"Ботев" и ЦСКА поделиха точките в интересен мач в Коматево

"Ботев" и ЦСКА поделиха точките в интересен мач в Коматево

© LAP.bg



Ботев" и ЦСКА не се победиха, като завършиха 0:0 в един от най-интересните мачове от седмия кръг в Първа лига. Сблъсъкът в Коматево предложи много емоции и интересни моменти, като и двата тима имаха своите шансове за успех. Положенията бяха много, но ударите по посока на двете врати се оказаха прекалено малко, което доведе и до липсата на голове.


Преди почивката ЦСКА имаше надмощието в рамките на около 15 минути, но като цяло домакините от Пловдив бяха по-остри в по-големи периоди от срещата. Жълто-черните имаха сериозни претенции към съдията Волен Чинков за неотсъдена дузпа.


Гостите от София пък изразиха претенции за две засади, свирени срещу Десподов.




ЦСКА не успява да спели второ поредно гостуване, след като в предишното загуби с 0:1 от "Лудогорец" в Разград. Червените вече имат 16 точки, като са равни с "Левски" преди сините да изиграят своя мач от кръга. Равенството е първо за тима от София след пет победи и една загуба дотук.


"Ботев" също записа първо равенство от началото на сезона, след като дотук имаше три победи и три загуби. В пореден възлов двубой в Коматево обаче тимът на Николай Киров има проблеми. В първия кръг "Ботев" загуби от "Левски", а в предишното си домакинство отстъпи на градския съперник "Локомотив". Единственият мач, в който жълто-черните спечелиха у дома беше срещу "Етър"


От началото на мача "Ботев" заигра много активно и бързо успя да създаде опасност пред вратата на Черниаускас. Жълто-черните обаче не се възползваха от статично положение, когато топката мина встрани от целта.


Последва добър период за ЦСКА, който след 15-ата минута започна да печели повечето единоборства в средата на терена. Два пъти обаче червените бяха спрени от засади на Кирил Десподов.


При първата от тях се видя ясно, че нападателят на ЦСКА е покрит от последния в защитата на домакините.


Три минути преди почивката зрителите в Пловдив видяха най-спорната ситуация в мача, след като Густаво Афонсо беше повален в наказателното поле на ЦСКА. Бразилецът тръгна д пробива отляво и беше повален от Борис Секулич, но съдията Волен Чинков подмина случката.


При това единоборства Густаво Афонсо падна, но реферът Чинков не отсъди дузпа за "Ботев".

© LAP.bg

При това единоборства Густаво Афонсо падна, но реферът Чинков не отсъди дузпа за "Ботев".


Домакините имаха големи претенции към рефера за неотсъдената дузпа.


През втората част играта на ЦСКА се свеждаше до еднообразни центрирания. Единственото, което правеше отборът на Нестор Ел Маестро беше да пробива по крилата и да центрира към Мауридес. Бразилецът обаче беше пазен постоянно от двама защитници на домакините, които не срещаха проблеми с него.


Най-добрите положения за червените се откриха пред Николай Бодуров след статични положения. И двата пъти обаче централният защитник стреля встрани.


С течение на времето "Ботев" стана по-опасният отбор и няколко пъти стигна до вратата на Черниаускас. Стражът трябваше да се намесва при удар на резервата Антонио Вутов с левия крак, а след това "Ботев" трайно се настани в половината на червените.


В продължение на около 15 минути ЦСКА така и не успя да стигне изобщо до наказателното поле на домакините. Чак в 81-ата минута червените организираха контраатака, като резервата Евандро се озова сам срещу вратаря. Бразилецът се забави и притичалият Кристиян Димитров се отчете с много чиста намеса и изби.

Ключови думи към статията:

Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1768 Любопитно

    Много ми е любопитно, как ще коментира съдията Стойчо Стоилов.

  2. 2 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4325 Любопитно

    Пребоядисаният "Литекс" взе незаслужено точка на Коматево!То не бяха спестени картони за грубости,то не беше недадена дузпа................Чинков си свърши работата "добре"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. 3 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    До коментар [#1] от "zle_platen_trol":

    Познай .. порязал ги е, че не е дал картон за симулация на играча на ботев. Интересно ми е как привържениците на тирето ще изкарат пак същата мантра - сами срещу всички и съдията, нали?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  4. 4 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4325 Любопитно

    До коментар [#1] от "zle_platen_trol":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  5. 5 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Има само едно ЦСКА и то е в мАсква... всички други са ментета ;-)

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  6. 6 Профил на krf54523578
    krf54523578
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Няма отбор ЦСКА. А ЦСКА-София, който е пребоядисан Литекс. Та кога ще платят 8 млн. за емблемата ? Защо никой не пита оня с триъгълната тиква по този въпрос ?

  7. 7 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Пълна пародия. Бордюра пак си беше за гонене;) Тия после се.чудят на красните картички в Европа:)

  8. 8 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    До коментар [#1] от "zle_platen_trol":

    Оф, 2 минути се.чудя кого имаш предвид:) кажи стпилас или оловото не човек:)

  9. 9 Профил на Подлизурко
    Подлизурко
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Ах, пак пишат без тирето
    за Литекс славното менте
    то ясно, че Дневник знае
    от де му плащат най-добре.

    .......... Май Ганчевото е в далавера с 5-те недоволни партии . чака предсрочни избори, да вкара 2-3 мутряги в парламента.. ПАК

    - Четири крака - да, два крака - да! :)
  10. 10 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Не бе дадена дузпа за "Ботев", нещо, което не прави услуга на ЦСКА.
    Ако февруари бяха изгонили Чорбаджийски в Русе, то нямаше да си позволи подобна игра срещу футболист на "Копенхаген", когато бе изгонен...

    Като цяло здрав и борбен мач. "Ботев" с този игра явно ще са фактор в първенството и дано да продължат така. Казвам го, защото само в такива мачове, футболът може да се развива.

  11. 11 Профил на Мизийски ☦
    Мизийски ☦
    Рейтинг: 386 Неутрално

    Литекс за пореден път доказаха, че без най-добрите си играчи - съдиите, са кръгла нула. После защо в Европа ставало така!?

    Спаси, Господи, люди Твоя и благослови достояние Твое, победи православному болгарскому народу на сопротивния даруя и Твое сохраняя крестом Твоим жительство. ☦
  12. 12 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4610 Весело

    Ако Лудогорец беше изкарал равен,
    досега поне три тролски ника щяха да запеят
    за "края на проекта"

    А за НЕОТСЪДЕНАТА ДУЗПА за Ботев
    само ще отбележим, че слугувнята
    към ЛИТЕКС на Гъ.Гъ. тепърва ще набира сила....

  13. 13 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1128 Разстроено

    Боже колко синя мъка има на този свят боже.
    Те са първо място имат мач с Берое.
    А бързат да пишът тук за ЦСКА.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  14. 14 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1200 Неутрално

    До коментар [#6] от "krf54523578":

    В момента правят схема да не я платят през патентното ведомство. Ако съборят правата над емблемата ще я вземат без пари и ще се окичат с нея - на прасе звънче.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  15. 15 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Пребоядисаният "Литекс" взе незаслужено точка на Коматево!То не бяха спестени картони за грубости,то не беше недадена дузпа................Чинков си свърши работата "добре"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    —цитат от коментар 2 на bat_plamen




    Габровски, че имаше дузпа за "Ботев", имаше. Но пък нямаше засада на Десподов( ако не се лъжа). А имаше ли дузпа за Етър срещу "Левски" преди няколко кръга и свърши ли си съдията работата тогава?!

  16. 16 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    Едно от многото цесека-та загуби точки, а Тракия беше ощетена.

  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2746 Неутрално

    До коментар [#3] от "bludniq_sin":

    Сега видя ли че на ЦСКА-София формата е по-слаба от миналия сезон. Така че и Копенхаген не са знае какво като отбор.


    До коментар [#12] от "Hawaii":

    Ти взЕми се стрЕсни малко - защото знаеш ли как почна Литекс 98-ма - ударно като Лудогорец, а виж как свърши, когато дъжда стопи захарта на Гришата; когато дъждът стопи амфетите на редник Киро - тогава ще се види какъв отбор е Лудогорец. Иначе повечето стари фенове харесват играчи и треньори, но не и собственици; докато днешните е важно да има голяма пара - а че тя се управлява от мутра - не ви интересува; докато нито аз ще харесвам Томов и Манджуков, нито Тони! ще хареса Батков и Русев.

    I'm back... for now.
  19. 19 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 3243 Неутрално

    Отърваха се от ГМО-то. Много борбен Ботев. И редактора, това не е точно домакинство за Ботев. Колежа като стане, тогава ще говорим.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  20. 20 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Ако Лудогорец беше изкарал равен,досега поне три тролски ника щяха да запеятза "края на проекта"А за НЕОТСЪДЕНАТА ДУЗПА за Ботевсамо ще отбележим, че слугувнятакъм ЛИТЕКС на Гъ.Гъ. тепърва ще набира сила....
    —цитат от коментар 12 на Hawaii



    Може да ми изтрият коментара, но все пак....

    Смешко,
    днес за "Ботев" не бе дадена 110%-това дузпа. Факт. Но пък за това, което направи Моци срещу Никулич, дори нарушение не бе свирено. Та е уместно да си мълчиш, че да не продължавам със съдийските аванти за "Лудогорец"... А и от страна на БФС.

    Надявам се, че "Лудогорец" ще си иде, защото е като тумор за футбола ни, защото Киро е обладал БФС и прави каквото си иска. Убеден съм в едно - познавач повече хора от теб, които знаят, какво точно се случва в БФС и затова траленето е твое.

    В 99% процента от коментарите си пишеш с главни букви, което според психологията издава комплекс за малоценност. Един вид, викаш, като смяташ, че така ще те "чуят", ще те "забележат" и че ще приемат мнението.
    Това може и да мине... Но във "Факултето" или "Столипиново".

  21. 21 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    [quote#20:"popovski31"][/quote]

    "Убеден съм в едно - познавач"

    ПознаваМ*

  22. 22 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4610 Весело

    Ти взЕми се стрЕсни малко - защото знаеш ли как почна Литекс 98-ма - ударно като Лудогорец, а виж как свърши, когато дъжда стопи захарта на Гришата; когато дъждът стопи амфетите на редник Киро - тогава ще се види какъв отбор е Лудогорец. .
    —цитат от коментар 18 на Deaddark



    Ха-хааааа
    Душа,
    ЛУДОГОРЕЦ и Домусчиев като собственик на преуспяващ отбор
    са това, което ЛИТЕКС и Гриша Ганчев не са били никога
    и никога няма да бъдат.
    Каква захар и какви амфети те гонят.
    Тук става въпрос за Феномен за Гинес.
    От учредяването си на 18 юли 2010 г до днес
    ЛУДОГОРЕЦ НА ДОМУСЧИЕВ е бил САМО НА ПЪРВО МЯСТО
    във всички шампионати в които е участвал.
    ПЪРВИ в Б-група през сезон 2010-2011
    И СЕДЕМ ПОРЕДНИ ШАМПИОНСКИ ТИТЛИ НА БЪЛГАРИЯ !!!!
    Това, ако не е за ГИНЕС, кое е тогава ?!?!?
    А ти чакай дъжда да отмие захарта в кафето на ходжата....

  23. 23 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1517 Весело

    Само ЦСКА!!!! Делиорманските и подХуенските ....... пак са с първи коментари под статия за ЦСКА. Абе вие отбори нямате ли си? Едните даже играят в момента, но по-важно е да се плюе. Не лош мач, но с един удар във вратата толкова.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  24. 24 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4325 Любопитно

    До коментар [#7] от "rincewind":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Чудят се ,защото по нашите географски ширини съдиите са "слепи" и не виждат балтиите,докато в Европа всичко се вижда!А после Стойкас Стоилас рИвЕ като магаре............!

  25. 25 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4325 Неутрално

    До коментар [#22] от "Hawaii":

    +++++++++++++++++++++++++++++
    Поздравления за отличният коментар

  26. 26 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 1295 Неутрално

    По чиста дузпа не сьм виждал.

  27. 27 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    За първи път виждам всичките уефскарчета под статия за ЦСКА. Толкова злоба се събира от много мъка. Даже си отговарят един на друг и си слагат плюсове. За 4-ти километър сте.
    —цитат от коментар 17 на plamenss


    И аз като левскарче да се регистрирам :)) Я си помисли дали чорбарчетата не сте първи под статия за Левски, когато падне? Това си е част от играта, вие закачате нас, ние вас. И без опити да казвате кой под коя статия има право да пише. Направете си затворен сайт за отбора и си пишете там само вие.

  28. 28 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1423 Любопитно

    [quote#20:"popovski31"][/quote]

    Е това е храни куче да те лае. БФС измисли нова лига за да покани отбора на ГГ, прави метани и писа хабери до УЕФА само и само да пуснат там отбора на ГГ. И вие пак недоволни от БФС. Ако се следва логиката ти и Киро е обладал БФС, това което се случва с отбора на ГГ не е ли помощ от негова страна?

  29. 29 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1423 Весело

    Само ЦСКА!!!! Делиорманските и подХуенските ....... пак са с първи коментари под статия за ЦСКА. Абе вие отбори нямате ли си? Едните даже играят в момента, но по-важно е да се плюе. Не лош мач, но с един удар във вратата толкова.
    —цитат от коментар 23 на todor._89


    Стига де, и ти ли почна да налагаш ограничения кой под коя статия да пише? Не беше такъв човек.

  30. 30 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    [quote#22:"Hawaii"][/quote]

    "От учредяването си на 18 юли 2010 г до днес
    ЛУДОГОРЕЦ НА ДОМУСЧИЕВ "

    Тоест, шампионат 2010-та 2011-та трябва да е в окръжна група. Ако я спечели, то през сезон 2011-2012-та трабва да е във "В" група( което няма как да стане, защото трябват 3 години, за да станеш член на БФС и да продължиш във футбола ни нагоре, ама нейсе, както се казва). Ако я спечели и нея, то през сезон 2012-2013-та трябва да е в "Б" група. Печелейки нея, през сезон 2013-2014-та трябва да е шампион. ..
    Сега, на нас, непросветените, вземи ни обясни, как отбор, основан през 2010-та, който трябва да започне от оръжна група и проследявяйки фактологията от мен по-горе, става шампион през 2012-та?!

  31. 31 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1517 Весело

    До коментар [#29] от "nema_labavo":

    А, на никого не слагам ограничения, само правя констатация. И ме кефи как се "набират като запорожец по баир" само при споменаването на ЦСКА.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  32. 32 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    По чиста дузпа не сьм виждал.
    —цитат от коментар 26 на The Island



    Фен на ЦСКА съм и тя бе 100%. Факт!

  33. 33 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 647 Неутрално

    [quote#27:"nema_labavo"][/quote]

    Лошото е, че е злоба, избиване на комплекси ит.н. Ако е нещо градивно евала всеки да си изразява мнението ама само глупости да чете човек в първите десетина коментара си е комплексарщина отвсякъде.

  34. 34 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2746 Весело

    До коментар [#22] от "Hawaii":

    Мале каква френска любов му извъртя на Домусчиев. Дай ми и на мене БМФ и 60 милиона и още 30 за трибуни - безвъзмездно - и аз ще направя втори отбор за Гинес - с десет поредни титли; като дори ще дам 8 милки да купя емблемата на ЦСКА.

    Ех, колко жалко е да си лакей на мутра. Истинският фен на Лудогорец едва ли харесва Домусчиев и неговия бизнес, но си подкрепя отбора - ти не се вписваш в образа на истинския фен.

    Както е казал поета - "Не боли толкова да те ритне турчина с ботуша, колкото джагала (циганина) с босата нога" - та и ти като джагалите от времето на игото, верен лакей на мутрата, риташ фенове на футбола; само че виртуално не боли, а и
    припознавачите и ти сте един дол дренки - така че ритайте се, лакеи на двама мутропаши - Глигана и Домуса. И включете и другите паши - Шкембето и Шофьора, и останалите.

    Ревна Киро - ти къде виде,
    на седалките да нЕма фенове?
    Аз лично знам, защото съм броил,
    и трите пълни буса заплатил,
    и като оркестъра на Гришата с маанетата,
    аз плащам на феновете си билетите,
    БМФ източих, от КТБ кредити вземах,
    десетки милки от амфетите изпрах,
    и хвърлих шепа трошици на раята местна,
    да ма фали и разнася - да стана аз известен,
    за личното си его - и отборче си сглобих,
    с Бокича и Борича авери, шампион се уредих,
    цели седем пъти с титлата се кичих,
    в Разград куцо и сакато сал мен ме обичат,
    и как няма - като амфетите са левче само,
    зобат яко мойте, на промоцийта голяма,
    тоз сезон започна лош, да му се не види,
    отпаднахме от слабандрака Види;
    но съз зъби скръцнах "Това ви е последно"
    и разгромихме грузинския Торпедо,
    спечелих си за бело, цели три милиона,
    изшмърках ги набързо - ебасимо купона,
    за още заоглеждах кат глиган в тръстика,
    зат'ва продадох Върджил в първа бундеслига.


    П.П. Кога стана поет, Хаваи ще стане фен.

    I'm back... for now.
  35. 35 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 647 Неутрално

    [quote#22:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 30 на popovski31
    "От учредяването си на 18 юли 2010 г до днесЛУДОГОРЕЦ НА ДОМУСЧИЕВ "Тоест, шампионат 2010-та 2011-та трябва да е в окръжна група. Ако я спечели, то през сезон 2011-2012-та трабва да е във "В" група( което няма как да стане, защото трябват 3 години, за да станеш член на БФС и да продължиш във футбола ни нагоре, ама нейсе, както се казва). Ако я спечели и нея, то през сезон 2012-2013-та трябва да е в "Б" група. Печелейки нея, през сезон 2013-2014-та трябва да е шампион. ..Сега, на нас, непросветените, вземи ни обясни, как отбор, основан през 2010-та, който трябва да започне от оръжна група и проследявяйки фактологията от мен по-горе, става шампион през 2012-та?! [/quote]

    Минуса беше мой, грешка беше напълно прав си. Само ЦСКА!

  36. 36 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2746 Весело

    До коментар [#27] от "nema_labavo":

    Аз като ЦеСеКАрче неприпознавач съм съгласен напълно с теб и затова ти дадох минус.

    I'm back... for now.
  37. 37 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#22] от "Hawaii":

    "От учредяването си на 18 юли 2010 г до днес
    ЛУДОГОРЕЦ НА ДОМУСЧИЕВ е бил САМО НА ПЪРВО МЯСТО
    във всички шампионати в които е участвал.
    ПЪРВИ в Б-група през сезон 2010-2011"


    Как с основаването си влизаш в професионалния футбол?!?!

    Искам да ти брагодаря за днешните коментари. Просто ни казваш, че Киро днес е в елитния ни футбол по втория начин.

    Между другото, това го бе писал и Тони няколко пъти тук. :)

  38. 38 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1423 Весело

    До коментар [#36] от "Deaddark":

    Задължен съм ти :))

  39. 39 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    [quote#20:"popovski31"]
    —цитат от коментар 28 на nema_labavo
    Е това е храни куче да те лае. БФС измисли нова лига за да покани отбора на ГГ, прави метани и писа хабери до УЕФА само и само да пуснат там отбора на ГГ. И вие пак недоволни от БФС. Ако се следва логиката ти и Киро е обладал БФС, това което се случва с отбора на ГГ не е ли помощ от негова страна?[/quote]


    Новата лига бе създадена заради ЦСКА, факт( знам някои неща отвътре.....) . На футбол в България нямам как да има без ЦСКА или "Левски". Е, може, но на нивото на Малта или Люксембург...

    Но да ти продължа логиката. Киро плати за ТВ правата на първенството. Губил е пари без ЦСКА в "А" група, защото ние, цесекарите, не сме плащали платения канал( или поне повечето от нас) както би губил пари и без"Левски".

    Разбираш ли какво ти казвам?!

  40. 40 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    [quote#35:"plamenss"][/quote]

    Само и единствено!!!!! :)

  41. 41 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1423 Весело

    До коментар [#38] от "nema_labavo":

    Не се прави, че не знаеш. Влиза се с покана от омразното БФС :))
    После не спираш да мрънкаш и да се оплакваш от "синьото омразно и гадно" БФС.
    И ето - вече си влезнал и си участник в ППЛ на България. Поздравления.

  42. 42 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    [quote#22:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 30 на popovski31
    "От учредяването си на 18 юли 2010 г до днесЛУДОГОРЕЦ НА ДОМУСЧИЕВ "Тоест, шампионат 2010-та 2011-та трябва да е в окръжна група. Ако я спечели, то през сезон 2011-2012-та трабва да е във "В" група( което няма как да стане, защото трябват 3 години, за да станеш член на БФС и да продължиш във футбола ни нагоре, ама нейсе, както се казва). Ако я спечели и нея, то през сезон 2012-2013-та трябва да е в "Б" група. Печелейки нея, през сезон 2013-2014-та трябва да е шампион. ..Сега, на нас, непросветените, вземи ни обясни, как отбор, основан през 2010-та, който трябва да започне от оръжна група и проследявяйки фактологията от мен по-горе, става шампион през 2012-та?! [/quote]



    Хавайчо, къде си?!

  43. 43 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    [quote#39:"popovski31"][/quote]

    Е ти утепа рибата. Значи знаеш неща отвътре и продължаваш да се оплакваш от БФС? Не съм сигурен, че е правилно. Колкото до Киро, ще кажа само едно - на този не съм дал една стотинка, гледам си мачовете по нета. За разлика от вас цесекарите, вкара ви в ППЛ и сега всички сте му абонати. А вие продължавайте да си го плюете, вероятно в този момент той си го премести в другия крачол :))

  44. 44 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2156 Неутрално

    Много излишни нерви има в коментарите. Два силни за България отбори, единият е малко по-силен, но гостува на другия. Хиксът е закономерен резултат.

  45. 45 Профил на falkoneti
    falkoneti
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    До коментар [#2] от "bat_plamen":

    Не даде за ЦСКА. В статията пише Евандро се заби. Заби се Жоржиньо ама не точно! ВАР и в България. Спешно

  46. 46 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    [quote#39:"popovski31"]
    —цитат от коментар 43 на nema_labavo
    Е ти утепа рибата. Значи знаеш неща отвътре и продължаваш да се оплакваш от БФС? Не съм сигурен, че е правилно. Колкото до Киро, ще кажа само едно - на този не съм дал една стотинка, гледам си мачовете по нета. За разлика от вас цесекарите, вкара ви в ППЛ и сега всички сте му абонати. А вие продължавайте да си го плюете, вероятно в този момент той си го премести в другия крачол :))[/quote]



    Само да те питам - как собственик на един отбор заявява, че е във "фалит", а привлича футболист като Обертан( няма как да бил при САФ и са няма качества, но говоря за заплатата му). С какво издържа отбора? С какво плаща заплати? С кои приходи плаща дълговете към
    НАП, за трибуната, забавените заплати и 80-те хилядина на... МЪри. Ама то там го съдите, извинявай.

    А за БФС-то - то е на Киро. Той "коли и беси" там.


  47. 47 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    До коментар [#22] от "Hawaii":

    Чакам....

  48. 48 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1423 Неутрално

    До коментар [#46] от "popovski31":

    А заплатата на чистачките как ли я плаща? Айде малко по-сериозно. Видно от отчетите дълговете се обслужват. Проблема е като не се обслужват. Знаеш какво става тогава. Държавата и кредитори гълтат вода с едни 20 и кусур милиона, после се продава емблемата на търг, не се плаща, но се ползва. Ползват се базите, трупат се нови дългове и те така.

  49. 49 Профил на gogo63
    gogo63
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Дневник, ЦСКА си дели точки с някого в ада, където почива от 9 септември 2016.

  50. 50 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 1179 Неутрално

    През първото 2 дузпи ...обаче съдията е едераст! Смее ли да свири срещу властта?
    На съдиите трябва да им обуват полички,панталони не заслужават!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  51. 51 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4610 Неутрално

    [quote#22:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 30 на popovski31
    "От учредяването си на 18 юли 2010 г до днесЛУДОГОРЕЦ НА ДОМУСЧИЕВ "Тоест, шампионат 2010-та 2011-та трябва да е в окръжна група. Ако я спечели, то през сезон 2011-2012-та трабва да е във "В" група( което няма как да стане, защото трябват 3 години, за да станеш член на БФС и да продължиш във футбола ни нагоре, ама нейсе, както се казва). Ако я спечели и нея, то през сезон 2012-2013-та трябва да е в "Б" група. Печелейки нея, през сезон 2013-2014-та трябва да е шампион. ..Сега, на нас, непросветените, вземи ни обясни, как отбор, основан през 2010-та, който трябва да започне от оръжна група и проследявяйки фактологията от мен по-горе, става шампион през 2012-та?! [/quote]

    Ха-хааааа
    ПРИПОЗНАВАЧКО,
    На 18 юли 2010 беше извършено най-елементарно
    ПРЕИМЕНУВАНЕ на вече СЪЩЕСТВУВАЩ до този момент клуб
    Разград 2000 СЕ ПРЕИМЕНУВА на ЛУДОГОРЕЦ 1945 !!!!
    Точно така, както на 2 юни 2016 година
    ЛИТЕКС-Ловеч СЕ ПРЕИМЕНУВА на ЦСКА-София !!!!
    Няма изискване ПРЕИМЕНУВАН КЛУБ да започва от дъното.
    Като пиша за основаването на ПРОЕКТА ЛУДОГОРЕЦ
    НА ДОМУСЧИЕВ имам предвид само и единствено това,
    че след преименуването ДОМУСЧИЕВ диктува модата в ЛУДОГОРЕЦ

  52. 52 Профил на вирусоносител
    вирусоносител
    Рейтинг: 371 Весело

    За Ел Ментако предстои "строй се-преброй се" на килимчето пред микренския падишах ГъГъ и верния му ибрикчия Сойкас Оловото.Едва ли ще се задържи начело на кочината до свинската коледа при нови издънки.

  53. 53 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4610 Неутрално

    За Ел Ментако предстои "строй се-преброй се" на килимчето пред микренския падишах ГъГъ и верния му ибрикчия Сойкас Оловото.Едва ли ще се задържи начело на кочината до свинската коледа при нови издънки.
    —цитат от коментар 52 на вирусоносител


    Бас държа, че още 2 сезона без титла и без Групи на ЛЕ

    и Бай Ганчев ще захвърли "Ментако" като мръсен парцал

    Впрочем, до момента "МЕНТАКО" ИМА НАД 20 МИЛИОНА ЕВРО ДЪЛГ

    натрупан само за 2 години - от 2016 до днес !!!!

  54. 54 Профил на xeb1000
    xeb1000
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Не се подигравайте с Ел Глупесто

  55. 55 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1058 Любопитно

    До коментар [#23] от "todor._89":


    До коментар [#33] от "plamenss":


    До коментар [#20] от "popovski31":

    Кой сега е номер 1?

  56. 56 Профил на equity
    equity
    Рейтинг: 44 Неутрално

    Нека най-накрая Дневник започне да изписва правилно името на цскаТИРЕсофия. Нищо срамно няма в това.

  57. 57 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1517 Весело

    До коментар [#55] от "nwj49315903":


    До коментар [#23] от "todor._89":До коментар [#33] от "plamenss":До коментар [#20] от "popovski31":Кой сега е номер 1?
    —цитат от коментар 55 на nwj49315903


    Шшшшт, бай бабо да не те среща бат Венци.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  58. 58 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1058 Весело

    До коментар [#57] от "todor._89":

    Или Волен Чинков.

  59. 59 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1517 Весело

    До коментар [#58] от "nwj49315903":

    Пали свещи, Жоро вратарчето да се пенсионира.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  60. 60 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4876 Весело

    Ако трябва да бъдем презизни, Литекс всъщност играха с Металик Сопот...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK