
© Associated Press
Коронавирусът е най-голямата тема за България и света, но ако искате да следите лесно какво друго си струва да знаете, четете новата рубрика "Новини без коронавирус".
Носителят на 20 титли от Големия шлем Роджър Федерер си е върнал логото RF от фирмата за спортна екипировка "Найки". Това става ясно от информация на Американската агенция по патентите и марките (USPTO).
Федерер вече е собственик на правата върху логото, което представлява неговите инициали.
Той го носеше в продължение на повече от 10 години, но след раздялата си с "Найки" през юли 2018 г. RF остана собственост на американската компания. В момента Федерер носи екипи на японската фирма Uniqlo, с която има договор за 300 милиона долара.
През 2018 г., когато Федерер прекрати партньорството си с "Найки", акциите на американската компания отчетоха спад. Фирмата обаче продължава да бъде партньор на Рафаел Надал.
В момента Федерер се възстановява от операция на коляното, на която се подложи след Australian Open. Заради пандемията от коронавирус тенис турнири няма да се провеждат до края на април.