Ердоган определи отношението към Месут Йозил като расистко и неприемливо

Ердоган определи отношението към Месут Йозил като расистко и неприемливо

© Reuters



Отношението към футболиста Месут Йозил е неприемливо, заяви турският президент Реджеп Тайип Ердоган. Думите му дойдоха в разгара на коментарите след обръщението, с което полузащитникът обяви, че повече няма да играе за германския национален отбор.


В пространно писмо Йозил посочи, че е усетил "расизъм и неуважение" към себе си. И уточни, че повод за решението му е напрежението около снимката му с Ердоган месец преди световното първенство.


Президентът на Турция посочи, че е говорил с Йозил в понеделник вечерта и че подходът му е "отвъд всяка форма на възхищение".




"Снощи говорих с Месут. Подходът му в обръщението е напълно патриотичен. Не може да се приема подобно расистко отношение към млад мъж, който е пролял толкова пот за успеха на германския национален отбор. Това не може да се толерира", каза Ердоган, цитиран от TRT Haber.


Ердоган определи отношението към Месут Йозил като расистко и неприемливо

© Reuters


През май Йозил заедно с Илкай Гюндоган и Дженк Тосун от "Евертън" се срещнаха с Ердоган в Лондон. Полузащитникът на "Арсенал" подари на турския президент своя фланелка.


Последва остра реакция от страна на Германския футболен съюз, който обвини Ердоган в политическа агитация.


След ранното отпадане от световното първенство критиките към Йозил се засилиха. В обръщението си футболистът посочи, че когато отборът е печелил, са го поздравявали и приемали за германец, а при загуби е бил третиран като имигрант.

Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на димитър димитров
    димитър димитров
    Рейтинг: 485 Весело

    Султанчо днес определено се е активирал в развиване на приятелства.:)) Те немците могат и да си потраят, но Биби няма да забрави.

  2. 2 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 1741 Неутрално
  3. 3 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    Ердоган може да е какъвто си ще, но в случая е абсолютно прав.
    Подкрепям го.

    Доброто е заразно
  4. 4 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 1625 Любопитно

    Расистки? От коя раса са турците???

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  5. 5 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    След като е законно да имаш двойно гражданство, т.е. двойна национална идентичност, не може да се цупиш на човек, който е избрал "неправилната".

    Доброто е заразно
  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2499 Неутрално

    Султана ако спре да избива сънародниците си, които мислят различно от него и престане да пълни затворите с журналисти, офицери и учени може и да склони някой да чуе поредните му тиради....

  7. 7 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4008 Неутрално

    След като е законно да имаш двойно гражданство, т.е. двойна национална идентичност, не може да се цупиш на човек, който е избрал "неправилната".
    —цитат от коментар 5 на dogwoman


    В Германия няма двойно гражданство. Или имаш само турско или само немско гражданство. Йозил няма турско гражданство.

  8. 8 Профил на lynyrds
    lynyrds
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Ами щом като е "отвъд всяко възхищение " и така обиден де се откаже от германското си гражданство...това ще е достойна постъпка ,другото са лигавщини. .

  9. 9 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4008 Неутрално

    Ердоган извърши провокацията с тази снимка, а Йозил се хвана на въдицата и сега ще страда не само той , но и сънародниците му.
    По едно време в Българския национален отбор имаше сърбин. Това беше по време на Милошевич , когато цял свят осъждаше агресиите му при разпада на Югославия. Представете си този сърбин, играч в националния отбор на България, сниман с Милошевич да казва , това е моят президент.

  10. 10 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    До коментар [#7] от "tacheaux":

    Има турско гражданство.

    Доброто е заразно
  11. 11 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3766 Неутрално

    До коментар [#3] от "dogwoman":

    А той подкрепя най елементарното човешко право.... среща на двама души.....
    НА какво основание, трета страна трябва да им пречи?

    Bukalemun
  12. 12 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1689 Неутрално

    Султана днес се е накокържал, ако требе да цитираме госин премиера.

    седеньето го зголемува задникот
  13. 13 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4599 Неутрално

    До коментар [#5] от "dogwoman":

    Тук не става дума за гражданство, а за политика.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  14. 14 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4008 Неутрално

    "След ранното отпадане от световното първенство критиките към Йозил се засилиха"

    Вече писах и пак ще напиша ,че Йозил не е виновен за отпадането на Германия на световното. Виновен е Льов , че въпреки слабата му форма от години, го държеше в националния отбор. Класически пример на поговорката за лудия и зелника. Сега Йозил ще се прави на герой , че напуска националния отбор на Германия , а той от там трябваше отдавна да е изгонен.

  15. 15 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3766 Неутрално

    До коментар [#13] от "Храбър":

    За най елементарни човешки отношения става дума.
    Двама души имат желание да се срещнат..... какво го засяга трети?

    Bukalemun
  16. 16 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4599 Неутрално

    До коментар [#3] от "dogwoman":А той подкрепя най елементарното човешко право.... среща на двама души.....НА какво основание, трета страна трябва да им пречи?
    —цитат от коментар 11 на eti mehter


    Тази "трета страна" го е отгледала до толкова голям бе!
    А ти престани да се правиш на утрепан!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  17. 17 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4599 Неутрално

    Пък и какво толкова са му направили на Йозил та се прави на ощипана госпожица!?
    Демонстрациите са от негова страна.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  18. 18 Профил на Julius
    Julius
    Рейтинг: 805 Неутрално

    "... Виновен е Льов , че въпреки слабата му форма от години, го държеше в националния отбор...
    —цитат от коментар 14 на tacheaux

    Може и това да не е вярно.
    Ако имат политика на интеграция Льов може дори да не е имал избор и нарочно да го е викал. Въпреки слабата му форма.

  19. 19 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4599 Неутрално

    До коментар [#13] от "Храбър":За най елементарни човешки отношения става дума. Двама души имат желание да се срещнат..... какво го засяга трети?
    —цитат от коментар 15 на eti mehter


    Ние с жена ти искаме да се срещнем у банята.
    "Двама души имат желание да се срещнат..... какво го засяга трети (в случая теб)?"

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  20. 20 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3766 Весело

    До коментар [#14] от "tacheaux":

    Сега Йозил ще се прави на герой , че напуска националния отбор на Германия
    =======
    Ооооу..... Има и още по интересна версия.....
    Ако тази среща не се бе състояла, Йозил щеше да трупа пачки още поне 5 години.
    А ако ли пък демонстративно беше отказал среща с Ердоан,щеше да е обявен за футболист на годината......
    Все версии.....

    Bukalemun
  21. 21 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    До коментар [#5] от "dogwoman":Тук не става дума за гражданство, а за политика.
    —цитат от коментар 13 на Храбър


    Никой няма право да му се меси в политическите пристрастия. Освен ако не е подписал такава клауза в договора си като участник в национален отбор, евентуално, макар че тогава пък договорът би подлежал на атакуване.
    Изобщо изключвам, че в случая се говори за Ердоган.

    Доброто е заразно
  22. 22 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2705 Неутрално

    Снимал се с Ердоган...голям скандал...глупости. Ако не бяха чужденците и новогерманци/французи/англичани, тези отбори щяха ли да постигнат нещо съществено?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  23. 23 Профил на dogwoman
    dogwoman
    Рейтинг: 2163 Неутрално

    [quote#16:"Храбър"][/quote]

    Глупости. Това е соцпропаганда - тази държава го била отгледала от ей толкова.
    Отгледали са го майка му и баща му, а дали да се изживява като германец или турчин - решава лично той.
    Същото важи и за българите, живеещи в чужбина и дори родени в чужбина.
    Защо допускаме да получават българско гражданство " по произход", след като някоя друга държава ги е "отгледала от ей тонинки"???

    Доброто е заразно
  24. 24 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4008 Неутрално


    "... Виновен е Льов , че въпреки слабата му форма от години, го държеше в националния отбор...
    —цитат от коментар 14 на tacheaux
    Може и това да не е вярно.
    Ако имат политика на интеграция Льов може дори да не е имал избор и нарочно да го е викал. Въпреки слабата му форма.
    —цитат от коментар 18 на Julius


    Викаш, че и Льов не е виновен , защото изпълнява политиката за интеграция на чужденците чрез футбола. Това вчера го коментирахме . Ако има такава политика , трябва да отпишем Германия като футболна сила.

  25. 25 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3766 Неутрално

    До коментар [#19] от "Храбър":

    Толкова ти е тъп примера, че няма и накъде....
    Хората се срещат при взаимно желание....
    Легално и добросъвестно......
    Ако са ти пораснали рогца при подобни срещи, то си е твой проблем.

    Bukalemun
  26. 26 Профил на groznik90
    groznik90
    Рейтинг: 608 Неутрално

    Той е футболист, може да се снима с когото си иска. Отделно в Турция са неговите корени, така че по-скоро немската позиция тук не е правилна, според мен. Което не означава, че харесвам Ердоган, напротив.

  27. 27 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 1466 Неутрално

    До коментар [#7] от "tacheaux":

    Дори не знам какво отговаряш на комуно-толерантно-либералните тролове :)!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  28. 28 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4599 Неутрално

    До коментар [#14] от "tacheaux":Сега Йозил ще се прави на герой , че напуска националния отбор на Германия=======Ооооу..... Има и още по интересна версия..... Ако тази среща не се бе състояла, Йозил щеше да трупа пачки още поне 5 години.А ако ли пък демонстративно беше отказал среща с Ердоан,щеше да е обявен за футболист на годината......Все версии.....
    —цитат от коментар 20 на eti mehter


    Щеше да трупа пачки ако може, ама вече не може и затова прави стойки.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  29. 29 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    Ердоган извърши провокацията с тази снимка, а Йозил се хвана на въдицата и сега ще страда не само той , но и сънародниците му.По едно време в Българския национален отбор имаше сърбин. Това беше по време на Милошевич , когато цял свят осъждаше агресиите му при разпада на Югославия. Представете си този сърбин, играч в националния отбор на България, сниман с Милошевич да казва , това е моят президент.
    —цитат от коментар 9 на tacheaux



    До коментар [#9] от "tacheaux":

    За същият случай се сетих и аз... +++

  30. 30 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4008 Неутрално

    До коментар [#20] от "eti mehter":
    "А ако ли пък демонстративно беше отказал среща с Ердоан,щеше да е обявен за футболист на годината......
    Все версии..... "

    За твое сведение ето още една версия:

    "Пълномощничката по интеграцията в Северен Рейн-Вестфалия Серап Гюлер, която сама има турски корени, смята, че уважението към родината на родителите не изключва критика към съответното правителство. Според нея тъкмо това Йозил не е разбрал: "Той нямаше да демонстрира липса на уважение, ако беше отхвърлил поканата на един автократ. Напротив, щеше да демонстрира силен характер."

  31. 31 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4599 Неутрално

    До коментар [#23] от "dogwoman":

    Сравнението ти е неправилно, защото никой българин не е тръгнал да прави демонстрации срещу интересите на новата си държава.
    В случая Йозил просто показва че предпочита да има султан вместо да живее в демокрация.....
    Интересно защо едва когато му стана слаба формата реши че иска да е при султана.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  32. 32 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3766 Неутрално

    До коментар [#28] от "Храбър":

    ако може, ама вече не може
    =====
    Може разбира се..... но човека предпочете да следва съвестта си....
    А можеше да се съветва и с портфейла си, но не го стори......

    Bukalemun
  33. 33 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4599 Весело

    До коментар [#28] от "Храбър":ако може, ама вече не може=====Може разбира се..... но човека предпочете да следва съвестта си.... А можеше да се съветва и с портфейла си, но не го стори......
    —цитат от коментар 32 на eti mehter


    Искаш да кажеш че до сега най-безсъвестно се е възползвал от ситуацията и после из един път му проблеснало....ама когато си загуби формата.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  34. 34 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4008 Неутрално

    До коментар [#7] от "tacheaux":Има турско гражданство.
    —цитат от коментар 10 на dogwoman


    Преди може би 7-8 години в Германия се прие закон забраняващ двойното гражданство. При това положение Йозил не може да е турски гражданин след като играе в националния отбор на Германия.

  35. 35 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 1028 Неутрално

    [quote#7:"tacheaux"][/quote]

    Тя Кучкова отде да ги знае тези подробности ? Нали все пак е герберка. Не трябва да се подхожда със свръхочаквания към нея.

  36. 36 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3766 Неутрално

    До коментар [#33] от "Храбър":

    Искам да кажа, че спокойно можеше да си "яде мекото на хляба", без да се появят подобни новини.....
    А ти лично нямаше и да усетиш това..... живота щеше да си продължи ей тъй....
    Но има хора които сън не ги хваща при подобни ситуации..... и Йозил е един от тях.
    Между другото е получил голяма подкрепа и от Гуатенг......


    Bukalemun
  37. 37 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 2204 Любопитно

    Ами расистко е,факт !
    —цитат от коментар 2 на Cara Mia


    Турците към коя раса принадлежат, че май съм го пропуснала?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  38. 38 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3766 Неутрално

    До коментар [#30] от "tacheaux":

    : "Той нямаше да демонстрира липса на уважение, ако беше отхвърлил поканата на един автократ
    ========
    Гюлер е пълномощница по интеграцията... а Йозил не се е интегрирал, няма и намерение да го стори.
    Това обеснява всичко.....
    И понеже става въпрос за футболиста, мнението на оная особа не е важно. Когато медиите пропишат за нея...... тогава.

    Bukalemun
  39. 39 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    До коментар [#38] от "eti mehter":

    След като Йозил е решил да следва "турската" си съвест,просто не виждам как може да живее в Германия повече.

  40. 40 Профил на bez_ime2
    bez_ime2
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    Повече щях да се радвам ако Йозил се беше отказал да играе за Арсенал. По-мързелив футболист не съм виждал...

  41. 41 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2813 Неутрално

    Не одобрявам снимката на Йозил с Ердоган. А по отношение на гражданството в Германия , цитирам " Причината за това е в германския закон от 2000 година, който е плод на компромис между християндемократическия лагер и управляващото тогава правителство на социалдемократи и зелени. В него се казва, че родените в Германия деца на родители мигранти получават двойно гражданство - това на родителите си и германско. Навършат ли обаче 23-годишна възраст, те трябва да решат кое от двете гражданства желаят да запазят. Онези, които пропуснат да сторят това, получават съобщение за отнемане на гражданството, защото Германия не допуска двойното гражданство за постоянно."
    Давам и линка:
    https://www.dw.com/bg/германия-и-двойното-гражданство/a-17215848
    Следователно Йозил е германски гражданин.

  42. 42 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9002 Неутрално

    Ердоган какво отношение има към германски гражданин.

  43. 43 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5076 Неутрално

    До коментар [#41] от "stedim":

    Да, Йозил няма двойно гражданство.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  44. 44 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5076 Неутрално

    Расисти са турчолята, щом се считат за отделна раса.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  45. 45 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    В Германия няма двойно гражданство. Или имаш само турско или само немско гражданство. Йозил няма турско гражданство.
    —цитат от коментар 7 на tacheaux


    Глупости, сестра ми си има и германско, и българско. Йозил просто не е искал да вземе турско.

  46. 46 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    Ердоган извърши провокацията с тази снимка, а Йозил се хвана на въдицата и сега ще страда не само той , но и сънародниците му.По едно време в Българския национален отбор имаше сърбин. Това беше по време на Милошевич , когато цял свят осъждаше агресиите му при разпада на Югославия. Представете си този сърбин, играч в националния отбор на България, сниман с Милошевич да казва , това е моят президент.
    —цитат от коментар 9 на tacheaux


    По доста времена е имало сърби, аз се сещам за четирима - Загорчич, Пажин, Янкович и Симонович, също и хърватинът Томашич, бразилците Вагнер и Маркиньос. А, още един сърбин има, вратарят Чворович.

  47. 47 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    [quote#45:"usero"][/quote]


    До коментар [#45] от "usero":

    Прочете ли линка в пост #41?

  48. 48 Профил на EP
    EP
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    До коментар [#38] от "eti mehter":След като Йозил е решил да следва "турската" си съвест,просто не виждам как може да живее в Германия повече.
    —цитат от коментар 39 на deaf


    Защо да не може? Ще го екстрадират ли?

    Хора, вие слушате ли се, какви глупости мислите и пишете?

    There are no coincidences, Delia... only the illusion of coincidence.
  49. 49 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3766 Неутрално

    До коментар [#48] от "EP":

    Щеше да е много добре ако наистина Йозил беше най големия проблем на Германия

    Bukalemun
  50. 50 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    Германците години наред използваха Месут Йозил като премер за интегрирал се и преуспял турски имигрант. Затова сега се чувстват измамени. Не е трябвало да създават такива модели и специално да ги лансират като пример за подръжание на останалите.
    Месут Йозил не е длъжен да се съобразява с такава роля. Ако бяха оставили нещата на естественото развитие, нямаше да има такъв проблем сега. А Месут Йозил като добър футболист и без да го "акцентират специално" пак щеше да е пример за останалите имигранти.

  51. 51 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    До коментар [#48] от "EP":

    Не се изразих достатъчно ясно. Йозил няма да може да живее повече в Германия УЮТНО. А без уют - не става...

  52. 52 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    До коментар [#50] от "half truth":

    В "Моята борба" Хитлер пише,че се е отказал да следва моделът на Австрийската империя,която е приемала във властта и елита си хора от десетки,(?!),етноси и народи,и точно затова се е разпаднала на парчета буквално за няколко месеца след Първата световна война. Затова замисля и създава Третият райх като империя с управляващи и елит съставен изцяло от германци. Отнасяло се е и за културата,и за спорта.

  53. 53 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5076 Неутрално

    До коментар [#45] от "usero":

    Не са глупости. За граждани на държави от ЕС, в Германия се разрешава двойно гражданство. Но не и за Йозил.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  54. 54 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    До коментар [#53] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Тя стана германка много преди България да влезе в ЕС. Но разбирам, че случаят с Йозил е по-различен, защото той е роден в Германия.

  55. 55 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5076 Неутрално

    До коментар [#50] от "half truth":

    Йозил не е имигрант. Той е роден в Гелзинкирхен, Германия. Дори баща му Мустафа, трудно би се считал за имигрант, след като пристига в Германия едва на две годинки, заедно с родителите си и е прекарал целия си съзнателен живот в Германия.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  56. 56 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    отказал да следва моделът на Австрийската империя,която е приемала във властта и елита си хора от десетки,(?!),етноси и народи,и точно затова се е разпаднала
    —цитат от коментар 52 на deaf


    Разпаднала се е защото ПСВ е донесла разпадането на всички империи, не само на Австрийската. Хитлер като е "реформирал" държавата като моно културна, да не би да я е опазил от краха след ВСВ?

  57. 57 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5076 Неутрално

    До коментар [#54] от "usero":

    Я попитайте сестра си, когато е станала германка, ако това е било преди България да затвори съответната преговорна глава, имала ли е право да бъде и българска гражданка едновременно? Пребивавам редовно в тази страна от края на миналия век и знам много добре какви бяха правилата. Много добре!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  58. 58 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    До коментар [#50] от "half truth":

    Йозил се е интегрирал, не виси на социалната система, не краде, вписал се е пълноценно в обществото. Да се интегрира, не значи, да забрави, че родителите му са турци. Германците просто не знаят какво искат в случая, ясно е, че той етнически германец няма как да стане, да не са му давали паспорт тогава или да не го бяха викали в националния отбор, ако е проблем.

  59. 59 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    До коментар [#57] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Ами не знам, главата може и да е била затворена. Но определено още не бяхме в ЕС. И нямаше никакви трудности, германските власти я потърсиха, за да я информират, че има такава възможност, без тя да прави нищо. Но разбирам, че не е толкова просто, колкото ми изглеждаше на фона на нейния случай, това го написах в началото, когато още не бях прочел постовете по-надолу.

  60. 60 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    До коментар [#56] от "half truth":

    Грешиш! Само Австрийската империя се е разпаднала. Британската и Френската са си останали,а Руската е била превзета от комунистите. Монархията е тази,която е била свалена в няколко държави.
    Хайде да оставим пропагандата настрани. Западна Германия е вдигната на крака и отново създадена като Свръхсила от...кадрите на SS. Която е създадена от фюрера. Днес тази Германия се руши от Меркел,която иска да направи от нея имигрантска страна,(по думите на Орбан).

  61. 61 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    До коментар [#58] от "usero":

    Разбира се, че е интегриран. А и нямам впечатление, че немците очакват от Месут да си забрави етническите корени.
    Проблема им е, че му бяха изградили едно медийно лице, пример за подръжание за останалите турци в Германия. Ама в конкретния случай, когато всички германци са против диктатора Ердоган, а турските гастарбайтери му симпатизират, Месут от пример за подръжание, се превърна в гастарбайтер. Това не могът да преглътнат.
    Аз съм против такива образи за подръжание, при това политизирани.

  62. 62 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    Западна Германия е вдигната на крака и отново създадена като Свръхсила от...кадрите на SS. Която е създадена от фюрера. Днес тази Германия се руши от Меркел,която иска да направи от нея имигрантска страна,(по думите на Орбан).
    —цитат от коментар 60 на deaf

    Естествено, че и след ВСВ Германия е била управлявана от кадри на бившата фашистка държава. Просто не е имало други кадри. Същите хора след ВСВ са работели за заличаването на последиците от фашизма.
    И за всеки случай са били под контрола на Франция, Англия, Америка и Русия :) Интересно, че останалите обявиха борбата с фашизма за приключила и се изнесоха , но Америка си стои там. Даже Тръмп иска да му плащат.

  63. 63 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1677 Неутрално

    До коментар [#50] от "half truth":Йозил не е имигрант.
    —цитат от коментар 55 на Незнайко в Слънчевия град


    Питайте немците дали не е.

  64. 64 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2686 Неутрално

    До коментар [#61] от "half truth":

    Не си ли противоречиш? Според теб Йозил хем е интегриран,хем е (отново) гастарбайтер?! Не може да е и двете...

  65. 65 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    До коментар [#3] от "dogwoman":А той подкрепя най елементарното човешко право.... среща на двама души.....НА какво основание, трета страна трябва да им пречи?
    —цитат от коментар 11 на eti mehter


    Не ти прави чест, че абсолютно изопачаваш характера на случката. Това е твърде плитка, пристрастна и изкривена, бих казал дори махленска интерпретация на случилото се.
    Йозил НЕ Е КРИТИКУВАН ЗА ЧАСТНА СРЕЩА с някого! Той в живота си се е срещал с много хора и никой не му е пречил. В случая Йозил се е появил на предизборни плакати, подкрепяйки предизборната кампания на чужд президент, което е ПОЛИТИЧЕСКА ПРОПАГАНДА В ЧУЖДА ДЪРЖАВА. Това е недопустимо за спортист от нацоналния отбор на която и да е държава. Хърватският национал Домагой Вида и швейцарските футболисти Гранит Джака и Джердан Шакири също бяха порицани за политически провокации на световното по футбол.
    Ердоган няма никакво право да оценява критиката към Йозил в Германия. Единственото, което е редно да направи, е да се извини, че е причинил проблеми на Йозил в родината му - Германия.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK