"Пума" измести "Найки" като спонсор на "Манчестър сити"

"Пума" измести "Найки" като спонсор на "Манчестър сити"

© Associated Press



"Манчестър сити" ще смени доставчика си на спортна екипировка от следващия сезон. Собствениците на английския клуб от "Сити футбол груп" обявиха подписването на десетгодишен договор с германския производител "Пума".


Общата стойност на сделката е 650 милиона паунда, като доставчикът ще снабдява с екипировка други четири от седемте отбора, които са собственост на компанията. Това са австралийският "Мелбърн сити", уругвайският "Атлетико Торке", испанският "Жирона" и "Съчуан дзиуниу" от Китай.


Очаквано "Сити" ще прибере лъвския пай от споразумението, като според британските медии "гражданите" ще получават по 50 милиона паунда годишно. Увеличението е значително спрямо сегашния договор с "Найки". Американската компания доставя екипировка на тима от 2013 г., като в момента плаща по 20 милиона паунда на година.




Сделката с "Пума" ще изкачи "Сити" сред отборите с най-големи спонсорски договори във Висшата лига. Начело е "Манчестър юнайтед" с "Адидас" (по 75 млн. паунда годишно до 2025 г.), като следват "Челси" с "Найки" (по 60 млн. паунда до 2032 г.) и "Арсенал" с "Адидас" (по 60 млн. паунда до 2024 г.).


"Пума" измести "Найки" като спонсор на "Манчестър сити"

© Associated Press


"Партньорството на "Пума" със "Сити футбол груп" е най-голямата сделка, която някога сме правили като параметри и амбиция. Очакваме с нетърпение да изградим най-иновативното споразумение във футбола, като пренапишем модела на спортното партньорство, както на терена, така и извън него", каза собственикът на "Пума" Бьорн Гулден.


Като част от 125-ата годишнина на германския производител, през следващия сезон доставчикът ще изработи специален екип, чийто дизайн ще бъде разработен съвместно в феновете на "Сити".


Другите два клуба, в които "Сити футбол груп" притежава дял- "Ню Йорк сити" и "Йокохама маринос", не влизат в споразумението с "Пума", тъй като имат действащи договори с "Адидас".

Ключови думи към статията:

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2841 Неутрално

    За съжаление маркетинга и брандинга отдавна "изядоха" футбола и спорта!!!

  2. 2 Профил на KLINGON
    KLINGON
    Рейтинг: 414 Весело

    фундаментални новини :)

    "...Срамно е ние да сравняваме силата си с такива гламавци, каквито са турците…"... из дописка на Васил Левски до в. Свобода, публикувана на 13.02.1871 г.
  3. 3 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1057 Неутрално

    До коментар [#1] от "selqnin":

    В смисъл в Сити има по футбол и спорт отколото в Левски И ЦСКА, да не говорим за отборите от по долните нива.

  4. 4 Профил на dgerald
    dgerald
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Големият удар ще го направи съвсем скоро Ливърпул. Очаква се около 80 млн годишно от NB.

  5. 5 Профил на glavcho_1914
    glavcho_1914
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Само една лека поправка - собственикът на "Пума" всъщност не е Бьорн Гулден, той е CEO, собствеността е на Франсоа-Анри Пино чрез Артемис и Керинг. И то от няколко години. Той е човекът, който се опитва да пребори LVMH всъщност

  6. 6 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    Пума, Адидас и Асикс от големите. Нюфийл от по-малките. Найки са менте. За обувките говоря.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK