След нова луда вечер "Лудогорец" влезе в групите на Лига Европа

След нова луда вечер "Лудогорец" влезе в групите на Лига Европа

© LAP.bg



Лудогорец" влезе в групите на Лига Европа след нова луда вечер. Българският отбор завърши 2:2 при гостуването си на "Марибор" и след нулевото равенство в Разград продължава в същинската част на турнира.


"Лудогорец" ще играе в групова фаза в евротурнирите за шести път, като за четвърти път е в групите на Лига Европа.


Съставът, който за пръв път беше воден от Станислав Генчев, взе убедителна преднина още до 26-ата минута с головете на Марселиньо и Клаудиу Кешеру от дузпа. Българският шампион играеше силно и държеше развоя на дуела в ръцете си.




Всичко се промени в 65-ата минута, когато Маркос Тавареш намали с първия точен удар във вратата на "Лудогорец" в двата мача. Седем минути по-късно Руди Ванкас изравни и постави състава от Разград под огромно изпитание.


В 88-ата минута след остро центриране от ляво Козмин Моци опита да изчисти, но отигра лошо и топката срещна гредата, за да излезе в ъглов удар.


Българският участник ще научи съперниците си за груповата фаза в петък в 14.00 часа. Шампионите ще са във втора урна.


"Лудогорец" игра силно през първото полувреме. В 17-ата минута Марселиньо вкара много красив гол и даде преднина на отбора си.


Малко по-късно съставът получи дузпа за нарушение срещу Сисиньо. Кешеру изпълни точно и увеличи увереността на "Лудогорец".


Отборът продължи да играе добре до края на първата част, а и в началото на второто полувреме. В 65-ата минута Тавареш беше изведен пред наказателното поле, пое добре и преодоля Пламен Илиев. Словенците се окрилиха и съумяха да изравнят. Ванкас изравни след центриране от фаул, при което никой не игра с топката и тя влезе във вратата.


"Марибор" положи много усилия в търсене на победен гол, но нямаше добри възможности.

Коментари (108)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1455 Весело

    С тая игра параходниците са за никъде!

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  2. 2 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4266 Неутрално

    Инфарктен мач и Фортуна се усмихна на нас-слава Богу!

  3. 3 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 935 Неутрално

    Хайде сега дано Лудогорец срещнат ЦСКА-София в групите . АА чакай забравих те ония ги биха .
    Какво стана припоци черен ден за вас май.
    Лудогорец с тая игра ако мисли да играе и за напред много кофтии.

  4. 4 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 677 Неутрално

    Доста ми качиха пулса...Но всичко е добре, когато свършва добре.

    Но защо им подариха инициативата и топката след 60тата минута...

  5. 5 Профил на fifi_5
    fifi_5
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Инфарктно второ полувреме, но крайният резултат е успех!!!

  6. 6 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    Честито на Лудогорец !

    Затвориха човките на Хейтърите - припознавачи !

  7. 7 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2013 Неутрално

    Съсредоточени, спокойни, уверени - през първото, но БГ синдром във второто, развали доброто в мача. Това е средата на "Лудогорец" и е добре, че се връщат там.

    Коментиране на анализираното, вече...
  8. 8 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4266 Неутрално

    До коментар [#1] от "Taiga":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Така е!"Лудогорец" се провря "през иглени уши" в групите на Лига Европа и в това си състояние ще мижитурка там!!!

  9. 9 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2530 Неутрално

    "Лудогорец", макар и с много трудности пак се класираха за участие в груповата фаза на ЛЕ. Поздравления за успеха.

  10. 10 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 777 Неутрално

    Този Форстър който го е набедил за защитник, да се поправи веднага! Откакто играе в "Лудогорец" този човек няма един сносен мач. Постоянно грешки, в този мач и двата гола в нашата врата бяха заради него.

    Марселиньо явно си е взел поука и се е стегнал. Играеше добре, но треньорът го смени твърде късно в мача.

    Като цяло това не е треньорът на "Лудогорец". Има още доста да учи. Тази приспивна игра работи само ако имаш играчи, които не заспиват, а случаят не е такъв.

    Едвам го взехме този мач. В групите, ако не вземем спешни мерки, ще ни разкъсат.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  11. 11 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1130 Неутрално

    До коментар [#1] от "Taiga":

    Е щом за теб групите на лига евроапа са “никъде”!

  12. 12 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    Само ще кажа, че в състава на Марибор играеха 11 словенци.

  13. 13 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 1469 Любопитно

    Бравос "Националната кауза" е спасена!
    Ше има салам за плебса и стотинки за Петричевъ!
    Реднекъ Киро за президент!

    Всичко Дефи кьорфишек,плачеш за брутален тек!Група либерални роми,да те лашкат в парк на пейка,ти покрита с хематоми да завиеш кат линейка! BACHO LUD
  14. 14 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 472 Неутрално

    След почивката имах чувството, че тренерът е пуснал Славия... Много рано се видяха от Лудогорец в групите, та трябваше да се разходим всички по ръба на бръснача! Пожелавам им късмет в жребия, а на Марселиньо 1-2 подобни проблясъка срещу бледоликите!

    I shave with Occam's razor
  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    Траур за Микре...

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    С тая игра параходниците са за никъде!
    —цитат от коментар 1 на Taiga


    И КАКВО ИМ Е на играта ?!?!

    Дай Боже на всеки да е "за никъде" когато

    ВКАРВА ДВА ГОЛА ЗА ЕДНО ПОЛУВРЕМЕ при гостуване !!!!

    Екстра непозната за тукашните "грандове" като

    ЛИТЕКС, Левски, Локо Пд.....

  17. 17 Профил на Весел дрон
    Весел дрон
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Не разбирам, защо от 65 мин подариха инициативата и върнаха Марибор в мача?! Според мен грубо подцениха мача второто полувлеме и можеше да им коства много. Просто трябваше да играят както 1 полувреме и да затворят мача. Иначе безспорно като играят, играят хубав и резултатен футбол. Супер, че ще гледаме БГ отбор в групите.

  18. 18 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 424 Неутрално

    До коментар [#12] от "palav_nik":

    По-добре 2-3 българи в Лига Европа, отколкото 11 словенци в Лига Словения. Ко речи?

  19. 19 Профил на Dessenback
    Dessenback
    Рейтинг: 270 Неутрално

    До коментар [#12] от "palav_nik":

    Само, че не е така. Вярно, че повечето са словенци, но имаше и Румен и, словаци (не е същото като сшовенец 😁) и други.

  20. 20 Профил на Dessenback
    Dessenback
    Рейтинг: 270 Неутрално

    Румънец, не е Румен 😂

  21. 21 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4767 Весело

    Честито на феновете. Но...
    За малко - новите евроидиоти!!!
    Добре, че отърваха срама!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  22. 22 Профил на Прокопеевски
    Прокопеевски
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Честито на разградчани,

    "Марибор" заслужаваха точно такова отпадане.
    В Разград играха страхливо и дефанзивно, след края ехидно се радваха, но Гиспод вижда и раздава всекиму заслуженото.

  23. 23 Профил на fifi_5
    fifi_5
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#18] от "spring_va":

    Хареса ми

  24. 24 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#1] от "Taiga":

    С тая игра лудогорец влиза за 3ти пореден път в групи. Няма съдии няма мъдии, няма къщички за гости. 8 години 7 участия в европейски турнири, а иначе си говорете за грандове и тн.. Всички мрънкат как накрая в европата си проличавало-ами ето .. лудогорец изпълнява за момента целта.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  25. 25 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4266 Неутрално

    До коментар [#14] от "Сахаров":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  26. 26 Профил на Прокопеевски
    Прокопеевски
    Рейтинг: 561 Неутрално
  27. 27 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    След 0:2 словенците бяха глътнали бастуна и
    бяха готови за 0:поне5. Но за мое учудване Разград
    заиграха като средняшки отбор от БГ първенство,
    върнаха се и започнаха високомерно да разцъкват,
    вместо да атакуват. Все още не са голям отбор.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  28. 28 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    Траур за Микре...
    —цитат от коментар 15 на deutschwagen


    Там са КОЙ ОТ КОЙ ПО-ЧЕРНИЧКИ.

    Единственият бял чужденец, пък се казва

    ЧЕРНЯУСКАС.....

  29. 29 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#4] от "babalyuga":

    Щото това ги спря и за шампионска лига-всеки разбра че лудогорец не може да пази резултат само треньорите и играчите сякаш не го разбират. Лудогорец може само да играе за гол и реши ли да затваря мача рано (както стана) започват проблемите (както стана)

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  30. 30 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4767 Весело

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    И заря в Подуене, що ли???

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  31. 31 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#12] от "palav_nik":

    И...отпаднаха. Да са живи и здрави.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#21] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Кои са старите евроидиоти? ЦСКА, дето само те не са влизали в групите на ШЛ? А не, чакай, на тях им закриха отбора.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    Само от този мач, ЛУДОГОРЕЦ спечели толкова пари,
    колкото ЛИТЕКС-2016 няма да види, ако ще да продаде
    ЦЯЛОТО СИ СТАДО от НАБЕДЕНИ ЗВЕЗДИЦИ....

  34. 34 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 777 Неутрално

    Това че "Лудогорец" заигра лошо през второто полувреме беше смяна на тактиката от страна на треньора. Отборът може да играе на високи обороти през цялото време и това се виждаше при Стойчо Стоев. Точно той се опитваше да им върне манталитета, че мач се играе 90 минути, а не 45. Е, новият треньор още е млад, има да учи и ще се научи. Но не му е времето да води "Лудогорец" в тези важни битки.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  35. 35 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#17] от "Весел дрон":

    Ся..и марибор имаха късмет и в двата гола, но да - грешката е на лудогорец че им позволи да си повярват че могат да го надиграят. 3 полувремена и бяха завряли на кучето в задния двор.свалиха малко тоягата и марибор само това и чакаха. Позната слабост на лудогорец.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  36. 36 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    Само ще кажа, че в състава на Марибор играеха 11 словенци.
    —цитат от коментар 12 на palav_nik


    Дебелия бразилец и той ли?

  37. 37 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#12] от "palav_nik":

    Много вярно!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  38. 38 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4767 Весело

    До коментар [#32] от "deutschwagen":

    Странен въпрос.
    Знае се, кои са евроидиотите.
    Три гола след редовното време.
    Октомври 1989.
    Помним, помним...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  39. 39 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    До коментар [#4] от "babalyuga":Щото това ги спря и за шампионска лига-всеки разбра че лудогорец не може да пази резултат само треньорите и играчите сякаш не го разбират. Лудогорец може само да играе за гол и реши ли да затваря мача рано (както стана) започват проблемите (както стана)
    —цитат от коментар 29 на bludniq_sin


    Затова трябва да намерят опитен треньор от висока класа.

  40. 40 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#27] от "С С К":

    Абсолютно вярно и тоя манталитет им коства ШЛ, докато динамо загреб и звезда ще са там..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  41. 41 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    До коментар [#16] от "Hawaii":

    Още се чудя защо реанимираха "Марибор" , а не
    им напълниха шушоните.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  42. 42 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    Еми честито. Добре, зле, в групите са.

  43. 43 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#38] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Е, и? Това е една глупост, която сте си измислили вие. За сметка на това не сте и помирисвали ШЛ (освен на трибуните по време на мачовете на ЛЕВСКИ😊 ), после ви разпуснаха отбора и за капак на всичко открихте себе си в село Микре. Не евроидиоти, а абсолютни идиоти.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  44. 44 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#39] от "Hawaii":

    Да, но въпреки това - има играчи с много опит (марселиньо, моци, дяков после) ако те знаят пе трябва 90 мин раздаване на макс тр са могат да го предадат и на другите, а и те не е като да не знаят за какво става въпрос. Два нелепи гола за малко да костват много

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#30] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Не заря, но респект.

    А за вас....айде после ще си говорим

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  46. 46 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    До коментар [#16] от "Hawaii":Още се чудя защо реанимираха "Марибор" , а неим напълниха шушоните.
    —цитат от коментар 41 на С С К


    Ами нямат още треньор, който да им внуши САМОЧУВСТВИЕ

    и ВЯРА В СОБСТВЕНАТА КЛАСА.

    Малко повече САМОЧУВСТВИЕ и ДОБРА ТАКТИКА, които един

    опитен и висококласен треньор ще им даде, и вече ще са

    редовни участници в ГРУПИТЕ не само в ЛЕ, но и в ШЛ

  47. 47 Профил на ДГБ
    ДГБ
    Рейтинг: 285 Весело

    Вие нещо друго ли очаквахте?

  48. 48 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4767 Неутрално

    До коментар [#43] от "deutschwagen":

    Говорим, сякаш футболът съществува от създаването на ШЛ и сякаш делиорманци току-що се класираха в нея.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  49. 49 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    До коментар [#39] от "Hawaii":Да, но въпреки това - има играчи с много опит (марселиньо, моци, дяков после) ако те знаят пе трябва 90 мин раздаване на макс тр са могат да го предадат и на другите, а и те не е като да не знаят за какво става въпрос. Два нелепи гола за малко да костват много
    —цитат от коментар 44 на bludniq_sin


    Въпрос на нерви.
    Видя се, че когато не са обременени със страх, както беше в Първия мач
    с Марибор, играта и в защита и в Центъра на терена беше 100 %
    в полза на Лудогорец.
    Липсва психическа устойчивост и вяра в собствените сили.
    Дай Боже новият треньор да им го даде всичко това.

  50. 50 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    До коментар [#43] от "deutschwagen":Говорим, сякаш футболът съществува от създаването на ШЛ и сякаш делиорманци току-що се класираха в нея.
    —цитат от коментар 48 на Незнайко в Слънчевия град


    ЛУДОГОРЕЦ и тази година направи

    НЕЩО НЕМИСЛИМО ЗА ВСЕКИ ДРУГ БЪЛГАРСКИ ОТБОР

    ЛУДОГОРЕЦ ЩЕ ИГРАЕ В ГРУПИТЕ на ЛЕ

    КОГА за последно ДРУГ БЪЛГАРСКИ ОТБОР ГО Е ПРАВИЛ

    Май-май преди повече от 10 годинки най-малкото.....

  51. 51 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    Нека си припомним, че

    И ЛИТЕКС

    И ФАЛИРАЛОТО ЦСКА

    НИКОГА НЕ СА ИГРАЛИ в групите на ШЛ

  52. 52 Профил на Прокопеевски
    Прокопеевски
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Каквото и да говорим, резултатите казват всичко.
    За осем години - два пъти в Групи на Шампионска лига и четири пъти Групи Лига Европа.
    Изключителен коефициент успеваемост.

  53. 53 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 777 Неутрално

    Нищо им няма на психиката на момчетата от "Лудогорец"! Когато треньорът ти нареди да играеш в защита, ти играеш в защита. Въобще не става въпрос за психика, да си вярваш или каквото и да е друго. Треньорско нареждане.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  54. 54 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    До коментар [#12] от "palav_nik":По-добре 2-3 българи в Лига Европа, отколкото 11 словенци в Лига Словения. Ко речи?
    —цитат от коментар 18 на spring_va


    Добре, добре.
    След две седмици на Уембли за пореден път ще се види колко е успешен проектът Лудогорец, в който играят двама българи.

  55. 55 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3160 Неутрално

    Добре. Провряха се. Но, ще трябва много по-добра игра в групите. Все пак, пожелавам им успех.

  56. 56 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2452 Неутрално

    (през зъби) - честито.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  57. 57 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    Новина от последната минута.

    ЛУКОКИ ОСТАВА В ЛУДОГОРЕЦ.

    Това е повече от хубава новина.

    Първо,
    Спряганите пари за него - 2 милиона евро,
    ЛУДОГОРЕЦ ги изкара тази вечер с влизането си в Групите на ЛЕ
    Че и отгоре на тях изкара.

    Второ,
    С играта си в Групите, Лукоки ще помогне на Лудогорец
    да побеждава, дай Боже, което ще рече ОЩЕ ПАРИ за ЛУДОГОРЕЦ

    Трето,
    С играта си в Групите на ЛЕ,
    Лукоки ще си вдигне, дай Боже цената
    и по-късно може да го продадат
    за ПО-ВИСОКА ЦЕНА

  58. 58 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#54] от "palav_nik":

    Да обвиняваш "Лудогорец" за липсата на качествен национален отбор е като да твърдиш, че светулка причинява пожарите в Бразилия.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  59. 59 Профил на simChо
    simChо
    Рейтинг: 2214 Неутрално

    Доста ми качиха пулса...Но всичко е добре, когато свършва добре.Но защо им подариха инициативата и топката след 60тата минута...
    —цитат от коментар 4 на babalyuga


    Щот толкова им стигат силите ..
    Макс 60 минути игра..

  60. 60 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5187 Весело

    След две седмици на Уембли за пореден път ще се види колко е успешен проектът Лудогорец, в който играят двама българи.
    —цитат от коментар 54 на palav_nik


    Приятелю,
    На Уембли Лудогорец няма да играе !

    ЛУДОГОРЕЦ НЕ Е ЕТНИЧЕСКИ ПРИЮТ,
    където да се подвизават посредствени играчи,
    само защото са българи.

    Апропо,
    ЧЕРНЯУСКАСИТЕ от ЛОВЕШКО,
    не постигнаха и на половината от
    УСПЕХА НА ЛУДОГОРЕЦ

  61. 61 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2844 Неутрално

    До коментар [#58] от "phuncky":

    Всъщност, не знам да ги е обвинил,но би бил напълно прав.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  62. 62 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 910 Неутрално

    Само ще кажа, че в състава на Марибор играеха 11 словенци.
    —цитат от коментар 12 на palav_nik


    Вратарят Пирич - Босненец.
    Ивкович - Сърбин.
    Перичич - Хърватин.
    Крецу - Румънец.
    Мешанович - Босненец.
    Резервата и голмайстор Таварес - Бразилец.

    Що лъжеш ?

  63. 63 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    И едно кратко обобщение на европейската програма тоя сезон - за мен до момента е добра. Тирето незаслужено отпаднаха от украинците, локото се представиха повече от добре срещу франсетата, левскарите прецакаха (и те до някъде като локо и тирето бяха прецакани) първия мач, което логично доведе до грешките във втория, лудогорец успя за постигне целта - влизане в групи.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  64. 64 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4767 Весело

    До коментар [#51] от "Hawaii":

    Отново го казвам - говорим, сякаш футболът съществува от създаването на ШЛ и сякаш делиорманци току-що се класираха в нея.
    Странен синхрон в тезите на подуенци и делиорманци, а доколкото си спомням, както Домусчиеви, така и Петричев, бяха върли чорбари...
    Само погледнете как Лудогорец пореше Цървена Звезда, а те вече втора поредна година са в ШЛ, докато зелените отпадат безславно втора поредна година от някакви унгарски отбори.
    BTW - колко точки донесе за коефициента на България отборчето от кабрио-стадина в Подуене?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  65. 65 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#53] от "phuncky":

    Ама не могат :) Работата е там, че не могат да играят в защита. А и беше много рано да им нарежда такова нещо. Поне до 60-65 мин да почака преди да се завре. Те излязоха в бетон второто полувреме и им позволиха да си разиграват коня.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  66. 66 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4767 Неутрално

    До коментар [#62] от "danubian.whale":

    Щото лъжата е в гените на държавна сгурност и нейните метастази по футболните игрища.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  67. 67 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#61] от "Darth Plagueis":

    По каква логика? Един национален отбор е микс от играчите от цяла държава, евентуално и няколко натурализирани чужденци. Защо "Лудогорец" трябва да е отговорен за футболистите на цялата държава? Защо трябва да е отговорен за школите на другите отбори и развитието на детско-юношеския футбол в цялата страна? "Лудогорец" е една малка част от целия футбол в страната. Важна част, но малка.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  68. 68 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    "Да обвиняваш "Лудогорец" за липсата на качествен национален отбор е като да твърдиш, че светулка причинява пожарите в Бразилия."

    Мхъ, само ще припомня че Етър веднъж стана шампион, но петима футболисти от отбора играха на Световното в САЩ.
    И не се сещам за някой от юношеската школа на Разград да е играл някога в националния отбор.

  69. 69 Профил на С С К
    С С К
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    Нищо им няма на психиката на момчетата от "Лудогорец"! Когато треньорът ти нареди да играеш в защита, ти играеш в защита. Въобще не става въпрос за психика, да си вярваш или каквото и да е друго. Треньорско нареждане.
    —цитат от коментар 53 на phuncky


    Ако играта през второто е под давление на треньора,
    той изобщо не е за този отбор. Тяхната игра е тази
    през първото. Имат достатъчно физическа издръжливост
    за 90 м.

    По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
  70. 70 Профил на Noise
    Noise
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    Честито на "Лудогорец" и късмет при жребия!

    Sutor, Ne Supra Crepidam!
  71. 71 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#64] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Виж ся .. да неречеш ференцварош "някакъв унгарски отбор" както и мол види спонсорирани от най-голямата петролна компания отбор в унгария е несериозно. Отпадането срещу Види беше некадърност и грешка - ситуацията там много напомняше на днешната. Ференцварош са на 120 години и са еквивалент на левски и тирето вкл. имат купа на уефа преди години.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  72. 72 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Този Форстър който го е набедил за защитник, да се поправи веднага!
    —цитат от коментар 10 на phuncky

    Тоя дълго време се чудеха, за какво са го взели, гледал съм го в дублиращия отбор, виждаше много зор и не се справяше срещу нападателите от Б група. Разбирам, че търсят начин да си върнат инвестицията, но този е наистина рисков ход.

  73. 73 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6471 Неутрално

    Напрегнато, но успешно - браво на орлите

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  74. 74 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#65] от "bludniq_sin":

    Не могат, факт :) Просто не е въпрос на психика или вяра в себе си, а на технически умения, които нямат. Както казах, Форстър някой го е набедил за защитник и прави само грешки. Цял мач игра на 100%, това е тяхното нещо и всеки треньор в отбора трябва да го налага.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  75. 75 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    Съвсем за малко да отнемат титлата на Левски :)

    Бог да благослови Америка за България!
  76. 76 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#68] от "palav_nik":

    И какво, "Етър" ни класира на 4-то място ли? И къде е "Етър" в момента, защо не ги обвиняваш тях, че нямат пак 5 играча, с които пак да станем 4-ти? За национали от школата на "Лудогорец" се вгледай в младежките отбори. Освен ако нямаш идея как работи една школа и очакваш за 7-8 години да е произвела достатъчно добър и обигран играч за старши националния отбор.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  77. 77 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 910 Неутрално

    До коментар [#53] от "phuncky":Ама не могат :) Работата е там, че не могат да играят в защита. А и беше много рано да им нарежда такова нещо. Поне до 60-65 мин да почака преди да се завре. Те излязоха в бетон второто полувреме и им позволиха да си разиграват коня.
    —цитат от коментар 65 на bludniq_sin


    Поне един нов централен защитник трябва. Два ако може, още по-добре. Там дупката е много сериозна.

  78. 78 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4767 Весело

    До коментар [#71] от "bludniq_sin":

    Опа - преди години! Добре! Ако ще броим успехи отпреди култовата ШЛ - давай!!!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  79. 79 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    "И едно кратко обобщение на европейската програма тоя сезон - за мен до момента е добра."

    Добра, добра, колко да е добра.
    Нашите отбори отпадат през лятото, когато европейските отбори още са на море и турнирите не са започнали.
    А когато Левски игра срещу Ливърпул през март 2004 г. пред 53 000 зрители на В. Левски се вайкахме колко сме зле, след като загуби с 2-4.

  80. 80 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Добре, добре.
    След две седмици на Уембли за пореден път ще се види колко е успешен проектът Лудогорец, в който играят двама българи.
    —цитат от коментар 54 на palav_nik

    И на мен не ми харесва повечето отбори да са пълни с чужденци, но справедливостта изисква да се каже, че не Лудогорец са тези, които вкараха масово наемници.
    Бърза справка за сезон 2011/2012 показва следното:
    Левски - 11 чужди играча
    ЦСКА - 13 чужди играча
    Лудогорец - 8 чужди играча.
    Разликата винаги е била в начина, по който се харчат парите.
    В момента вероятно бюджета на Лудогорец е значително по-голям от този на Левски и ЦСКА-София, но в първите им сезони това не беше така. Просто Домусчиев си контролираше парите и купуваше нещо, което да става за игра, докато в Левски и ЦСКА купуваха (и продължават да купуват) чужденци на килограм, не знам, дали става дума за некадърност или за обикновенна корупция.
    А да се искаш от школа в 30000 град, да бълва таланти, за да компенсира липсата на продукция от Левски, ЦСКА-София, Ботев и така нататък... Смешна работа.

  81. 81 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 677 Неутрално

    До коментар [#68] от "palav_nik":

    Има доста, за младежкият национален.

    Младежки, но национален.

  82. 82 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    "Бърза справка за сезон 2011/2012 показва следното:
    Левски - 11 чужди играча
    ЦСКА - 13 чужди играча
    Лудогорец - 8 чужди играча. "

    Бърза справка показва, че от школата на Левски има поне 50 национала.
    А от тази на Лудогорец - ЗЕРО.
    КРЪГЛА НУЛА.

  83. 83 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 677 Неутрално

    "Бърза справка за сезон 2011/2012 показва следното: Левски - 11 чужди играчаЦСКА - 13 чужди играчаЛудогорец - 8 чужди играча. "Бърза справка показва, че от школата на Левски има поне 50 национала.А от тази на Лудогорец - ЗЕРО. КРЪГЛА НУЛА.
    —цитат от коментар 82 на palav_nik


    2011-2012 Лудогорец в коя група играха? За кой път?

  84. 84 Профил на babalyuga
    babalyuga
    Рейтинг: 677 Неутрално

    "Бърза справка за сезон 2011/2012 показва следното: Левски - 11 чужди играчаЦСКА - 13 чужди играчаЛудогорец - 8 чужди играча. "Бърза справка показва, че от школата на Левски има поне 50 национала.А от тази на Лудогорец - ЗЕРО. КРЪГЛА НУЛА.
    —цитат от коментар 82 на palav_nik


    И от създаване на национали за 10 години не намериха време да се класират за Лига Европа.

  85. 85 Профил на danubian.whale
    danubian.whale
    Рейтинг: 910 Неутрално

    "Бърза справка за сезон 2011/2012 показва следното: Левски - 11 чужди играчаЦСКА - 13 чужди играчаЛудогорец - 8 чужди играча. "Бърза справка показва, че от школата на Левски има поне 50 национала.А от тази на Лудогорец - ЗЕРО. КРЪГЛА НУЛА.
    —цитат от коментар 82 на palav_nik


    Бързата справка показва, че за да играеш в школата на Левски трябва да плащаш под масата, а талантът ти е без значение. Бързата справка показва, че базите на Левски и ЦСКА са в окаяно състояние, защото хората там източват финансите на клубовете чрез всякакви схеми, включително и завишени комисионни на спорни трансфери. Бързата справка показва, че Армията прилича на кочина, а Герена още чака някаква козирка, докато Лудогорец за 7 години построи хубав стаидон и инвестира в бази и детска школа.

    Ама давай. Щом си решил, че Лудогорец е този, който пречи на българския футбол и без него ще цъфнем и ще вържем.

  86. 86 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#79] от "palav_nik":

    "А когато Левски игра срещу Ливърпул през март 2004 г. пред 53 000 зрители на В. Левски се вайкахме колко сме зле, след като загуби с 2-4."

    Бях на тоя мач и измръзнахме от студ, но беше голямо шоу. А чорбарите бяха в края на сектор Г и квичаха за Пулята.

  87. 87 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#48] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Делиорманци дори са взимали точки. Да, прав си, футболът не съществува едва от познатия ни формат на ШЛ, и оригиналният ЦСКА има успехи в евротурнирите преди това. Но винаги ми е било интересно защо наричате ЛЕВСКИ😊 "евроидиоти" след като в новите формати на евротурнирите са записали по-големи успехи от ЦСКА.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  88. 88 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#86] от "z_axis":

    До коментар [#79] от "palav_nik":" А чорбарите бяха в края на сектор Г и квичаха за Пулята.
    —цитат от коментар 86 на z_axis


    Направо шокиращо...

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  89. 89 Профил на tjj54611191
    tjj54611191
    Рейтинг: 392 Неутрално

    8 от 8 в България и 6 от 8 в Европа...бе, не е зле. Лудогорец излиза от групите, само да си намерят що годе приличен треньор.

  90. 90 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3562 Неутрално

    "И от създаване на национали за 10 години не намериха време да се класират за Лига Европа."

    Бе класирахме се два пъти в групите.
    Даже бихме Лацио, Гент и Спортинг Лисабон.
    А преди това в квалификациите отстранихме два шведски отбора.

  91. 91 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1666 Неутрално

    До коментар [#64] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Прав си, сега ЛЕВСКИ😊 не успя да допринесе много за коефициента. Ама да ти припомня кога за последно коефициентът ни е бил най-добър, колко близо бяхме до втора квота за ШЛ, кой беше силният евробоец на България тогава, и как се държаха червените.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  92. 92 Профил на tsu47624025
    tsu47624025
    Рейтинг: 773 Неутрално

    След 0:2 словенците бяха глътнали бастуна и бяха готови за 0:поне5. Но за мое учудване Разградзаиграха като средняшки отбор от БГ първенство,върнаха се и започнаха високомерно да разцъкват,вместо да атакуват. Все още не са голям отбор.
    —цитат от коментар 27 на С С К


    Вярно, че не са голям отбор по европейските стандарти, но са отбор номер едно в България. Аз съм цесекар от детските си години, но това което прави Лудогорец в Европа през последните 4-5 години, ми напомня това което правеше ЦСКА навремето.

  93. 93 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 742 Неутрално

    До коментар [#45] от "deutschwagen":

    Респект от Герена ??? Глупости на търкалета. Сините никога не са показвали уважение към противников отбор ! Историята помни скандалните финални мачове за купата на България, когато сините са изоставали в резултата. Провокации и побоища с/у ЦСКА при 1:2 и директно напускане на терена с/у Славия при 0:1. Всеки друг отбор е бил охрачван от самоопределилите се за "отбора на народа". Геренци ще ми говорят за уважение и респект - смешки.

  94. 94 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 742 Неутрално

    До коментар [#43] от "deutschwagen":

    ФК левски е закрит официално със заповед 1948 година. Толкоз за припозначите от Динамо София. Сегашните геренци лижат заднището на властта, както преди на Народната Милиция. Това е единствената причина да не са обявили официално фалит. Пак че в страната на кратунковците има достатъчно балъци дето да хвърлят пари и влияние на вятъра и за глупости.

  95. 95 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 742 Неутрално

    До коментар [#51] от "Hawaii":

    Е, да . Геренци играха в груповата фаза на Шампионската лига, че и 1 гол вкараха за всичките си мачове. Най-големият успех в историята на сините. А Славия имат полуфинал за КНК. За ЦСКА да не изброяваме.

  96. 96 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 1760 Неутрално

    Успех на Лудогорец!
    Щеше ми се и поне още един български отбор да додрапа до групите на ЛЕ, но това е положението, да се радваме на това, което имаме.

  97. 97 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2613 Весело

    До коментар [#3] от "vesko19":

    Да те наричам ли фурнаджийска лопата и аз - нали уж Лудогорец смазаха Марибор първия мач, а то - от две атаки - два гола и ако Моци си бе вкарал трети, отивахте си. Как не ви светна лампата че (почти) нямате защита. Дори слабаци като се окопаят и с една контра на мач могат да вземат трите точки. Трябват ви бързи защитници и с чувство за пласиране - поне трима.

  98. 98 Профил на nwj49315903
    nwj49315903
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#93] от "pavelsilistra":

    Провери кой стана шампион 78 г. и защо , намери архивни кадри и гледай награждаването. Мога да дам още примери, но уроците не са безплатни особено за припознавачи, които правят заря когато Левски играе с Барселона.

  99. 99 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 884 Неутрално

    До коментар [#83] от "babalyuga":

    2011-2012 Лудогорец играха за пръв път в А група и станаха шампиони. Затова давам тези години като пример.

  100. 100 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    До коментар [#78] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Няма да броим, но и сега влязоха в ле, види също миналата година.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK