"Манчестър сити" търси инфлуенсъри с надежда за пълен стадион

"Манчестър сити" търси инфлуенсъри с надежда за пълен стадион

© Reuters



Привличането на запалянковци е солта и пиперът във футбола. Дори спечелването на две поредни титли във Висшата лига обаче може да е недостатъчно за това отборът да играе винаги пред пълни трибуни.


Такъв, изглежда, е случаят с "Манчестър сити", който прибягва до нестандартен подход. Клубът е публикувал рекламно съобщение в специализираната маркетинг платформа "Трайб" с крайната цел да се подобри атмосферата на "Етихад" в мачовете от Шампионската лига.


В началото на посланието от клуба посочват, че жребият в турнира им е изпратил за съперници сравнително непопулярни отбори - "Динамо" (Загреб), "Шахтьор" (Донецк) и "Аталанта", които са непривлекателни за твърдото ядро от привърженици.




Затова "гражданите" се надяват да открият мъже на възраст между 18 и 55 години, които да са студенти, млади служители или такива, които отскоро са в града. Задачата им е да публикуват съдържание, с което да разкажат колко хубаво е да си на стадиона.


За да кандидатстват, желаещите трябва да имат поне 5000 последователи и да представят поглед към "вълнуващата атмосфера, която само футболните мачове на живо в Шампионската лига могат да осигурят".


"Манчестър сити" търси инфлуенсъри с надежда за пълен стадион

© Reuters


Специализираният сайт prweek.com посочва, че подходът на "Манчестър сити" е необичаен и че другите английски участници в надпреварата - "Ливърпул", "Челси" и "Тотнъм", обикновено продават изцяло билетите за домакинските си мачове само за минути след пускането им.


Посочва се също, че скорошно изследване е показало, че голяма част от последователите на "гражданите" в социалните мрежи са фалшиви. Анализът на шотландската Pilotfish Media оценява, че 58% от 15-те милиона последователи на "Сити" в "Инстаграм" и 33% от 7.2 млн. последователи в "Туитър" не са истински.


Това поставя английския футболен шампион на трето място по наличие на фалшиви последователи сред изследваните брандове. "Найки" е начело (61% в "Инстаграм" и 28% в "Туитър"), следван от Foot Locker (съответно 55% и 34%).

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на christkiller
    christkiller
    Рейтинг: 69 Неутрално

    Хаха!
    Колко ли и от фейсбук феновете на Фъндъкова и Бочко са ботове?

  2. 2 Профил на Платон  Фъшкиев
    Платон Фъшкиев
    Рейтинг: 1526 Любопитно

    "Мамчестер сити" търси майката на списвователя, за да обясни на гласоподавателите,какво е туй животно инфлуенсър?!

    Всичко Дефи кьорфишек,плачеш за брутален тек!Група либерални роми,да те лашкат в парк на пейка,ти покрита с хематоми да завиеш кат линейка! BACHO LUD
  3. 3 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1903 Весело

    Да вземат назаем оркестъра на микренския гном!

  4. 4 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    До коментар [#3] от "fio41315648":

    Стига бе.....Литекс и дхова музика ли има......!?

  5. 5 Профил на fio41315648
    fio41315648
    Рейтинг: 1903 Неутрално

    До коментар [#4] от "KRAFTWERK":
    Не знаете за оркестър Литекс? На мачовете в Ловеч, една банда цигани каратисти, редовно мъчеше разни музикални инструменти!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK