Агенцията TLA Worldwide ще представлява Григор Димитров в САЩ и Южна Америка

Агенцията TLA Worldwide ще представлява Григор Димитров в САЩ и Южна Америка

© Reuters



Григор Димитров започва работа с нова мениджърска агенция, съобщава sportsagentblog.com. Според информацията това е TLA Worldwide.


Българският мениджър на Димитров - Георги Стоименов, заяви пред "Дневник", че договорът все още не е подписан. "В напреднали разговори сме, но ще стане", каза той.


Компанията ще се занимава оперативни дейности, като ще представлява Димитров на пазарите в САЩ и Южна Америка, уточни Стоименов.




Петият в световната ранглиста се превръща във водещия тенисист в списъка със спортисти на TLA Worldwide. Клиенти на компанията са още американката Слоун Стивънс, както и няколко водещи голфъри.


Последната мениджърска агенция, с която Димитров работи, беше Team8 на Роджър Федерер. Последва раздяла, като Стоименов обяви преди време пред "Дневник", че тенисистът сам е взел решението.


В последвалите месеци именно Стоименов се грижеше за делата на водещия български тенисист.


Димитров отпадна в третия кръг на "Ролан Гарос" след загуба от Фернандо Вердаско. След това той заяви, че си взима почивка, за да направи разбор на сезона на червени кортове и с екипа му да открият как да подобрят представянето му.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    Все повече се превръща в холивуска звезда, продава се добре определено.
    Но спортните успехи липсват, може би спортната злоба не е в достатъчно количество.
    Иначе талант има, би могъл да се пребори след време за един турнир от Големия шлем.
    Стига преди това да успее да се пребори със себе си.

  2. 2 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Но спортните успехи липсват, може би спортната злоба не е в достатъчно количество.
    —цитат от коментар 1 на НеКой


    Това се казва за спортист, който е в ТОП 10 и по една случайност преди няколко месеца победи в турнира на осемте най-силни в Лондон...

  3. 3 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 898 Любопитно

    Има ли нужда наистина от такава статия? Григор Димитров сменя мениджърската си агенция... какво носи това като информация за общата публика?

  4. 4 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5076 Неутрално

    Все повече се превръща в холивуска звезда, продава се добре определено.Но спортните успехи липсват, може би спортната злоба не е в достатъчно количество..
    —цитат от коментар 1 на НеКой
    Сравнението с холивудска звезда е неуместно.
    Всички елитни спортисти имат рекламни договори с водещи марки и са представяни от мениджърски агенции. Относно така наречената липса на спортни успехи - всяка победа на корта е спортен успех. От загуби никой не е застрахован. В един турнир всички губят, освен победителя.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  5. 5 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1735 Неутрално

    Все по-трудно ще бъде да се продава марката Григор Димитров.

    I Want To Believe
  6. 6 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1083 Весело

    Още преди 2 години ви казах - Ана Курникова №2. Много писъци, много трепеп около нея, резултати йок. Някой спомня ли си я веКе?

  7. 7 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2276 Неутрално

    А коя агенция ще се грижи за песикюра му?

    На агитката не отговарям! А на бивши и настоящи доносници хептен!
  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 3934 Любопитно

    До коментар [#5] от "2.5":

    Защо? Трудно ли се продава марката "Пети в света"?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK