Федерер си върна логото RF от "Найки"

Федерер си върна логото RF от "Найки"

© Associated Press



Коронавирусът е най-голямата тема за България и света, но ако искате да следите лесно какво друго си струва да знаете, четете новата рубрика "Новини без коронавирус".


Носителят на 20 титли от Големия шлем Роджър Федерер си е върнал логото RF от фирмата за спортна екипировка "Найки". Това става ясно от информация на Американската агенция по патентите и марките (USPTO).


Федерер вече е собственик на правата върху логото, което представлява неговите инициали.




Той го носеше в продължение на повече от 10 години, но след раздялата си с "Найки" през юли 2018 г. RF остана собственост на американската компания. В момента Федерер носи екипи на японската фирма Uniqlo, с която има договор за 300 милиона долара.


През 2018 г., когато Федерер прекрати партньорството си с "Найки", акциите на американската компания отчетоха спад. Фирмата обаче продължава да бъде партньор на Рафаел Надал.


В момента Федерер се възстановява от операция на коляното, на която се подложи след Australian Open. Заради пандемията от коронавирус тенис турнири няма да се провеждат до края на април.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK