"Епъл" обмисля навлизане в излъчването на спортни събития

"Епъл" обмисля навлизане в излъчването на спортни събития

© Asscociated Press



Компанията "Епъл" се насочва към откриването на свой спортен отдел, след като е привлякла досегашния служител на "Амазон" Джеймс Де Лоренцо, съобщава Recode Media. Специалисти отчитат хода като много важен, след като Де Лоренцо беше ключова фигура в платформата за стрийминг услуги на "Амазон".


В последните години тя навлезе на спортния пазар и дори придоби права за излъчване на мачове от Висшата лига, Националната футболна лига (НФЛ) и срещи от първенството по бейзбол.


"Епъл" също създаде своя платформа Apple TV+. За момента тя е базирана главно в предлагане на шоу програми, сериали и филми.


Проучване в САЩ за разрастванет на "Амазон" обаче посочва именно навлизането в спортния пазар като благоприятен фактор. Компанията е увеличила абонатите си именно след предлагането на спортни събития на живо.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK