"Амазон" ще излъчва по 20 мача от Висшата лига от 2019 г.

"Амазон" ще излъчва по 20 мача от Висшата лига от 2019 г.

© Associated Press



Амазон" придоби правата за излъчване на мачове от английската Висша лига. Американската компания се пребори за един от оставащите два пакета, който включва 20 срещи на сезон за периода 2019-2022 на територията на Великобритания.


С влизането на "Амазон" за пръв път мачовете от английското първенство ще се излъчват от онлайн платформа.


"Висшата лига е най-гледаното първенство в света и ние искаме да предложим на нашите абонати да се насладят на футбол от най-високо качество", каза Джей Марин, вицепрезидент на "Амазон" за Европа.




Компанията придобива пакет F, като ще излъчва 20 мача през делничните дни от седмицата и от т.нар. Bank Holidays (официалните почивни дни във Великобритания). "Амазон" обаче не съобщава параметри по сделката. Мачовете от Висшата лига ще се предлагат на абонати на компанията чрез платената услуга Prime Video.


"Приветстваме "Амазон" с добре дошли като наш партньор. Това ще ни помогне да разширим още повече Висшата лига като продукт, който да достига до все повече хора", каза изпълнителният директор на Висшата лига Ричард Скъдамор.


Придобиването на права за Висшата лига е част от плана на "Амазон" за навлизане в спорта. През април компанията обяви, че ще излъчва Откритото първенсто на САЩ по тенис (US Open) на територията на Великобритания.


През февруари Висшата лига продаде телевизионните си права за вътрешния пазар чрез пет от пакетите на Sky Sports и BT Sport за 4.46 милиарда паунда. Според договора Sky Sports ще излъчва 112 мача на сезон, а BT имаше 32.


В крайна сметка British Telecom се пребори за последния пакет G за още 20 мача от междинните кръгове. Така за пръв път BT Sport ще излъчва 52 мача на сезон. От 2019 нататък Висшата лига ще има общо 200 телевизионни мача, което е рекорд.


Пакетите за излъчване на Висшата лига
Пакет А (BT Sport):
32 мача в събота от 12.30 ч.
Пакет В (Sky Sports): 32 мача в събота от 17.30 ч.
Пакет С (Sky Sports): 24 мача в неделя от 14 и осем в събота от 19.45 ч.
Пакет D (Sky Sports): 32 мача в неделя от 16.30 ч.
Пакет Е (Sky Sports): 24 мача в понеделник от 20 или петък от 19.30/20 часа, както и осем мача в неделя от 14 ч.
Пакет F ("Амазон"): 20 мача от междинните кръгове и единия Bank Holiday.
Пакет G (BT Sport): 20 мача от междинните кръгове

Ключови думи към статията:

Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Lutz
    Lutz
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Добра (а определено и масивна) сделка. Амазон ще затвърдят инспирациите се да популяризират и подобравят Прайм абонамента си, благодарение на множество спортни събития от най-високо ниво.

    Отначало помислих, че пакетът е малък предвид само делнични излъчвания. Но за пътуващите хора, които през цялата седмица обикалят Европа и света, Амазон Прайм е страхотна оферта. Седиш си в хотела вечерта, пиеш си биричката и си гледаш мача :)

    За ВЛ е ясно. Луди пари и стабилен партньор, в лицето на Амазон. Докъде ще стигне експанзията, следва да разберем....но явно няма да е скоро.

    Никога не съм позволявал на училището да попречи на образованието ми.
  2. 2 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    Амазон надали ще подарява прайм пакета.
    Вярвам, че нас в България ни интересува какво и колко от двете Диеми.
    Дали точат ножа, а?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK