С втора етапна победа Ал Атия увеличи преднината си в "Дакар"


Двукратният победител в рали "Дакар" Насер Ал Атия продължи доброто си представяне в надпреварата. Катарският пилот на "Тойота" увеличи преднината си в класирането при автомобилите с успех в четвъртия етап.




Ал Атия беше най-бърз в първия маратонски етап от Арeкипа до Такна и завърши с време 3:38:49 часа. 48-годишният катарец изпревари с 1:52 мин. легендарния Стефан Петерханзел с "Мини". Трети с изоставане от 8:32 мин. завърши Якуб Пжигонски.


Себастиан Льоб имаше тежък ден след три спукани гуми и остана на 12:23 мин. зад победителя. Това намали значително шансовете за краен успех на французина, който изостава с над 50 минути от Ал Атия. Пилотът на "Тойота" води с 8:55 мин. пред Петерханзел.


Фотогалерия: През перуанската пустиня с рали "Дакар" >


Най-оспорвана е надпреварата при мотоциклетите, където разликата между първите седем е под десет минути. Рики Брабец излезе начело с успех в етапа с време 3.40:30 мин., в който завърши с 6:19 мин. пред Матиас Валкнер с КТМ.


Досегашният водач Пабло Кинтания ("Хускварна") и победителят от вчера Шавие де Солтре ("Ямаха") имаха проблеми и загубиха над 20 минути. В класирането Брабец води с 2:19 мин. Кинтания. Тоби Прайс с КТМ е трети на 4.22 минути.


При камионите Андрей Каргинов с "Камаз" записа втори етапен успех и се доближи на по-малко от пет минути от съотборника си Едуард Николаев.

Ключови думи към статията:

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2241 Весело

    Много вълнуващо. Разкажете ни повече 😂

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  2. 2 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1394 Неутрално

    До коментар [#1] от "aleks ivan":


    Много вълнуващо. Разкажете ни повече 😂
    —цитат от коментар 1 на aleks ivan


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++
    :))))))))))))))))))))))

  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4253 Неутрално

    Голяма борба, жалко ,че никой не се и опитва вече да върне това легендарно състезание в Африка!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на anton83
    anton83
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Попадал съм на мнения, че за самите състезатели сега е много по-интересно и разнообразно. Има си пясъчни дюни и жега. В същото време и, каране през планински клисури на голяма височина, където всяка грешка те забива в скалите, а разреденият кислород и студът са още един фактор. Също така невероятните за наблюдаване и ужасно трудни за техниката етапи през солените езера. Изобщо, никой не се и замисля да го връща в Африка.
    Там си се провежда отрочето на Шлесер-Африка еко рейс. По същия африкански маршрут като Париж-Дакар. Но то е доста по-аматьрско състезание. И изобщо не е толкова популярно като Дакар.Самият факт, че камазите там се бореха за първо място в ГЕНЕРАЛНОТО класиране с автомобилите е показателен.

  5. 5 Профил на Alex Prime
    Alex Prime
    Рейтинг: 2722 Неутрално

    Голяма борба, жалко ,че никой не се и опитва вече да върне това легендарно състезание в Африка!
    —цитат от коментар 3 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    за което са виновни африканците

  6. 6 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5244 Неутрално

    Невероятен е Ал Атия, кара на абсолютния риск в 99% от етапите, т. нар. "пустинна лисица"!

    скоростен индекс "Y"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK