Пред финала без батерия, или как пилот от Формула Е изпусна победата (видео)




Един от големите страхове на хората в съвременното всекидневие е да останат без батерия. Извън обикновеното неудобството обаче има и случаи, в които това касае и резултата от работата.


Пилотът от Формула Е Паскал Верлайн изпита това усещане на финалната линия в е-При на Мексико.


Германският състезател изпусна победата в последните метри, след като зарядът на батерията в неговата "Махиндра" изчезна. Верлайн вече виждаше карирания флаг, но тогава се появи Лукас ди Граси, който го изпревари, открадвайки успеха.


"Успях да го излъжа, че ще мина от външната страна, и видях, че той отваря леко пространство между себе си и бетонната стена. Затова се промуших оттам и го изпреварих", каза след състезанието бразилецът Ди Граси.


Верлайн водеше през по-голямата част от състезанието, но накрая пресече линията втори. За капак той получи и наказание от стюардите, които прибавиха пет секунди към резултата му. Причината беше съкращаване на трасето, преминавайки през един от шиканите. Така с петте допълнителни секунди Верлайн се озова шести.


След четири старта от началото на сезона съотборникът на Верлайн в "Махиндра" Жером д'Амброзио води с 53 точки, а втори е Антонио Феликс да Коста с 46. Следват Сам Бърд с 45 и Ди Граси, който има 34.

Ключови думи към статията:

Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Нищо не се разбира от тази статия

    Германският състезател изпусна победата в последните метри, след като зарядът на батерията в неговата "Махиндра" изчезна. Верлайн водеше през по-голямата част от състезанието, но накрая се свлече до шестото място. Причината е 5-секундно наказание, което получи за неправилно преминаване на един от шиканите.

    Последно кое е причината, наказанието или зарядът?

  2. 2 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1896 Неутрално

    Преди 30 години имаше една анимационна поредица "Wacky races". Около 10-15 "коли" се състезаваха всяка серия в различни американски щати. На финала на всяко състезание главните герои /злодеи/ винаги бяха първи преди финиша и винаги нещо се случваше, за да им попречи да финишират. Оставаха на метри от победата.

    Спомням си един случай от Ф1, когато Монтоя водеше две обиколки преди финала и нещо се случи, мотор ли гръмна, гума ли гръмна, не помня. Но ситуацията беше много комична.

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  3. 3 Профил на Дневник  пропагандна газета
    Дневник пропагандна газета
    Рейтинг: 308 Неутрално

    Нищо не се разбира от тази статияГерманският състезател изпусна победата в последните метри, след като зарядът на батерията в неговата "Махиндра" изчезна. Верлайн водеше през по-голямата част от състезанието, но накрая се свлече до шестото място. Причината е 5-секундно наказание, което получи за неправилно преминаване на един от шиканите.Последно кое е причината, наказанието или зарядът?
    —цитат от коментар 1 на ilinko


    Тука не обичат да четат какво пишат.

  4. 4 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#1] от "ilinko":

    всъщност батерията, наказанието беше след това, ди граси си го изпревари на пистата. но №3 е прав : )

  5. 5 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 4099 Весело

    До коментар [#3] от "Jumbo Jet":

    Да не би да намеквате че "чукча не читател, чукча писател"? :-)
    ПП
    съзнателно избегнах правилното изписване, но за желаещите ето два знака "ь", "ь" , на самообслужване

  6. 6 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Изглежда доста по-динамично и интересно от Ф-1

  7. 7 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 570 Неутрално

    По-интересно е, защото има още 1 фактор, от който зависи класирането, а и двигателите са по-равностойни. В момента във Ф1 няма как да ти свърши горивото, но при електричките е възможно да им спре тока, особено ако има забявяния от коли за сигурност.
    На това състезание, на двата Нисана им свършиха батериите 3 обиколки преди края, а се движеха 3-и и 4-и. Махиндрата обаче беше доста драматично как умря 100м преди финала, макар в последствие да имаше и наказание.

  8. 8 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 663 Разстроено

    Авторът презюмира, че хората знаят що е то "Формула Е".
    А всъщност е негова работа да обясни какво е, за да има изобщо някакъв смисъл целият му опус.

  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4074 Неутрално

    До коментар [#6] от "nodamncat":

    С пилоти втора ръка, какво да е?!

    Старши подофицер Сава Геров, Първа пехотна софийска дивизия, герой, за когото се знае твърде малко... Вечна му памет!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK