е добър вариант.[/quote]
    Аз не съм привърженик на варианта с двете плейофни групи. Особено на частта от регламента, според която отбор спечелил много по-малко точки накрая в директен мач печели право да играе за място в Лига Европа или да остане в ППФЛ. Все пак това е първенство, а не турнир за купа. Но твърдя, че мястото в съответните групи би трябвало да се определя от класирането на отбора.

  32. 32 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    До коментар [#23] от "babalyuga":

    Не съм съвсем съгласен. Вярно е че един мач не е показателен но точно този показа доста - с гол от засада, с несвирена дузпа и с човек повече претендиращият да е много по-добър отбор на локо сф не можа да победи отбор който по твои думи е играл без значение (т.е клатил си е краката) в последните мачове. И то локо не игрсше срещу отбор който се опитваше да руши играта и само се защитаваше защото витоша нямаше интерес да пази резултат защото догонваше. Ами извинявай, но ако не можеш да отстраниш този отбор при това развитие на мача - ти с нищо не ме убеждаваш че си по-добър и ше бъдеш нещо по-различно от витоша ако си на тяхно място. И пак казвам - и двата отбора от първа лига лоуто играха за оцеляване отстраниха претендентите от втора лига - това е показателно.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  33. 33 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2033 Неутрално

    До коментар [#14] от "bludniq_sin":

    Защо им беше на ЦСКА да играят от десета окръжна след като от БФС ги поканиха да играят в първа лига, както и други отбори бяха поканени. БФС имаше полза от това ЦСКА да е в първа лига, ЦСКА да не са малоумни че да откажат.
    А колкото до софийския домусов проект 1948, него само вие левскарите го припознавате като ЦСКА, тая неистова и истерична обич която проявявате към този екзотичен софийски лудогорец 1948 е някакъв необясним феномен във футболното фенство, по-точно е да го наречем синьо-зелено фенство. Да ви е жив и здрав новия любим футболен отбор, но нито един цесекар не би подкрепил тази пародия, създадена само и единствено с цел да пречи на отбора ЦСКА с нефутболни средства.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK