"Манчестър юнайтед" остава клуб №1 в социалните мрежи

"Манчестър юнайтед" остава клуб №1 в социалните мрежи

© Reuters



Манчестър юнайтед" е №1 сред английските клубове в социалните мрежи, показва доклад на Newton Insight. Проучването се изготвя на база на данни за всички 20 клуба във Висшата лига по осем показателя, включително размера на фенбазата, ръст на броя запалянковци и ангажираност.


"Червените дяволи" са начело с повече от 91 милиона фенове във "Фейсбук" и "Туитър". Новият канал на тима в YouTube отбеляза 1.3 милиона абоната между февруари и декември.


Градският съперник на "Юнайтед" "Манчестър сити" отчита най-голям ръст на феновете – близо 7 милиона нови потребители в социалните мрежи.




"Като клуб "Сити" расте във "Фейсбук", защото инвестира по начин, който малко други клубове могат да съчетаят", гласи докладът. "Този клуб има ясна стратегия за изграждането на глобална марка, подобна на "Юнайтед". "Сити" има много нови фенове от Азия и Африка, в региони където социалните мрежи тепърва навлизат".


Общо клубовете от Висшата лига имат 2.7 милиарда фена в социалните мрежи през 2018 г. Активността им в определени канали нараства с 13%, като средно се добавят 140 хиляди нови фенове всеки ден.


Данните сочат, че "Фейсбук" остава най-популярната и влиятелна социална мрежа за феновете, не само сред английските клубове, но и в световен мащаб. Тенденцията обаче е "Инстаграм" да измести "Туитър", като вече е социална мрежа №2 по ангажираност на феновете.


Освен това клубовете се възползват от глобалното разширяване. Като пример е даден "Бърнли", който печели около 100 хиляди нови последователи от Китай от стартирането на социалната мрежа Sina-Weibo.


Управляващият директор на Newton Insight Филип Линч обяснява изводите от доклада. "Социалните мрежи са от решаващо значение за глобалните амбиции на всички клубове и ние виждаме важни промени в начина, по който феновете се ангажират с любимите си тимове. Добрата новина за клубовете е, че феновете се увеличават, а тенденцията е те да се пренасят от "Фейсбук" към "Инстаграм" и YouTube".

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4741 Любопитно

    Къде остана добрата стара телевизия?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  2. 2 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1512 Неутрално

    Къде остана добрата стара телевизия?
    —цитат от коментар 1 на Незнайко в Слънчевия град


    Къде да е останала – гледат Ман Юнайтед по целия свят.

    Митев, коментар?
    -А?---А?

    Много тихо нещо.

  3. 3 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2783 Весело

    Глооори, Глори Ман Юнааайтед. И Бербатов шампион с тях.

  4. 4 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 428 Неутрално

    Това постоянство в социалните мрежи значи и постоянни договори за реклама ;)

  5. 5 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    До коментар [#2] от "Alexander97":

    Какво да ти кажа, освен познатото - Когато фактите говорят, боговете мълчим! Ама като проговорят малоумниците е редно да се обаждаме, за да ги снишим!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK