Формула 1 и Световната автомобилна федерация (ФИА) показаха следващото поколение болиди, които ще се използват в шампионата от 2021 г. Бяха съобщени <a href="https://www.dnevnik.bg/sport/2019/06/14/3925477_formula_1_otloji_finalnite_razgovori_za_budeshteto_si/" target="_blank">промените в правилата</a>, които са първи от 2013 г. и въвеждането на турбо-хибридната ера.<br /><br />Една от важните промени е въвеждането на таван на бюджетите от 175 милиона долара. В тази сума няма да влизат заплатите на пилотите и тези на трима водещи служители на всеки отбор.

© Formula1.com

увеличи
, 8683

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    БрОтално!
    Много красив!

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  2. 2 Профил на lino_santino
    lino_santino
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Интересни карбонови елементи над предните гуми. Сигурно за аеродинамика нещо.
    И по-бавни с 3 сек пилотите нема да се радват много

  3. 3 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    Разгеле пипнаха и джантите :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  4. 4 Профил на TheRedOne
    TheRedOne
    Рейтинг: 265 Неутрално

    Ще са по-бавни евентуално първия сезон, ако изобщо бъдат. После инженерите им ще компенсират ограниченията на ФИА. Предишните промени също трябваше да ги забавят, но болидите продължават да правят рекордни обиколки по пистите.

  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5072 Неутрално

    До коментар [#2] от "lino_santino":

    Увеличават минималното тегло 743 на 768 кг.
    По отношение на двигателите, тяхното тегло също ще бъде увеличено, а ще има ограничения на материалите, които могат да бъдат използвани в тях. Лошото е, че се унифицират някои части, като ще се ползват стандартизирани горивни помпи, а отборите няма да могат да избират свободно производител на батерии и турбокомпресор.

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  6. 6 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1453 Весело

    Искам си като едно време.
    Мощ рев турбо бинзин скорост и момичета много красиви момичета.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  7. 7 Профил на Indiana Jones
    Indiana Jones
    Рейтинг: 312 Весело

    До коментар [#6] от "dedoliben":
    😂
    За момите си прав, дедо, за колите - не. “Едновремешните” коли реално бяха по-бавни и по-маломощни. Просто с годинките (уви) ни гони носталгията...

    It’s not the years, honey. It’s the mileage.
  8. 8 Профил на zero_day
    zero_day
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Страхотно... Защо направо не унифицирате целите болиди и просто да гледаме състезание с картинги? Аз вече няколко сезона пропускам Формулата, но изглежда, че от 2021 съвсем няма да я поглеждам. Има Дакар, WRC и т.н.

  9. 9 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2618 Неутрално

    След цялото скопяване фомулата съвсем ще заприлича на карт сериите.
    Последната стъпка ще е да унифицират пистите и да започнат да се въртят в овали.

    I Want To Believe
  10. 10 Профил на Канасубиги
    Канасубиги
    Рейтинг: 856 Неутрално

    До коментар [#7] от "Indiana Jones":

    https://youtu.be/8yMaL51LJuM?t=635

    Това по принцип е най-мощната формула излизала на пистата, 1.5 л, 1350 к.с в квалификация, в състезание са били ограничени на 850 к.с, а в тест зоната този двигател е превъртял стрелката на уреда +1500 к.с

    I don't debate. Too much Word, not enough Excel.
  11. 11 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1146 Весело

    Даже вече приличат и на коли.
    Но тези картинки са само примерни инжинерите друго ще намислят.

  12. 12 Профил на Indiana Jones
    Indiana Jones
    Рейтинг: 312 Неутрално

    До коментар [#10] от "Канасубиги":
    Днешните двигатели също са ограничени и са над 1000 КС. А колите са по-бързи. FIA винаги е налагала ограничени на F1 с цел безопасност. Ако махнат ограничителя на 12к об/мин, колите просто няма да седят на пистата заради аеродинамиката.

    It’s not the years, honey. It’s the mileage.
  13. 13 Профил на rgt23626120
    rgt23626120
    Рейтинг: 29 Неутрално

    Ф1 има нужда от промяня и нови предизвикателсва за да се развива , да е в крак с времето и най-важно да привлича нови зрители!
    Аз вярвам че Рос Браун знае какво прави.

  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#2] от "lino_santino":

    Това е част от промените за контролиране на разбиването на въздушното течение зад болидите за да може да се следват един друг.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK