"Ферари" премахва рекламата на "Филип Морис" за следващите два старта във Формула 1

"Ферари" премахва рекламата на "Филип Морис" за следващите два старта във Формула 1

© Reuters



Ферари" обяви, че няма да използва логото Mission Winnow, което използва върху своите болиди във Формула 1. Това ще важи за следващите два старта от сезона, които са Гран при на Канада и Гран при на Франция. В двете страни е напълно забранено да се рекламират цигари и тютюневи продукти.


Скудерията рекламира един от своите основни спонсори, "Филип Морис", именно чрез кампанията Mission Winnow. Макар и не официално тя промотира използването на продукти с намален риск за здравето – нагреваемите цигари.


От началото на сезона "Ферари" беше без това лого само в един старт. Това се случи в първия кръг в Австралия, когато беше използвано логото по случай 90-ата годишнина на Скудерията. Тогава правителството на Австралия съобщи, че ще проведе разследване, ако се рекламират тютюневи компании или продукти с намален риск за здравето.




Компанията "Филип Мори" е най-дългогодишният партньор на Скудерията. Най-голямата тютюнева компания в света е партньор на "Ферари" от няколко десетилетия, но логото на най-известния ѝ бранд "Марлборо" изчезна от 2011 г. заради забраната. Въпреки това "Филип Морис" продължава да дава по около 100 милиона долара на година на италианския тим.


Следващите стартове от сезона във Формула 1 са Гран при на Канада (9 юни) и Гран при на Франция (23 юни).


От началото на сезона "Ферари" все още няма победа, като вече минаха шест кръга. Дотук най-доброто представяне на Скудерията е второ място на Себастиан Фетел, спечелено в последния старт за Гран при на Монако.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 3390 Неутрално

    През соца на едно републиканско състезание по автомоделизъм бяхме залепили изрезки от кутии "Марлборо" на един руски модел база М 412 в клас радиоуправляем. Съдиите се заядоха, че било деяние развращаващо за младите състезатели и искаха да ни дисквалифицират и бадева да бухаме път до Михайловград/Монтана/, но ги отлепихме и ни пуснаха. Та Боро по тия години си бяха марка за реклама във Ф1.

  2. 2 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 1527 Весело

    Най-сетне разкриха какво ги спъва:))

  3. 3 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3468 Весело

    Боже е това ли пречеше на тия некадърници?

    До истината се достига с познание!
  4. 4 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    Трябва да ги махнат и да не ги слагат повече, освен ако не ги сменят на Mission Winnot

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  5. 5 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1588 Весело

    През соца на едно републиканско състезание по автомоделизъм бяхме залепили изрезки от кутии "Марлборо" на един руски модел база М 412 в клас радиоуправляем.
    —цитат от коментар 1 на man_un


    Вижте колко пушачи сте възпитали с вашата реклама в България! :-)

  6. 6 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Когато почнах да гледам формула Боро всъщност бяха спонсор на Макларън и колите им бяха бяло-червени, точно като кутиите им. Чак някъде 90те се преместиха при Ферари и се задоволиха само с логото (как ще накараш Ферари да прилича на кутия цигари!). Та аз Макларън все така си ги асоциирам с червено-белия болид и Сена вътре, въпреки че хората реваха повече, когато изоставиха сивото.

  7. 7 Профил на Mia san Bayern!
    Mia san Bayern!
    Рейтинг: 1479 Неутрално

    Правилно са ги махнали

    DANKE JUPP,DANKE BAYERN!
  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    До коментар [#6] от "kapitan_laino":

    Всъщност оригиналният цвят на МакЛарън е имнно оранжевото, но легендарните им времена са с бело-червените болиди - като се почне от Фитипадли и Хънт, та се стигне до последната титла на Лауда, после и до Прост, до Сена и на края малко и Хакинен - това са повече от 20 години! На мен ми харесваха и сиво-черните болиди на West от края на 90-те, които станаха символ на ерата Хакинен. Но този обор отдавна е без визия, без спонсор и май без бъдеще.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK