Мирослав Ангелов спечели рали "България"

Мирослав Ангелов спечели рали "България"

© Мегапорт Рейсинг



Пилотът на "Мегапорт рейсинг" Мирослав Ангелов с навигатор Недялко Сивов (Scoda Fabia R5) спечели рали "България" и си осигури националната титла. Ангелов и Сивов триумфира по категоричен начин, след като изпревариха с почти шест минути Тихомир Стратиев и Добрин Борисов (Peugeot 208 R2). Те бяха и основните им конкуренти в държавния шампионат.


Трети със същото изоставане завършиха Христо Атанасов и Марин Иванов (Citroen C2). След три състезателни дни и 11 специални етапа двата екипажа спряха хронометрите на 1,30:49.9 ч. Стратиев и Борисов обаче взеха второто място заради по-добро класиране в първата отсечка, в която те бяха пети, а Атанасов и Иванов - седми.


Рали "България", което се проведе за 49-и път, премина без присъствието на чуждестранни пилоти заради късното обявяване на подробностите около състезанието и факта, че не се раздават точки за класиранията в Балканския шампионат.




Най-големите конкуренти на Ангелов и Сивов за първото място бяха Димитър Илиев и Крум Дончев (Мitsubishi Lancer Evo 9). Сутринта при първото преминаване на "Бялата вода" разликата между двата екипажа беше 14.5 секунди.


Ангелов и Сивов успяха да увеличат аванса си до 53.8 секунди. При следващото преминаване на отсечката Илиев и Дончев отпаднаха заради повреда в двигателя и това сложи край на битката за победата. Ангелов и Сивов имаха много голям аванс, което им позволи да довършат състезанието с предпазливо каране и без рискове.


Мирослав Ангелов спечели рали "България"

© Мегапорт Рейсинг


"Изключително съм доволен от победата и като цяло от сезона. Пристигнахме тук, мислейки само за шампионата. Така се получи, че спечелихме и състезанието. Сутринта дадоха газ и взехме 15 секунди на Крум и Митко, но след това върнахме газта малко и се пазехме", каза Ангелов след състезанието.


Беше ми много трудно да се сдържам, защото този автомобил не се кара лесно бавно. Обаче асфалтът беше много хлъзгав и нямаше смисъл от рискове. Научих си урока от Сърбия, Там научих най-много за целия сезон. Не само с отпадането, а като отсечки, като поведени на колата. Също така се сравнихме с реална конкуренция със същата кола. В началото на сезона не разкривахме пълния потенциал на автомобила, изучавахме, но от рали "Сливен" показахме на какво е способен", допълни той.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK