Формула 1 отчита ръст на телевизионните зрители и раздвижване на големите пазари

Формула 1 отчита ръст на телевизионните зрители и раздвижване на големите пазари

© Reuters



Формула 1 отчита ръст на телевизионните зрители и на хората, гледащи състезанията чрез дигитални платформи по света, обяви компанията собственик Liberty media, която положи големи усилия в търсене на възхода.


Бразилия, Китай и САЩ са най-големите пазари спрямо телевизионната аудитория, показват данните. В основата на това стоят нови или подновени сделки в тези страни.


Общата телевизионна аудитория за 2018 г. е 1.758 милиарда души. От тях 1.59 милиарда са били в 20-те водещи пазари, което е ръст от 3% спрямо предната година и представлява увеличение за втора поредна година.




Броят на "уникалните зрители", за които се смятат тези, които са гледали поне три последователни минути през сезона, нараства с 10% до 490.2 милиона.


Фотогалерия: Красивият завършек на сезон 2018 във Формула 1 >


Гран при на Монако отново е най-гледаното състезание, като и там има ръст от 10% до 110 милиона зрители. Шест други състезания - в Бахрейн, Франция, Австрия, Великобритания, Италия и Мексико, също са преминали над 90 милиона зрители.


Погледите на ръководството на Формула 1 са насочени към китайския пазар. Там надпреварата се завърна в ефира на държавната CCTV, пише "Ройтерс".


"Китай вече е вторият най-голям пазар, а САЩ са третият. Преди те дори не влизаха в петицата", каза търговският директор на Формула 1 Шон Братчис.


Статистиката показва, че стартът на пистата "Силвърстоун" е най-посетеният за сезона.

Ключови думи към статията:

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Practic
    Practic
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    Формула 1, която започна през 1950 година, е емблематичен световен бизнес за моторни спортове. Странно изглеждаше, как такова солидно нещо се плъзга надолу по коловоза-пързалка. Сега нещата се промениха - дойде очаквания възход.
    "Liberty Media" представи план от пет точки за бъдещето на Формула 1 след 2020 година, след представяне на отборите на Гран При на Бахрейн.
    Петте ключови области, които бяха обсъдени, бяха приходи, управление, спортни и технически регламенти, енергийни единици и разходи.
    Съзидание и креативност, а не алчност и смукачество!
    Браво на Liberty media!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK