"Еспаньол" подписа с туристическа агенция, за да увеличи посещаемостта на мачовете си

"Еспаньол" подписа с туристическа агенция, за да увеличи посещаемостта на мачовете си

© Reuters



Испанският футболен клуб "Еспаньол" подписа с туристическа агенция, която ще помага за увеличаването на посещаемостта на домакинските си мачове. Каталунският тим и Turisme de Barcelona вече обявиха партньорството си.


В момента "Еспаньол" събира средно по 18 574 души на домакинските си двубои, независимо, че стадионът "Корнея ел Прат" е с капацитет 40 500 места. Тимът обаче остава в сянката на градския си съперник "Барселона".


Китайският консорциум Rastar Group, който е собственик на "Еспаньол", обаче търси различни начини, за да привлече повече зрители. Целта е чрез Turisme de Barcelona градът и отборът да се промотират като туристически атракции.


"Еспаньол" вече ще продава билети за домакинските си мачове и от четири ключови туристически дестинации в града – "Пласа Каталуня", пешеходната улица "Ла Рамбла", статуята на Христофор Колумб, както и катедралата "Саграда фамилия".

Ключови думи към статията:

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2361 Неутрално

    Не става само с маркетинг и брандинг- трябва да се играе футбол и да се печелят мачове - тогава ще се напълни стадиона!!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK