Президентът на УЕФА се възхити от "славната непредсказуемост" на футбола

Президентът на УЕФА се възхити от "славната непредсказуемост" на футбола

© Associated Press



Президентът на УЕФА Александър Чеферин остана възхитен от впечатляващите обрати в полуфиналите от Шампионската лига. Според него вълнуващите мачове са прекрасна реклама за най-престижния клубен турнир в света.


През седмицата "Ливърпул" възкръсна срещу "Барселона" и заличи изоставане от три гола гола след победата с 4:0 на "Анфийлд". От своя страна "Тотнъм" също беше изправен пред отпадане, но английският клуб заслужи мястото си на финала с три попадения след почивката на реванша с "Аякс".


"Фантастичните мачове в Ливърпул и Амстердам дадоха достатъчно доказателства за славната непредсказуемост на играта. "Ливърпул" и "Тотнъм" заслужават най-високата оценка за начина, по който обърнаха изоставане от три гола и се бориха срещу прогнозите", каза Чеферин.




Той допълни: "Постиженията на двата отбора показаха, че всичко е възможно в нашата красива игра. Двата мача бяха прекрасна реклама за калибъра и привлекателността на Шампионската лига".


Фотогалерия: Мечтай, вярвай, сбъдвай - магическата футболна вечер на "Анфийлд" >


Чеферин поздрави също "Челси" и "Арсенал" за класирането им за финала в Лига Европа. За пръв път в историята само отбори от една страна ще участват в спора за трофеите в двете клубни надпревари в Европа.


"Срещата на двата лондонски клуба във финала обещава да бъде един много специален повод не само за техните фенове, но и за домакините от Азербайджан", каза още Чеферин.


Финалът в Лига Европа ще се играе в Баку на 29 май, докато спорът за трофея в Шампионската лига е на 1 юни в Мадрид. Домакин на финалния сблъсък в най-престижния клубен турнир ще бъде стадионът на "Атлетико" - "Уанда метрополитано".

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK