Фенове на ЦСКА след среща с Ганчев: край на разговорите със спонсора на "ЦСКА 1948"

Иван Велчев-Кюстендилеца присъства и на двете срещи заедно с още няколко запалянковци на ЦСКА

© LAP.BG

Иван Велчев-Кюстендилеца присъства и на двете срещи заедно с още няколко запалянковци на ЦСКА



Привържениците на ЦСКА, които преди ден се срещнаха с един от основателите и основен спонсор на "ЦСКА 1948" Цветомир Найденов, днес бяха на среща с Гриша Ганчев. След нея един от лидерите на агитката на червените, Иван Велчев-Кюстендилеца, обяви, че разговорите с Найденов приключват.


Той определи "ЦСКА 1948" като клуб, "създаден единствено да е трън в очите на ЦСКА". "Вече всичко е загубено и ще се изправим срещу тях може би още в първия кръг на първенството. Разбрали сме се да играем с тях на "Българска армия", по никакъв повод няма да се съгласим да играем с тях на "Васил Левски".


По думите му запалянковците ще искат среща с министър-председателя Бойко Борисов за обсъждане на темата за стадион "Българска армия".




Велчев посочи, че Ганчев е знаел за срещата с Найденов, но я определи като грешка. По-късно в официална позиция най-големият фенклуб "Сектор Г" обяви същото.


"Обединение (с "ЦСКА 1948") не е коментирано, то не е възможно по никакъв начин. Нашата идея е да се затрие отборът с числата и той (Найденов) да бъде поканен като спонсор. Това е въпрос на договорка между двете страни - между Ганчев и Найденов. Виждаме от днешните изяви на г-н Найденов, че това се оказва, че е невъзможно. Отчитаме тази среща (с Найденов) като грешка", каза Велчев.


По-рано Найденов, който е собственик на букмейкъра "Ефбет", заяви, цитиран от "Блиц": "не виждам как ще се реализира предложението на феновете да зарежа "ЦСКА 1948" и да се озова на стадион "Българска армия".


"Според мен този отбор ("ЦСКА 1948") не се дирижира директно от него, а някъде по-отгоре. Така че той и да има желание да направи нещо с нас, може да е получил сутринта рано обаждане и му е забранено", добави Велчев.


"Какво точно се развива в представите на собствениците на "Ефбет" не можем да кажем, но можем само да предположим топлата връзка в посока Разград и нейното индиректно влияние върху ситуацията. Вече сме сигурни, че дори да е имал желание за подобни действия, господин Найденов е бил посъветван по точния начин откъдето трябва", заявяват от "Сектор Г", чието послание завършва с латинската сентенция "Aut inveniam viam, aut faciam" ("Или ще намеря път, или ще прокарам").



Среща с Борисов


"Няма да е лошо г-н Борисов да приеме нашите фенове, както прие тези на "Левски". Имаме какво да си кажем с него, искаме да си кажем болките. Ние също имаме нужда от помощ специално за стадиона", каза още Велчев.


Управляваният от Ганчев "ЦСКА-София" подписа дългосрочен договор за базите на ЦСКА и заяви намерения да модернизира "Българска армия". В средата на октомври 2019 г. бизнесменът заяви, че червените ще имат нов стадион до март 2021 г.


Забавянето в издаването на оценката и кризата, предизвикана от пандемията от коронавируса, вероятно променят плановете му. Преди това той заяви пред "Капитал", че в стадиона ще бъдат вложени общо 30 млн. евро - от клуба и от датски инвеститор.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1388 Любопитно

    Тия разни кюстендилци и други ловчанлии какво точно очакваха?
    Цеката да каже "да бе, аз просто от нямане какво да правя харчих едни пари четири години, ама сега вече размислих, давам на Джуджи няколко милиона годишно да си ги харчи, и закривам числото"?

  2. 2 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1388 Любопитно

    Тия разни кюстендилци и други ловчанлии какво точно очакваха?
    Цеката да каже "да бе, аз просто от нямане какво да правя харчих едни пари четири години, ама сега вече размислих, давам на Джуджи няколко милиона годишно да си ги харчи, и закривам числото"?

  3. 3 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Никой не разбра за какво беше този цирк. Какво обединение може да има между отбор, избрал честния път и такъв, който реди измама след измама?

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  4. 4 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Що да няма 2 цска, какъв е проблема?
    Има и ЦСКА Москва

  5. 5 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5056 Весело

    Дневник, правилно сте изписали името на единия клуб - ЦСКА 1948! А защо сте пропуснали тирето в името на другия клуб? Ще ви се обидят привържениците! А и Григор Ганчев ще се обиди! 🤣😂

  6. 6 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3239 Неутрално

    Терен в Борисовата градина си е апетитна хапка. Но, след съпорта на Домусчи за Найденов, ГГ сигурно би сънувал кошмари за обединение.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  7. 7 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1755 Весело

    Ловешката шкембечорба и платените и агиткаджии са много забавни.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  8. 8 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2395 Неутрално

    Всъщност ЦСКА няма. Има ЦСКА – София и ЦСКА 1948. Така че тези примати за какво ЦСКА говорят не е ясно.

  9. 9 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5597 Весело

    "По думите му запалянковците ще искат среща с министър-председателя Бойко Борисов за обсъждане на темата за стадион "Българска армия""

    И те ли опряха до "бащицата", това ли измислиха на тази среща

  10. 10 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    Вчера говори едно, днес - друго!Този не разбра ли, че е жалък, комплексиран и всеки, който му вярва е по-зле и от него!
    И какво - искаме да му затрием отбора на който е спонсор, че после да дойде при нас?!Е, това морално ли е, нормално ли е?!
    Не съм ходил на мач на ЦСКА от победата срещу Монтана на финала за купата.Тогава беше последния щастлив ден за отбора, който вместо да беше продължил по пътя си, реши да тръгне към нечестността и манипулациите!И нека всеки, който тогава вярваше на Ганчев и на такива, като този този - костендилец ли е какъв е там - да каже кое се случи от обещаното?Дали се спечели купа или титла, както обещаваха и заради, което решиха да припознават, защото иначе се губило време, а то е титли и купи.И дали изградиха отбор от момчета от школата, млади или се разчита на псевдозвезди със звездни заплати само?
    И не, не съм и от тези с цифрите.Пак искам ЦСКА да бие, но и да падне, вече не ми пука и не страдам - все ми е едно.Защото, когато те предаде някой, в който цял живот си вярвал и си подкрепял безрезервно и в студ и в пек, независимо от трудности, пари , разстояния - вече не е същото!

  11. 11 Профил на Georgi
    Georgi
    Рейтинг: 295 Неутрално

    Така се получава идеално, всеки ще си следва пътя. В първите мачове с публика Цеката ще разбере колко жалко подобие на отбор е направил. С интерес чакам да видя реакцията на мача им с Пеевски. Там нещата са море от любов, но кога?

  12. 12 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    Не харесвам Литекс - Соифия и ганчев /малката буква не е правописна грешка/, но найденов май не усети кога да спре...

  13. 13 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    Предлагаме у всеки град да има по едно ЦСКА. У Сф, у Лч, у Кюстендил и т.н....

  14. 14 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело


    Числото поздравява

    ВСИЧКИ ЧИСЛА от

    БУЛСТАТА на ЛИТЕКС

  15. 15 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Не мога да разбера смисъла на тази среща.
    Феновете със сигурност са имали одобрението на Ганчев за нея.
    Още по-странно е, че реално са поискали Цеката да си закрие отбора и на всичко отгоре да им дава пари.
    Чудя се дали ГГ не е попривършил парите, или да се опасява, че ще яде бой от Числото следващия шампионат.

  16. 16 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело


    ЦСекс е това нещо което има

    БУЛСТАТ на ЛИТЕКС

  17. 17 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 937 Неутрално

    "Според мен този отбор ("ЦСКА 1948") не се дирижира директно от него, а някъде по-отгоре. Така че той и да има желание да направи нещо с нас, може да е получил сутринта рано обаждане и му е забранено." - Ясно е откъде е дошло обаждането. ДС си има отбор, който в моменат е закъсал и трябва да се спасява."

    Ето какво четем във в. Труд:

    "Eдин от най-големите хазартни босове у нас – собственикът на Efbet Стефан Найденов, известен с прозвището си Цеката, се оказа важен агент на митичната Държавна сигурност. Той е донасял години наред за 6-и отдел на тайната комунистическа полиция.
    ***
    За Стефан Найденов, от справките става ясно, че „босът“ на Efbet, който управлява хазартната компания заедно със своите двама синове - Боян и Цветомир Найденови, е бил дълги години активен агент. Той е бил вербуван от служителя на ДС Кр. Кръстев още през 1980 г. и е снет от отчет чак десетилетие по-късно.

    https://trud.bg/дългата-ръка-на-дс-управлява-efbet/

    over the under
  18. 18 Профил на rotor
    rotor
    Рейтинг: 486 Неутрално

    ЦСКА 1948 си има достатъчно голяма група привърженици сред които съм и аз - хора, които харесваме почтеността. Това бе най-честния начин да изградиш ОТБОР, а не Франкенщайн. И сега какво ще ни кажете - майната му на морала!!!! Не благодаря. Ще си подкрепяме ЦСКА 1948, но никога Франкенщайн.

    "Успехът не е окончателен, провалът не е фатален! Онова, което е от значение, е куражът да продължиш!" Уинстън Чърчил / " Success is not final, failure is not fatal! It is the courage to continue that counts!" Winston Churchill
  19. 19 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело

    Не мога да разбера смисъла на тази среща.Феновете със сигурност са имали одобрението на Ганчев за нея. Още по-странно е, че реално са поискали Цеката да си закрие отбора и на всичко отгоре да им дава пари.Чудя се дали ГГ не е попривършил парите, или да се опасява, че ще яде бой от Числото следващия шампионат.
    —цитат от коментар 15 на Killing Joke


    ЛИТЕКС не само ще яде бой от ЦСКА

    но ще се раздели с много досегашни привърженици

    Зер не е много приятно за бившите цскари

    ДА ПРИПОЗНАВАТ ЛИТЕКС

  20. 20 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3705 Весело

    "По думите му запалянковците ще искат среща с министър-председателя Бойко Борисов за обсъждане на темата за стадион "Българска армия""И те ли опряха до "бащицата", това ли измислиха на тази среща
    —цитат от коментар 9 на pet_fire


    Ми вече всичко опира само и единствено до Него и вече явно Той - Бог, Той - Цар!

    Вчера в Плод-Зеленчука не ми харесаха чушките.
    Чудя се дали да не поискам среща с Премиера?
    Може и на кръстовище, може и в жипката ...

  21. 21 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 863 Весело

    Кюстендилчето искал Цеката да затрие обелките. Нищо ново, шумкарите само това са правили, затриват клубове

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  22. 22 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2951 Неутрално

    "По думите му запалянковците ще искат среща с министър-председателя Бойко Борисов за обсъждане на темата за стадион "Българска армия" - те и от "Левски" така направиха, но после патронът, който ги помоли иносказателно, изпадна от наливането на пари, изпадна и въпроса за козирка и още много други въпроси. Та, с Гриша Ганчев е кротко положението, (дали и докога?!), не се срещайте с Баш Боса - ще се извърти и ще спретне нещо друго за "Армията". И преди, и сега ЦСКА трябва да е един. В "Левски" затова го докараха до цирк.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  23. 23 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело

    ЦСКА 1948 си има достатъчно голяма група привърженици сред които съм и аз - хора, които харесваме почтеността. Това бе най-честния начин да изградиш ОТБОР, а не Франкенщайн. И сега какво ще ни кажете - майната му на морала!!!! Не благодаря. Ще си подкрепяме ЦСКА 1948, но никога Франкенщайн.
    —цитат от коментар 18 на rotor


    И още повече ще има

    При наличие на СОФИЙСКО ЦСКА

    ДА ПРИПОЗНАВАШ ЛОВЕШКО-МИКРЕНСКИЯ ЛИТЕКС

    си е направо подиграффффка

  24. 24 Профил на uqe27648638
    uqe27648638
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Навремето имаше два отбора Пирин Благоевград в А група, сега два ЦСКА.

  25. 25 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 863 Весело

    Разговора обаче верно е култов. Тия се молят на Цеката да отебе числото и да пристане на Тирето, той им вика "ма то трябва да е на малките шумкарчета, не на жожето" и те викат "ма да бе, нема проблем, направи го и сме ток". Цеката им вика "ми дайте да се обединим", ония "Въй, сакън, аллах, в никакъв случай, че съвсем ще се омажем, не, не, аллах, в никакъв случай, не, ти заеби тия и ела при нас"

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  26. 26 Профил на #ОСТАВКА
    #ОСТАВКА
    Рейтинг: 3205 Неутрално

    Да бе, верно, що не дадат помощ на ЦСКА? Бориската дава на Леевски, и той като Пеевски

  27. 27 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1480 Неутрално

    Изобщо не им трябваше да се занимават с комарджийското число.

    Бог да благослови Америка за България!
  28. 28 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Пак от Труд научаваме, че ДАНС са влизали в офисите на Efbet по сигнали за:

    "след дълго разследван сигнал за серия нарушения на Закона за хазарта и Закона за ограничаване на плащанията в брой. Контраразузнаването ни било сезирано и партньорски служби от Европа за осъществяване на пране на пари от Боян и Цветомир Найденови. У нас пък тримата са обект на проверка за укриване на данъци и ощетяване на държавата със стотици милиони левове.

    Отново по неофициални данни от службите, тримата са разследвани и заради нерегламентирани контакти с лица от организираната престъпност в България и чужбина, като дори се проверява и връзка на Боян и Цветомир Найденови с хора свързани с Италианската мафия."

    След тази случка Найденови стават свидетели на прокурата срещу В. Божков.


    https://trud.bg/и-белгийските-медии-гръмнаха-за-влиза/

    over the under
  29. 29 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    До коментар [#3] от "phuncky":

    И двата отбора са създадени с измама - по тертипа на Лудогорец. Това е общото - престъпния начин. Но оперирани от съвест не очаквам да разберат.

  30. 30 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    Ето, това е нагледен пример за интелигентен привърженик на отбор. Всичко му разбираш от една дума. Сигурен съм, че и факла не е палил на мач, камо ли друго да е правил. ТРябваше да се подсигурят и някое изречение от Жовотното, другия интелект. Ама и така става :)

  31. 31 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2979 Весело

    До коментар [#5] от "vassilun":

    Обаче как им тичат никовете на ментетата - Тирето и Числото.

  32. 32 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2979 Весело

    До коментар [#8] от "stedim":

    Точно. ЦСКА няма. Тирето и Числото се хапят кое менте да пробутат.

  33. 33 Профил на gmranger
    gmranger
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Навремето имаше два отбора Пирин Благоевград в А група, сега два ЦСКА.
    —цитат от коментар 24 на uqe27648638


    Имаше и Черноморец Бургас (София) :)

  34. 34 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 937 Неутрално

    ЦСКА 1948 си има достатъчно голяма група привърженици сред които съм и аз - хора, които харесваме почтеността. Това бе най-честния начин да изградиш ОТБОР, а не Франкенщайн. И сега какво ще ни кажете - майната му на морала!!!! Не благодаря. Ще си подкрепяме ЦСКА 1948, но никога Франкенщайн.
    —цитат от коментар 18 на rotor


    Ако този отбор имаше някакъв морал, щеше да престане да ползва чужда емблема в момента, в който изгуби търга. Не виждам какво морално има да се наречеш ЦСКА и да не си платиш нито лев на държавата и останалите кредитори на фалиралото дружество на ЦСКА. Да не говорим, че си напълнил отбора си със знакови сини футболисти.

    over the under
  35. 35 Профил на ПЛАТЕСТЪР-лежа за $ по улици
    ПЛАТЕСТЪР-лежа за $ по улици
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Тия кюстендилско ловешки кримки търсят само от къде да цицат пари! Такива като тях прогониха нормалните хора от стадионите! А иначе колегата по-горе е прав! Никой не може да владее името ЦСКА! Има ЦСКА-Москва, ЦСКА-София.....

  36. 36 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 406 Неутрално

    Нещата просто си стават такива, каквито са били преди 1944 г. Има Славия има и Левски, няма комунизъм - няма Цска.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  37. 37 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2979 Весело

    До коментар [#19] от "Hawaii":

    Пак глупост си написал, нямаш спирка - бившите цесекари няма да припознаем нито тирето, нито числото - как го бе казал - ако дрехите на мъртвеца се облекат от числото или тирето - те стават ли му наследници? Гледай си агата от селото с 16 000 души - 6 000 евреи, 9 000 турци и там малко рая.

  38. 38 Профил на jelezo
    jelezo
    Рейтинг: 538 Неутрално

    ЦСКА 1948 си има достатъчно голяма група привърженици сред които съм и аз - хора, които харесваме почтеността. Това бе най-честния начин да изградиш ОТБОР, а не Франкенщайн. И сега какво ще ни кажете - майната му на морала!!!! Не благодаря. Ще си подкрепяме ЦСКА 1948, но никога Франкенщайн.
    —цитат от коментар 18 на rotor


    Цеката и морал!? Ти наред ли си?

  39. 39 Профил на juk
    juk
    Рейтинг: 486 Неутрално

    От вчера ме гложди един въпрос:
    Ако се обединят, дали 2 ментета правят един оригинал?

  40. 40 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2979 Весело

    До коментар [#39] от "juk35625824":

    Да - две вкиснати бози, като ги миксираш - правят една свежа.

  41. 41 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 937 Неутрално

    От вчера ме гложди един въпрос:Ако се обединят, дали 2 ментета правят един оригинал?
    —цитат от коментар 39 на juk35625824


    Само си губите времето с въпроси, които отдавана са решени и намерили отговор от международните футболни асоциации. За УЕФА ЦСКА-София е нов отбор, за ФИФА той е спортен наследник на фалиралото дружество ПФК ЦСКА. Точка. Всичко друго е фенски фолклор и ченгеджийски домогвания до нещо, което не е тяхно.

    over the under
  42. 42 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1725 Любопитно

    До коментар [#34] от "Отец Сисой":

    А, колко морал е нужен за да фалираш автентичен клуб, след което да преименуваш селското си отборче, да го преместиш на стадиона на фалиралия клуб, да го напълниш със знакови ръководители и футболисти от селското отборче, пред УЕФА да твърдиш, че си наследник на селското отборче, но в България да се наричаш ЦСКА?

  43. 43 Профил на _1914_
    _1914_
    Рейтинг: 585 Весело

    Цеката е ключовият свидетел срещу Черепа, на чието разкостване Тиквоча и 10 възлагат големи надежди и затова на Джуджето може да му бъде казано, че е време да се прибира в Ловеч.

  44. 44 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#34] от "Отец Сисой":

    И ти , ако имаше морал, нямаше да припознаеш Латекса, но го правиш. Медала, пардон, морала има две страни. Само комплекса има една страна.

  45. 45 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    До коментар [#42] от "zle_platen_trol":

    Сещай се снахо - вие сте наред, Домуса скрито опипва почвата - но нещата са във вашите ръце.

  46. 46 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    Феновете на ЦСКА са в малко шизофренна ситуация. Въпросът с повишена трудност е, кое е истинското, и кое е надуваемата кукла? Проблемът е, че ако пробват с карфица и двете може да се спукат :)

  47. 47 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    Коя е тази татуирана маймуна, дето не може да стъпи на мач до 09. т.г.? Че, и от Кюстендил бил! Кога се е наместил в агитката, чий татин и дедин е и чия подлога е? В годините на АД-то (истинското ЦСКА) такъв човек не познавахме. Същият дол дренки като сините "болейщици", дето са толкова неадекватни, че хората се гнусят от тях и не ходят по стодионите.

    CONTADOR GRATUITO!
  48. 48 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3239 Весело

    Имаше и Черноморец Бургас (София) :)
    —цитат от коментар 33 на gmranger

    Беше Имаше и Черноморец-Бургас (София) :). С тире.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  49. 49 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#42] от "zle_platen_trol":
    До коментар [#44] от "nema_labavo":

    А, колко морал е нужен за да фалираш автентичен клуб,
    —цитат от коментар 42 на zle_platen_trol

    И ти , ако имаше морал, нямаше да припознаеш Латекса
    —цитат от коментар 44 на nema_labavo


    Аз не пренетидарм за висок морал, за разлика от феновете на Динамо, на което днес му викат "Левски" и самозванците от Обеля. Аз познавам българският футбол още преди да се появи Литекс. За мен това е корпоративен клуб, който рано или късно ще си има естествен край. Също както един ден край ще си има Лудогорец. И след като единствено Ганчев се отзова и зае с ЦСКА, за мен бе наясно, че щеше да вземе всичко футболно, което има,, и ще доведе и екипа си, който е събрал и развивал през годините, да ръководи на Армията. Аз проблем с това нямам.

    П.С.
    Поръчахте ли си вече нови фесове за откриването на първенството?

    over the under
  50. 50 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 3123 Неутрално

    Този на снимката като го гледам, не е на кой-знае колко по-високо интелектуално ниво от строителя на къщички за пилета.
    Т.нар. лидери на феновете на ЦСКА и Левски са доста точно изражение на мутренския характер на българския футол.

    На комплексирания болшевик vesolr с безразличие
  51. 51 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    За мача на ЦСКА с 48цата нещата са ясни, всички ще викат за ЦСКА, но дилемата идва когато Левски се изправи срещу 48цата, кой отбор ще подкрепят динамовци, гледам голяма обич струи от техните сърца към 48цата.

  52. 52 Профил на hristogd
    hristogd
    Рейтинг: 421 Неутрално

    До коментар [#5] от "vassilun":

    Изпуснали са тирето нарочно, защото сигурно Ганчев им плаща . Простият народ да си мисли , че това е оня отбор дето фалира отдавна.

  53. 53 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    До коментар [#49] от "Отец Сисой":

    Поне за някакъв морал претендираш ли? Иначе си пишеш ей така, без идея, която да защитаваш. Бая олекваш. Научил си една дума (динамо) и я дъвчеш като гума.

  54. 54 Профил на Suicyco
    Suicyco
    Рейтинг: 190 Неутрално

    Цеков, вдигай се от числото, докато не сме те вдигнали ведно с двайсетте ви фена!

    Trump=Putin=Orban=Maduro=Borisov
  55. 55 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело




    За мача на ЦСКА с 48цата нещата са ясни, всички ще викат за ЦСКА, .
    —цитат от коментар 51 на Billy Pilgrim


    Някой ще викат за БУЛСТАТА на

    Л И Т Е К С

  56. 56 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело

    Цеков, вдигай се от числото, докато не сме те вдигнали ведно с двайсетте ви фена!
    —цитат от коментар 54 на Suicyco


    Ха-хааааа
    От името на ЛОВЕШКО-МИКРЕНСКИЯ партизански отряд ли говориш

    Припознавачите сте покъртителни в отдадеността си към ЛИТЕКС

  57. 57 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело

    Глигор Ганчев и адвокатите Му се скъсаха да се кълнат

    пред ФИФА и УЕФА че ВИНАГИ СА БИЛИ ЛИТЕКС и че

    НЯМАТ НИЩО ОБЩО с ФАЛИРАЛИЯ ЦСКА

    Сега са наритали ПРИПОЗНАВАЧИТЕ да ни убеждават че

    ЛИТЕКС било ЦСКА

    ха-хаааааааааа

  58. 58 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело

    Феновете на ЦСКА са в малко шизофренна ситуация. Въпросът с повишена трудност е, кое е истинското, и кое е надуваемата кукла? Проблемът е, че ако пробват с карфица и двете може да се спукат :)
    —цитат от коментар 46 на bpcorp


    Ами ще се спукат разбира се

    И ДВЕТЕ са правени 2016

    Едното обаче е ЛОВЕШКА НАПРАВА

  59. 59 Профил на Suicyco
    Suicyco
    Рейтинг: 190 Неутрално

    До коментар [#56] от "Hawaii":

    Вас синьо-зелените еуглени какво нещо ви тормози все? Едните сте наденали широките гащи още от създаването, другите вчера сложиха феса на Левски съвсем открито и излязоха на светло да се хвалят с дарения от кървави пари.

    Гледай си там турските сериали и хибридните анадолско-подуенски проекти!

    ЦСКА го е имало и ще го има винаги, защото е в сърцата на привържениците!

    Trump=Putin=Orban=Maduro=Borisov
  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    До коментар [#51] от "Billy Pilgrim":

    Не знам кои са динамовци, но ние левскарите си имаме отбор. Добър, лош, все тая, наш си е и си знаем кой е.
    Та тук ще ни е нужна малко припознаваческа помощ кога срещу кого играем, че не си знаем песничките кога за кого да ги пеем. Помагайте бе, припоци!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  62. 62 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    До коментар [#60] от "YNWA":

    Те Цскатата са близо 30. Все с един и същи произход. Дали се е пръкнало едно число или тире в повече е все тая.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  63. 63 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 937 Весело

    До коментар [#53] от "nema_labavo":

    Извади 8.0 млн да платиш чужди дългове на държавата и бившите служители на ЦСКА, които са положили труд, но не са получили заплщането си да донесат вкъщи не месец, а години наред, и после ела пак да си говорим за морал. Отстрани е много лесно да си чешеш езика за морал.

    Та докат си говорим за морал, за феса те питах, на глух се правиш ...

    over the under
  64. 64 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    До коментар [#49] от "Отец Сисой":
    До коментар [#54] от "Suicyco":

    Момци млади, деляхме се вече на "онези" и "другите" още по времето на Илия Павлов. Истинските цесекари никога не сме искали корпоративен бащица, подобно на "народния отбор" или това, което е сега Гриша Ганчев. Когато лично преживеете на стадиона 9 поредни загуби от "Левски", тогава такива като кюстендилската маймуна и Дучето ще ми се правите на фенове. Тогава босове, тартори и всякакви отговорни другари се бяха изпокрили и вярно бяхме останали 20 човека. Не ми говорете за Гриша Ганчев - същият е като Черепа и като гледаме държавните прищевки - утре може и да го няма.

    CONTADOR GRATUITO!
  65. 65 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    До коментар [#51] от "Billy Pilgrim":Не знам кои са динамовци, но ние левскарите си имаме отбор. Добър, лош, все тая, наш си е и си знаем кой е.Та тук ще ни е нужна малко припознаваческа помощ кога срещу кого играем, че не си знаем песничките кога за кого да ги пеем. Помагайте бе, припоци!
    —цитат от коментар 61 на Darth Plagueis


    Друго си е Пеевски да е зад гърба ти, а?Толкова добре се познавате вече, че само викаш "давай", без да се обръщаш?!
    ЦСКА направи грешки и си пати от тях сега, но вие сте вечно галеници на държавата.Задълженията ви са по-големи от на ЦСКА, но за вас няма изхвърляне от първенството, докато Локото го махнаха за 1,5 млн лв.И за стадион не плащате - построен от държавата и водещ се на нея, но вие наем никога не сте плащали.И Пеевски ви е издържал толкова години, но не се чувствате зле!Това сте вие - отрепки!

  66. 66 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    Фенове на ЦСКА, подкрепящи микренското недоразумение присвоило стадион, име и емблема няма. Има смешни припознавачи достатъчно глупави за да бъдат лъгани от джуджето както си иска. Горките, май още не са се усетили, че онова "вечно да си втори" вече се отнася за тях.

    Иначе истинското ЦСКА приключи по шампионски, с български отбор и с купа. Това беше и последния път когато беше жив духа на армията. След това вече духа изчезна заменен от селския манталитет.

    1948 поне си извървяха достойно пътя до А група. Претенциите на микренското джудже са смешни. Кой знае пък, следващата му мишена може да са ЦСКА Москва :)

  67. 67 Профил на juk
    juk
    Рейтинг: 486 Неутрално

    До коментар [#5] от "vassilun":Изпуснали са тирето нарочно, защото сигурно Ганчев им плаща
    —цитат от коментар 52 на hristogd

    Това вече не е тайна. Плаща си човека не само на Дневник. Ама кво да ги прайш - независими медии....

  68. 68 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 934 Любопитно

    футболен клуб ЦСКА умря след като Гришата го прекръсти на ФК ЛУпи и го закри, кое не е ясно?

    тоест вече го няма онова ЦСКА, сега вече всеки може да си прави ЦСКА-та, да ги вкарва в А група, Шампионска лига и тн, въпрос на инвестиции

  69. 69 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2979 Неутрално

    До коментар [#64] от "г-н Думанов":

    +1

  70. 70 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Не им ли писнаха тия мъки - Да потърсят адекватен нов терен за стадиона, в Борисова могат да останат само игрища за тренировки на младежи и деца умело вписани в парковата среда!

  71. 71 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    До коментар [#65] от "Капабланка":

    Тия пък изобщо не трябва да ги обсъждаме вече. Преди да ни погребват и прочие гаври, си спомням тяхното знаменито участие в клалификациите за ШЛ през 2008 г., когато пак се намърдаха за сметка на ЦСКА (шампион за сезона). Хилядолетния мустак се хилеше по медиите, как са ни дебнали и натопили. В крайна сметка, какво - отпадане от БАТЕ Борисов при първото им участие. Известно време си мислех, че клуб с такова име е журналистически майтап, но не беше 01.04.

    CONTADOR GRATUITO!
  72. 72 Профил на Дьо Стабан
    Дьо Стабан
    Рейтинг: 102 Неутрално

    Бахти галфона

    Дьо Стабан -магистър за изправяне на паднало самочувствие.
  73. 73 Профил на Тsonkooo
    Тsonkooo
    Рейтинг: 4173 Неутрално

    Ганчев ли е следващият, с основен свидетел Найденов.

  74. 74 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#51] от "Billy Pilgrim":

    Да не би някой Динамовец да те е правил? Има Динамо Моеква, има Динамо Букирещ!
    Отборът на народа Левски беше приеменуван на динамо от терористите фашисти взели власта след окупацията на България от родината на фашизма -СССР! Инае Боко Тиквата и Красен Крадлев нарушиха закона заради джуджето напълнило България с отровна захар!

  75. 75 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    До коментар [#61] от "Darth Plagueis":

    Пеев удари ли ви едно рамо или още отричаш :)

  76. 76 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    До коментар [#70] от "dun":


    Кой беше ти?

  77. 77 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    До коментар [#74] от "himler":

    Що така бягате от историята си, факт е че сте динамовци, както е факт че сте и отбора на милицията. Отделно сте си присвоили историята на някакъв друг отбор преди това, който е бил закрит, даже после сте му взели името, нямате ли срам.

  78. 78 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 697 Неутрално

    България е страа на абсурда! един отбор от Етрополе се казва ЦС*КА София! Един софийски отбор носи името ЦСКА 1948!

  79. 79 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7446 Неутрално

    "Няма да е лошо г-н Борисов да приеме нашите фенове, както прие тези на "Левски". Имаме какво да си кажем с него, искаме да си кажем болките. Ние също имаме нужда от помощ специално за стадиона"

    Помощ ще получите само на думи, както и левскарите

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  80. 80 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 657 Неутрално

    Тирето не иска числото. Обратното също е вярно. И какво от това.

  81. 81 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    Навремето имаше два отбора Пирин Благоевград в А група, сега два ЦСКА.
    —цитат от коментар 24 на uqe27648638

    Навремето имаше отбор Черноморец Бургас (София), от тогава насам никакви метаморфози не могат да ме учудят.

  82. 82 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 768 Неутрално

    А защо не изписвате тирето, а изписвате числото?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  83. 83 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#6] от "Николай Колев":

    Терена си е на държавата, тя участва с него, а Ганчев със стадиона. За 30 години или нещо такова, нито единия може да си вземе стадиона, нито другия терена. Самия терен е отстъпен за вечни времена през 1923 година на футболния отбор, чиито приемник е ЦСКА-София. Другият отбор не може да има претенции, защото е създаден 2016 година, а ЦСКА-София се счита за приемник на ЦСКА, който фалира, плати му дълговете, плати емблемата и др. Феновете също припознават ЦСКА-София, на другото ЦСКА ходят по 20 души на мач и играят за едно агне.

    Много хитър
  84. 84 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 1364 Неутрално

    До коментар [#58] от "Hawaii":

    Едното е от литекс, а другото от латекс :)

  85. 85 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело

    До коментар [#6] от "Николай Колев":Другият отбор не може да има претенции, защото е създаден 2016 година.
    —цитат от коментар 83 на Кум Лисан


    Ами че то и ЛОВЕШКО - ЕТРОПОЛСКОТО МЕНТЕ е създадено

    СЪЩО през 2016 година !!!!

    Онова ЛОВЕШКО - ЕТРОПОЛСКО МЕНТЕ за което Ганчев и адвокатите му

    се кълнат пред ФИФА и УЕФА че БИЛО САМО и ЕДИНСТВЕНО ЛИТЕКС и че

    НЯМА НИЩО ОБЩО с ФАЛИРАЛИЯ ЦСКА

    и което играе с БУЛСТАТА на ЛИТЕКС

    Ако играеш с БУЛСТАТА на ЛИТЕКС и на Сантяго Бернабеу да играеш

    ПАК СИ ЛИТЕКС

  86. 86 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5124 Весело

    А защо не изписвате тирето, а изписвате числото?
    —цитат от коментар 82 на majorman


    Числото поздравява ВСИЧКИ ЧИСЛА

    от БУЛСТАТА на ЛИТЕКС

  87. 87 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Това си е фокус! Гриша Ганчев плати 8 милиона за да купи една емблема и с това изплату 28 милиона дълг?

  88. 88 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1480 Весело

    Навремето имаше два отбора Пирин Благоевград в А група, сега два ЦСКА.
    —цитат от коментар 24 на uqe27648638


    Навремето имаше и два отбора на Етър в Търново, във "В" група :) И двата играеха на "Ивайло", а на мача между тях агитката пееше "Нямате агитка! Нямате агитка!" =)
    После "оригиналният" Етър на Картофа спря с мъжкия футбол и агитката плавно и лека полека, частично се премести при Етър 1924, който фалира в Сливен преди години :)

    Бог да благослови Америка за България!
  89. 89 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2614 Неутрално

    Активно мероприятие. Играчите са старите: ДС Мафията=Шиши + Тиквата. Временно и Гелосаният като съюзник /има телевизия/ но някой ден ще му дойде и на него реда. Както и на Найденов. Апетита на Шиши е безграничен.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  90. 90 Профил на Кум Лисан
    Кум Лисан
    Рейтинг: 770 Неутрално

    Това си е фокус! Гриша Ганчев плати 8 милиона за да купи една емблема и с това изплату 28 милиона дълг?
    —цитат от коментар 87 на himler


    Мне, това е друго дружество, което плати дълговете към НАП и купи емблемата на фалиралия клуб. Ти да не мислиш, че Наско Сираков се кани сега да плати 40 милиона дългове? Той жена си не може да управлява, та голям футболен клуб с милиони приходи и разходи. Там тепърва ще има драми.

    Много хитър




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK