
© LAP.BG
Васил Божков ще даде акциите на "Левски" на баскетболния треньор Константин Папазов. Това обяви наставникът на баскетболния тим на сините, като е получил уверение от бизнесмена и приближения до него Георги Попов, който държи близо 87% от клуба.
"Голямата новина е, че господин Божков и господин Попов няма да фалират "Левски". Ще бъдат изпратени акциите и няма да възпрепятстват по никакъв начин оцеляването на "Левски", обяви Папазов в предаването "120 минути" по Би Ти Ви.
Папазов благодари на двамата "от името на всички, които обичат "Левски". В началото на седмицата той изрази желание да стане приносител на акциите след разговор с Божков.
"Господин Божков е безспорно най-добрият от тези, които са управлявали", добави баскетболният треньор.
Папазов нарече себе си "лост за оцеляването на "Левски". По повод физическото предаване на акциите на клуба, те ще бъдат изпратени на Папазов: "Господин Божков днес на обяд ми се обади и каза: "Тити, виждам те, че много искаш. Изпращам ги утре по DHL и ще те намери човек".
"Аз съм човекът с най-продължително участие в управлението на българския спорт. "Левски" ще го има и ще бъде първият клуб с нов начин на финансиране и нов начин на управление", каза Папазов.
"Това е тема на следващ разговор", каза Папазов на въпрос кой ще осигурява издръжката на клуба. "Това е моя отговорност".
Бизнесменът с интереси в хазарта е извън България от края на януари. Той има повдигнати 11 обвинения от прокуратурата, сред които за ръководене на организирана престъпна група, убийства и изнасилвания. Според властите Божков се укрива, а по думите му "никой не го е търсил", като е заминал за Дубай по работа.
През седмицата Божков обвини премиера Бойко Борисов за унищожението на "Левски" малко след като беше наречен от него "бивш собственик".
Lilith
Рейтинг: 658 ВеселоТити пак ще плаче!
Кратък виц.
НеКой
Рейтинг: 1301 НеутралноЦиркаджии... както казваше Станишев.
Роси
Рейтинг: 7760 НеутралноПапазов е следващият заподозрян.
hamiltonf
Рейтинг: 4028 НеутралноДо коментар [#1] от "lilithi":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.В момента плаче по БТВ...
Абсолютно неадекватна история...
Julius
Рейтинг: 285 ВеселоВече реве в студиото...
Stargate
Рейтинг: 1718 НеутралноПоне цирка ще е гарантиран в следващите години. хахах :-)
dzr57500206
Рейтинг: 16 НеутралноПускам една сАлза по тоя повод.
PisnaMi
Рейтинг: 2071 РазстроеноЕ, вече Левски го чака светло бъдеще с Тити неуравновесения...
Lilith
Рейтинг: 658 ВеселоДо коментар [#4] от "hamiltonf":
Милинкия... Ще всеме да се обезводни от толкова емоции.. :))))
По темата:
"Васил Божков ще даде акциите на "Левски" на Константин Папазов"
Надявам се и Божков да е запознат... И Папазов се надявам, да е състоятелен, че като знам колко ни е милозлив премира- а ревне Тити- а му е дал някой лев от нашите данъци...
abdulhazred
Рейтинг: 528 НеутралноАкциите вървят комплект с 30 млн лева дългове и 2 млн лева месечни разходи.
На ход е Шиши.
palav_nik
Рейтинг: 1057 НеутралноТити е пич...
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1004 РазстроеноБат Тошо, на кого ни остави...
Тюфлекчия
Рейтинг: 1820 РазстроеноМайкоуууу.....
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!save_knforest
Рейтинг: 762 ЛюбопитноСега направете и Вили Вуцов спортно-технически директор и нещата тръгват по вода...
chicago514
Рейтинг: 2069 ВеселоТъпотии папазови.
maddrum
Рейтинг: 547 НеутралноТози ли точно ще ми говори за морал ?!
deaf
Рейтинг: 3051 ВеселоСлед време ще се разбере точно каква е била сделката,щото сега - йок!
daskal1
Рейтинг: 4243 ВеселоДо коментар [#14] от "save_knforest":
Нещо като "гола вода" или?...
palav_nik
Рейтинг: 1057 НеутралноУсловието собствеността на клуба да бъде сменена вече става факт...
Virgin
Рейтинг: 2170 РазстроеноТова е гавра!
Баща ми бе левскар, на гроба му пише - Левскаря.
Имаше хора които го познаваха от 30 години, но не знаеха името му, знаеха го като Левскаря.
Левскар съм и аз.
Затова и сърце не ми дава да кажа, че е гавра с труп ....но е гавра.
bat_plamen
Рейтинг: 4167 ЛюбопитноДа видим дали този ход ще успее да спре твърде вероятния ни фалит?!
Yordan Enev
Рейтинг: 283 ВеселоОтрече за Лукойл. Отрече за Ефбет. Тото и Шиши, брате, ще е положението.
sax16655090
Рейтинг: 8 НеутралноГрешен ход на Божков. С един удар можеше да накаже и ББ, който съсипа бизнеса му, и феновете, от които очакваше повече подкрепа. По-малко черен нема да стане с това прехвърляне, нито ще омилостиви "хунтата".
hamiltonf
Рейтинг: 4028 ВеселоСега същия ревлю долетява от БТВ право в БНТ, в рамките на някакви си 3 минути...
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.razor
Рейтинг: 916 ВеселоБаси драмата. Бъдещето на клуба се изпраща по DHL на таен преносител, който ще го предаде на новия приносител.
Stewie
Рейтинг: 861 Любопитнои преди тити това с "Левски" приличаше на тъп и сълзлив индийски сериал ,ама сега вече няма да се трае
Yordan Enev
Рейтинг: 283 НеутралноПрокуратурата няма ли да провери ''човекът на Божков'', който ще се свърже с Папазов?
pavelsilistra
Рейтинг: 656 НеутралноЕ, как така ще ги даде ????? Тези акции следва да се вземат от Държавата за покриване на задълженията на длъжника към НАП ! Ако трябва после да се организира търг и средствата да отидат в Бюджета.
razor
Рейтинг: 916 ВеселоОт днес в полунощ, всички хранителни, медицински и немедицински пратки от ОАЕ - под 14-дневна карантина. След това се раздават само в присъствието на прокурор.
parcaleste
Рейтинг: 715 НеутралноДа се смее ли човек или да плаче...
... айде, добре - като знаем Тити - ще се посмея. За баланс.
Lilith
Рейтинг: 658 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "pavelsilistra":
Как акциите на дружество длъжник ще покрият дълговете?
Любопитно ми е.
Както ми е любопитно държавата, като ги вземе тия акции, какво ще ги прави за да ги осребри. Къде ще ги продаде? На кого? За колко? Изчислено на каква база?
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2390 ВеселоЗнаем знаем. Имаме ,,усет” как ще вървят нещата от тук нататък...
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1004 НеутралноДо коментар [#1] от "lilithi":
Втора серия на Тити по БНТ.
гарата
Рейтинг: 673 ВеселоЩе призна циркът за пълен, ако наистина ги изпрати на Тити по DHL.
Lilith
Рейтинг: 658 ВеселоДо коментар [#33] от "Paolo Di Canio":
Някой да занесе физиологичен разтвор в БНТ! Бързо!
И напитки с електролити.
Да спасим Тити преди да се е капичнал, нали Левски ще " управлява все пак... :)))))
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1004 НеутралноДо коментар [#34] от "гарата":
Не бих казал, че е необичайно сериозни книжа очакващи подпис да се пращат по DHL. Даже напротив, контрагентите в днешно време са не просто в различни държави, понякога на различни континенти.
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2390 ВеселоДо коментар [#28] от "pavelsilistra":
Точно това сега ще е интересноя момент...
Борисов говори за смяна на собственика, но акциите реално Божков няма как да ги ,,дава”.... а той ги ги ,,дава” уж...
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2390 ВеселоТези акции са на Божков(ако ги ,,дава”!).... демек предстои запор на активи.
Но ако ги продава ще е много интересно...
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5664 ЛюбопитноЛевски тире Лукойл?
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевrazor
Рейтинг: 916 НеутралноНяма как. Лукойл работи на загуба, няма възможност.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4615 НеутралноПо DHL.
Gunter glieben glauchen globenhamiltonf
Рейтинг: 4028 НеутралноТова е най-срамния, най-мафиотския цирк в цялата история на българския футбол!
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Срам и позор!
deaf
Рейтинг: 3051 НеутралноЦветомир Найденов:
"Щом Божков е казал,че ще даде акциите,значи НЯМА да го направи."
zdra4
Рейтинг: 687 НеутралноТик-так, тик-так, часовникът цъка и фаталният 13 май наближава.
Фатален, не защото куците футбалери ще се разбягат, а защото с изтичане на извънредното положение, цялата трагикомедия ще се озове ачик-ачик извън закона.
Черепа и марионетката му са с обвинение, цялото им имущество е под запор. Единственият полулегален начин да се прехвърлят запорираните акции от Черепа на дрго лице, в случая на шута Тити, е това да стане под формата на мярка за борба с последствията от корона вируса, в рамките на извънредното положение.
Ако се отложи за след това, трагикомедията ще се обърне на политико-съдебен трилър.
Пламен Карабельов
Рейтинг: 8 НеутралноЛЕВСКИ ЩЕ ПРЕБЪДЕ !!!
С ЛЕВСКАРСКИЯ ДУХ И ЛЕВСКАРСКАТА ЦЕННОСТНА СИСТЕМА !!!
САМО ЛЕВСКИ, ОБИЧАМЕ ТЕ !!!
Wornoxmaniak фибули тип Букьовци
Рейтинг: 801 ВеселоDHL носи ли каскет?
palav_nik
Рейтинг: 1057 Неутрално"Как акциите на дружество длъжник ще покрият дълговете?
Любопитно ми е."
Елементарно. Залагат се бъдещи трансфери на футболисти и врътката става...
Wornoxmaniak фибули тип Букьовци
Рейтинг: 801 ВеселоАбе, Божков с акциите на Левски под ръка ли е забегнал?
Lemmy
Рейтинг: 2024 ЛюбопитноЗанимателно развитие при позоваване на Черепа виждаме - "бизнесменът с интереси в хазарта". Нещо да не е пристигнало по пощата преди акциите?
С нетърпение чакаме целувката от приказката "Красавицата Тити и Звяра".
LS
Рейтинг: 66 НеутралноКато фен на Левски мен лично ме е срам от Папазов и тоя цирк, който разигра... Какви ли не демагози през последните десетина години натрупаха дългове на гърба на клуба, само и само да успеят да си подредят частните бизнеси по втория начин, обаче в ТВ ефир да призоваваш феновете да не ги псуват за всичко това, ето това вече беше дъното. Ама не бил човек на никого, ама той имал кауза, ама то морал, ама Божков обичал Левски. Да, и ние ядем доматите с колците. Ужас и безумие, точно тия задкулисни игрички ни накараха феновете с достойнство да се отречем от това подобие на Левски! Съгласен съм още 5 пъти по 10 години да отборът да не печели нищо, само и само да изчезнат тия олигофрени...
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2390 НеутралноАкциите са активи! Ако Божков е длъжник на държавата акциите трябва също да бъдат под запор. Или бъркам?
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноТОЗИ не, той е само параван. Но скоро ще разберем КОЙ стои зад него.
Засега имам две хипотези:
1. Пак Шиши
2. Офшорен фонд. С голяма вероятност пари на VTB, т.е. банката на КГБ. Те вече бяха спонсор на Левски. Имам предвид, че нещо го подгониха Лукойл и Путин има нужда от боен отряд в БГ. Не изключвам и хипотезата те да бъдат използвани от него някой ден за сваляне на Боко, с тази епидемия има добри условия. И пРЕЗИДЕНТА нещо се разприказва за политическа криза. Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
zhivko6461
Рейтинг: 1637 НеутралноКонстантин Папазов е елементарно момченце. Смешник. Назначен със специално предназначение. Да е винаги подръка за специални задачи. Активираха го отново. Играта продължава...
Но историята с ПФК "Левски" е тъжна.
П.П. Константин Папазов поне временно ще бъде собственик на 86.6% от акциите на ПФК "Левски" АД. Дружество с годишен оборот над 10 милиона лева.
Какви образование, квалификация, знания и опит притежава?
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2390 НеутралноЗначи виждам два варианта:
1) Тити взима акциите, но държавата в лицето на Гешев има право да му ги изземе и да са под запор според новите промени на ГПК...
2)Тити ги купува.... Тук моментът ще е също интересен...
bez_ime2
Рейтинг: 314 НеутралноАко Тити стане собственик..., жална му майка, на Отбора на народа, хо-хо-хо...
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноТи да не мислиш, че Черепа много е помогнал на феновете с това прехвърляне?
Тепърва ще разбират, каква играчка и в ЧИИ ръце са станали. Защото акциите нищо не значат, ПАРИТЕ са важни. Които трябва капят ЕЖЕМЕСЕЧНО за издръжкат а и за ДЪЛГОВЕТЕ. Буквално всеки дребосък може да поиска запориране на сметките защото не му плащат дълга и Левски ще трябва да плаща. Помните онази авиокомпания за няколко десетки хиляди. А такива са МНОГО, това са Дела и Хонорари и Такси.
Вместо ужасен /но достоен/ край левскарите ги чака ужас без край. Максимум година и пак ще се гърчат.
Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
karakurum
Рейтинг: 230 НеутралноАко Пеевски е най-големият дарител в държавата,логично е накрая да даде и за Левски.
Веднага ще получи по-голямо признание и от Ангел Солаков и Цола Драгойчева взети заедно.
Santos
Рейтинг: 926 ЛюбопитноТа значи, @lilithi, питаш „Къде ще ги продаде?, а? Да си чувала за Българска фондова борса? Там питат ли на кого ще продадат акции? Въобще, като пишете нещо, па свързвайте се с хора, които малко от малко имат някакъв хабер от търговия с акции, защото тук става въпрос именно за това, а не за търговия със замразени щъркели, например! А колкото до това „Как акциите на дружество длъжник ще покрият дълговете?“, не бери грижа – има си начини и за туй! Нещо друго да питаш?
Аз съм българче обичам наште планини зелени
Рейтинг: 2390 ЛюбопитноВъпроса е Божков подпомагал ли е отбора или по-скоро е виновен за фалита му?...
bez_ime2
Рейтинг: 314 ВеселоСамо не разбрах, акциите с бърза поща ли ще пристигнат или с обикновена...
mitko11
Рейтинг: 1738 ВеселоДо коментар [#51] от "Аз съм българче обичам наште планини зелени":
Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!Недей, че ще разиграят още по-голям цирк:
Акциите под запор и се дават на Български спортен тотализатор. БСТ покрива дълговете на "Левски" като главен собственик и спонсор , а държавата няколко милиона на месец бълха я ухапала...
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноФормално те вече няма да са на Черепа а на Тити, а Левски не е под запор... засега :) .
Но не изключвам съдебни дела и по този повод. И сделката за прехвърлянето да бъде призната за незаконна. Е, Левски ще се е набълбукал с още 5-10-20 милиона докато излезе решението но те играят ден за ден.
Ако са умни Тити ще ги пробута на някакъв тайнствен офшорен фонд и следите изчезват. С парите оперативно издържат Левски примерно за година. Но това означава левскарите окончателно маша за тъмни интереси и да треперят буквално всеки ден какво ги чака. Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
iradev
Рейтинг: 277 НеутралноНе бе, той напуснал България по работа. Може да е търсил купувач на Левски в ОАЕ и затова акциите са му подръка :-)
Няма такъв цирк ...
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноЕ, все пак казвал дал 25млн без да ги оформи като дълг към себе си. Това направо е уникално... ако е вярно. Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
mitko11
Рейтинг: 1738 ВеселоДо коментар [#58] от "Santos":
Да чукаш, преди да влезеш, е въпрос на възпитание.Да чукаш, след като си влязъл - е въпрос на възможности!Какви глупости пишеш? Кога ФК"Левски " е станал публично дружество, че акциите му да се предлагат на БФБ? Кога е покрил като компания изискванията и кога е правил IPO ?
Хайде малко повече:
"..Общи правила за допускане
1. За да бъдат допуснати до търговия на някой от пазарите, организирани от Борсата, емисиите финансови инструменти трябва да отговарят на следните общи условия:
- да са в безналична форма или да са обездвижени по съответния ред и да са регистрирани в депозитарна институция;
- да отговарят на всички условия на ЗППЦК и нормативните актове по прилагането му относно публичното предлагане и допускането до търговия на регулиран пазар;
- за прехвърлянето им да не са предвидени ограничения или условия.
2. Емисиите акции, депозитарни разписки за акции и борсово търгувани продукти трябва да отговарят и на следните допълнителни условия:
- да не е открито производство по несъстоятелност или ликвидация на техния емитент или на емитента на базовия инструмент, ако има такъв;
- техният емитент или емитентът на базовия инструмент, ако има такъв, да не е в производство по преобразуване;
- правното положение на емитента да е в съответствие с приложимото законодателство на държавата по седалището му, както по отношение на неговото учредяване, така и по отношение на дейността му, съгласно неговите устройствени актове.
3. Емисиите лихвоносни облигации и други подобни инструменти, включително депозитарни разписки за такива инструменти трябва да отговарят и на следните допълнителни условия:
- да са с безусловни права за получаване на дължимите лихви;
- да са платими при настъпване на падежа;
- натрупаната лихва да е определена или определима на ежедневна база;
- лихвените плащания и амортизационните плащания по главницата, ако са предвидени такива, да са на предварително определени дати. В случай, че някоя от тези дати е неработен ден, съответното плащане се осъществява на следващия работен;
- емисията да не предвижда условия за изплащането на дължимите лихви или главница;
- лихвените плащания да са един, два, три, четири, шест или дванадесет пъти годишно;
- броят месеци между две лихвени плащания да е еднакъв за целия срок на облигационния заем;
- емисията да е деноминирана в български лева, евро или щатски долари.
4. Емисиите облигации с нулев купон и други подобни инструменти, включително депозитарни разписки за такива инструменти трябва да отговарят и на следните допълнителни условия:
- да са платими при настъпване на падежа;
- емисията да не предвижда условия за изплащането на главницата;
- емисията да е деноминирана в български лева, евро или щатски долари.."
uq
Рейтинг: 2053 НеутралноТити боклук мръсен, срам за "Левски"!
uq
Рейтинг: 2053 НеутралноДо коментар [#65] от "mitko11":
Защо имам чувството, че обясняваш на човек, за който "акция" е китайска дума, който спори с друг човеk, мислещ, че това е различна форма на парите
Един препатил
Рейтинг: 2908 Любопитно"Тити, виждам те, че много искаш. Изпращам ги утре по DHL и ще те намери човек".
Извинете - кой с кого си прави майтап?
Toni Ivanov
Рейтинг: 1830 НеутралноЛевски няма да се оправи,докато феновете на този клуб не свалят мутрата премиер от власт...
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноНе мисля, че акциите ще бъдат продадени, нито че ще има голям интерес към тях, особено пък на БФБ. Акции се купуват ако очакваш дивидент а какъв дивидент от отбор който иска поне 10-15млн лева за да съществува и е вечно на загуба?
Досегашната практика е, че акциите се прехвърлят на нов собственик срещу задължението да издържа отбора. Старият скача от радост, че се е отървал от 30млн лева дългове и плащането на още толкова годишно издръжка и това му е "печалбата".
Проблемът на Левски е, че и преди едва им намираха собственик, сега след като се размирисаха нещата съвсем невъзможно става. Аз затова в хипотезите включвам офшорни фондове, при прането на наркотици 2:1 се смята за съвсем приличен обменен курс. Или геополитически интереси, там 50-100млн за пари ги нямат.
А дълговете ще си стоят, разсрочено плащане, част се плаща нови се трупат. Дълговете са инструмент за запазване на собствеността. Ако ги няма доста мераклии да ти я вземат ще се намерят.
Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
.NET
Рейтинг: 321 НеутралноАз по-ценно нещо от шарнирни болтове за Голф 2-ка(навремето това беше) не съм пращал по пощата. Що за ценност представляват акциите на ПФК"Левски"АД че да се пращат по поща?
Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.Ivan_
Рейтинг: 427 ВеселоДо коментар [#58] от "Santos":
Модератора е неадекватен!"Да си чувала за Българска фондова борса? Там питат ли на кого ще продадат акции? Въобще, като пишете нещо, па свързвайте се с хора, които малко от малко имат някакъв хабер от търговия с акции, защото тук става въпрос именно за това, а не за търговия със замразени щъркели, например!"
"Там питат ли на кого ще продадат акции? "
Не разбира се, който мине под прозореца и хвърли някоя стинка и си взима някаква акция, нито въпроси нито документи нищо подобно не се прави...
"Въобще, като пишете нещо, па свързвайте се с хора, които малко от малко имат някакъв хабер от търговия с акции,"
Ти преди да пишешзащо не се свърза?
zhivko6461
Рейтинг: 1637 НеутралноСъс самолет. Значи бърза. Но колко бърза ще е??? Ако трябва освен акциите да се натоварят няколко тона фурми ще отнеме 1 ден. Ако товарачите са араби ...
Santos
Рейтинг: 926 ВеселоДо коментар [#65] от "mitko11":
Ще стане „Левски“ публично дружество, бъди рахат! Освен това, ако прехвърлянето става с джиросване на акциите, това е endorsement deal и е валидно с одобрението и пред съответните нотариуси, записване в Търговски регистри и т. н. Така че не бързай да се възмущаваш, а си вземи пуканки и сядай да гледаш сеир!
klimentm
Рейтинг: 3856 ВеселоТова ми звучи малко като "Да чакаш от умрял писмо",извинете за пошлото сравнение!
klimentmThe Rock
Рейтинг: 153 НеутралноТити Папазов е мръсна ГЕРБ-ажийска мърша!
donyon
Рейтинг: 625 НеутралноТити-собственик на "Левски",технически директор-Вили Вуцов.Представям си лек интелигентен спор между двамата тихи събеседници...
Lilith
Рейтинг: 658 НеутралноДо коментар [#58] от "Santos":
Разбира се! Все пак това Ваше изказване трябва да се уточни:
Запознат ли сте с:
ТЗ
https://lex.bg/laws/ldoc/-14917630
ЗЗД
https://lex.bg/laws/ldoc/2121934337
ГПК
https://lex.bg/laws/ldoc/2135558368
ЗППЦК
https://www.lex.bg/laws/ldoc/2134697472
ДОПК
https://www.lex.bg/laws/ldoc/2135514513
ЗПФИ
https://www.lex.bg/laws/ldoc/2135556966
Правила на БФБ
https://www.bse-sofia.bg/bg/rules
?
Защото изказването ВИ е нонсенс поне докато не ми покажете номера на емисията на ценните книжа, които ПФК Левцки е емитирал на БФБ
Направете го и после ще се доуточним.
Santos
Рейтинг: 926 ЛюбопитноДо коментар [#70] от "Fred":
Няма никакъв проблем да се направи проект за проспект пред КФН и акциите да бъдат продадени. В банковата ни система има над 55 милиарда лв. депозити на фирми и граждани които седят така, на лихви, близки до нулата. Така че никак няма да се учудя, ако има голям интерес към акциите. Акции се купуват ако очакваш дивидент, съгласен съм, но нека не забравяме, че сме в България и тук акции могат да се купят и с високоблагородната цел да се поизперат и малко парички, нали?
The Rock
Рейтинг: 153 НеутралноДо коментар [#75] от "klimentm":
И от курва запис!
zhivko6461
Рейтинг: 1637 Неутрално...Не мисля, че акциите ще бъдат продадени, нито че ще има голям интерес към тях, особено пък на БФБ. Акции се купуват ако очакваш дивидент а какъв дивидент от отбор който иска поне 10-15млн лева за да съществува и е вечно на загуба?...
[quote#70:"Fred"][/quote]
Мотивите за купуване акции могат да бъдат различни. Далеч не винаги възможният дивидент е определящ. Не са прецедент случаите когато се купуват акции на дружетва в много тежко финансово състояние. С идеята и надеждите да се приложи успешен оздравителен план и след определен период цената на акциите да се повиши значително.
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноЧе кой ще е този идиот който ще ги вземе като залог? Нали гарантирано няма да си получи парите и така става собственик на Левски с всичките му дългове и безбройните останали проблеми? Даром да ми го дават пак не го искам, това са 15млн издръжка, по-добре да ги прежаля тези 4 милиона които съм дал.
Е, ако държавата е решила по този начин окончателно да признае факта, че Левски е Държавен Храненик друг разговор. Или е назначила Поредният Бащица. Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
Ivan Nikolov
Рейтинг: 336 НеутралноСрам ме е да пусна сълза от умиление,като знам Т.Папазов какъв порой от сълзи и сополи е способен да произведе.Някой запознат да каже ,тези акции поименни ли са,или на приносител.Да не се окаже ,че Папазов само ги разнася и собственик ще си е само Божков.
НЯМАМ БРАТУШКИ И НЕ СЪМ ОСВОБОЖДАВАНToni Ivanov
Рейтинг: 1830 НеутралноФеновете на Левски се пишат на много ербап по време на мачове и след това,но според мен са пълни мухльовци щом разрешават на банкянския цървул да се гъбарка с Левски...
Obh
Рейтинг: 449 НеутралноМного червена злоба. Ама и левскарите си я заслужиха с подигравките им при фалита на ЦСКА и слагането на тире на Литекс. Като неутрален наблдател нямам никаква симпатия към сините организирани банди, които до скоро се биеха едни други. Вандалстваха навсякъде, където се появяха. Дори се оказа, че някои от тях са палачи срещу заплащане. Жал ми е интелигентните неорганизирани сини привърженици (нормалната част от хората симпатизиращи на Левски). За Божков, комарджията, всичко е игра на залози. Взел е акциите като е разчитал да ги трампи за нещо. Но явно сметките му са излезли грешни. Никой не предложи нищо за тях (и за спасяването на Левски). В такъв случай за него те за с нулева стойност. Може да ги даде на Тити, може и да го е излъгал и Тити никога да не получи нищо. Във втория случай, той ще е най-мразеният човек в София и се самообрича на персона нонграта. А Божков ще се върне при всички положения - със или без затвор. Той е чисто доморасло образование, без чужди езици, без широка обща култура, без никаква възможност да съществува извън България. За него е по-добре да подари акциите на Тити. Единствената стойност на тези акции за него е надеждата му, че са му носили известен политически имунитет. Но за моя изненада сините бицепси излязоха по-умни отколкото Божков очакваше. Те показаха, че наистина са привързани към клуба събирайки безпрецедентно количество пари в историята на българската запалянковщина. (Контрастът с червени фенове, който сега са в злобен екстаз, не е в тяхна полза - те не можаха да съберат пари и за една гума за автобуса, който се канеха да купят.) Нещата са сложни и нееднозначни. Никога не съм имал симпатия към агитките на двата най-привелигираовани отбора. Бяха ми еднакво досадни. От кампанията за събиране на пари започнах да си мисля, че сините са с един пръст над червените - повече и по-искрено обичат отбора си.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
subaru
Рейтинг: 703 НеутралноГолям смях. Т.нар. акции на това акционерно дружество са безценни. Те просто очевидно нямат цена. След като Чорни ги купи от Лафчис, се раздаваха, подаряваха, „прехвърляха” и т.н. и т.н.. Сега „по пощата”. Следващия път с гълъби или с бутилки в морето.
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноПроблемът не е в самите акции, а че с тях ставаш СОБСТВЕНИК на Левски. С задължението да плащаш минимум 15 млн лева ЕЖЕГОДНО издръжка. И едни бесни лумпенизирани фенове които много бързо забравят това и са готови да те оплюят. Вечно недоволни и вечно с претенции.
И перманентно в центъра на скандали. Аз не мога да си представя човек който доброволно би поел това и въпросът е, ЗАЩО? От всички собственици досега може би единствен Батков го правеше доброволно и защото е левскар, но накрая и той беше оплют и изпъден. Всички останали едва издържаха по година и бяха готови даром да ги дадат само за да се отърват.
Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
juk
Рейтинг: 274 НеутралноВ мъжки род ли?
Lilith
Рейтинг: 658 ВеселоДо коментар [#79] от "Santos":
Вие сериозно ли го твърдите това???
Някога изготвял ли сте проспект за първично публично предлагане? Знаете ли как се допускат акции на дружества до търговия на БФБ? Имате ли представа на какви критерии тябва да отговарят и какво трябва да им е финансовото състояние?
Santos
Рейтинг: 926 ЛюбопитноДо коментар [#78] от "lilithi":
@lilithi, а ще може ли без изброяване на всички закони в България? Къде точно съм написал, че ПФК Левски е емитирал ценни книжа на БФБ? Отговорил съм на въпроса „Къде ще ги продаде?“ ако има такива и се търси купувач! И пак повтарям: „Няма никакъв проблем да се направи проект за проспект пред КФН и акциите да бъдат продадени. В банковата ни система има над 55 милиарда лв. депозити на фирми и граждани които седят така, на лихви, близки до нулата. Така че никак няма да се учудя, ако има голям интерес към акциите“. Така добре ли е? Повече информация в мой ком. №79 тук!
Faro
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#87] от "subaru":
Голям смях наистина...Ей, ченгета от Дневник, що трябва всеки път да си пиша пощата, че да вляза и да ви освежавам смешния сайт с умни мисли...Ние в Ещорил бачкаме, а не си бъркме по дупките....престенате вече с това де....!!!((((
uq
Рейтинг: 2053 НеутралноДо коментар [#91] от "Santos":
Абе кой ще допусне до търговия футболен клуб? Да не говорим за футболен клуб в състоянието в което е "Левски"? Тая КФН имаш ли идея каква функция има? Незнам в световен мащаб дали има футболни клубове, които са публични
Santos
Рейтинг: 926 Неутрално[quote#88:"Fred"][/quote]
Така е, но аз никъде не съм казал, че при продажбата на акции ще има само един собственик. Това е борса, всеки може да купи. Това първо и второ, при продажбата на акциите на БФБ, срещу тях се получават реални пари, а не обещания и изхвърляния, че „ние ще направим това и това“! И тези пари отиват в акционерното дружество, което ще бъде създадено по случая, а там вече се намесват и НАП, и други „органи“ за контрол!
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноНе е вярно, по спомени привържениците на ЦСКА събраха 1.1 млн лева чрез изкупуване на акции, досега доколкото знам левскарите имат събрани 1.2 млн лева.
https://www.sportal.bg/news.php?news=488345
Но не е въпросът в парите и кой повече, още като започна тази акция им казахме, че няма да спасят така Левски с пари от феновете. Опита на ЦСКА го доказа и самите левскари го признаха искайки помощ от държавата.
Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
Lilith
Рейтинг: 658 ВеселоДо коментар [#91] от "Santos":
Не, не може без изброяване. И това, между другото, са само 1/3 от законите, които трябва да се спазят
Парите в банковата ни систем не са случайно там. Най-малкото- имаме някаква гаранция, че някакви хора с ценз ги управляват, защото ако ги оставим в ръцете на пишман разбирачи - "Сички ша омрееееееееем!" само че от глад.
Да оставим на страна това, че инвестицията в акции на ПФК Левски, освен ако не си болен левскар, би противоречала на здравия разум, правилата за инвестиране и правилата за управление на личен и публичен капитал.
Очевидно е за мен, че кръгозорът Ви по отношение на това кой може и какво, къде, как, кога, защо може да се търгува е леко стеснен.
Поради тази причина обещавам най-тържествено само да се смея, когато предложите възможността акциите на ПФК Левски да бъдат приравнени с ДЦК-тата и да минават през първичните дилъри, както и ако предложите промени в КСО, касаещи инвестициите на пенсионните друцества, като препоръчате те задължително да си купят от тези акции, в размер поне на 3 процента от емисията...
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноДо коментар [#92] от "Faro":
Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.Просто презареди няколко пъти :)
subaru
Рейтинг: 703 ВеселоДо коментар [#92] от "Faro":
Нищо не разбрах но няма значение. Къде „бачкате” на тръстиката ли ? Ещорил май беше в Португалия. Бъдете здрав.
Virgin
Рейтинг: 2170 Неутрално"Това е тема на следващ разговор", каза Папазов на въпрос кой ще осигурява издръжката на клуба. "Това е моя отговорност".
Освен това дебело подчерта, че не е ничий параван.
От което разбрах, че съвсем скоро ще стане ясно на кого Борисов ще хариже "Левски".
Fred
Рейтинг: 1652 НеутралноОтговорих на идеята акциите да се използват като залог за кредит. Клуба е перманентно на загуба което означава, че кредита няма да се върне. Това означава, че дребните акционери губят акциите и се появява един едър собственик. Със всичките му проблеми :) И да са няколко пак същото и дори по-лошо, освен финансовите проблеми се появяват и неизбежните скандали помежду им.
Просто няма начин с финансови лупинги да бъде спасена фирма която перманентно генерира загуби и никога не е била на печалба. Те само задълбочават потъването в блатото.
Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.