ЦСКА и "Левски" ще играят в събота в първия кръг от плейофите

ЦСКА и "Левски" ще играят в събота в първия кръг от плейофите

© LAP.BG



Дерби между ЦСКА и "Левски" ще предложи първия кръг от плейофите в Първа лига. Това отрежда системата, по която ще играят първите шест тима в таблицата след края на редовния сезон. Червените и сините завършиха съответно трети и четвърти.


Още в първия кръг ЦСКА ще бъде домакин на сините, а мачът е в събота (20 юни) от 16.15 часа.


Заради близо тримесечната пауза, породена от коронавируса, плейофите в Първа лига ще се играят в съкратен формат от пет кръга, вместо от 10.




Дотук и двете дербита между червени и сини през сезона завършиха наравно. В осмия кръг на 1 септември 2019 г. двата тима направиха 2:2, въпреки че "Левски" поведе рано с 2:0. На 15 февруари при подновяването на първенството след зимната пауза, срещата завърши 0:0.


Останалите мачове в първия кръг от плейофите са "Локомотив" (Пловдив) - "Славия" и "Лудогорец" - "Берое. Тимът от Разград влиза в тях с аванс от 12 точки пред "Локомотив" и ЦСКА, и може да си осигури предсрочно девета поредна титла още през уикенда.



В долната половина на класирането осемте тима ще бъдат разделени в две групи от по четири отбора. В група А попадат "Черно море", "Етър", "Царско село" и "Витоша", като съставът от Бистрица е сигурен изпадащ във Втора лига.


В група Б са "Арда", "Ботев" (Пловдив), "Ботев" (Враца) и "Дунав".


Първите два тима от всяка група играят помежду си за определяне на крайното класиране от 7-о до 10-о място. Седмият получава и право да участва в плейоф за Лига Европа. Завършилите на 12-о и 13-о място след втората фаза играят бараж срещу втория и третия от Втора лига.

Ключови думи към статията:

Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2037 Весело

    ЛЕВСКИ-цска - това е мач!

    А "Лудогорец", ако ще и 100 точки да е събрал, събужда почти нулев интерес от страна на огромната част запалянковци в страната, освен на тези в Разградския регион...

    ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
  2. 2 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4563 Любопитно



    Точно в мача на Левски срещу ЛИТЕКС-2016

    ще се види върнал ли е Наско Сираков заема който Гриша Ганчев му е давал

    или има да връща

  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4563 Любопитно

    ЛЕВСКИ-цска - това е мач! А "Лудогорец", ако ще и 100 точки да е събрал, събужда почти нулев интерес от страна на огромната част запалянковци в страната, освен на тези в Разградския регион...
    —цитат от коментар 1 на Рим


    КОЕ цска !!!!

    Онова - ФАЛИРАЛОТО на 9 септември 2016

    с което Ганчев и адвокатите Му се кълнат и самозапсуват пред УЕФА и ФИФА

    че НЯМАТ НИЩО ОБЩО С НЕГО

    Или онова - с БУЛСТАТА на ЛИТЕКС-

    Или наборът му - ЦСКА-1948

    Поне ТРИ неща с ЦСКА в името си имаме до този момент

    А да поднасяш като критерии за нещо ПЛАТЕНИТЕ АГИТКАДЖИИ
    на които Ганчев ПЛАЩА ЗА ДА ВЛЯЗАТ НА МАЧ и после троловете Му
    да опищяват света колко зрители имало
    е повече от смешно защото
    И БЕЗ ПЛАТЕНИ АГИТКАДЖИИ
    ЛУДОГОРЕЦ има почти толкова публика на мач колкото и ЛИТЕКС-2016

  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3087 Весело

    Кога ще е срещата на ЦСКА с...ЦСКА? Такъв шантав цирк веднъж в живота на човек се случва...!

  5. 5 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#1] от "Рим":

    Именно Лудогорец предизвиква най-голям интерес сред феновете в София през последните няколко сезона, ама хайде - след деветте поредни титли на разградчани ще се направим, че и това не сме го забелязали

  6. 6 Профил на .NET
    .NET
    Рейтинг: 459 Неутрално

    ЦСКА може да посрещне обора на властта на „Българска армия”. Не съм сигурен, че терена на „Васил Левски” е готов след ремонта.

    Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.
  7. 7 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#6] от ".NET":

    Може и в Ловеч, не се знае. Носят се легенди, че там, отборът на ЦСКА се чувствал като у дома си

  8. 8 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Е в с. Подуене ли да е мача? Без канализация, а водата редовно наводнява терена 😄😄😄😄!

    agent
  9. 9 Профил на specter
    specter
    Рейтинг: 361 Неутрално

    Дневник, защо отказвате да сте коректни и да изписвате името на първия отбор така, както е? Цска-София. Има тире. В Търговския регистър може да си направите справка кога е променено от Литекс на Цска-София.

  10. 10 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2009 Неутрално
  11. 11 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2009 Неутрално
  12. 12 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2009 Неутрално
  13. 13 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Извинявам се, но е добре модератора да се събуди и да "види" какво се случва с техниката...

  14. 14 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Неутрално

    До коментар [#9] от "specter":

    То едното не може без другото - как при лимит до милион задължения в А група, един отбор има в пъти повече с години и не го пипат. ЦСКА имаше две години прошка - 2014 до 2016 и после край, тогава и ПФК Левски бе същия - но той продължи, докато Локо Сф за 1.2 милиона и край - да бяха дали 210 000 да паднат под милион, но не го направиха - защото не намериха начин да печелят.
    От друга страна ПФК Левски е антипод на Васил Левски - Дякона се е борил срещу османските поробители и местните им наместници - чорбаджиите; докато ПФК Левски слугува на неосманските амбиции на Ердоган и местните наместници - Доган, Пеевски, Борисов.

  15. 15 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Неутрално

    До коментар [#13] от "selqnin":

    Модератора няма да дойде у вас и да ти оправи интернета - малки деца вече се оправят да си проверят кабелите и да пуснат цеемдето.

  16. 16 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5062 Неутрално

    Три от отборите в първата 6-ца играят за ... НИЩО, Лудогорец, Славия и Берое

  17. 17 Профил на unp44546507
    unp44546507
    Рейтинг: 233 Неутрално
  18. 18 Профил на unp44546507
    unp44546507
    Рейтинг: 233 Неутрално
  19. 19 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 850 Неутрално

    Да се срещат и по 20 пъти на сезон, все ми е тая, само да не запушват града с присъствието си. Имат си стадиони, да си играят там.

  20. 20 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Сега ще кажете , че и стадиона не е половин и строежа върви по план 😄. Треньор имате и плащате заплати и осигуровки на футболисти и служители 😄😄😄😄!

    agent
  21. 21 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4746 Неутрално

    На Лудогорец им трябва една единствена победа и са шампиони. Интригата е колосална...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  22. 22 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    Е, поне за Левски няма спор, това е "отбора на народа" Динамо, създаден от "народната власт" през 1948-ма.

    Eddie lives... somewhere in time!
  23. 23 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#15] от "Deaddark":

    Общо да гербавите е честото дублиране на постове, случайно съвпадение може би.

    Eddie lives... somewhere in time!
  24. 24 Профил на ...And justice for all
    ...And justice for all
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Леле, колко малоумни припознавачи са се събрали под тая новина! И леят пропаганда като ла*на в Микренски кенеф... Драги ми припоци, ц(*Ка УМРЕ, мъртва е от 9 септември 2016 г., а вие викате за ЛИТЕКС! И това няма да се промени, колкото и да си заравяте главите в пясъка! Защото нощем, като си пърдите под юргана, си казвате, че това всъщност е Литекс и много добре си го знаете! Хора без срам и чест, това сте припоците! Апропо, Дневник кога ще започнат да наричат Цицекс Етрополе-Микре с истинското му име ЦСКА-София? И защо изписват Числото с пълното му име, а Тирето - не?

    ГМО с Тире от Микре - Най-гнусното нещо, пръквало се някога в българския футбол. Даже ЦСКА ми липсва...
  25. 25 Профил на marko vasilev
    marko vasilev
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Винаги съм казвал,че футболният ни шампионат е "домашен белот с подсказване" и най-досадното е тази провинциална самодостатъчност на ЦСКА и Левски и жалките им опити да доказват,че те са главните и победите и купите им принадлежат по право.Крайният резултат от многогодишнита им диктатура е абсолютната посредственост,която демонстрират всички....

    mV
  26. 26 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    Плейоф значи плей-оф. Играеш мача и или продължаваш, или отпадаш. Плейофи има в турнирите за някоя купа, на европейско, световно или в НБА. Това не са плейофи, а втора фаза на първенството в съкратен състав. Ама откъде ще го знаят това неграмотните футболисти и журналисти....

  27. 27 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    Дневник, защо отказвате да сте коректни и да изписвате името на първия отбор така, както е? Цска-София. Има тире. В Търговския регистър може да си направите справка кога е променено от Литекс на Цска-София.
    —цитат от коментар 9 на specter


    ... може да направят справка и с булстата на старото Литекс и новото Цска-тире. Дали са го сменили поне за кумова срава, или Джуджи е суеверен и държи на цифрите в него.

  28. 28 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":Е, поне за Левски няма спор, това е "отбора на народа" Динамо, създаден от "народната власт" през 1948-ма.
    —цитат от коментар 22 на tigervi


    Бъркаш го със старото Цска, което умре на 9 септември.

  29. 29 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    До коментар [#22] от "tigervi":

    През 1948 г. с решениета Политбюро на ЦК е създаден отбора- реплика на отбора на сАвеЦката армия в мАЦква!!!!
    Същият отбор /известен като "припознавачите" или "тирето"преди само няколко години завлече държавният бюджет и съответно мен и Вас като данъкоплатци с едни 16 милиона лева.....

  30. 30 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#24] от "...And justice for all":

    Недей така им скача на припоците, че утре ще им се молиш да те светнат в тънкостите на припознаването, когато ФК Лев(*ки (*офия сложи тирето с отбора на Пеевски - Арда Кърджали. ЦСКА издържа две години, ФК Лев(*ки вижда зора още след няколко месеца - откакто Божков избЕга в (*А. Титито вече се конуслтира с Гришата, та после Ревльото ще ви изнася лекции по припочество.

  31. 31 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    Скоро, съвсем скоро ПФК Левски ще последва комунистическия си брат,
    Скоро, съвсем скоро ще бъде...
    ...And Justice For All

  32. 32 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#27] от "galapagas":

    Джуджи не е суеверен, но няма да даде пари на вятъра за смяна на някакъв си Булстат. Виж сега се ослушва ако Пеев(*ки се откаже от ФК Лев(*ки, да го вземе той - така ще има отбор с две тирета - ЦСКА-ЛЕВСКИ-ЛИТЕКС и ще играят с екипи кат' на Барса, резервните де, оригиналните ще са си оранжевите.

  33. 33 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#29] от "selqnin":

    Прав си - завлече ни с 16 милиона, макар и после Гришата да върна едни 8, но за сметка на далавера със залежали автомобили, така че не се брои. Сега другия комунистически мастодонт ще ни завлече с още толкова, че и отгоре. Как беше онова на Айнщайн за правенето на едно и също и очакването на различен резултат.

  34. 34 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4563 Весело

    Дневник, защо отказвате да сте коректни и да изписвате името на първия отбор така, както е? Цска-София. Има тире. В Търговския регистър може да си направите справка кога е променено от Литекс на Цска-София.
    —цитат от коментар 9 на specter
    ... може да направят справка и с булстата на старото Литекс и новото Цска-тире. Дали са го сменили поне за кумова срава, или Джуджи е суеверен и държи на цифрите в него.
    —цитат от коментар 27 на galapagas


    БУЛСТАТА е на ЛИТЕКС

    Отборът ПРЕИМЕНУВАН от ЛИТЕКС на ЦСКА - София играе с

    БУЛСТАТА на ЛИТЕКС

    Нещо като КРИСТИЯНО РОНАЛДО

    с ЕГН-то на ГРИША ГАНЧЕВ

  35. 35 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#33] от "Deaddark":

    Много глупости само в две изречения - как успявате, вие си знаете.

  36. 36 Профил на Ronald Reagan
    Ronald Reagan
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Какъв е тоя легендарен отбор с половин стадион :) !

    agent
  37. 37 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#35] от "j.h.jazz":

    Глупости са защото... казало детето с начално образование, глупости са... казало детето без начално образование.

    Последното е задължително за припок и протоприпок.

  38. 38 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#36] от "Ronald Reagan":

    Половин легендарен отбор.

  39. 39 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6732 Неутрално

    Отново ще гледаме посредствен български футбол, изпълняван от чужди граждани

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  40. 40 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2898 Весело

    Кога ще е срещата на ЦСКА с...ЦСКА? Такъв шантав цирк веднъж в живота на човек се случва...!
    —цитат от коментар 4 на deaf


    Кво праихме , кво стувахме, накрая А група с две цесеката и без нито един лефски.

  41. 41 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2898 Весело

    До коментар [#1] от "Рим":
    "ЛЕВСКИ-цска - това е мач!"

    ЦСКА е абревиатура и се пише с главни букви , докато "Левски" е отборът на мафиотската власт в България, погрешно наречен когато са го създавали на името на национален герой на България. По принцип не бива футболни отбори да носят имената на национални герои.

  42. 42 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2898 Весело

    Отново ще гледаме посредствен български футбол, изпълняван от чужди граждани
    —цитат от коментар 39 на neut


    Публиката ще е разделена. Припознавачи срещу пеевскари.

  43. 43 Профил на bgpatriot
    bgpatriot
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Три от отборите в първата 6-ца играят за ... НИЩО, Лудогорец, Славия и Берое
    —цитат от коментар 16 на pet_fire

    не си прав!! особено за Славия!!
    първите ѝ три мача са с Локо, ЦСКА и Левски. от които е на 4-5 точки.
    И победа над всеки от тях скъсява разликата до 1-2 точки.
    а накрая Славия ще играе срещу Лудогорец и Берое , които тогава наистина ще играят за НИЩО и може да ги бие!
    така че Славия има доста шансове за третото място и големи за четвъртото (което освен ако Ботев не вземе титлата) дава бараж за Европа! трябва само да бие загубилият от "ЦСКА - Левски"!
    Е, дали има сили е друго. Но ИМА за какво да играе поне първите три мача. А ако от тях вземе 4-5 точки ще има и в последните 2!
    то същото се отнася и за Берое, само дето шансовете му са по- малки - трябва да вземе поне 7-8 точки от 4-те си конкуренти и да не загуби от лудогорец!

  44. 44 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2676 Весело

    Когато играят ЦСКА и "Левски", тогава ВСИЧКИ се интересуват от мача. А левскарите да се определят най-после - ще гледат ли мача с любопитство или ще го гледат с омерзение!? Щото каквото и да гледат те най-обичат да МРАЗЯТ. Трудно им е, преживяха какво ли не, но със сигурност ще се радват ако победят, а ако загубят ще се утешават, че не било от ЦСКА. БГ футБОЛНИ особености.
    Но все пак - и преди, и сега - само, само ЦСКА!!!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  45. 45 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#35] от "j.h.jazz":Глупости са защото... казало детето с начално образование, глупости са... казало детето без начално образование.Последното е задължително за припок и протоприпок.
    —цитат от коментар 37 на Deaddark

    Я, ми обясни за тази врътка с джиповете как се връзва с платените над 8 млн. за емблемата. Аритметика за четвърти клас.


  46. 46 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#45] от "j.h.jazz":

    Джипове с надценка 8 милиона са равни на платени 8 милиона за емблема, без Гришата да даде и лев. Аритметика за детската градина.

  47. 47 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#46] от "Deaddark":

    По-горе ти казах, че нямаш връзка с кораба-майка, ама ти си плещиш...
    Намери си информацията за стойността на "врътката" в нета, виж колко струват даже на крайни цени, после тегли чертата и се опитай да докараш този марж от 8 млн.
    Аритметика за 4-ти клас

  48. 48 Профил на Noctifer
    Noctifer
    Рейтинг: 280 Неутрално

    До коментар [#47] от "j.h.jazz":

    Май на теб ти куца математиката... Преди 2 години Гришата продаде на МВР 290 абсолютно непродаваеми автомобила на най-високата възможна цена и касира за тях едни 14.000.000 лв.
    Само ти напомням...
    Сполай ти!

  49. 49 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Неутрално

    До коментар [#47] от "j.h.jazz":

    Видял съм и съм го сметнал - и не е аритметика, а алгебра - ти основните математически понятия не знаеш, тръгнал да смята - добре че са ти пръстите на ръцете, че да поне да може да броиш (не е сигурно).

    На крайни цени струват с 8 милиона по-малко. Айде виж сега моделите и колко струват в долари в Китай, после смятай. Щото се напълни с (спестявам епитети), които искат да продадат една ябълка за 100 000 долара - е няма да стане, свърши комунизма, където плащаш за жигули 10 000 бона, докато толкова струва модел на Порше (10 000 долара).

  50. 50 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#47] от "j.h.jazz":Видял съм и съм го сметнал - и не е аритметика, а алгебра - ти основните математически понятия не знаеш, тръгнал да смята .
    —цитат от коментар 49 на Deaddark

    Я, пак си провери връзките с кораба-майка, щото не знаеш що е аритметика.
    Относно "маржа от 8 млн.":
    https://legalworld.bg/61747.firma-do-grisha-ganchev-dostavia-na-mvr-290-djipa-za-115-mln-lv.html
    "А при оферта за 11,5 млн. лева "Българска автомобилна индустрия", която сега сглобява у нас китайските джипове "Грейт уол", се е оказала сигурен победител. Най-близкото до нейното предложение от конкурент е било с около 8 млн. лв. по-скъпо."
    По вашата логика джиповете трябва да струват 3,5 млн или около 12 000 лв/бр. Една Дачия е по-скъпа...

  51. 51 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#50] от "j.h.jazz":

    Дачията е по-скъпа, защото е по-качествена. Пак сравняваш Жигули с Порше - Грейт Уол е по-зле и от Тата - китайската зазка, а джиповете са като джип варианта на Трабант. Абе стой си на кораба-майка и си кютай там, недей се мъчи да правиш връзки, че да почнеш да схващаш

  52. 52 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#51] от "Deaddark":
    До коментар [#48] от "Noctifer":
    Остави там качеството. Пак не обясняваш как тези "8 млн. горница" са отишли за джипките. Тагвам и другия математик, белким решите задачата. А да ти обясни алгебра ли е, аритметика ли е едно просто делене.

  53. 53 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#52] от "j.h.jazz":

    Цена на джипката преко сили 10 000 - 300 джипки по 10 000 е 3 000 000. 11 500 000 минус 3 000 000 е 8 500 000. 500 000 на г-н Борисов и 8 000 000 за емблемата. Реална цена на джипката преко сили - 5 000 - та 1.0 милион за Ганчев и 0.5 млн. за клуба.

  54. 54 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2705 Весело

    До коментар [#52] от "j.h.jazz":

    Аритметиката е да познаваш числата, Алгебра е да смяташ.
    Аритметика е да знаеш к'во е цЕло число, дроб, ирационално число, отрицателно число и как сА комбинират цифрите в числата.
    Алгебра е да можеш да събираш, вадиш, умножаваш, делиш, степенуваш, коренуваш, диференцираш, интегрираш и т.н.
    Геометрия са двуизмерните фигурки, Стереометрия - триизмерните, а булшиПметрия - връзката с кораба майка.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK