Льоклер донесе първа победа на "Ферари" на "Монца" от 2010 г.

Льоклер донесе първа победа на "Ферари" на "Монца" от 2010 г.

© Reuters



Шарл Льоклер с "Ферари" спечели състезанието за Гран при на Италия, 14-и кръг за сезона във Формула 1. В дебютния си сезон в Скудерията пилотът от Монако зарадва тифозите с успех на легендарното трасе "Монца", който е пръв за "Ферари" от 2010 г., когато Фернандо Алонсо спечели.


Това е втори пореден успех за Льоклер след този на "Спа" преди седем дни. Успехът на "Монца" идва и в седмицата, в която "Ферари" отбеляза своята 90-а годишнина.


Втори зад Льоклер се нареди Валтери Ботас, а трети другият пилот на "Мерцедес" Люис Хамилтън.




Състезанието започна без размествания в челото, като Льоклер поведе колоната пред Хамилтън и Ботас. Зад първите трима нямаше изпреварвания и първата обиколка премина без инциденти.


След спокойното начало Хамилтън беше първият от водещите пилоти, който влезе в бокса. Британецът смени гумите си в края на 19-ия тур и сложи нов комплект, за да излезе на пистата на четвърта позиция.


Само обиколка по-късно в бокса беше и лидерът Льоклер. Най-късният стоп направи Ботас, който влезе в бокса осем обиколки след своя съотборник. Проблеми на трасето имаше Фетел, който се завъртя преди "Варианте Аскари" и потъна в класирането.


Стратегията на "Мерцедес" донесе успех и Хамилтън беше много близо до Льоклер. Пилотът от Монако не успя да се откъсне от световния шампион, а разликата между двамата постоянно беше около 1.5 секунди.


Льоклер донесе първа победа на "Ферари" на "Монца" от 2010 г.

© Reuters


Само 11 обиколки преди финала, когато беше близо до Льоклер, Хамилтън допусна грешка. Световният шампион изпусна точката за спиране на първия шикан и беше изпреварен от съотборника си Ботас.


До края на състезанието Ботас притисна Льоклер и се доближи на по-малко от секунда зад пилота на "Ферари", но след това на свой ред допусна грешка и нямаше шанс повече. Зад първите двама размествания също нямаше.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (33)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Браво на Льоклер! Радостно е ,че виждам голям потенциал в този младеж.
    Истинска мъжка победа над по-добрите коли за момента Мерцедес.

  2. 2 Профил на alchemist
    alchemist
    Рейтинг: 892 Неутрално

    Фетел за пореден път с издънка.

    Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.
  3. 3 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 728 Неутрално

    Браво на Льоклер!
    А на Фетел това напрежение му идва в повече.

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4108 Неутрално

    До коментар [#1] от "anty":

    По-добрите коли?! Ало, аматьора, "Ферари" са с такова предимство, и то от началото на сезона, че дори и на дългите прави, "Мерцедес" с ДРС не можеха да ги достигнат.
    А разликата между най-добрите пилоти от тези два тима, казва много...
    Честото на Шарл! Издържа на натиска, макар и с една некоректна проява, сигнализирана с черен/бял флаг.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  5. 5 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 666 Весело

    Както написа "доказания разбирач" hamiltonf: ....ония отгоре си знае работата....!


    Ами явно си я знае!

  6. 6 Профил на qwerty 500
    qwerty 500
    Рейтинг: 567 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf":

    Хаха, Ферари били по-бързи. Ти си зле в много отношения хамилтънчо малък.

    I`m addicted to the truth, it`s a dangerous love affair.
  7. 7 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    Браво на Льоклер.Колкото до Фетел , той не е станал изведнъж по-баван, вероятно тази версия на Ферари не е за него.

    SHADOWS of SOFIA
  8. 8 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 646 Неутрално
  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4108 Неутрално

    До коментар [#6] от "qwerty 500":

    Пак се изказваш неграмотно, като всеки път, не ти е тук мястото...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  10. 10 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 2875 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf":Хаха, Ферари били по-бързи. Ти си зле в много отношения хамилтънчо малък.
    —цитат от коментар 6 на qwerty 500


    Е , чуваш ли какво говориш?Ами на правите Мерцовете даже с ДРС не бяха по-бързи.

    SHADOWS of SOFIA
  11. 11 Профил на thenomad
    thenomad
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Фетел най-добре да се пенсионира. Не знам дали ще ми хареса да е втори пилот....

  12. 12 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3910 Весело

    Голям купон на Монца за Ферари!

    klimentm
  13. 13 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1237 Весело

    До коментар [#6] от "qwerty 500":

    Малоумен ли си? Льоклер беше с най-твърдите гуми и въпреки това Хамилтън с ДРС и с по-меки гуми не просто не успяваше да го настигне, ами даже изоставаше на правите...

    Perhaps you and I have lived with this miracle too long to be properly appreciative. Freedom is a fragile thing and is never more than one generation away from extinction. It is not ours by inheritance; it must be fought for and defended constantly by each generation, for it comes only once to a people. Those who have known freedom and then lost it have never known it again. #ОСТАВКА
  14. 14 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5276 Весело

    Разгеле, Ферари, Монца, Италия!!!
    Най после!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  15. 15 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf":

    Мнението на малоумни припознавачи на тире микре няма никакво значение.

  16. 16 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4108 Весело

    До коментар [#5] от "witch_doctor":

    Точно така, явно наистина си я знае, защото виновника, Фетел, ако си се зачел по-внимателно в профи коментара ми, си го получи, и то както трябва - аматьорска грешка, брутално и мегаопасно аматьорско излизане на състезателната траектория, наказание, изоставане с 1 об. Какво повече му трябва на един виновник...
    Честито!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  17. 17 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf":


    До коментар [#13] от "Darulio":


    До коментар [#10] от "К2":

    Както се и очакваше, на много бързи писти, като Спа и Монца Ферари имат предимство и " това съм аз Льоклер " се възползва по най- добрия начин. Но нашия Хамилтън твърди, че Ферари имат предимство през целия сезон, а това просто не е вярно. Мерцедес все още имат по- добрия болид и това ще се види още следеащия старт в Сингапур.

  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4108 Неутрално

    До коментар [#17] от "zle_platen_trol":

    Дано се види, но че имат най-мощната кола, това въобще е без коментар.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  19. 19 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5144 Неутрално

    Едно от малкото интересни състезания във Ф1. Браво на Льоклер.

  20. 20 Профил на vhv
    vhv
    Рейтинг: 1573 Весело

    До коментар [#12] от "klimentm":

    Абсолютно!
    Цели седем дни (до днес) празненства.
    Макар да съм привърженик на Мерцедес, искрено се радвам за тази победа. Годишнина, а и тези две поредни победи, изпълниха с радост феновете.
    А и най-после се появи нова звезда във Формула 1.

  21. 21 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 939 Неутрално

    Браво!!! дано успее и да развие колата. крайно време е да видим и нови лица във върхът на формула 1.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  22. 22 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf":

    В Австрия стюардите не наказаха Верстапен за това, че не остави място на Льоклер и недвусмислено дадоха на пилотите карт бланш да карат така, както го направи пилота на Ферари. Ако за Верстапен това е допустимо в Австрия, защо да не е за Льоклер в Италия?

  23. 23 Профил на Manol Nedyalkov
    Manol Nedyalkov
    Рейтинг: 281 Неутрално

    Гумите, гумите ... Ферари избрахана Хамилтън

  24. 24 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7065 Неутрално

    "Ферари" на прав път. Браво на Льоклер!

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  25. 25 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2846 Неутрално

    Ферари са по-бързи на правите, Мерцедес са по-бързи в завоите.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  26. 26 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 437 Любопитно

    Наистина ли може да се минава през завоите без санкция?

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  27. 27 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 693 Неутрално

    Наистина ли може да се минава през завоите без санкция?
    —цитат от коментар 26 на Mark Twain


    Ако не получваш предимство - да.

  28. 28 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 372 Неутрално

    Страхотен Льоклер! Абсолютно недопустими грешки на Фетел.

    На "бързите" писти Ферари имат леко предимство в една обиколка, но пордължават да изостават в състезателно темпо. От петък видяха, че нямат шанс със Soft срещу Мерцедес заради прекомерно изнозване и заради това сложиха Hard - стратегичски отлични последни две състезания за Ферари. Мерцедес продължава да е най-бързата кола - Хамилтън 75% от състезанието залепен зад Ферарито, а Ботас успя лесно да го настигне в краят също с 3 десети на обиколка. Не можаха да го изпреварят, тъй като Параболика е бърз завой и нямаше как да се доближат достатъчно. На два пъти Хамитън бе значително по-бърз от него без ДРС гонейки го след първият шикан. Льоклер бе почти перфектен , използвайки единственото си предимство -> скоростта на старт финалната права.

  29. 29 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Ферари наистина бяха по-бързи.На правите Мерцедес с включен ДРС не можеше да ги настигне,а Ферарито е без ДРС.Единствено на завоите се настигаха,но нямаха сили да ги изпреварят.Това е на бързите писти.Да видим какво ще стане на по-спънатите.

  30. 30 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 693 Неутрално

    До коментар [#29] от "dolna4erti4ka":

    На по-спънатите предимствата на Ферари няма да имат такава тежест. Не очаквам друга победа до края на сезона освен при някакви екстемни обстоятелства.

  31. 31 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 372 Неутрално

    В САЩ и Русия Ферари ще имат приличен шанс, тъй като са отново писти с по-скоро ниска аеродинамична конфигурация на колите. На останалите (Сингапур, Япония, Бразилия, Мексико и Абу Даби) ще им е отново трудно.

  32. 32 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    До коментар [#4] от "hamiltonf":

    https://www.racefans.net/2019/09/09/bottas-had-fastest-car-at-monza-but-must-work-on-racecraft-wolff/

    https://www.racefans.net/2019/09/06/ferrari-accept-they-cant-fix-cars-big-weakness-this-year/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1729 Неутрално

    До коментар [#30] от "kapitan_laino":
    До коментар [#29] от "dolna4erti4ka":

    Ферари нямат никакви предимства на по-спънатите писти. Монца и до голяма степен Спа се печелят с максимална скорост на правите, което означава ниско съпротивление вместо даунфорс. За другите писти последното няма да го имат, а ще им трябва.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK