Вавринка отново се оказа непреодолимо препятствие за Григор Димитров

Вавринка отново се оказа непреодолимо препятствие за Григор Димитров

© Reuters



Григор Димитров отпадна още в първия кръг на US Open. Българският тенисист изигра слаб мач и загуби от Стан Вавринка с 3:6, 2:6, 5:7. Шампионът от финалите на АТП беше спрян от швейцареца във втори пореден турнир от Големия шлем.


Преди 56 дни двамата се изправиха един срещу друг в първия кръг на "Уимбълдън". Тогава Димитров взе категорично първия сет, но загуби след обрат в оспорвана четирисетова битка. Този път обаче българинът се представи много неубедително и почти не оказа съпротива на шампиона в Ню Йорк от 2016 г.


Световният №8 сервираше слабо и беше изключително неуверен в своите удари. Той допускаше твърде леки грешки, които максимално улесниха неговия съперник. Вавринка стигна до успеха, без да блести. Той не предприемаше излишни рискове, взимаше рано топката и бързо я връщаше в полето на българина, което се оказа напълно достатъчно в този мач.




Димитров загуби първия сет след кошмарен сервис гейм, в който допусна две двойни грешки. Във втората част той беше категорично надигран и взе само два гейма. В третия сет Вавринка имаше физически проблеми и това даде шанс на Димитров да завърже мача. Българинът обаче пропиля аванс от 5:3 и напусна турнира с наведена глава.


След ранното отпадане от US Open Димитров на практика загуби и последните си надежди да се класира за финалите на АТП. Така в края на сезона той няма да има възможност да защити 1500-те точки, които спечели след триумфа в Лондон през 2017 г.


Вавринка записа втора поредна и общо четвърта победа в осмия си мач срещу Димитров. 33-годишният швейцарец, който заема 101-ото място в световната ранглиста, ще се изправи срещу френския квалификант Юго Умбер.


Вавринка отново се оказа непреодолимо препятствие за Григор Димитров

© Reuters


Мачът започна добре за Димитров, който стигна до точка за пробив още в първото подаване на Вавринка. Българинът обаче подходи твърде пасивно и пропусна възможността.


След това швейцарецът започна да печели сравнително комфортно своите подавания и все повече да притиска съперника в неговите сервис геймове. При 3:4 Димитров изигра кошмарен гейм, който се оказа решаващ за изхода на първия сет.


Българинът стартира с двойна грешка, след което изостана с 0:40. Той успя да намали изоставането си до 30:40, но след това допусна още една двойна грешка и беше пробит. Вавринка имаше трудности да затвори сета при свой сервис, но успя да го направи след нова порция грешки на световния №8.


След загубата на първата част играта на Димитров напълно се срина. Той допускаше грешка в почти всяко разиграване и набързо изостана с 0:4. Българинът спря серията на съперника за 1:4, но вече беше твърде късно, за да се върне във втория сет.


Вавринка отново се оказа непреодолимо препятствие за Григор Димитров

© Reuters


Третата част започна обнадеждаващо за Димитров. Той спечели първите си две подавания, без да даде дори точка на Вавринка. Между тях българинът имаше чудесен шанс да пробие, но пропиля аванс от 40:0.


При 2:1 шампионът от 2016 г. поиска медицински таймаут. Той видимо имаше проблем и това се отразяваше на играта му. Димитров се възползва и в осмия гейм реализира първия си пробив от началото на мача.


При 5:4 българинът сервираше за спечелването на третия сет, но отново показа огромни колебания. Той изостана с 15:40, спаси двете възможности за връщане на пробива, но позволи на съперника да стигне до трета и този път се пропука.


Вавринка отново се оказа непреодолимо препятствие за Григор Димитров

© Reuters


Бързото връщане на пробива уби и последните съпротивителни сили на Димитров. Вавринка отново пое инициативата, спечели четири поредни гейма и приключи мача в три сета след 2.24 часа игра.


Швейцарецът записа осма поредна победа в Ню Йорк и 13-а в последните му 14 мача в турнира. Това беше първият му двубой на US Open, откакто спечели титлата през 2016 г.


Статистиката от мача

Статистиката от мача


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (98)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    Да те дърмони 101 в света, при това на куц крак си е голям срам. Да си тръгнеш тогава, когато някои състезатели още не са пристигнали, още по-голям!

  2. 2 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    Вавринка имаше едно оръжие на което Григор не успя да се противопостави - успя да го заблуди, че има контузия.

  3. 3 Профил на tintiri
    tintiri
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Как е възможно съперникът ти да не е функционално на 100% и пак да падаш?Поредният много слаб мач на Григор

  4. 4 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Ах тази ужасна Вървинка! Stan The Man!

    Издъхва, играе на един крак, бие само втори сервис, но пак не е по силите на Монакото да й се опре.

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2674 Весело

    "Мечо" обича да похапва кауни ...

  7. 7 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    Вавринка игра много по-добре. Спечели заслужено.

  8. 8 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    Вече е абсурд да се класира за финалите в Лондон - ама то и играта дето показва е за играч някъде около 20-30 място в АТП, където и ще зе озове след края на сезона.

  9. 9 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    Беше като л@йно в канализационна шахта.

  10. 10 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2517 Разстроено

    Ужасно слаб мач на Григор, направо неузнаваем, а Вавринка е старо куче и само преди две години взе турнира. Не знам нашето момче как я мисли, но ако така я кара, и в топ 20 не заслежава да бъде.

  11. 11 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9942 Разстроено

    Калпазанин наш Григор, друго обяснение не намирам.

  12. 12 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Григор за пореден път показа, че е измислен играч.

  13. 13 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Монакото сега ще има време да се концентрира върху турнира на двойки. Може и нова песничка да запише.

  14. 14 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    "Вавринка игра много по-добре."

    Вавринка е пътник още в следващият кръг. Едва ходи по корта.

  15. 15 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1087 Любопитно

    Какво искате от човека? Ходи ли на работа? Ходи.Получава ли заплата? Получава.Ама искали някакви да се гордеят,а той не им помагал.Ами да направят нещо,че да се гордеят със себе си.

    АКО НЕЩО ПРИЛИЧА НА ДЕБИЛ,ДЪРЖИ СЕ КАТО ДЕБИЛ,ГОВОРИ КАТО ДЕБИЛ-ТОВА Е ДЕБИЛ.
  16. 16 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 356 Любопитно

    Гришо е КАСИВ И ЧУДЕСЕН ПРЕЛЪСТИТЕЛ НА ЖЕНСКИ СЪРЦА но СЛАБ ТЕНИСИСТ !!!!

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2030 Весело

    Пак са го направили на бъз, редовно е това.

  19. 19 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 1633 Неутрално

    "Българският тенисист изигра слаб мач и загуби..." - Григор е толкова по-лабилен, колкото повече интервюта дава преди мачовете си. А пък ако го похвалят преди това слабите мачове са гарантирани. Което е лошо, много лошо, заради таланта който разпилява.

    Коментиране на анализираното, вече...
  20. 20 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4540 Разстроено

    Тази сутрин написах, че съм песимист относно този мач на Гришо и за съжаление се оказах прав. 😞 Стан е в добра форма, а нашия Гришо за пореден мач показва безхарактерност, както и липса на концентрация във важните моменти. Изпусна толкова много възможности за пробив. Направи и повече двойни грешки от швейцареца. Лошият сезон на Гришо продължава... 😞

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  21. 21 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 750 Неутрално
  22. 22 Профил на ЧИЧО ПЕШО
    ЧИЧО ПЕШО
    Рейтинг: 356 Любопитно

    [quote#17:"npg38547585"][/quote] но пък може да го дига, за разлика от теб:))

    Кого ????
    Вавринка ли !!!!

  23. 23 Профил на mitakadm
    mitakadm
    Рейтинг: 317 Неутрално

    Много безидейна игра от страна на Григор. Още повече грешки и никаква концентрация. С такава игра ще падне и от играч извън топ 200

    Колкото повече - толкова повече
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    "Вавринка игра много по-добре."Вавринка е пътник още в следващият кръг. Едва ходи по корта.
    —цитат от коментар 14 на palav_nik

    Хипотетичната разгромна загуба, която според Вас Вавринка ще претърпи в следващия кръг отменя ли моята констатация, че днес той игра много по-добре от Григор Димитров?
    Може би под влияние на емоциите не сте бил достатъчно съсредоточен, когато сте чели моя коментар и когато сте писали репликата, която сте публикували без да я осмислите.

  26. 26 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2854 Неутрално

    Очаквана загуба. Гришо вече не е тенисист, а скиор , който се спуска надолу към посредствеността. Опитва се да слаломира , за да забави спускането, но не му се отдава.

  27. 27 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2030 Весело

    [quote#24:"npg38547585"][/quote]

    Виждам, че хардфеновете на Григор, упрекващи критиците му като хейтъри и неудачници, се отличават от тях с изящната си словесност и изискан изказ :)

  28. 28 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Гришо вече не е тенисист, а скиор , който се спуска надолу към посредствеността. Опитва се да слаломира , за да забави спускането, но не му се отдава.
    —цитат от коментар 26 на tacheaux

    "Удава" е правилната дума, друже. "Отдава" означава друго.

  29. 29 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Основният проблем на Гришо е самият той. Абсолютно е недопустимо да играеш по този начин.

    Не става въпрос просто за лоша концентрация или слаба психика. Гришо има много сериозен проблем със себеоценката и себеуважението и то на подсъзнателно ниво. Не му е необходим треньор, а психотерапевт. За съжаление подобен проблем никога не може да бъде преодолян докрай. Въпросът е да го познава и да се опитва да го контролира, за да не изпадаш в подобни ситуации. Това е възможно най-оптимистичният изход.

    generator
  30. 30 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 879 Неутрално

    В този смисъл, бих редактирал името на статията на "Гришо отново се оказа непреодолимо препятствие за Григор Димитров".

    generator
  31. 31 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Григор вече е на 27 и няма кой знае колко време в професионалния спорт. Много талантлив, но и много инертен. Отдавна трябваше да изхвърли Валверду. Половината от проблемите са именно в изчерпания щаб. Когато нещо работи - ОК, не го променяй. Но когато нещо затъва вече 8 месеца?!?! Освен, че отпада рано-рано, не записва други турнири освен първоначално заявените. Убедена съм, че организаторите на кой да е турнир, къде да е по света ще му дадат уайлд карт ако поиска. А той, милият, пестеливо..... Еми няма да стане без практика и с отпадане в първи/втори кръг. Реално на позицията за годината (13 до днес) го държи само фактът, че беше високо поставен на всички турнири и почваше от втори кръг. В края на годината ако е в топ 20 ще е цяло чудо. И все пак успех! Остана още един мастърс и не е като да няма по-ниска категория турнири.

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  32. 32 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    Григор вече е на 27 и няма кой знае колко време в професионалния спорт. Много талантлив, но и много инертен. Отдавна трябваше да изхвърли Валверду. Половината от проблемите са именно в изчерпания щаб.
    —цитат от коментар 31 на Silence


    Стига бе, колко треньора смени, повече и от "Левски" /София/. Не е в тренерите проблемът. Толкоз си може човекът - отделни пикове, когато е наистина сред най-добрите в света, като цяло обаче посредствено ниво. Не е беда - милионерът Ланс Строл е подобен, че и по-зле, но във Формула 1.
    Проблемът идва от нереалистичните свръхочаквания, че едва ли не ще се бори за титла, за номер 1 в света и подобни. Няма как да се случи.

  33. 33 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 323 Неутрално

    Малка е вероятността Гришо да отпадне от топ10 след турнира в НЙ.Андерсон трябва да защитава 1200 т, така че и август ще е в топ10.Но може и да отпадне, септември сигурно, което за мен си е изненада.

  34. 34 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 515 Неутрално

    [quote#32:"Alex Prime"][/quote]

    Да дам ли за пример Джокович? Преди Уимбълдън и след това. Хайде моля ти се. В тенисът не е като в Левски, ще ме прощаваш.

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  35. 35 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2030 Весело

    [quote#32:"Alex Prime"]
    —цитат от коментар 34 на Silence
    Да дам ли за пример Джокович? Преди Уимбълдън и след това. Хайде моля ти се. В тенисът не е като в Левски, ще ме прощаваш.[/quote]

    Ми не, ама резултатите много си приличат.

  36. 36 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 323 Неутрално

    всичко тръгна назад от момента когато върна една топка с футболен трик и се разконцентрира в третия сет и не можа да влезе в час

  37. 37 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    Аз като говорех, ми цъкахте минуси, хайде сега цъкайте по резултата.

  38. 38 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    Това момче играе един или два силни мача на година и през останалото време всички го бият. Не заслужава вниманието, което му се отделя. Не е във възможностите му да е сред първите няколко тенисисти.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  39. 39 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4142 Неутрално

    Григор излезе бледен, страхлив, предварително загубил мача в главата си. Не изпитва радост от играта.

  40. 40 Профил на VD
    VD
    Рейтинг: 311 Неутрално

    То пък кой е преодолим ???

    VD
  41. 41 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    "Хипотетичната разгромна загуба, която според Вас Вавринка ще претърпи в следващия кръг отменя ли моята констатация, че днес той игра много по-добре от Григор Димитров? "

    При 60 непредизвикани грешки от страна на Димитров, едва ли той е мерило за формата на Вавринка.

  42. 42 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 204 Неутрално

    Някои говорят, че концентрацията при Димитров е малка, че психически рухва от време на време, че не е съсредоточен достатъчно и т.н. А може би истинската причина за представянето на Григор е непукизма - не му пука какво ще стане. Има предостатъчно пари и му е все едно дали ще бие или пада.

  43. 43 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1187 Неутрално

    [quote#24:"npg38547585"]
    —цитат от коментар 27 на Alex Prime
    Виждам, че хардфеновете на Григор, упрекващи критиците му като хейтъри и неудачници, се отличават от тях с изящната си словесност и изискан изказ :) [/quote]

    За разлика от крититите, където изобилства изящният тон:)

  44. 44 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    а може пък просто Вавринка да е много добър тенисист, в по-добра форма от него. Според мен е това. Малко е неуважително когато пишем, той сам се победи, не игра и т.н. Може пък да е играл колкото му позволява противника.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  46. 46 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 245 Неутрално
  47. 47 Профил на paul_proteus
    paul_proteus
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Не е нормално да играеш два сета без, на практика, първи сервиз. Когато сервиза започна да влиза играта му коренно се промени. Вавринка усети и медицинската помощ не закъсня. Стара лисица е и пое дъх. Ако беше взел третия сет мачът отиваще в полза на Григор.

    Ако след 20 години в тениса някой трябва да му казва, че първия сервиз трябва да му от силните оръжия, а не да компенисра липсата му с останалите компоненти на играта, значи нещо определено не е наред.

    Все пак той е най-добрият ни тенисист за всички времена и не се вижда някой който в скоро време ще го измести.

    "Nothing succeeds as planned" - J. Heller in "Good As Gold"
  48. 48 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3153 Неутрално

    Непостоянен...типична българска черта...може да живее на запад, може да чука най красивите мацки, но не може да избяга от корена си...

  49. 49 Профил на petko_napetov
    petko_napetov
    Рейтинг: 263 Неутрално

    До коментар [#1] от "Митев":

    Митев, къде се изгуби, така ми липсваше. Обичам хора с тънък и свеж хумор.

  50. 50 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4139 Неутрално

    Експерт до експерта. Предполагам, за всеки един от разбирачите горе, да си 8ми в света е някакъв невероятен срам, защото всеки от тях е поне първи, че и по-напред. Нали?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  51. 51 Профил на Stoyko Tsochev
    Stoyko Tsochev
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Съжалавам за Григор, той в един момент подсказваше че е момче с талант, но хората около него се оказаха лицемери, които му направиха много лоша услуга... накараха го да си мисли че е номер едно, а всъщност да си първи е когато с най-добрият.

  52. 52 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#49] от "petko_napetov":

    Лето е, човече, но за гранд слем турнирите гледам да съм пред телевизора, пък и си чаках мача на Юнайтед...

  53. 53 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#49] от "petko_napetov":

    Лето е, човече, но за гранд слем турнирите гледам да съм пред телевизора, пък и си чаках мача на Юнайтед...

  54. 54 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    "а може пък просто Вавринка да е много добър тенисист, в по-добра форма от него.4

    Слабо е да се каже, че Вавринка е добър тенисист.
    Той е супер тенисист.
    Но през тази година е в кофти кондиция.
    С операция на коляното и на тази възраст разчита само на слабостите на противника.
    Отпадна в няколко турнира след отказвания.
    Димитров вече за втори път го вади от ковчега, но веднага след това Вавринка отпада.
    Както се случи и на Уимбълдън.

  55. 55 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2030 Весело

    Експерт до експерта. Предполагам, за всеки един от разбирачите горе, да си 8ми в света е някакъв невероятен срам, защото всеки от тях е поне първи, че и по-напред. Нали?
    —цитат от коментар 50 на Darth Plagueis


    Хайде пак старата песен на нов глас. Ние сме фенове и коментираме популярни спортисти. Нали играта е за феновете? Иначе няма голям смисъл в умението да удряш малка топка с мрежеста пръчка.
    И не, номер 8 в света изобщо не е срам.
    Особено когато нямаш потенциал за много повече. Повод за гордост си е.
    Просто целия патос "Мачкай, Гришо" е малко смешен :)

  56. 56 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    От месеци насам пиша, че Григор ще изпадне от топ 10. И все отнасях минусите от патреотарите, които хабер си нямат от ранклистата на АТП. Само преди 5 дни писах същото. Днес вече Гришо е 99 % извън топ 10.

    Един колега горе правилно отбеляза, че Григор след загубата нямал шансове и за Лондон. Прав е, но ми е чудно как не е разбрал още преди 2-3 месеца този очевиден факт, като фактът беше ясен и за слепец. В момента Григор има около 3700 точки, от които 1500 от Лондон и само 1600 събрани през тази година. Това му отрежда 12-14 място в ранклистата в края на сезона. През миналата година тенисът беше покосен от редица контузии - Джокович, Нишикори, Мъри, Вавринка - все играчи от топ 10. Благодарение на това нашият Гришо и още няколко калитковци успяха са стигнат Лондон. Тази година контузените се завърнаха и всичко си дойде по местата.

    Тук е мястото да отбележим, че Григор вече не е "беиби Фед", нито младата надежда на тениса. Нито е млад, нито е надежда вече. И можем с тъга да кажем, че играчи като Зверев и дори гъркът Циципас вече постигнаха повече от нашия в ранните му години. Да не говорим за Шаповалов, Чорич, Тифо, - все играчи под 22 години, но с постижения в тура досега. Времето на нашия Григор изтича, а ще няма светлина в тунела, няма шлем.

    И нещо забавно - Григор ще бъде единственият тенисист в света, който само веднъж е участвал на годишния Мастърс и го е печелил. Това си е направо 100 % успяваемост. Надал ряпа да яде с неговите 0 титли от 10+ участия. :)

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  57. 57 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 959 Неутрално

    [quote#24:"npg38547585"][/quote]
    Не бе, пишката, или си забравил какво е това твърд член:))

    ... дамммм... е, по този въпрос, за твърдия член, най-добре се обърнете лично към Извора, т.е. към:

    тов (из кагэбэ -шни) пут@н... и за ефекта от местенето на "твърдия" от крачол в крачол...

    *** в резюме: СавеЦкият крачол - МЕЧТАН по-голям брат и учител на българския крачол (т.е. на българските къси гащета) ...
    :)

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  58. 58 Профил на space35
    space35
    Рейтинг: 245 Неутрално

    До коментар [#56] от "Lou":

    Всички тези факти са известни на всички, но като чели хората предпочитат да си затворят очите и да не погледнат истината в очите. Поздравления за обективния коментар!

  59. 59
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    Колкото и да ни е яд от загубата, все пак трябва да отбележим факта, че никога преди Димитров не сме гледали български тенисист по Евроспорт да играе в турнири от Големия шлем. Дано скоро имаме други тенисисти в ТОП 100, но малко ме съмнява.

  61. 61 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 959 Неутрално

    Това момче играе един или два силни мача на година и през останалото време всички го бият. Не заслужава вниманието, което му се отделя. Не е във възможностите му да е сред първите няколко тенисисти.
    —цитат от коментар 38 на quatro_4x3


    ... заблуждаваш се зверски... просто е: има си правила и понятия, най - вече, кой да е НОМЕР 1... и поради липса на др. възможности, груйо бичи мърляв бизнес...

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  62. 62 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 959 Неутрално

    До коментар [#60] от "palav_nik":

    ... абе, ти четеш ли си собствените коментарии... поне чат-пат? )))))

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  63. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 2106 Неутрално

    Безпомощен Григор

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    "... абе, ти четеш ли си собствените коментарии... поне чат-пат? )))))"

    Мда, чета ги.
    А за такава клевета като твоята:
    "григорчо залага срещу себе си чрез подставени лица... небрежно!"
    Едно време Крум Страшни е налагал смъртно наказание.

  67. 67 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 959 Неутрално

    ... време е григорча да захваща да разтрива ушаците на тенис-легендата ББ... и така, едно подир друго...

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на о сандо
    о сандо
    Рейтинг: 959 Неутрално

    ... Григор Пакпадналов... нищо ново под слънцето

    "Каменный век закончился не потому, что закончились камни" Г. Греф
  70. 70 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2477 Неутрално

    Съжалявах, че днес съм служебно зает и не мога да отида да викам за Димитров ноо...май не съм изпуснал много.Е, утре пък ще попрескоча към турнира.

  71. 71 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 690 Неутрално

    Завършен неможач, както се изразява овчата глава. Имаше и безумието да каже, че е на нивото на топ играчите в света, а не може да вземе и сет на един куц швейцарец, който беше 5 месеца извън кортовете и ще падне с 0:3 от всеки от топ 10(освен кауня).

  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  73. 73 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4049 Неутрално

    Гришо продължава да се дъни и да ни ядсова!В близко бъдеще ще изхвърчи от ТОП 10 на световния тенис ,ако я кара така !

  74. 74 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2030 Весело

    ... време е григорча да захваща да разтрива ушаците на тенис-легендата ББ... и така, едно подир друго...
    —цитат от коментар 67 на о сандо


    Недейте, че ще го изберем за премиер

  75. 75 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4139 Неутрално

    До коментар [#55] от "Alex Prime":

    Викаш, 8мия в света е слаб и не мачка нищо? Некъв, лимитиран спортист?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  76. 76 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Абе Гришко, оди там сявай карпузи и кауни по аскюу и земи там певицата цял ден ла ти пяе народни пясни. Амчи ти остаря бре момко, докат чакахме, че ке пораснеш.

  77. 77 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    До коментар [#55] от "Alex Prime":Викаш, 8мия в света е слаб и не мачка нищо? Некъв, лимитиран спортист?
    —цитат от коментар 75 на Darth Plagueis


    еми то се вижда по резултатите какво мачка и какво не. Основно гърдите на каките. Миналата година му беше силна, но тя е изключението от последните сезони, а не правилото.

  78. 78 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    Кифльо

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  79. 79 Профил на otrqdnik
    otrqdnik
    Рейтинг: 690 Неутрално

    То страшното е, че като гледам как играят жените, половината от тях ще го смелят, особено при перфектния му първи сервиз 37% ин :) Човека се е запътил неумолимо към чалънджърите, максимум АТП 250 и то само при страхотна спортна форма.

  80. 80 Профил на Паро
    Паро
    Рейтинг: 502 Неутрално

    [quote#5:"npg38547585"][/quote]

    Проявяваш скромност. Питай направо дали те признаваме за №1, та да мирясаш.

  81. 81 Профил на Toni Ivanov
    Toni Ivanov
    Рейтинг: 1467 Неутрално

    Някои господа си взеха пуканки,за да гледат с удоволствие нашия тенасист. Какво стана да не ви приседнаха пуканките? Отдавна бях писал,че Григор трябваше да се откаже от тази игра,докато беше четвърти. Той реши да се излага и ще се откаже,когато стане на 200 място. Тази игра се играе с желание,воля и себераздаване,а на него психиката е лабилна в напрегнатите моменти и губи почти спечелени сетове.

  82. 82 Профил на ntonev
    ntonev
    Рейтинг: 467 Неутрално

    за гранд слем турнирите гледам да съм пред телевизора, пък и си чаках мача на Юнайтед...
    —цитат от коментар 52 на Митев


    Григор губи 0-3 след слаб сезон - ще се спънеш от бързане да си първи и с нескрита радост да пускаш жлъчни коментари.
    Любимият ти отбор пада 0-3 като домакин, след няколко слаби сезона - мълчиш като пукал, ни гък, ни стон.

    Толкова си типичен.

  83. 83 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    "Хипотетичната разгромна загуба, която според Вас Вавринка ще претърпи в следващия кръг отменя ли моята констатация, че днес той игра много по-добре от Григор Димитров? "При 60 непредизвикани грешки от страна на Димитров, едва ли той е мерило за формата на Вавринка.
    —цитат от коментар 41 на palav_nik

    Вие наистина ли не разбирате смисълът на написаното? Наистина ли не схващате смисъла на сравнителната степен? Къде съм изказал суперлативи за Вавринка?

  84. 84 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    Някои господа си взеха пуканки,за да гледат с удоволствие нашия тенасист. Какво стана да не ви приседнаха пуканките? Отдавна бях писал,че Григор трябваше да се откаже от тази игра,докато беше четвърти. Той реши да се излага и ще се откаже,когато стане на 200 място. Тази игра се играе с желание,воля и себераздаване,а на него психиката е лабилна в напрегнатите моменти и губи почти спечелени сетове.
    —цитат от коментар 81 на Toni Ivanov

    Защо трябва да се откаже? Според мен Вие трябва да се замислите какви сентенции изказвате. Давате претенциоцни мъдри напътствия на хората. В случая на един от най-добрите тенисисти в света. В турнирите играят не само първите 10, респ. 16, 32 и т.н. Всички останали ли трябва да се откажат?
    Приключването или продължаването на кариерата си е лично решение. За всеки човек. Не мислите ли?

  85. 85 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 659 Неутрално

    Гледам гришо-вавринка, после гледам андерсън и харисон....
    приплака ми се за нашия. дори не игра тенис в сравнение със здравия мач-зрелище на андерсън. айде да става съпруг и баща, че никол може и да размисли. на нея неблестящи и нешумящи в обшеството, че и Бивши звезди....не и се нравът.

  86. 86 Профил на ddemi
    ddemi
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Григор играе красив, но защИтен стил, а такъв стил на игра означава да няма изненада; добри тенисисти могат сравнително лесно да изработят противодействие на неговата игра. Красив е за гледане, но не смени ли стила си на игра да търси инициатива, да атакува, дори да греши, ще си остане един от най-добрите, но никога няма да стане най-добрият. Играта на Григор ми напомня вълнолом, който се справя с вълните, а не кораб, който плува в бурно море. Не съм тенисист и дано да греша. Искрено му желая много звездни мигове.

  87. 87 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 764 Неутрално

    До коментар [#1] от "Митев":

    Какъв срам бе? Вавринка е 101 заради това, че не е играл в турнири от много време (беше контузен), иначе си е супер тенесист!
    Тука масово хората са "или всичко, или нищо". Срам било да те бие Вавринка.. Григор не е велик тенисист, но е много добър, атрактивен и харизматичен. Пожелавам му поне една титла от Големия шлем. Това би бил пик в неговата кариера. Успех напред!

  88. 88 Профил на krummm
    krummm
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Белег на зрелост е способността да се погледнеш отстрани. Нашият още не го е постигнал. А и няма гаранция, че ще го постигна. Не бива обаче да го обвиняваме и за личните си комплекси. Та той е сам българин срещу хиляди амбиции и милиарди долари, практически срещу целия свят!

  89. 89 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2435 Неутрално

    Нещата са логични - толкова си може. Топ 10 е голямо постижение. Колкото остане - толкова.

  90. 90 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 315 Неутрално

    До коментар [#17] от "npg38547585":

    ти голяма защита му правиш за пореден път, тъпа........

  91. 91 Профил на it4
    it4
    Рейтинг: 315 Неутрално

    Гришко най ме кефи накрая, като чупи ракетата си....

  92. 92 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1136 Неутрално

    Ми това, е явно няма да стане номер 1 както предричаха специалистите. Миналия сезон беше номер 3, не е малко. Сега... ми слабо играе. Ще си слезе на 20-25 позиция където реално му е мястото и така. Какво да направи човека, толкова може. Има физика, няма психика помръзва го.. то всичко това комплексно изгражда състезателя. Очевидно не е това, което се надявахме да е, но пак... друг българин не е дори и помирисвал мачове на такова ниво така че не го плюйте. Това е един Бербатов в тениса - голям талант, голям артист но малко мързелив и не особено амбициозен и ефективен

  93. 93 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2854 Неутрално

    До коментар [#28] от "Smoke":

    Прав си. Приемам забележката и благодаря за нея.

  94. 94 Профил на О, ко ма напрай!
    О, ко ма напрай!
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    Разконцентриран, немобилизиран.
    Гришката не беше сигурен що е на корта.
    Да си взема психолог в тима докато още може.

  95. 95 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2030 Любопитно

    Ми това, е явно няма да стане номер 1 както предричаха специалистите. Миналия сезон беше номер 3, не е малко. Сега... ми слабо играе. Ще си слезе на 20-25 позиция където реално му е мястото и така. Какво да направи човека, толкова може. Има физика, няма психика помръзва го.. то всичко това комплексно изгражда състезателя. Очевидно не е това, което се надявахме да е, но пак... друг българин не е дори и помирисвал мачове на такова ниво така че не го плюйте. Това е един Бербатов в тениса - голям талант, голям артист но малко мързелив и не особено амбициозен и ефективен
    —цитат от коментар 92 на uq


    Ами така е, но то е и до фенство. Аз се радвам на Григор като спечели, но не се кахъря особено като падне, докато за Бербатов по го изживявах и още си ми е любимият български спортист. Хора сме, всеки си има пристрастия.

  96. 96 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 542 Неутрално

    Григор хем знаеше,че Стан е с проблемно коляно,хем не го размота по корта,ей тъй,поне за настроение. Сякаш в такъв момент подсъзнателно се вживява като мед. лице - ох,дано не го боли този насреща. Щом е на корта значи не го жалиш. Иначе не си за спортист. Да изкара стаж в Червения кръст. Спортът е малка война в анцузи,така речено. И тогава се хвърляш с идеята,че ще победиш. Ама Димитров какви си ги върти в главата,само той си знае. Не му прилича да е такъв. Не малко биха му и завидели на физиката и издръжливостта. Но както се казва - всички хубости не могат да се съберат на едно място. Ама да не му се сърдим толкова много. Може би на нечетна година по му върви.

  97. 97 Профил на kfp42375869
    kfp42375869
    Рейтинг: 12 Неутрално

    95 -те коментара по темата показват,че Григор Димитров е много актуална личност.След АО не може да намери своя ритъм и логично резултатите са му много под очакванията на всички. Гледам му срещите с голямо желание и опънати нерви. Искам винаги да побеждава,но уви за него това не се получава често. Радвам се,че имаме тенисист от такава величина, който играе в тура от името на България. Всеки играч в тура играе за победа, Григор също. Него най-много го боли от загубите, защото тренира ден след ден, седмица след седмица за да се представи добре на даден турнир. Тенис запалянковците в България трябва винаги да подкрепяме Григор , особено в трудните моменти и да се наслаждаваме когато побеждава или изиграва зрелищни мачове като полу-финала на АО с Рафаел Надал.

  98. 98 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 1061 Неутрално

    Продължавам да не разбирам, как нашият с 8 спечелени турнира за 10 години профи тенис се е оказвал и на трето място в генералното класиране. Наистина. Има поне 25 тенесисти които го слагат в малкия си джоб- дори и само като воля за победа.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK