"Адидас" също навлиза на китайския пазар за електронни спортове

"Адидас" също навлиза на китайския пазар за електронни спортове

© Reuters



Адидас" е поредната компания за производство на спортни стоки, която желае да инвестира средства на китайския пазар за електронни спортове. Германската марка подписа спонсорски договор с Lyon EDG за отбора му във футболната виртуална игра FIFA, съобщи Fox sports.


Параметрите по сделката не бяха обявени. Като част от споразумението "Адидас" ще доставя екипировка и артикули за отбора.


Lyon EDG е създаден през 2017 г. Отборът е съвместно бизнес начинание между френския футболен тим "Олимпик" (Лион) и китайската организация Edward Gaming.




Ходът на "Адидас" бележи увеличаващия се интерес на спортните компании да се обвържат с електронните спортове. Наскоро другият голям производител в бранша - "Найки", инвестира 144 милиона долара за петгодишно партньорство с виртуалния шампионат League of Legends Pro League.


Американската компания дори подписа индивидуален спонсорски договор с китаеца Дзиан "Узи" Дзъхао, като 21-годишният състезател се появи в рекламна кампания с баскетболната звезда Леброн Джеймс.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK