Висшата лига бележи 11% ръст на глобалната си аудитория

Висшата лига бележи 11% ръст на глобалната си аудитория

© Reuters



Най-гледаното футболно първенство в света Висшата лига е достигнало до обща аудитория от 3.2 милиарда души през миналия сезон 2018-2019. Това е увеличение с шест процента спрямо предишния сезон, показва проучване на английския шампионат заедно с анализаторската компания Nielsen.


Аудиторията се отнася за всички програми, които се отнасят до Висшата лига, като освен мачове това са и обзорите.


По отношение на мачовете на живо увеличението е с 11%. Общата аудитория само на срещите е 1.35 милиарда души. Тя се отнася само до излъчването на мачовете по телевизията, но не и чрез мобилни приложения и платформи за стрийминг услуги.




Висшата лига бележи голям ръст на аудиторията в Бразилия и Южна Африка. От всички 193 признати страни от ООН едва пет не са излъчвали миналогодишния шампионат, когато "Манчестър сити" спечели втора поредна титла. Това са Северна Корея, Афганистан, Туркменистан, Молдова и Куба.


Във Великобритания ръстът на телевизионната аудитория е 12% благодарение на все по-нарастващия брой абонати на телевизията, която излъчва шампионата Sky Sports.


Официалните данни сочат, че излъчването на Висшата лига е общо 262 102 часа и е достигнало до 1.03 милиарда домакинства по света.

Ключови думи към статията:

Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    И ще продължи да я увеличава без никакво съмнение.

  2. 2 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 917 Неутрално

    Ми то по другите лиги само Юве, Байерн, ПСЖ и Барселона/Реал и разбира се кренвишорец разград

    Pure Chewing Satisfaction




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK