Меси, Роналдо или Ван Дайк: "Златната топка" очаква своя нов притежател

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на NIKE
    NIKE
    Рейтинг: 8 Весело

    Залагам си златните топки , че ще бъде Меси......

  2. 2 Профил на Лопе де Вега
    Лопе де Вега
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Меси!

    без подпис!
  3. 3 Профил на Лопе де Вега
    Лопе де Вега
    Рейтинг: 8 Весело

    В списъка на победителите има един от ХХ век! 2000 година е последната от ХХ век и от второто хилядолетие!

    без подпис!
  4. 4 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 577 Неутрално

    Меси.

    Много хитър
  5. 5 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3843 Неутрално

    Роналдо пък какво ще прави в тройката?! Вчера го гледах петнайсетина минути, ами топката едва спираше, бавен, лесно я губеше, и същевременно Меси от снощи, с каква скорост разиграва, обработва, вкарва!? Несъпоставими за последната година.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  6. 6 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5486 Неутрално

    До коментар [#3] от "Лопе де Вега":

    Точно. Първият ден от първия месец на първата година от 21-ви век е 01.01.2001.
    Броенето на реални неща в реалната действителност около нас, започва от ЕДНО, а не от НУЛА. 20х100=2000 - двадесет века са 2000 години. Някои си мислят, че след първа година преди Христа, не следва първа година след Христа, ами година НУЛА, както е при термометъра (който не е брояч).
    Иначе по темата - Ван Дайк е достоен опонент на Меси и е по-добър от Модрич.
    Мисля, че той трябва да получи Топката.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  7. 7 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 434 Весело

    Марио Метушев

  8. 8 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Ван Дайк трябва да спечели топката, а в тройката трябва да има поне още един футболист на Ливърпул. На Кристиано годинките започват да му тежат и това все повече си личи. Обективно погледнато мястото му е във втората петица. Всеки друг победител освен железния холандец ще е подигравка с играта, но през годините сме се нагледали на абсурдни победители.

  9. 9 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 582 Неутрално

    Меси направи изключително представяне миналия сезон. Със спечелването на Златната обувка, най-много асистенции, Ла Лига, както и с константното си представяне на изключително ниво мисля, че заслужава!

  10. 10 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 541 Неутрално


    Последният защитник, който е печелил "Златната топка", е Фабио Канаваро през 2006 г.
    —цитат от коментар 0 на Дневник


    Той е и първият, ако не броим Бекенбауер, който е почнал като нападател, минал е през халф и е завършил защитник.

  11. 11 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#3] от "Лопе де Вега":Точно. Първият ден от първия месец на първата година от 21-ви век е 01.01.2001.Броенето на реални неща в реалната действителност около нас, започва от ЕДНО, а не от НУЛА. 20х100=2000 - двадесет века са 2000 години. Някои си мислят, че след първа година преди Христа, не следва първа година след Христа, ами година НУЛА, както е при термометъра (който не е брояч).
    —цитат от коментар 6 на Незнайко в Слънчевия град


    Сега, в твойта действителност може и от 5 да почвоте да броите. Ама в другата след първа година преди рождеството следва годината на рождеството и после идва първата година след рождеството. Тогава, колкото и да ти се вижда неестествено, Христос щеше да стане на 2000 години през 2000 година след рождеството му, а не през 2001. Тия, дето искат задължителна детска градина, явно си знаят стоката.

  12. 12 Профил на sw51
    sw51
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Меси трябва да я отнесе.. заслужено мисля.

  13. 13 Профил на dnevnikeradost
    dnevnikeradost
    Рейтинг: 427 Весело

    До коментар [#11] от "usero":

    Тези неща не ги ли изяснихме преди години?
    Още ли има неразбрали?
    За да го обясня като за ...вас...да питам?
    Вие кога навършвате две десетилетия?
    Като станете на 19 или като станете на 20 години?
    Съответно кога е първия ден от следващото ви десетилетие?
    За да дойде той, първо трябва да сте завършил 20-те си години, нали така?
    Та така и с вековете и с хилядолетията.
    01.01.2001 е първия ден на новото хилядолетие.

  14. 14 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1016 Неутрално

    [quote#10:"usero"][/quote]

    Последният защитник, който е печелил "Златната топка", е Фабио Канаваро през 2006 г.

    —цитат от коментар 0 на Дневник



    Той е и първият, ако не броим Бекенбауер, който е почнал като нападател, минал е през халф и е завършил защитник"




    Матиас Замер я печели през 96-та.

  15. 15 Профил на Atléti
    Atléti
    Рейтинг: 1855 Неутрално

    Най-вероятно ще я дадат пак на Меси,макар че моят фаворит е Вьрджил ван Дайк.

    ЛЕВСКИ Е ВЕЧЕН.
  16. 16 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    Миналата седмица изтече новината за Меси !
    Според мен правилноият избор би бил Ван Дайк .......

  17. 17 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1653 Неутрално

    Тъпо е Меси и Роналдо да имат по пет златни топки, а футболист като Иниеста, примерно, да има НУЛА.

  18. 18 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#11] от "usero":Тези неща не ги ли изяснихме преди години?Още ли има неразбрали?За да го обясня като за ...вас...да питам?Вие кога навършвате две десетилетия?Като станете на 19 или като станете на 20 години?Съответно кога е първия ден от следващото ви десетилетие?За да дойде той, първо трябва да сте завършил 20-те си години, нали така?Та така и с вековете и с хилядолетията. 01.01.2001 е първия ден на новото хилядолетие.
    —цитат от коментар 13 на trafopost


    Е, то не е сложно, на някои може и да са ги изяснили. Ама на тебе ти е голема каша в главата, та я обясни пак, аз на 19 или на 20 години навършвам две десетилетия и Христос през 1999 или през 2000 му се пада тая твоя 2001 година. Тия, дето искат задължителна детска градина, явно си знаят стоката.

  19. 19 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#14] от "popovski31":

    Е, Замер беше опорен халф, ама все пак халф.

  20. 20 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#8] от "zle_platen_trol":

    И защо това? Отпаднаха срамно от местните купи, не можаха да станат шампиони в Англия, минаха през накакви иглени уши в ШЛ а на финала играха повече от неубедително. На какво основание ще слагаме половината им отбор в челото за златната топка?

  21. 21 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#16] от "stenlyaka":

    Има си хас. Ти си вече пословичен с футболните си познания и обективност.

  22. 22 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#19] от "usero":

    В един момент със сигурност играеше либеро, когато все още се ползваше такъв играч. Въпросната година когато е печелил не знам какъв точно е играл.

  23. 23 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1653 Весело

    Сега, в твойта действителност може и от 5 да почвоте да броите. Ама в другата след първа година преди рождеството следва годината на рождеството и после идва първата година след рождеството
    —цитат от коментар 11 на usero

    В твоята паралелна вселена може и да има нулева година, ама в тази вселена има 1-ва година преди Христа, и след това 1-ва година след Христа.

  24. 24 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#22] от "Billy Pilgrim":

    Всъщност май си прав, играеше зад Хелмер и Бабел на Европейското през 96-та. Е, пак не се променя много статистиката, а и на него най-силните му години бяха в средата. И Матеус игра либеро, даже доста повече време, това си им беше любим номер на германските треньори през 90-те, на стари години да преквалифицират халфовете на либера. И в Дортмунд беше либеро последните години Замер, ама старост-нерадост, не се сетих сам, трябваше да ме подсетиш, та не е някакво инцидентно решение специално за националния отбор.

  25. 25 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#23] от "Yotce":

    Мани тия големи числа, че ти е трудно. Кажи в първото примерче, дето беше за мен, аз на една година ли съм се родил и на 19 или на 20 съм навършил 21.

  26. 26 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 2383 Весело

    До коментар [#16] от "stenlyaka":Има си хас. Ти си вече пословичен с футболните си познания и обективност.
    —цитат от коментар 21 на Billy Pilgrim


    Я тихо там !
    Обективност .......драха ви на финала и оттогава вадиш от 10 кладенеца че Пуул са слаби !

  27. 28 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1653 Весело

    До коментар [#23] от "Yotce":Мани тия големи числа, че ти е трудно. Кажи в първото примерче, дето беше за мен, аз на една година ли съм се родил и на 19 или на 20 съм навършил 21.
    —цитат от коментар 25 на usero

    Ти, разбира се, си се родил направо на 20 години. Оттам идват и затрудненията ти, докато се опитваш да наложиш собственото си летоброене.

  28. 29 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#28] от "Yotce":

    Мойто си е добре. А това на Христос съм съгласен, че е сгрешено и затова става на 2000 години през 2001, та оттогава започва и 21 век. Ако това се опитваше да ми кажеш, объркал си се пак, затова са и тия разлики между мен и него, аз почнах третото десетилетие на 20, а не на 21.

  29. 30 Профил на kicho
    kicho
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#17] от "Yotce": Очевидно няма друг критерий, освен желанието на спонсорите. Най-резултатният футболист за тази календарна година не е дори номиниран (Левандовски). Не е номиниран и Мбапе. Заради спонсорите, Топката не е била дори близо до нападатели като Дрогба, Тиери Анри, Златан Ибрахимович. През 2010 Интер печели ШЛ, а през 2012 Челси. Носителят на Топката е Меси и двата пъти.

  30. 31 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    До коментар [#26] от "stenlyaka":

    Прав си "драха ни на финала", но не Ливърпул ами съдиите, които им дадоха гол от съблекалнята.

  31. 32 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1016 Весело

    До коментар [#14] от "popovski31":Е, Замер беше опорен халф, ама все пак халф.
    —цитат от коментар 19 на usero



    Замер играеше като централен защитник заедно с Юрген Колер :)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK