
© Associated Press
Френският футболен шампион ПСЖ обяви продължаване на партньорството си с американската компания за спортна екипировка "Найки". Двете страни подписаха нов договор до 2032 г., а партньорството им датира от 1989 г.
Настоящият договор изтичаше през 2022 г., но двете страни решиха да го продължат с още 10 години предварително. "Найки" ще продължи да доставя екипировка на мъжкия и женския отбор на ПСЖ, но също така и на съставите по хандбал.
ПСЖ и "Найки" не коментираха финансовите параметри, но още през април испанското издание "Ас" обяви, че двете страни са на прага на договор с три по-високи параметъра. Досега "Найки" плащаше по 25 милиона евро на година. По непотвърдена информация американският гигант вече ще плаща по 75 милиона евро.
Френският шампион отдавна искаше предоговаряне на условията, след като не може да се мери със сумите, които получават "Реал" (Мадрид) и "Барселона", както и английските клубове.
"Новото ни споразумение с "Найки" е едно много важно постижение за клуба ни. То само показва, че амбициите, които имаме и ние, и нашите партньори, водят до заздравяне на връзките ни", каза президентът на ПСЖ Насер ал Хелайфи.
Той добави, че договорът с "Найки" е най-голямата спонсорска сделка в историята на клуба.
Новината идва малко след като стана ясно, че ПСЖ е на път да постави рекорд по продажба на екипи. Парижани са близо да достигнат до 1 милион продадени фланелки за пръв път в своята история.
В последната година ПСЖ се превърна в много атрактивен и на американския пазар, където бележи ръст от 470% на продадените фланелки. До голяма степен това се дължи на рекламирането на серията Air Jordan на "Найки".
В Шампионската лига ПСЖ носеше фланелки от тази специална серия, която е разработена между "Найки" и Майкъл Джордан. Air Jordan е най-успешният бранд на американската компания вече няколко десетилетия.
Нов договор с "Найки" може да донесе много сериозни приходи на ПСЖ и да му помогне да се справи с финансовия феърплей. Клубът е разследван за неспазването му. Парижани подписаха договор и с веригата хотели Accor, която става генерален спонсор на клуба, заменяйки авиокомпанията Emirates. Авиопревозвачът на Дубай е спонсор на ПСЖ от 2006 г.
majorman
Рейтинг: 741 ЛюбопитноЕ, и? Мисля, че ПСЖ доказаха, че не става само с пари.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manselqnin
Рейтинг: 2119 НеутралноПСЖ са добри САМО в маркетинга, брандинга и мърчън дайзинга!!!
Футбола от високо ниво е за други клубове и отбори!
deaf
Рейтинг: 3260 НеутралноДо коментар [#1] от "majorman":
Може спокойно да кажем,че и Челси го доказа...
kasko
Рейтинг: 772 НеутралноДо коментар [#1] от "majorman":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Те пък Лестър наскоро доказаха че и без пари може.
НеКой
Рейтинг: 1436 НеутралноЗначи Ливърпул трябва да поднови договора си за 100 млн. евро от догодина.
С когото и да е...
pet_fire
Рейтинг: 5637 НеутралноМоже да няма големи международни успехи, но ПСЖ си заслужава голям договор с Найкир защото има много привърженици и аксесоарите му лудо се купуват.
qwerty 500
Рейтинг: 333 НеутралноИ там какво им е доброто? Къде се нареждат? I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.