Атака по учебник и голям обрат изпратиха Белгия в четвъртфиналите на световното

Атака по учебник и голям обрат изпратиха Белгия в четвъртфиналите на световното

© Reuters



Белгия сътвори забележителен обрат и се класира за четвъртфиналите на световното първенство. Отборът губеше с 0:2 от Япония, но спечели с 3:2 в един от най-вълнуващите мачове на мондиала в Русия.


Триумфът дойде след впечатляващата контраатака в 94-ата минута, завършена от Насер Шадли.


Япония поведе с головете на Генки Харагучи и Такаши Инуй. Обратът на белгийците започна с попадението на Ян Вертонген и последвалия скоро след това изравнителен гол на Маруан Фелайни.




В четвъртфиналите белгийците ще срещнат Бразилия. Петкратните световни шампиони изиграха силен мач и победиха с 2:0 Мексико.


Това е първият случай в историята на световните първенства, в който двама играчи от един отбор, влезли като резерви в мач от преките елиминации (Фелайни и Шадли), вкарват голове.


Белгия е първият отбор от 1966 г. насам, който успява да направи пълен обрат в редовното време в мач от преките елиминации след изоставане с два гола. За последно това постигна Португалия при 5:3 срещу Северна Корея в четвъртфинал.


Soccer Football - World Cup - Round of 16 - Belgium vs Japan - Rostov Arena, Rostov-on-Don, Russia - July 2, 2018 Japan's Takashi Inui scores their second goal past Belgium's Thibaut Courtois REUTERS/Marko Djurica

© Reuters

Soccer Football - World Cup - Round of 16 - Belgium vs Japan - Rostov Arena, Rostov-on-Don, Russia - July 2, 2018 Japan's Takashi Inui scores their second goal past Belgium's Thibaut Courtois REUTERS/Marko Djurica


Още през първото полувреме двубоят беше оспорван и вълнуващ с атаки към двете врати. Японците показаха добра организация и стабилна игра.


Белгийците владееха повече топката и отправиха повече удари. Въпреки това опасности и интересни моменти имаше и пред двете врати, без обаче да се стигне до гол.


Минута преди края Тибо Куртоа спаси удар на Юя Осако.


След почивката мачът се оживи допълнително, а принос за това имаше първият гол на Япония. В 48-ата минута Харагучи получи в наказателното поле и стреля в долния ляв ъгъл, за да даде преднина на отбора си.


Белгия можеше да отговори мигновено, но Еден Азар улучи греда. В 52-ата минута японците направиха хубава атака и топката беше подадена на Инуй, който със силен удар от разстояние удвои.


Голът на Шадли в 94-ата минута

© Reuters

Голът на Шадли в 94-ата минута


Последва щурм на белгийците, а пропуски направи Ромелу Лукаку. В 69-ата минута след ъглов удар се получи разбъркване и топката беше изчистена вдясно от вратата, където Вертогнен игра с глава и след параболичния му удар се стигна до гол.


Изравняването дойде минути по-късно. В 75-ата Азар се представи отлично и центрира от ляво, а Фелайни с глава отбеляза отблизо.


Атаките към двете врати продължиха, но пропуски направиха Кейсуке Хонда, Шадли и Лукаку. В добавеното време Хонда изпълни мощно фаул и затрудни Куртоа, който изби в ъглов удар. След изпълнението му вратарят улови топката и я пусна напред. Кевин де Бройне я пое и напредна на скорост, пусна вдясно към Муние, който я насочи в наказателното поле. Лукаку я остави и излезлият зад него Шадли завърши с точен удар забележителната контраатака и донесе победата за Белгия.



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (89)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Julius
    Julius
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Егати МАЧА!
    Напълниха ми душата.
    Язък, че не стигнаха до продължения.

  2. 2 Профил на npg38547585
    npg38547585
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    Английските червени дяволи и белгийските червени дяволи, много добре знаят, че няма значение колко добри играчи имаш в състава. В един момент винаги опираш до Фелайни.

  3. 3 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3838 Неутрално

    Браво на Япония !
    Страхотен дух......браво.....браво !
    Белгия.....още едим мач.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  4. 4 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Ами глупави са японците! Наивно губеха топката, оголваха се и закономерното се случи. А дори и да бяха стигнали до продължения, там щяха да лазят от умора. А белгийците си спестиха още половин час бъхтане и стрес!

  5. 5 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Очакваният четвъртфинал Белгия-Бразикия все пак ще го има.
    Не ми харесва играта на отбори от рода на Япония, Русия, Исландия...
    Но когато влагат всичко от себе си и ефективно използват ресурсите, с които разполагат - това заслужава уважение.
    Защото тези, които имаме за майстори, са длъжни да се доказват при всякакви обстоятелства. Макар и с много мъка (и малко късмет), белгийците успяха. Благодаря им!

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  7. 7 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    Японците бяха като симпатични момченца пред мъжете на Белгия.
    И като ръст, и като футболен наивитет, и като романтизъм.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  8. 8 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1612 Весело

    Игра на котка с мишка, поне така беше първото полувреме - Ленивка и Игривка! Но се оказа, че за кой ли път психологията на най-великата игра не е подвластна на никого. Трябва да сме радостни, за отбори, които осъзнават, че съединени са силни и да сме доволни, че поне прокламираме това, като лозунг де.

    Коментиране на анализираното, вече...
  9. 9 Профил на Julius
    Julius
    Рейтинг: 552 Неутрално

    А втория гол на японците беше направо невероятен!
    Жалко че така ги изпуснаха в последната минута...

  10. 10 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 301 Неутрално

    Поздравления за Япония!!! Играха открито. Играха футбол. Руските ушанки вчера си играха на криеница.

  11. 11 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    Шапка им свалям на японците.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  12. 12 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2327 Неутрално

    Видяхме каквото видяхме. Световното вече само се доиграва. Честита шеста шампионска титла на Бразилия!

  13. 13 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2339 Неутрално

    Браво на жълтурчетата, за малко да поднесат голямата изненада. Неспасяеми кинжални атаки по фланга, перфектна организация но ниски горките, всяко центриране пред вратата им опасност за гол. Последната минута наивно, центрират при тази висока защита където нямат никакъв шанс и дадоха възможност за контраатака. Трябваше с удари от дълбочина, при центрирането никакви шансове за тях.

    Иначе хубав мач, браво на двата отбора.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  14. 14 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    Футболна наслада!
    Браво на белгийците!
    Браво и на японците!
    Какъв обрат само.

  15. 15 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    Японците са калитковци но футболната логика надделя

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  16. 16 Профил на FLOTUS
    FLOTUS
    Рейтинг: 225 Любопитно

    Страхотна атака от страна на Белгия. Японците също добре играха.

  17. 17 Профил на mutant
    mutant
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Инфарктен мач! И двата отбора заслужаваха да продължат.

  18. 18 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 757 Весело

    Невероятен мач!
    Браво и на двата отбора! Раздадоха се на максимум!
    Последната атака беше контра по учебник! Радвам се за Белгия и успех напред!

    Няма футболен фен, който да не е доволен от това, което видя!

  19. 19 Профил на Julius
    Julius
    Рейтинг: 552 Неутрално

    Най-неочаквано интругуващия осминафинал дотук!
    Кой е очаквал такава игра от самураите?

  20. 20 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2182 Неутрално

    Хвала и на двата отбора за нападателната и открита игра от първата до последната минута. Напълниха ми душата. Най-добрият мач досега.

  21. 21 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2848 Неутрално

    В този мач бях японофил и белгофоб. Съжалявам за загубата на Япония. За мача Белгия - Бразилия , обаче ще бъда белгофил и бразилофоб.

  22. 22 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    как ще ги стигнем японците

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  23. 23 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2339 Неутрално

    Не ми харесва играта на отбори от рода на Япония, Русия,
    —цитат от коментар 5 на _imir


    Не си прав да слагаш наравно Русия и Япония. Руснаците играха глуха защита 11 в тяхното поле с единствената задача да стигнат до дузпи, така се класираха. Японците играха атакуващ футбол, не се прибраха да пазят равен резултат а рискуваха дори последната минута. Руснаците са сметкаджии а японците романтици, с двете ръце съм за жълтурчетата.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  24. 24 Профил на wak26352646
    wak26352646
    Рейтинг: 316 Разстроено

    Харагучи го набучи. Жалко за японците

  25. 25 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4160 Неутрално

    Какви японци, с какви сърца!!! Никакво затваряне, атакуваха постоянно. Много грешки при белгийците, най-вече при Кевин. Какъв "чист" мач, без почти никакви съдийски намеси. Ако на мястото на японците бяха латино или европейски отбор, при резултат 2:0 в средата на второто полувреме, щеше да има накъсвания, лежане и т.н, и Белгия си заминаваше. Но не, не и при японците!
    За белгийците, това трябва да е не малка, а голяма камбана, относно концентрацията им и играта в защита.

  26. 26 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    Ами глупави са японците! Наивно губеха топката, оголваха се и закономерното се случи. А дори и да бяха стигнали до продължения, там щяха да лазят от умора. А белгийците си спестиха още половин час бъхтане и стрес!
    —цитат от коментар 4 на Митев


    Японците показа невероятен морал и класа. Преди решаващия гол в последната секунда бяха на няколко пъти сами съвсем близо до решаващия гол.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  27. 27 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Японците заслужаваха продълженията. Страхотен дух, но и наивност. Дори и в изпълнението на корнера в 94 минута, но шапка им свалям за характера.

  28. 28 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3972 Неутрално

    Белгийците продължават със своето силно представяне на този Мондиал!"Червените дяволи" имат страхотно поколение ,което може да с мери с онова поколение което беше сила в световен мащаб през 80-те години на миналия век и стигна до полуфинал в Мексико през 1986 година

  29. 29 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2226 Разстроено
  30. 30 Профил на grayeagle
    grayeagle
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    Страхотно. Азар иска всяка топка да мине през него и леко забавя . Япония бяха супер. За малко да вкарат накрая. Белгия са супер. Но имат прекалено много талант. Компани няма място в отбора на Белгия. Не може да се минава напред без поемане на рискове. Иначе трябва да играеш скапан футбол като Русия и подобни отбори.

  31. 31 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1357 Любопитно

    Страхотен мач! А уж било слабо Световното...

    https://www.youtube.com/watch?v=tkzLu0ZNV6g&feature=youtu.be
  32. 32 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3972 Любопитно

    До коментар [#7] от "simval":

    ++++++++++++++++++++++++++
    Това не пречи японците да са ни симпатични и да получат адмирации за своето представяне на този Мондиал!В крайна сметка се случи логичното и тима - фаворит продължи напред!

  33. 33 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1285 Весело

    В този мач бях японофил и белгофоб. Съжалявам за загубата на Япония. За мача Белгия - Бразилия , обаче ще бъда белгофил и бразилофоб.
    —цитат от коментар 21 на tacheaux

    Най-добре е да си просто футболофил. 😉 Другото си идва от самосебе си по време на мача.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  34. 34 Профил на Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Содом и Гомор- (к)Раят на джендъризма
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    Бразилците ще видят доста зор особено при концентрация на белгийците. А Белгийците никак няма да подценят бразилците за разлика от японците

    Най- добрия робовладелец е този който успее да убеди робите си че са свободни хора!
  35. 35 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    Очакваният четвъртфинал Белгия-Бразикия все пак ще го има.Не ми харесва играта на отбори от рода на Япония, Русия, Исландия...Но когато влагат всичко от себе си и ефективно използват ресурсите, с които разполагат - това заслужава уважение. Защото тези, които имаме за майстори, са длъжни да се доказват при всякакви обстоятелства. Макар и с много мъка (и малко късмет), белгийците успяха. Благодаря им!
    —цитат от коментар 5 на _imir


    Японците играха открито, нищо общо с Русия или Исландия, затова и ги наказаха накрая, а можеха да не центрират, да си разцъкат и да изчакат края и продълженията.

  36. 36 Профил на bask79
    bask79
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Белгия е един пътуващ цирк горките са толкова смешни! Бразилия ще ги разпори с лекота. Какъв фаворит за шампион кви пет лева голем смех са тия палячовци :)

  37. 37 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 970 Неутрално

    Харесвах Япония, но вообще не очаквах да поведат на Белгия с два гола... Великолепни са. Жалко. Групата им беше интересна, Сенегал ми бяха любимците, но отпаднаха.
    Успех за Белгия, по едно време се бяха отчаяли, но след случайния си гол се ококориха. И обърнаха играта. Ако Япония имаха по-добър опит и се бяха върнали в отбрана, можеше и резултата да бъде по-различен.

  38. 38 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3972 Весело

    До коментар [#21] от "tacheaux":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    И аз ще "стискам палци" за Белгия-:)

  39. 39 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2339 Неутрално

    Най-неочаквано интругуващия осминафинал дотук!Кой е очаквал такава игра от самураите?
    —цитат от коментар 19 на Julius


    Очаквах :) Но чак да поведат с 2:0 и всичко да виси до последната минута не го очаквах. Малко повече рутина и малко по-високи футболисти в защита и не се знаеше как ще завърши този мач. Това световно първенство наблюдаваме важно явление, битката на духа срещу старата слава, и често духа побеждава.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  40. 40 Профил на Красимир Калудов
    Красимир Калудов
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Прекрасен мач. Признавам си ,че никога не съм си и помислял за възможността японците да покажат такава игра. А задаващият се четвъртфинал между Бразилия и Белгия може да бъде украшение на първенството

  41. 41 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1548 Неутрално

    Треньорът много закъсня със смените. При 2:0 смяна се прави на минутата, а той изчака още поне 10 минути. Ако не беше щастливият гол на Вертонген не беше ясно дали щеше да им стигне времето. Колкото и да е куриозно Фелайни като че ли беше най-подходящият полузащитник за мач с Япония. За какво му беше на треньора да почва едновременно и с Караско и с Мартенс след като срещу японци мачът трябва да се решава в средата.

    За мача с Бразилия обаче трябва да помисли кого да сложи на мястото на Вертонген. Двуметров играч не става за краен защитник. Дано Дебройне да се поразтича срещу Бразилия. Дотук е длъжник на отбора.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ. И АЗ МОГА ДА БЪДА ТАМ КОЛКОТО И ТЕ
  42. 42 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 755 Неутрално

    С тази дълга почивка на титулярите,четири ли девет дена ли,
    треньорът на Белгия вместо да изпише вежди, без малко да
    извади очи.Пролича си загубата на игрови ритъм и грешки в
    организацията. Добре, че са класен отбор и много бързо се
    върнаха на тяхното ниво. Браво и на японците, но явно само
    дух и много тичане не са достатъчни.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  43. 43 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2577 Неутрално

    Дано Белгийците се стегнат срещу Бразилия, че с такова подценяване - каквото имаше срещу японците - ще паднат с разлика. Как може да очакваш от Япония да не играе на макс и да се опита да бие - това не са руснаците и исландците да бъркат бетона, или португалците да дебнат за гол в края. Засега най-добрия осминафинал и може би в топ 3 на най-добрите мачове на световното.

    I'm back... for now.
  44. 44 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2339 Неутрално

    За белгийците, това трябва да е не малка, а голяма камбана, относно концентрацията им и играта в защита.
    —цитат от коментар 25 на hamiltonf

    Не малка ами огромна. Те бяха просто жалки в защита, с малко повече рутина японците можеха да им вкарат и трети гол и затворят мача. Според мен изключително треньорска грешка, мислели са че японците са лесен противник и трима в защита стигат.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  45. 45 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    Успех на Белгия срещу Бразилия.
    Японците заслужават поздравления! Ако бяха по-зрял отбор, победата не им мърдаше.

  46. 46 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2339 Весело

    Страхотен мач! А уж било слабо Световното...
    —цитат от коментар 31 на Paolo Di Canio


    Не е слабо световното ами прехвалените фаворити лежащи на стара слава. Окапаха бързо-бързо :)

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  47. 47 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1357 Неутрално

    Проблемите в защита идват от схемата на игра на Роберто Мартинес. Така е с всичките му отбори - пошучават доста голове. 3-4-3 е доста хлъзгав начин на игра.

    https://www.youtube.com/watch?v=tkzLu0ZNV6g&feature=youtu.be
  48. 48 Профил на postmodernity
    postmodernity
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Страхотно първенство!
    Но белгийците трябва да се променят за Бразилия. Иначе Бразилия отива на полуфинал.

    "Либерализъм - тази дума бих превел като стадно оскотяване..." Фридрих Ницше
  49. 49 Профил на киро акционера
    киро акционера
    Рейтинг: 227 Любопитно

    След този страхотен мач се зачудих защо Тибо Куртоа с това валонско име дава интервю на фламандски. Гугълнах набързо и видях, че е роден на границата с Холандия в едно градче с 15000 население-Брее. От любопитство погледнах в графата извесни жители или родени в градчето и какво излезна-Ким Клайстерс, Тибо, някакъв образ 10 пъти шампион по мотокрос, Макс Верстапен...и Джони Галечки от Биг Банг Теори. Егахти селото:)

    Не може да имаш нещо, което никога не си имал, без да направиш нещо, което никога не си правил.
  50. 50 Профил на ntonev
    ntonev
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Велик мач, само комплименти за японците! Може би сгрешиха, че до последно се надиграваха и искаха да отбележат гол - това им струва продълженията, а може би и дузпите.
    Караско, който на 24 отиде да играе в Китай, едва ли ще започне титуляр отново до края на турнира.

  51. 51 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1387 Неутрално

    Жалко за японците - не съм гледал друг такъв сърцат отбор. Заслужаваха поне продължения. Трябва да си вземат европейски или южноамерикански треньор.

  52. 52 Профил на pitanka_3
    pitanka_3
    Рейтинг: 506 Неутрално

    По добре загуба ,като Японската ( мачът ще се помни доста време) отколкото победа като руската. Отбор домакин който се брани пред собствена публика не заслужава никакво уважение ,дори и да стане световен шампион.

  53. 53 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Това е първичната радост от футбола - да играеш, заради самата игра. Важи и за двата отбора, а зрителите - само можем да сме им благодарни. Уважение към себе си и уважение към спорта - раздадоха се докрай.

    Познавайки Де Бройне, начинът по който тръгна в 94 мин. след подаването от Куртоа, подсказваше, че гол май ще има. Обаче начинът, по който го направиха... Програмистите на видеоигри - да копират...

  54. 54 Профил на zegi
    zegi
    Рейтинг: 649 Неутрално

    Който е написал, че третият гол е от атака по учебник, никога не е ритал, /а може би и пипал/ футболна топка.
    Все едно общата теория за относителността на Айнщайн да се преподава в седми клас.

  55. 55 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Английските червени дяволи и белгийските червени дяволи, много добре знаят, че няма значение колко добри играчи имаш в състава. В един момент винаги опираш до Фелайни.
    —цитат от коментар 2 на npg38547585


    Няма и не е имало английски "червени дяволи". Съществуват само
    в припознаваческите бълнувания. Дори в Англия никой не назовава
    МЮ червени дяволи. Известни в цял свят са само и единствено
    националите на Белгия.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  56. 56 Профил на grem
    grem
    Рейтинг: 304 Неутрално
  57. 57 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 454 Неутрално

    Белгия и Франция просто не знаят колко са добри.

  58. 58 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 869 Неутрално

    На " първ прочит" - страхотен мач. Зависи с какъв аршин мерим. Ако мерим с аршин- Прем Л - топ 6 ( понеже повечето играчи на Белгия са оттам ) то ще разочаровам много от писалите тук но мачът е доста зле изигран от белгийците . Към това прибавям и някои сериозни грешки на Роберто Мартинес който ако с тоя отбор днес бе загубил от Япония днес щeше да е края на треньорската му кариера. В белгийския отбор се шири мисленето а и настроението- абе и да не изиграя нещо супер имаме толкова играчи, все някой ще го направи. Освен това 2 ри мач( не гледам световното освен Белгия и Англия или случайно някой мач, понеже тези отбори ме интересуват играчите) на поста дефанзивен халф, централно пред защитата играе уж Витсел, играч от китайското първенство и играл преди това в руското. Колокото и да е добър , на този най-важен полеви пост да правиш това си е дивотия . Той няма как да има формата коятоимат играчи играещи в топ отбори в Европа с каквито разполага Белгия. при 1 гол го минават на около 70 м от вратата и си джогва като атаката минава през центъра и тамй няма никой а той е дори ПРЕД Де Бройне (??) а при 2 гол Кагава жонглира в средата пред наказателното където е най-задължителното място на дефанзивния халф в тоя момент. От 2 малоумни грешки на един играещв любителска лига футболист Мартинес за лмалко да закопае най-доброто поколение което Белгия е имала. Изключителния но и случен гол на Вертоген върна Белгия в мача. Някой по-горе бе написал за егоизма на Азар, и това е нещо коетоне е добре. Ще бъде жалко ако тази Белгия не се реализира но сори- слаб треньор. Футболистите имат прекалено голяма свобода, особено по-големите имена. В защита Жермален не би трябвало да играе , той няма мачове достатъчно, Компани, същата работа, Алдевайерлед пропусна втората половина от сезона( от декември има 1-2 мача за Тотнъм ) . И това са титуляри ??? Като нищо някой ще се издъни. Аиде да не критикувам много но ме е яд когато виждам нереаизиран потенциял

  59. 59 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#57] от "karatista":Знаят:-) и това не е добре . Наистина двата най-добри отбора

  60. 60 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    До коментар [#32] от "bat_plamen":

    До коментар [#7] от "simval":++++++++++++++++++++++++++Това не пречи японците да са ни симпатични и да ...
    —цитат от коментар 32 на bat_plamen


    Съгласен.
    Точно това съм написал - "симпатични момченца".



    Аз не зареждам в Лукойл.
  61. 61 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 943 Неутрално

    Китайците берат челен опит от Япония вече 20 г. и за Дакар ще изкарат акселератите.

    CONTADOR GRATUITO!
  62. 62 Профил на sojourner
    sojourner
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Много приятна игра от японците, чак ми стана тъжно, че отпаднаха по този начин - тръгнали да печелят мача накрая. Добре я пипат топката. Въобще на белгийците не им беше лесно и както спечелиха, така можеха и да загубят. Тази наивност на японците да позволят контра в последните секунди...

    Може би щеше да е по-голяма загуба за турнира Белгия да отпадне отколкото Япония, но японците показаха дух и отборна игра, и не се шашкаха от имената на противниците. Отделно, много по-приятно е да гледаш национален отбор, а не сборна формация на Западна Европа, Западна и Северна Африка (като тази на Белгия и Франция). Тая есен почва Лигата на Нациите. И каква нация е Белгия или Франция с тия чистокръвни африканци? Мешана работа. Но тука трябва да намесим и политиката, която позволява гражданство на емигранти и деца на емигранти в Европа. След време като децата чуят "немски дух" ще се сещат за Йозил, Кедира, Гюндоган, Джан и прочие... объркваме децата.

  63. 63 Профил на sojourner
    sojourner
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Поздравления за Япония!!! Играха открито. Играха футбол. Руските ушанки вчера си играха на криеница.
    —цитат от коментар 10 на VeLikoV


    Да, руснаците спечелиха, но бая се изложиха. А Испания не са по-силни от Белгия. В този мач футболът спечели. Чест им прави на японците, че играеха да вкарват голове срещу такъв противник. А и не бяха далеч от изненадата.

  64. 64 Профил на oziris7
    oziris7
    Рейтинг: 2033 Неутрално

    Японците ме впечатлиха много с борбената си игра. Белгийците определено подцениха съперника и оставиха големи пробойни в защита особено по дялсното крило, откъдето и бяха наказани. Дано си вземат поука, защото с подобна защита няма как да им се размине следващият път.

  65. 65 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1638 Любопитно

    "Белгия е първият отбор от 1966 г. насам, който успява да направи пълен обрат в редовното време в мач от преките елиминации след изоставане с два гола."
    Може ли да направите справка за мача Перу-България и Англия-Германия от СП 1970 година.

    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  66. 66 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4047 Неутрално

    Не мястото на белгийския треньор ще сменя Лукако.
    Той е твърде тежък и няма никакви възможности срещу по-пъргави и сръчни противници.
    Това си пролича много ясно в тази среща, където той нямаше нито една успешна намеса.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  67. 67 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    До коментар [#58] от "magelan":

    За мен основната грешка е на треньора , заради колосалната разлика в ръстта и килограмите, просто трябваше да се центрира повече , японците при ъглови и центрирания бяха като припарирани. А те се опитваха да се надиграват по земя с бързите и повратливи и японци , да стилът на белгйците на игра не е такъв , но не е проблем да превключат към стила на на Англия от близкото минало с центрирания , за разлика от обратният вариант , който е невъзможен играчи играещи, учени и тренирали основно центрирания , да превключат за един мач и да играят по земя.

  68. 68 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4047 Неутрално

    Японците бяха като симпатични момченца пред мъжете на Белгия.И като ръст, и като футболен наивитет, и като романтизъм.
    —цитат от коментар 7 на simval


    Да бе!
    Точно така "наивно" поведоха с два гола!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  69. 69 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    "Белгия е първият отбор от 1966 г. насам, който успява да направи пълен обрат в редовното време в мач от преките елиминации след изоставане с два гола."Може ли да направите справка за мача Перу-България и Англия-Германия от СП 1970 година.
    —цитат от коментар 65 на Николай Колев


    Всъщност, малко избързах. Мачът ни с Перу е в предварителните групи, а вторият е с гол в продълженията. И все пак, в цитираният мач от 66 година КНДР поведе с 3:0.

    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  70. 70 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    До коментар [#59] от "magelan":

    Не го разбирам това прехласване по белгийци и франсета , досега не са показали нищо особено като игра поне на световното , в квалификациите може , не съм ги гледал, но на свтовното са зле , франсета едвам биха Аржентина , която дори и с добри играчи е един доста слаб отбор, а тази вечер японците надиграха белгийците не тотално , но си ги надиграха , и не им стигна малко опит, малко ръст и някоя друга секунда. За мен от този поток супер фаворит е Бразилия , а от другият ще е просто грехота , ако англичаните не достигнат финал, по лесни противници не са имали никога в историята си. Ама като ги знам още утре може да отпаднат , но има и един момент в тяхна полза имат най добрият състав от много години и за първи път няма очакванията в обществеността на Острова да направят нещо значимо , а при така стекли се обстоятелства много често стават чудеса и не бих се изненадал да станат световен шампион.

  71. 71 Профил на Юмрукчал
    Юмрукчал
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Валонци, Фламандци и Брюкселоа се обединиха за ценна победа над голяма Япония.

  72. 72 Профил на Адекватно мислещ
    Адекватно мислещ
    Рейтинг: 895 Неутрално

    До коментар [#55] от "С С К":

    Това са пълни глупости. Отвори уикипедия и стига си плямпал тъпотии.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Manchester_United_F.C.

  73. 73 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    До коментар [#68] от "Храбър":

    Я ми кажи колко мача си гледал когат за едно полувреме отборът повел с два гола губи мача?
    И с какво би обяснил този факт, ако не с футболен наивитет?

    Аз не зареждам в Лукойл.
  74. 74 Профил на еко
    еко
    Рейтинг: 589 Неутрално

    айде по-спокойно, идва Бразилия.

  75. 75 Профил на еко
    еко
    Рейтинг: 589 Неутрално

    До коментар [#59] от "magelan":Не го разбирам това прехласване по белгийци и франсета , досега не са показали нищо особено като игра поне на световното , в квалификациите може , не съм ги гледал, но на свтовното са зле , франсета едвам биха Аржентина , която дори и с добри играчи е един доста слаб отбор, а тази вечер японците надиграха белгийците не тотално , но си ги надиграха , и не им стигна малко опит, малко ръст и някоя друга секунда. За мен от този поток супер фаворит е Бразилия , а от другият ще е просто грехота , ако англичаните не достигнат финал, по лесни противници не са имали никога в историята си. Ама като ги знам още утре може да отпаднат , но има и един момент в тяхна полза имат най добрият състав от много години и за първи път няма очакванията в обществеността на Острова да направят нещо значимо , а при така стекли се обстоятелства много често стават чудеса и не бих се изненадал да станат световен шампион.
    —цитат от коментар 70 на Иван К.


    Разбира се, че са зле,

  76. 76 Профил на еко
    еко
    Рейтинг: 589 Неутрално

    гадно е да идва Бразил, нали?

  77. 77 Профил на Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Fred: Бойко Борисов-Ледоразбивача пред БСП
    Рейтинг: 2339 Весело

    Отделно, много по-приятно е да гледаш национален отбор, а не сборна формация на Западна Европа, Западна и Северна Африка (като тази на Белгия и Франция). Тая есен почва Лигата на Нациите. И каква нация е Белгия или Франция с тия чистокръвни африканци?
    —цитат от коментар 62 на sojourner


    Поради евро солидарност бях решил да съм за Белгия но евро солидарността ми значително се разколеба като я гледах онази горила която бяха сложили я като централен нападател :) Някак си не ми пасваше на представите ми за европейски генотип. Отгоре на това тези дребосъчета японците някак си му намираха цаката, не показа нещо особено.

    Политкоректостта е Гестапо за Истината
  78. 78 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 915 Неутрално

    Погледнах го мача за малко, защото пак зачаках майсторите. Нали Бразилия-Мексико свърши, та, наивен, си викам, ше се затичат да си свършат работата. Да, бе.

    Джапонците, горките, за нищо не стават. Дребни едни такива, обаче, настървени. Врат се там и не пускат. Много ми напомниха на мексиканците. Нищо не разбирам от футбол, но някак си си личи. Белгиецът, безличен, братче, и той за нищо не става. Но, нека си играят децата, на никого не пречат. Особено малчугански си бяха французите. Много симпатичи с наивността си. Дългучи едни такива се пръкнали и природата автоматично им дала да литкат по терена противника, даже и без сами да схващат какъв дар им е даден. Знам си, че нямаше нужда да го гледам този мач между Япония и Белгия, но, така се случи.

  79. 79 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#78] от "bryghtlyght":

    Значи хем нищо не разбираш от футбол, хем даваш някакви оценки и то на едни от най-добрите играчи в света! Такива професионалисти, които не схващали какъв дар им е даден, а ти, който нямаш хабер от играта, го виждаш!

    Понякога наистина е по-добре да замълчиш...

  80. 80 Профил на Дон Кихот
    Дон Кихот
    Рейтинг: 2532 Весело

    Отдавна не съм изживявал толкова футболни емоции за такъв кратък период от време. Мисля,че като шоу футболът се завръща към най-добрите си времена, но обогатен с нови техники, тактики и стратегии.
    Конкретно за мача-изгледах го на един дъх и заслугата е и на двата отбора. Разбира се, твърдо стоях зад Европа, но в края ми се поиска да има продължения....

  81. 81 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 869 Неутрално

    До коментар [#70] от "Иван К.":Какво влагаш в думата "прехласване "? Ами естествено че ще имам очлаквания към Белгия и Франция- гледам техните игтачи всеки уикенд от август до май и са страхотни, Нивото им е изключително. Страхотен футбол става със страхотни футболисти. Това да станат отбор за 1 месец няма как да стане, това ми е ясно затова и футбол на ниво нац отбори не ме интересува , НО колкото повече играят толкова по-добре би био да се сработят. Аз искам да гледам стойностен футбол а не някакви патриотични излияния на хора които се интересуват от този спорт 1 път на 2 години през лятото и се наливат с бира по площади :-) Белгия има футболисти от най-високо ниво на ВСИчКИ постове , дори и резерви. Ако един треньор ги подреди правилно и мотивира са ужас за противника. Но Мартинес е гола вода- той като гледам го раздава дипломат повече отколкото трябва. Бразилия също има силен състав естествено но в не Белгия е по-добра . - по добър вратар, по-добра защита , по добра средна линия а в нападение може да се спори. За Англия, те са ми слабост, не искам да казвам големи думи. При елиминации всичко е възможно, може още днес да паднат, но може и да стигнат напред. Отборът не е оформен като такъв в края на крайщата това е страничен ангажимент за всички тези играчи- тяханта работа и живот и първи приоритет са клубовете. Както и за всички други в други отбори играещи в големи клубове на това първентсво. Издънката за Англия за сега са Стърлинг и донякъде Уокър който незнайно защо играе нещо като централен защитник . понеже Трипиър играе почти крило. Аз не бих оставил Уокър в средата на защитата, той няма много акъл за там. ЗА мен състава трябва да е - Пикфорд- Трипиър, Стоунс, Кехил, Роуз(или Янг)- Дайър,Хендерсън Рашфорд ,Деле Али Кейн, Лингаард. Ако поведат , вадят Лингард и влиза Варди.Да се говори от сега за финал за който и да е отбор е несериозно

  82. 82 Профил на Nozo No
    Nozo No
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#65] от "Николай Колев":

    На България мача е в групите, Англия и Германия е в ПРОДЪЛЖЕНИЯТА

  83. 83 Профил на derek101
    derek101
    Рейтинг: 266 Неутрално

    До коментар [#65] от "Николай Колев":

    Става въпрос за преките елиминации. България - Перу играха в групите.

  84. 84 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    До коментар [#81] от "magelan":

    Да добри играчи са белгийците , но не могат да го покажат на терена като отбор и ще берат ядове, не че не могат да бият бразилците , но ако се случи ще е по скоро на късмет и добро стечение на на обстоятелствата отколкото с класата си . За Англичаните , тъй като са много несигурни като Григор Димитропв , затова и не давам сигурни прогнози , а на теб са ти слабост явно и не искаш да предизвикваш съдбата, но да ти се паднат подобни отбори в пътя на елеминациите , и да нямаш нито един голям отбор с добри играчи до финала , не се сещам някога да се е случвало на световни първенства , на който и да голям отбор . Но и както казах още тази вечер не бих се изненадал, ако наркобароните ги опаткат . На мен би ми се искало Англия да стане свтовен шампион , в началото не бях за никого , но така стекли се мачовете , ако Англия стане светове би било добре за футбола.

  85. 85 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1638 Неутрално

    До коментар [#82] от "Nozo No":
    До коментар [#83] от "derek101":
    Отбулязал съм го в №69. По повод двата мача, има едно изказване на сър Алф Ремзи, след загубата ни от Перу. (бях дете, мачът беше от 1:00 след полунощ и се направих, че ме е страх и се преместих в спалнята при нашите, за да го гледам.)
    Та след мача СЪРА казва: "Българите си позволиха да загубят мач, в който водеха с 2:0. Един сериозен отбор никога не би го позволил". Това го прочетох след години.
    Откъде да знае, какво му готвят Зеелер и компания. Впрочем, гледах и загубата ни от Германия, защото беше в по-ранен час. Мача с Мароко не го помня.

    Напомням: Духането може да е насила, но гълтането е доброволно!
  86. 86 Профил на David Moyseev
    David Moyseev
    Рейтинг: 324 Неутрално

    Несъмнено Белгия ще затрудни Бразилия много повече, отколкото Япония. Самураите показаха дух и пълна липса на комплекси, което ги прави опасни. Всъщност второто полувреме беше истинският мач. Пред Япония има голямо футболно бъдеще, а пред Белгия - задачата да сразят Бразилия и шампионът да е от Европа!

  87. 87 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 915 Неутрално

    До коментар [#78] от "bryghtlyght":Значи хем нищо не разбираш от футбол, хем даваш някакви оценки и то на едни от най-добрите играчи в света! Такива професионалисти, които не схващали какъв дар им е даден, а ти, който нямаш хабер от играта, го виждаш!Понякога наистина е по-добре да замълчиш...
    —цитат от коментар 79 на Pandipool


    Нали ти казвам, че го гледам това като страничен наблюдател. Сблъскват се първичните елементи на човешката натура. Какво толкова има да му разбираш на баскетбола или на сто метра спринт, където европеецът няма шанс. Ако си трътлест иди се бори с оня, дето е с две глави над теб и е три пъти по-гъвкав по природа. Като включиш и вътрешната упоритост да си тренираш мускулите, а и да си сътрудничиш със съотборниците, всичко почва да тече по вода. Ако нямаш биологичните данни, каквито и тактики и мисловни конструкти да приложиш, все ще си на дъното. Най-много четвърти да си на такова първенство и то защото се случило нужната първичност, по стоичковски, да се пръкне и по нашите земи, като някакъв проблясък обаче, не като правило. Спомням си как ми се обиди националното чувство едно време, когато Боби Чарлтън посъветва българите да си ритат из градинките за удоволствие, защото просто за друго нямат шанс по природа. Но се оказа реалист. Не само не си го измислил ти, но и природно не ти извира отвътре до това да те докара да се бориш със света. Все едно да слушаш съветски рап, дето се лее на Витошка от руския магазин или скандинавски рок, нищо че като техника скандинавският рок звучи по-добре от оригинала. Руснакът си знае Маслин Магомаев, това си харесва и нищо друго не ще и да чуе. И науката им такава, заимствана, и съвременната им литература, и мафиотският им капитализъм, ако тръгнем да анализирам неща извън първичното, изява на което е футболът. Да, забавно е да ги гледаш как тичат по тревата, но не си ли оборудваш отбора с предопределени за това хора, като един Лудогорец или Франция, като не наблягаш много-много на японците, каквито и да са напънати детски самураи, ше си останеш вовеки Бистришки тигър. То, ако Бистришките тигри имаха пари да си купят подходящи роби, кой знае, току-виж и те станали световен отбор. Пък и името им точно лепне като на световен шампион.

  88. 88 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#87] от "bryghtlyght":

    Наистина доказа, че нямаш ХАБЕР от футбол, а и не само!


    Какво толкова има да му разбираш на баскетбола или на сто метра спринт
    —цитат от коментар 87 на bryghtlyght


    Много неща има да му разбираш на спорта, ако искаш да дадеш правилна оценка.
    Това, че на теб нещата ти изглеждат прости и ясни, далеч не ги прави такива!

    Спорът тръгна от футбола, затова нека говорим за него.
    Относно това какво ти дава природата, ще ти кажа, че е наистина е от голяма тежест, но много неща се развиват и усъвършенстват. Кристиано Роналдо не е черен, но пък има отскок, колкото професионален баскетболист. Мбапе не е ямаец, но пък пиковата му скорост с топка е почти колкото на Болт.
    Меси е 170 см и 65 кг, а има голове с глава и понякога е трудно да падне.

    Футболът е колективен спорт, където вариациите и комбинациите са толкова много, че просто очевидно ти е бедна фантазията.

    Както дребните мексиканци развинтиха високия състав на германците, така и малките япончета се опълчиха на големите белгийци.

    Разбира се, трябват и физически данни, но много хора доказаха, че с ужасно много труд, се постигат големи резултати, които са далеч от дъното. Това, че го оспорваш е просто глупаво оправдание.
    Понеже не си гледал футбол и не разбираш от играта, ще ти кажа, че не всичко е пари. Достатъчно примери има, че не винаги парите побеждават. Нека видим и на това световно - Франция имат най-скъпия състав.


    Да даваш оценки по тема, от която нямаш капка познания, е признак за тесен кръгозор и ниска интелигентност!

  89. 89 Профил на bryghtlyght
    bryghtlyght
    Рейтинг: 915 Неутрално

    До коментар [#87] от "bryghtlyght":Наистина доказа, че нямаш ХАБЕР от футбол, а и не само!
    —цитат от коментар 88 на Pandipool


    Ми, аз това, което казваш, не го оспорвам. Нали казах, че даже и в България се пръкват натурални аномалии като Стоичков, та по случайност я докарват на четвърто място. Тук говорим за правилото. Примерите, които си дал го потвърждават. Просто има неща, които не можеш да преодолееш и с много труд. Като нямаш слух ще грачиш, а няма да си синигерче.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK