Близо 40 са заявките за рали "България", Илия Царски се завръща

Близо 40 са заявките за рали "България", Илия Царски се завръща

© Цветомир Маринов



Общо 39 са заявките за рали "България", обявиха организаторите. Юбилейното 50-о състезание ще се проведе от 10 до 12 май, като стартът ще бъде даден във Варна.


В надпреварата ще участва и световният шампион по плуване в ледени води Петър Стойчев. Той влиза в нова роля, като ще е навигатор на Димитър Илиев.


Рали "България" се провежда в разгара на напрежението около промяната на управлението на автомобилния спорт в страната. Наскоро министерството на спорта отне лиценза на досегашната федерация и връчи такъв на Автомобилна федерация България, ръководена от Камен Михайлов.




От промените се възползва Илия Царски. Пилотът, чийто лиценз беше отнет от досега управлявалата федерация, сега е получил право да се състезава. Той ще се впусне в надпреварата с навигатор Лазар Тевекелов.


Фотогалерия: Скорост и адреналин в рали "България" >

Ключови думи към статията:

Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 3109 Разстроено

    Поредният български цирк с федерации, комисий, кой крив, кой прав, кой сват, кой на булката брат...

  2. 2 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 235 Неутрално

    И поредното мутре, което е главно действащо лице, вместо да е в затвора(Царски).

  3. 3 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 2066 Неутрално

    Царчето е такава ходеща излагация, та няма до къде. Но като се замисля той е лицето на българския рали спорт в момента...

  4. 4 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2857 Гневно

    """".... Автомобилни пилоти протестираха заради отнетия лиценз на федерацията
    25 април 2019 | 11:33

    Автомобилни състезатели излязоха на протест малко преди юбилейното 50-о рали България. Причината за недоволството е отнетият преди дни лиценз на федерацията по автомобилен спорт.

    Протестът бе организиран в центъра на София, където преминаха едни от най-бързите спортни коли у нас. Рали шампионът Стефан Стоев твърди, че причината да се състезава за България е подкрепата от федерацията и не би работил с друга. Българската федерация по автомобилен спорт вече от 20 години организира у нас първенствата от календара на международната федерация. В началото на годината обаче Съюзът на българските автомобилисти прекратява договора й.

    "Отнеха ни лиценза без да имат това право. Не може организация, която не прави спорт да държи и да пределигира на територията на България", заяви от своя страна пред Нова телевизия Николай Златков, член на УС на БФАС.

    "Хора, които съставят правилници и гласуват тези правилници и после участват в състезания - това е категорично нарушаване. Наказват се състезатели с лишаване на права години наред и по този начин някои стават служебно шампиони - просто прекратихме това - борбата за власт", каза Емил Панчев, председател на Съюза на българските автомобилисти.

    С решение, взето от Министерството на младежта и спорта, лицензът сега е в ръцете на ново сдружение – Автомобилна федерация на България. ....""""

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  5. 5 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2857 Любопитно

    Тъй като международния лиценз е издаден на БФАС, която е към СБА
    ще стане много интересно ако Международната автомобилна федерация, ФИА не признае новата към МИНИСТЕРСТВОТО Автомобилна федерация България, ръководена от Камен Михайлов.

    Имайте предвид, че всички международни федерации по всички видове спорт, както и местните федерации НЕ СА държавни органи и сега изведнъж се пръква държавна Автомобилна федерация България ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  6. 6 Профил на xymax
    xymax
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Е, са по-лесно ще усвояват кинтоси с новата федерация.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK