Въпросите, които повдига Сираков са резонни тъжното, е че задкулисието във футбола се толерира от държавата. Галеникът Домусчиев е взел на ръчно управление БФС отдавна, марионетките само слушкат и папкат.
Айде стига глупости. Стадионите са най-важното нещо. А по повод името на този се сетих за една сцена от един сериал, но понеже не мога да го открия - ето музикалното оформление https://m.youtube.com/watch?v=A8hgMJz9YY4
Ако това е официалната позиция на Левски и Наско Сираков, то те са стигнали наистина дъното, за да тръгнат да обират стотинките на Дунав Русе, Етър и така нататък. Ако изолираме темата за Домус Ага, който е обсебил всичко в държавата и е затворил цикъла и коментираме само начина за разпределение на тези пари, то сегашният е най-справедливо. Навсякъде в Европа правата се разпределят по тази логика - половината по равно, другата половина на база класиране, както е и тук.
Безспорно е, че Левски и ЦСКА имат най-много фенове, но също така това е несериозен аргумент да получават повече пари от другите клубове, по няколко причини: 1.) Един мач се състои от два отбора, които би следвало да са равнопоставени. Това е идеята на едно първенство. Всякакви аргументи за някакво историческо величие или фенове би следвало да са абсолютно несъстоятелни. За да има мач Левски - Миньор Пк, за да има фенове, за да има телевизия, която да излъчва мача, трябва да има и Миньор Пк. Левски не може да играе със себе си, нали? 2.) Ако няма още отбори в лигата, няма да има първенство, в което Левски и ЦСКА да упражняват "величието" си. Всички тези титли са постигнати в мачове срещу различни отбори и част от това "величие" е постигнато, защото са побеждавали Ботев Пд, Черно море, Берое, Локомотив Пд, Спартак Плевен, Миньор Пк, Янтра Габрово и така нататък по пътя към титлата. Следователно, за да има Левски и ЦСКА, трябва да съществуват и другите отбори. 3.) В България това "величие" не е резултат от естествено натрупване на спортния терен. Знае се много добре, че по време на комунизма БКП се е занимавала приоритетно с граденето на тези клубове, че реална конкуренция не е имало никога, че до голяма степен това сегашно положение е резултат на политиката на държавата във всички тези години. Ако държавата в годините беше вложила същото усърдие в развитието на Дунав Русе и Етър Велико Търново, днес щяхме да коментираме "вечното дерби" между русенци и търновци, а Наско Сираков щеше да е легенда на Етър ВТ (примерно). Оттам двата клуба щяха да имат най-много фенове в цялата страна и да претендират, че им се полагат някакви неща по подразбиране. Несъстоятелно нали? 4. ) Заради горното, е крайно несправедливо днес да се извежда това наследство като аргумент как тази политика трябва да продължава по някакви исторически причини.
Величието на един клуб не е само в титлите, а в отношението към съперниците, които е побеждавал през годините, за да стане "велик". Преди време Байерн Мюнхен играха приятелски мач срещу третодивизионни Ханза Рощок, само за да го спасят от фалит с приходите от тази среща и още много други примери. Там е истинското величие.
Нещо повече. В дружеството "Футбол про Медия", което спечели търга за правата по излъчването влизаха три клуба - "Левски" , ЦСКА и "Лудогорец". Заедно в едно дружество. После, когато се разбра, че преди да започнат да събират пари, трябва да вложат бая средства за закупуване на камери, техника, оборудване и др. такива. Тогава "Титан" се отказа и неговия дял взеха Батков и Домусчиев. По-късно Батков реши да се отказва от футбола и Домусчиев му направи компромис, изкупвайки дела му, без да е длъжен да го направи. Сега Сираков писка, понеже има зад гърба си Кралев. Но никъде по света, дори и в Румъния правата не се продават по отделно за клуб, а се продава пакет права за лигата.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Кого обират? Какво дъно? Значи не е дъно, когато Изпълкома в който членува зализаното дава на футбол про медия собственост на зализаното правата за излъчване, които се дават на нова броудкастинг собственост на зализаното, което е и собственик на Антибиотик. А управител на футбол про медиа е Атанас Караиванов който е и главен секретар на професионалната лига.
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
До коментар [#9] от "Dragond":Кого обират? Какво дъно? Значи не е дъно, когато Изпълкома в който членува зализаното дава на футбол про медия собственост на зализаното правата за излъчване, които се дават на нова броудкастинг собственост на зализаното, което е и собственик на Антибиотик. А управител на футбол про медиа е Атанас Караиванов който е и главен секретар на професионалната лига.
—цитат от коментар 12 на Индивидуален паметник на културата
Както е видно от изявите на Сираков, изобщо не са в това претенциите на Левски, а защо не получават повече пари на база величието им. Съответно и това коментирам. Темата за практическия монопол е съвсем друга и там отново държавата има голяма залсуга, след като не допусна сделката на PPF за Нова Телевизия, че да я даде на Домуса.
Коментара ти е тенденциозен и подвеждащ, всички бяхме равни по времето на соца и пак едни бяха по- равни, всеки трябва да получи заслуженото му. Най- актуалният отбор в момента има възможност да играе и с Миньор Раднево и с Левски еднакъв ли ще бъде зрителският интерес и дали ако Левски играе с Миньор Раднево зрителския интерес ще е различен? На практика излиза, че аз като фен на Левски издържам чрез абонамента си за Диема от ора на чичо Венци и Домуз ага защото гледам моя отбор. Много лесно може да бъде направена справка колко харо са гледали снощи Норич и Ман Ю и съответно шампионския разгром на Лудогорец.
До коментар [#9] от "Dragond":Коментара ти е тенденциозен и подвеждащ, всички бяхме равни по времето на соца и пак едни бяха по- равни, всеки трябва да получи заслуженото му. Най- актуалният отбор в момента има възможност да играе и с Миньор Раднево и с Левски еднакъв ли ще бъде зрителският интерес и дали ако Левски играе с Миньор Раднево зрителския интерес ще е различен? На практика излиза, че аз като фен на Левски издържам чрез абонамента си за Диема от ора на чичо Венци и Домуз ага защото гледам моя отбор. Много лесно може да бъде направена справка колко харо са гледали снощи Норич и Ман Ю и съответно шампионския разгром на Лудогорец.
Доста глупава логика. То ако беше така, Ман Юнайтед и Ливърпул щяха да получават най-много пари от ТВ права в Англия, защото имат най-много фенове. Само че там хората са го измислили - 50% от приходите ПОРАВНО между всички, другите в зависимост от крайното класиране.
И другите отбори могат да кажат на Насо: "Ами ние пък не сме съгласни да играем с отбор с 30 милиона дългове, със скъпоплатени некадърни чужденци, на които държавата все намира спонсори, докато ние едва свързваме двата края." И ще са прави.
До коментар [#9] от "Dragond":Коментара ти е тенденциозен и подвеждащ, всички бяхме равни по времето на соца и пак едни бяха по- равни, всеки трябва да получи заслуженото му. Най- актуалният отбор в момента има възможност да играе и с Миньор Раднево и с Левски еднакъв ли ще бъде зрителският интерес и дали ако Левски играе с Миньор Раднево зрителския интерес ще е различен? На практика излиза, че аз като фен на Левски издържам чрез абонамента си за Диема от ора на чичо Венци и Домуз ага защото гледам моя отбор. Много лесно може да бъде направена справка колко харо са гледали снощи Норич и Ман Ю и съответно шампионския разгром на Лудогорец.
Да, точно това правиш. За да има изобщо мач между Левски и Миньор Раднево, трябва да има и Миньор Раднево. За да те има и като фен на Левски, също трябва да има някакви други отбори и нещо, което да наричаме първенство. Като искаш да издържаш само Левски, купуваш билет за мача, купуваш си тениска и шалче от фен магазина, но ТВ правата са съвсем друга история. Няма нито едно голямо първенство, което да стимулира конкуренцията, в които правата да се разпределят на база рейтинг на мачовете. За да е Висшата лига на Англия толкова конкурентно първенство, това се дължи до голяма степен на това, че ТВ правата се разпределят по равно и на база класиране.
Колкото до комунизма, нека не се правим, че трансферите във футбола ни тогава, както всичко друго, са се осъществявали по команда на партията и най-големите таланти "по случайност" винаги са се озовавали в Левски и най-вече ЦСКА. Съвременните фенове и ръководители на клубовете нямат вина за това, но нека не се правим, че всичко започва от сега.
Договорът за правата е 6 милиона на сезон и това втори пореден търг е най-високата сума. Правата за евротурнирите са към 8. Наско колко очаква да се получи за безумното ни първенство? 20 милиона? 50? Май не знае къде се намира и скоро ще се търси пак нов собственик на Левски...
От години футболни ръководители сънуват пари от тв. права, като на колегите им в чужбина, без да обелват дума какъв продукт предлагат и защо стадионите са празни. Истината е, че преди да дойде Домусчиев, парите от телевизиите бяха в пъти по-малко. И ако не стане ясно, че някъде някой е готов да плаща повече, този "бунт" сериозно увисва.
Сираков поне дотолкова е наясно и поради присъщата му простота, директно си призна, че иска по-голям процент от приходите. Даже момчетата за поръчки се включиха, като неписаха декларация как интереса към тях бил 10 пъти повече, отколкото към всички останали взети заедно. Това в разпеределение на тв. права, означава нещо от порядъка на 91:9 в полза на Левски спрямо всички останали. Не знам да се смея ли, да ги съжалявам ли.
Ако е несъмнен факта, че процентите както и да ги въртят винаги ще са 100, то за да получи Левски по-голям прцент, трябва да се вземе от други. Пита се в задачата, кои ще са тези идиоти, които ще играят без пари, за да е доволен Наско? И защо биха го направили?
"Сираков потвърди, че "Левски" ще търси държавна помощ за стадион "Георги Аспарухов" и поставянето на козирка на сектор А." Няма граници говеждата наглост. Търсете помощ от Тототонев, бе. Що аз да ви плащам за кабриото. Цял сектор без пари, сега и козирка.
За нивото на футбола ни и тези са много. Наско гледа в канчето на Диемите, но тези, които плащат го правят заради английското. Наско можеше да участва в наддаването и да предложи 20 милиона на година.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.
За да оцелеем е ясно , че ще искаме държавна помощ!А относно ТВ правата е ясно , че Домусчиев е в силни позиции, а ние сами нямаме шанс!В този случай е разумно да се обединим с Цска-София/ и ако може с пловдивските грандове/
В Испания също отидоха към модела на Висшата лига с колективно договаряне, след като видяха, че това да имат само 2 клуба в конкуренция не е много интересно за гледане.
изобщо не харесвам сираков но въпросите които поставя трябва да имат не еднозначни отговори...думус ага пише договор ,преговаря с себе си и подписва договора..и сега ,от чисто морална гледна точка може ли някъде в нормална държава да стане така,примерно абрамович да е член на изпълкома на висшата лига да притежава скай спортс и да подпише договор сам с себе си...
'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
в нашия случай, двата най-харесвани отбора са тотално фалирали, така че имат право да поискат колкото си искат. когато си изправен до ръба, трябва да мислиш за своето спасение. в момента Левски и ЦСКА генерират сигурно 70-80% от интереса към българското първенство. Домусчиев печели от платените канали,като не знаем аджеба колко са абонатите. тоест Левски трябва да примири за да може първенството да е по- интересно така ли ?
Ако се стигне до недопускане на камери на "Нова" на мач на "Герена", "Левски" ще получи служебна загуба и 15 000 лева глоба, гласи чл. 44, ал. 1 на дисциплинарния правилник на БФС за този сезон. "В случая по ал. 1 ФК губи право да получи всички средства, полагащи му се по схемата за разпределение на сумите, получени по договора за продажба на телевизионните права за този сезон", се казва още в правилника. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Атанаско Раев изглежда е твърдо решен не само да фалира скоростно Левски но и да го направи шумно и запомнящо се С което да остане в Историята
Ами тогава играйте си само Левски и Литекс, 300 пъти ви се обясни как е в развитите страни, но не, вие трябвало да прибирате почти всичко. Вие сте най-умни. Затова и сте се докарали дотук.
До коментар [#30] от "Hawaii":далеч по-правилно е да вземе една сума от домусчиев и да си мълчи? ама колко е тази сума, ама как е сметната, това е без значение.
Виж ся, понеже за Лудогорец знам - за тях ще кажа. Лудогорец получи 5 млн лева като кандидатства по програма. Програма, по която кандидатстваха и много други, които също получиха достса пари. Така, че има разлика по какъв начин локо и ботев получиха финансиране и по какъв лудогорец примерно.
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
До коментар [#26] от "Dragond":в нашия случай, двата най-харесвани отбора са тотално фалирали, така че имат право да поискат колкото си искат. когато си изправен до ръба, трябва да мислиш за своето спасение. в момента Левски и ЦСКА генерират сигурно 70-80% от интереса към българското първенство. Домусчиев печели от платените канали,като не знаем аджеба колко са абонатите. тоест Левски трябва да примири за да може първенството да е по- интересно така ли ?
Изобщо не съм съгласен че Левски и Литекс-2016 генерират 70-80% от интереса към българското първенство Няма как 9-годишния ДОМИНАТОР какъвто е ЛУДОГОРЕЦ да генерира по-малък интерес отколкото МЪЖДУКАЩИТЕ и ВЕГЕТИРАЩИ В РЕЖИМ НА СКАНДАЛИ Левски и Литекс-2016 Няма как СОФИЙСКОТО ЦСКА с БУЛСТАТ на ЦСКА да генерира по-малък интерес към себе си от ЛИТЕКС-2016 с когото СА ВРЪСТНИЦИ - създадени и двата през 2016 Това че са по-кресливи и с по-голямо лоби във властта не прави от Левски и от Литекс-2016 нещо повече от кресливци и с лоби във властта котерии
До коментар [#26] от "Dragond":в нашия случай, двата най-харесвани отбора са тотално фалирали, така че имат право да поискат колкото си искат. когато си изправен до ръба, трябва да мислиш за своето спасение. в момента Левски и ЦСКА генерират сигурно 70-80% от интереса към българското първенство. Домусчиев печели от платените канали,като не знаем аджеба колко са абонатите. тоест Левски трябва да примири за да може първенството да е по- интересно така ли ?
Абсолютно точно! Същата позиция трябва да заемат и в ЦСКА! Телевизиите на разградския рекетьор, не трябва да бъдат допускани до мачове на двата софийски гранда. Да си излъчват мачовете на провинциалния, Лудогорец и на дребосъците в първенството. Сега е време да смачкаме спортните канали на Домусчиевия...
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
Имах по добро мнение за Сираков,но от случая с показването на задните си части и "мъжката му дума",че няма да стъпи на Герена не го смятам за нищо. Въпроса е кой от него или тити е по голям лизач. А плюенето по другите независимо по кого,а в случая адресата е домуса по принцип е показателно за слабост,злоба и некадърност. Какъвто и да е домуса,просто правилно си изигра картите. В малкия град няма змии да съскат,никой не му пречи. Вложи над 25 мил.лв. в база,възползва се от програмите на ЕС за спорта и с тях 5 мил.лв. построи трибуна Моци. Направи достатъчно силен отбор за да играе в Европа и е на печалба,вероятно единствения клуб който е на плюс финансово,независимо от телевизионните права. Така,че Наско на Илияна да не реве заедно с тити.
Ако Атанаско изпълни заканата си и не пусне ТВ камери на Герена Левски ще бъде наказан с отнемане на точки ще бъде глобен и изхвърлен от Евротурнирите
Отделно от това ако не се предават мачовете на Левски от това губи само и единствено Левски Една че две и три години ЗАБРАВА ЩЕ СА УБИЙСТВЕНИ за Левски След това вече НА НИКОГО НЯМА ДА МУ ПУКА нито за Левски нито за Атанаско
ок, всеки си има право на мнение. Но - има и факти. Виж посещаемостта на мачовете? къде е доминатора, къде е Левски? май има някаква малка разлика. Ако Левски не се съгласи, тогава без пряко предаване на мачовете. Това е справедливо. Който му се гледа мача, плаща си билет и гледа. Левски ще е на сметка от това. не може Левски да създава определен продукт и собственика на Лудогорец да решава колко да му даде за този продукт. това го няма никъде по света. примерно собственика на Барселона да решава колко да даде на Реал за преките мачове от Бернабеу.
До коментар [#37] от "Hawaii":ок, всеки си има право на мнение. Но - има и факти. Виж посещаемостта на мачовете? къде е доминатора, къде е Левски? май има някаква малка разлика. Ако Левски не се съгласи, тогава без пряко предаване на мачовете. Това е справедливо. Който му се гледа мача, плаща си билет и гледа. Левски ще е на сметка от това. не може Левски да създава определен продукт и собственика на Лудогорец да решава колко да му даде за този продукт. това го няма никъде по света. примерно собственика на Барселона да решава колко да даде на Реал за преките мачове от Бернабеу.
Хубаво Приемам всичко което си написал Само че нека си дадем сметка че дори Сираков ще осъзнае че ако няма пряко предаване на мачовете на Левски ПОПУЛЯРНОСТТА на Левски с която той много кокетира ЩЕ СЕ СРИНЕ ДО САНИТАРНИЯ МИНИМУМ Липсата на популярност ще върви пряко с ЛИПСАТА НА ПАРИ и съответно с ЛИПСАТА НА ПАРИ за ЗАПЛАЩАНЕ НА ПЛАТЕНИТЕ скачащи и пеещи на мач "ФЕНОВЕ" НА ЗАПЛАТА И ето ти го БАЛОНЪТ за неземната "ПОПУЛЯРНОСТ" на Левски взел че се спукал
ето малко факти от миналото първенството: Отборът на Левски може и да е на трето място в първенството и без реални шансове за титлата, но се радва на най-голямата подкрепа от страна на публиката. Това показват цифрите от посещаемостта на мачовете в Първа лига, пише "Труд".
Статистиката показва, че в топ 10 на най-посетените мачове през този сезон цели шест са с участието на отбора от "Герена". Нещо повече - топ 5 на двубоите с най-много публика е окупиран от мачове на "сините", като четири от тях са домакински.
Абсолютно точно! Същата позиция трябва да заемат и в ЦСКА! Телевизиите на разградския рекетьор, не трябва да бъдат допускани до мачове на двата софийски гранда. Да си излъчват мачовете на провинциалния, Лудогорец и на дребосъците в първенството. Сега е време да смачкаме спортните канали на Домусчиевия...
Нищо не можеш да смачкаш приятелю ТВ каналите на Домусчиев предават АНГЛИЙСКИ МАЧОВЕ предават НБА Формула 1 бокс и прочее други неща Мачовете на ЛУДОГОРЕЦ Ботев Пд Локомотив Пд ЦСКА-1948 Берое Славия и да не изреждам повече също си имат своята публика
За добро или за лошо БЕЗ ТВ-излъчване Левски и Литекс-2016 са обречени на ЗАБРАВА !!!! Няма такова нещо като ГАРАНТИРАНИ ЛЮБОВ и ПОПУЛЯРНОСТ ПОПУЛЯРНОСТТА се подхранва с ПОСТОЯННА РЕКЛАМА под формата на излъчване на мачовете
До коментар [#37] от "Hawaii":ето малко факти от миналото първенството:Отборът на Левски може и да е на трето място в първенството и без реални шансове за титлата, но се радва на най-голямата подкрепа от страна на публиката. Това показват цифрите от посещаемостта на мачовете в Първа лига, пише "Труд".Статистиката показва, че в топ 10 на най-посетените мачове през този сезон цели шест са с участието на отбора от "Герена". Нещо повече - топ 5 на двубоите с най-много публика е окупиран от мачове на "сините", като четири от тях са домакински.
До коментар [#21] от "zdra4":за ботев , локо пловдив, берое, славия и лудогорец може държавни пари за стадионите , а за Левски не може? щото не са ти симпатични на теб примерно?
ок, за спонсорите е така. като са популярни трябва да могат да намерят спонсори. но относно тв правата е темата на статията. факт е , че ако мачовете на Левски не се предават по тв, Левски ще има повече публика при по високи цени на билетите. Един прост пример - в двата домакински мача с ЦСКА , Левски може да продаде по 40000 билета по 50 лв спокойно, ако мача не се дава по ТВ. Това са 4 млн на година.
аз на диема не правя сметката. Сметката е , че Левски си пуска тв канал с платен достъп и си продава по 150 000 смс за достъп до мача , всеки смс по 5 лв например. защо не?
ако мачовете на Левски не се предават по тв, Левски ще има повече публика при по високи цени на билетите.Един прост пример - в двата домакински мача с ЦСКА , Левски може да продаде по 40000 билета по 50 лв спокойно, ако мача не се дава по ТВ. Това са 4 млн на година.
Не бъди наивен НЯМА КАК в България да се намерят 40 000 наивници които да дадат по 50 лв за да влязат на мач на Левски с Литекс-2016 НЯМА КАК да се намерят толкова и при сегашните цени на билетите ДОРИ ДА НЕ СЕ ПРЕДАВА мача по ТВ
Хехе голям смях. 40 000 продадени билета и то по 50лв. И като се събудиш краката ти отвити, пръста ти в контакта и гладкото ти мозъче се е накъдрило. Наистина смях.
До коментар [#44] от "Hawaii":аз на диема не правя сметката. Сметката е , че Левски си пуска тв канал с платен достъп и си продава по 150 000 смс за достъп до мача , всеки смс по 5 лв например. защо не?
До коментар [#44] от "Hawaii":аз на диема не правя сметката. Сметката е , че Левски си пуска тв канал с платен достъп и си продава по 150 000 смс за достъп до мача , всеки смс по 5 лв например. защо не?
Една от причините комунистическите градове Левски и ЦСКА да са на това положение, са мокрите сънища на част от привържениците им, включително ръководители, журналисти, администратори.
Разберете най-после: ако имаше начин начин Левски и ЦСКА да събират 40 хил. души на мач при цена 50 лв. за билет, нямаше да събират по 10-12 хил, при цена 6 лв. за билет.
Ако имаше начин един отбор да вади сам по 2 млн. от тв. права, никога нямаше да се стигне до договор, в който правата за целият фютбол в България са оценени на 6 млн.
Ако имаше начин да продават футболисти за десетки милиони в Англия и Испания, нямаше да ги продават за без пари в Турция.
Ако имаха наистина милиони привърженици, както се твърди, това щеше да се осребрява всяка година и да носи огромни приходи от фланелки, фенски артикули, билети за мачове и т.н.
Ако отборите ни заслужаваха тези пари от тв. права, за които си мечтаят, щяха да си ги заработвят в европейските турнири, където наистина сумите са несравними. Но не могат.
п.п. Нека да напомня, че последните години всички отбори в "А" и "Б" групите получиха доста прилични суми от УЕФА за мачовете на... Лудогорец в Европа. Не чух тогава някой от Левски да възразява за принципа на солидарност.
Пуснете го тоя платен канал и Левски ще трябва само със себе си да играе ..... щото никой няма да се съгласи да ви играе за без пари или пък за трохи ..... не си мисли, че светът се върти около Левски. Никой не ви ще, един спонсор не може да докарате, ако не е Бойко да ви довлече, както беше Националната лотария, примерно.
Който не разбира да не се бърка... Става дума не за парите толкова колкото за коментаторите, които за всяко нарушение за червен картон на Делиормана си затварят очите.. Всеки измислен дал казват че го има.. Постоянно говорят против Левски. Мачовете на отбора се слагат винаги в часове в които на публиката не е удобно да ходи на стадиона и така се вдига гледаемоста за сметка на отбора. За това става въпрос. Затова и БФС не искат ВАР в България. Под натиска на гелосания.
прав е Сираков, тези мишоци как така като 8 месеца са полулегални са подписали дългосрочен договор, а домуса с постоянно растящите цени за диемите му се олива за десетократните повторения на мачовете които дават....
разликата между мен и селските бекове е , че представям факти, докато селския бек използва обидни думи и фрази. Пускам още малко факти и очаквам като отговор някоя псувня от врачанско или пернишко, откъдето най-вероятно си
Левски се намира в тежко финансово състояние и танцува на ръба на фалита, но пък клубът продължава да се радва на невероятна фенска подкрепа.
Днес "сините" официално станаха първият български футболен клуб, напълнил стадион в условията на епидемиологична обстановка и събитие, което не предполага присъствие на фенове на съоръжението.
Капацитетът на стадион „Виваком Арена - Георги Аспарухов“ от над 17 000 места бе разпродаден за броени дни по повод рождения ден на клуба на 24 май, а всеки пропуснал да се сдобие с пропуск, може да го стори и сега.
Поради огромния интерес към виртуалното събитие „106 години Любов“, клубът пуска нова партида билети за трибуните на „Герена“.
Тезата ти е че Левски има най-много фенове, следователно трябва да взима най-много от ТВ права. Само че тук не става дума за отделен ивент, като боксов мач, а за ЛИГА, където играят много отбори. И ако някои получават повече от други ще се получи диспропорционално финансиране, от което ще падне като цяло качеството на цялата лига (не че то е много високо по принцип). Както стана дума и по-рано - в испанското първенство например, Реал и Барса взимаха в пъти повече от другите със същия довод - че имат най-много фенове и затова генерират най-много внимание. Което е вярно. Обаче се оказа, че този модел реално вреди на цялата лига, защото създава пропаст между Мадрид, Барселона и останалите. И се отказаха от него.
Колкото до другия довод на Сираков - че всъщност първенството ни трябва да има много по-висок интерес и по принцип да се взимат повече пари от тези 6 млн или колкото са там - това е отделна тема. Но ако никой не предлага повече от Домусчиев, в крайна сметка това е положението. За абонатите на Диема Екстра - и аз съм абонат, само че не поглеждам бг първенството, а Висша лига, Формула 1 и НБА. Да се заключва спрямо броя на абонатите колко е гледаемостта само на един продукт е грешно. Да излезе някой и да предложи 20млн и тогава да си говорим.
абсолютно точно си ме разбрал. как да излезе някой да предложи повече, като на тъмно е сключен нов дългосрочен договор за 4 или 5 години? както казва Наско - не се знае аджеба колко са платените абонати на диема? естествено, че при един добър договор Левски трябва да дели по равно с останалите отбори. Но не виждам защо отбори като ЦСКА или Левски да приемат каквото им подхвърли домусчиев. Ми като не се разберат, кой от къде е и точка. и всеки отбор да си продава домакинските мачове както намери за добре. Левски със сигурност ще е по-добре.
Глупости говори назначеният собственик Наско. И ги говори щото така са му казали от PR отдела на Пееф. Идеята е да го играе неква 'бунтарска' опозиция срещу Кирчо и съотвено Пееф. И тази наглост иде след купчина подаръци от страна на държавата и НАП. Само да му напомня на този лумпен, че при далеч по малък дълг всеки НОРМАЛЕН бизнес щеше да бъде затворен много отдавна и разкъсан от съдебни изпълнители. Това НЕ важи за частната пералня Леефски. Колкото и ще да са феновете на това .. нещо, държавата и данъкоплатците НЕ са длъжни да му покриват дълговете. Безбройните милиони фенове да си мусъбират некви дарения и да ги набутват в пробитата каца на нарко-агитката и меринджея наско/титко.
Според вашата логика момчета, пете мача, които генерират зрителски интерес трябва да захранват и останалите примерно двадесет и пет, за да е"справедливо" и те да оцеляват. Според мен е коректно приходите от дадения мач за пример да се делят 50 на 50 от участниците, същото трябва да се случва и при останалите мачове. Предполагам всички помните, че когато ЦСКА бяха в Б група зрителския интерес там беше огромен и според вас е нормално от марката ЦСКА да печелят всички по равно само защото са му съперници. Мисля, че е доста неуместно да давате за пример Англия ако не сещате защо питайте.
Сираков като казва А да казва и Б - колко според него е справедливо да бъдат оценени правата на А група и кой може да ги предложи. Например - Скай са готови да дадат 10 млн, ЕСПН 20 млн, ние от ППВ ще изкараме 5 млн. Останалото са спекулации.
Отборчета като Антибиотик си имат олигарси, те да ги издържат. Останалите ФК като Ботев, Локо, Ч. Море, ЦСКА,Левски имат нужда от поддръжката на своите фенове.
Отборчета като Антибиотик си имат олигарси, те да ги издържат. Останалите ФК като Ботев, Локо, Ч. Море, ЦСКА,Левски имат нужда от поддръжката на своите фенове.
Само заплатите на футболистите в Антибиотик са вероятно не по-малко от 15-20 милиона евро годишно. С парите, припечелени от евротурниите не може да се припокрие въпросния разход.
е как да стане като вече имам подписан договор. договорът трябва да се прекрати и клубовете, а не БФС да направят търг и те да решат как и за колко да си продадат правата. събират се левски, цска, ботев, берое, черно море и локо пд, наемат консултанти и започват пазарлъци. това са отборите които генерират сигурно 90% от интереса към българския футбол. Няма как някой чиновник от БФС заедно с домусчиев да решават колко пари ще вземе левски за да пусне камери на герена.
Само заплатите на футболистите в Антибиотик са вероятно не по-малко от 15-20 милиона евро годишно. С парите, припечелени от евротурниите не може да се припокрие въпросния разход.[/quote]
Ха-хаааа Това ли успя да съчиниш и да изтропаш !!!! Че нали с тези 20 милиона евро годишно за заплати ЛУДОГОРЕЦ би направил селекция на ниво БУНДЕСЛИГА или СЕРИЯ А
Истината е че за заплати ЛУДОГОРЕЦ не харчи повече от Левски или от Литекс-2016 Друг е въпросът че ПОЛЗАТА от всеки похарчен от Лудогорец лев за заплати е ПО-ГОЛЯМА от ползата от похарченото от Левски или от Литекс-2016
ЛУДОГОРЕЦ с успехите и победите си направи така че ХЕЙТЪРИТЕ МУ да тропат коя от коя ПО-СМЕШНИ ОПОРКИ
До коментар [#65] от "kapitan_laino":е как да стане като вече имам подписан договор. договорът трябва да се прекрати и клубовете, а не БФС да направят търг и те да решат как и за колко да си продадат правата. събират се левски, цска, ботев, берое, черно море и локо пд, наемат консултанти и започват пазарлъци. това са отборите които генерират сигурно 90% от интереса към българския футбол. Няма как някой чиновник от БФС заедно с домусчиев да решават колко пари ще вземе левски за да пусне камери на герена.
Всичко това което си написал може да стане само и ако СЕ ПРОМЕНИ УСТАВА на БФС Което Сираков е наясно че с ТИТИ и ГАНЧЕВ няма как да го промени Затова кудкудяка и хвърля напосоки пушилка и закани без смисъл Ще пописка ще поскача и ще си налегне парцалите по съвета на дедо ни Венци
"В интерес на истината не бих се разсърдил на нито един човек, че не иска да си докара децата на мач"
Това е не заради инфраструктурата, а заради ултрасите. Англия имаха същия проблем през 80те години. Впоследствие ги изгониха от Евротурнирите. Сега в Англия на мачовете има камери. Стюардите между агитките са жени и пенсионери. Няма никакво напрежение. Причината е, че наказанието е да ти вземат годишната абонаментна карта. За такава карта се чака седем години за Ливърпул, за Тотнъм мисля че е двуцифено число. Важно в случая е, че в Англия са избрали семействата с децата пред ултрасите. В България ултрасите са по-важни.
След издънката на Хейзел и наложените ограничения, на стадионите влиза правилото баба/дядо с внуче, всички други на 90% вън. За няма и десет години всичко се нормализира, няма малоумни ултраси, сбивания и проблеми. Ултрасите - вече на възраст 40+ можеш да ги видиш единствено на някое гостуване, където ги пускат на стадиона/ най вече в Източна Европа/.
ЦСКА поиска преразглеждане на договора за тв правата още миналата година. Тогавашното ръководство на "Левски" обаче зае позиция пас. Днес финансовата ситуация на герена е трагична и няма как отново да се пасува.
Що се отнася до ЦСКА, бТВ предложиха на Ганчев 2 мил.лева за правата за мачовете. От такъв порядък би била и офертата към сините. В момента ЦСКА получава около 600 хил. Разликата от 1,4 милиона е твърде значителна за бюджета на ЦСКА, който е много по-малък от лудогорец и е около 10 мил.
Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.
"Собственикът на клуба добави, че една от важните му задачи е била да прецени на кои играчи ще може да разчита за следващия сезон."
Това работа на собственика на клуба ли е? Не съм чувал до този момент собственика на Ливърпул да е правил подобно нещо. За тази работа той е назначил Юрген Клоп... Ако Сираков смята да се бърка в работата на треньора, който и да е той, със сигурност започва да строи сграда в минно поле...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Българин Бг
Рейтинг: 281 НеутралноПеевски съгласен ли е?
Соломон Плюшкин
Рейтинг: 8 ВеселоНасе,свиквай ве!
Много съм простИ без тва подуенските трубадури вече сте покорни секс роби на другара Пеевски!
juk
Рейтинг: 294 НеутралноМного ми е тъжно, че няма да мога да гледам нещо, което не гледам.
thegreatest
Рейтинг: 0 НеутралноНа все по-малко хора им пука за повърнята, наречена български футбол.
nwj49315903
Рейтинг: 294 РазстроеноВъпросите, които повдига Сираков са резонни тъжното, е че задкулисието във футбола се толерира от държавата. Галеникът Домусчиев е взел на ръчно управление БФС отдавна, марионетките само слушкат и папкат.
pet fire
Рейтинг: 3577 Весело"Наско Сираков: Договорът за телевизионните права заробва всички клубове"
И най-вече ФК"Левски"
гарата
Рейтинг: 524 НеутралноНСПП да не реве, защото този договор някой син меринджей го е подписал.
Avalon Blackmore
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#4] от "TheGreatest":
олекна ми на душата, возвисих ся!Айде стига глупости. Стадионите са най-важното нещо. А по повод името на този се сетих за една сцена от един сериал, но понеже не мога да го открия - ето музикалното оформление
https://m.youtube.com/watch?v=A8hgMJz9YY4
Dragond
Рейтинг: 638 НеутралноАко това е официалната позиция на Левски и Наско Сираков, то те са стигнали наистина дъното, за да тръгнат да обират стотинките на Дунав Русе, Етър и така нататък. Ако изолираме темата за Домус Ага, който е обсебил всичко в държавата и е затворил цикъла и коментираме само начина за разпределение на тези пари, то сегашният е най-справедливо. Навсякъде в Европа правата се разпределят по тази логика - половината по равно, другата половина на база класиране, както е и тук.
Безспорно е, че Левски и ЦСКА имат най-много фенове, но също така това е несериозен аргумент да получават повече пари от другите клубове, по няколко причини:
1.) Един мач се състои от два отбора, които би следвало да са равнопоставени. Това е идеята на едно първенство. Всякакви аргументи за някакво историческо величие или фенове би следвало да са абсолютно несъстоятелни. За да има мач Левски - Миньор Пк, за да има фенове, за да има телевизия, която да излъчва мача, трябва да има и Миньор Пк. Левски не може да играе със себе си, нали?
2.) Ако няма още отбори в лигата, няма да има първенство, в което Левски и ЦСКА да упражняват "величието" си. Всички тези титли са постигнати в мачове срещу различни отбори и част от това "величие" е постигнато, защото са побеждавали Ботев Пд, Черно море, Берое, Локомотив Пд, Спартак Плевен, Миньор Пк, Янтра Габрово и така нататък по пътя към титлата. Следователно, за да има Левски и ЦСКА, трябва да съществуват и другите отбори.
3.) В България това "величие" не е резултат от естествено натрупване на спортния терен. Знае се много добре, че по време на комунизма БКП се е занимавала приоритетно с граденето на тези клубове, че реална конкуренция не е имало никога, че до голяма степен това сегашно положение е резултат на политиката на държавата във всички тези години. Ако държавата в годините беше вложила същото усърдие в развитието на Дунав Русе и Етър Велико Търново, днес щяхме да коментираме "вечното дерби" между русенци и търновци, а Наско Сираков щеше да е легенда на Етър ВТ (примерно). Оттам двата клуба щяха да имат най-много фенове в цялата страна и да претендират, че им се полагат някакви неща по подразбиране. Несъстоятелно нали?
4. ) Заради горното, е крайно несправедливо днес да се извежда това наследство като аргумент как тази политика трябва да продължава по някакви исторически причини.
Величието на един клуб не е само в титлите, а в отношението към съперниците, които е побеждавал през годините, за да стане "велик". Преди време Байерн Мюнхен играха приятелски мач срещу третодивизионни Ханза Рощок, само за да го спасят от фалит с приходите от тази среща и още много други примери. Там е истинското величие.
Литекс се преименува на ЦСКА минус София
Рейтинг: 581 НеутралноНещо повече.
В дружеството "Футбол про Медия", което спечели търга за правата по излъчването влизаха три клуба - "Левски" , ЦСКА и "Лудогорец". Заедно в едно дружество.
После, когато се разбра, че преди да започнат да събират пари, трябва да вложат бая средства за закупуване на камери, техника, оборудване и др. такива.
Тогава "Титан" се отказа и неговия дял взеха Батков и Домусчиев.
По-късно Батков реши да се отказва от футбола и Домусчиев му направи компромис, изкупвайки дела му, без да е длъжен да го направи.
Сега Сираков писка, понеже има зад гърба си Кралев.
Но никъде по света, дори и в Румъния правата не се продават по отделно за клуб, а се продава пакет права за лигата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 682 НеутралноДо коментар [#9] от "Dragond":
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.Кого обират? Какво дъно? Значи не е дъно, когато Изпълкома в който членува зализаното дава на футбол про медия собственост на зализаното правата за излъчване, които се дават на нова броудкастинг собственост на зализаното, което е и собственик на Антибиотик. А управител на футбол про медиа е Атанас Караиванов който е и главен секретар на професионалната лига.
taratanki
Рейтинг: 950 НеутралноОчевидно е, че с Наско Левски отива към дъното. Да поставиш Наско и Тити начело на какъвто и да е бизнес е най-сигурния начин да потънеш
Dragond
Рейтинг: 638 НеутралноКакто е видно от изявите на Сираков, изобщо не са в това претенциите на Левски, а защо не получават повече пари на база величието им. Съответно и това коментирам. Темата за практическия монопол е съвсем друга и там отново държавата има голяма залсуга, след като не допусна сделката на PPF за Нова Телевизия, че да я даде на Домуса.
nwj49315903
Рейтинг: 294 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "Dragond":
Коментара ти е тенденциозен и подвеждащ, всички бяхме равни по времето на соца и пак едни бяха по- равни, всеки трябва да получи заслуженото му. Най- актуалният отбор в момента има възможност да играе и с Миньор Раднево и с Левски еднакъв ли ще бъде зрителският интерес и дали ако Левски играе с Миньор Раднево зрителския интерес ще е различен? На практика излиза, че аз като фен на Левски издържам чрез абонамента си за Диема от ора на чичо Венци и Домуз ага защото гледам моя отбор. Много лесно може да бъде направена справка колко харо са гледали снощи Норич и Ман Ю и съответно шампионския разгром на Лудогорец.
Щирлиц от Кайсиева Градина
Рейтинг: 679 НеутралноГотина фланелка!
Илияна му я е купИла от мол-а
bulgarofilche
Рейтинг: 917 НеутралноДоста глупава логика. То ако беше така, Ман Юнайтед и Ливърпул щяха да получават най-много пари от ТВ права в Англия, защото имат най-много фенове. Само че там хората са го измислили - 50% от приходите ПОРАВНО между всички, другите в зависимост от крайното класиране.
И другите отбори могат да кажат на Насо: "Ами ние пък не сме съгласни да играем с отбор с 30 милиона дългове, със скъпоплатени некадърни чужденци, на които държавата все намира спонсори, докато ние едва свързваме двата края." И ще са прави.
Dragond
Рейтинг: 638 НеутралноДа, точно това правиш. За да има изобщо мач между Левски и Миньор Раднево, трябва да има и Миньор Раднево. За да те има и като фен на Левски, също трябва да има някакви други отбори и нещо, което да наричаме първенство. Като искаш да издържаш само Левски, купуваш билет за мача, купуваш си тениска и шалче от фен магазина, но ТВ правата са съвсем друга история. Няма нито едно голямо първенство, което да стимулира конкуренцията, в които правата да се разпределят на база рейтинг на мачовете. За да е Висшата лига на Англия толкова конкурентно първенство, това се дължи до голяма степен на това, че ТВ правата се разпределят по равно и на база класиране.
Колкото до комунизма, нека не се правим, че трансферите във футбола ни тогава, както всичко друго, са се осъществявали по команда на партията и най-големите таланти "по случайност" винаги са се озовавали в Левски и най-вече ЦСКА. Съвременните фенове и ръководители на клубовете нямат вина за това, но нека не се правим, че всичко започва от сега.
mediaworld
Рейтинг: 237 НеутралноДоговорът за правата е 6 милиона на сезон и това втори пореден търг е най-високата сума. Правата за евротурнирите са към 8.
Наско колко очаква да се получи за безумното ни първенство? 20 милиона? 50?
Май не знае къде се намира и скоро ще се търси пак нов собственик на Левски...
famousandco
Рейтинг: 1056 НеутралноОт години футболни ръководители сънуват пари от тв. права, като на колегите им в чужбина, без да обелват дума какъв продукт предлагат и защо стадионите са празни. Истината е, че преди да дойде Домусчиев, парите от телевизиите бяха в пъти по-малко. И ако не стане ясно, че някъде някой е готов да плаща повече, този "бунт" сериозно увисва.
Сираков поне дотолкова е наясно и поради присъщата му простота, директно си призна, че иска по-голям процент от приходите. Даже момчетата за поръчки се включиха, като неписаха декларация как интереса към тях бил 10 пъти повече, отколкото към всички останали взети заедно. Това в разпеределение на тв. права, означава нещо от порядъка на 91:9 в полза на Левски спрямо всички останали. Не знам да се смея ли, да ги съжалявам ли.
Ако е несъмнен факта, че процентите както и да ги въртят винаги ще са 100, то за да получи Левски по-голям прцент, трябва да се вземе от други. Пита се в задачата, кои ще са тези идиоти, които ще играят без пари, за да е доволен Наско? И защо биха го направили?
Здрач
Рейтинг: 666 Гневно"Сираков потвърди, че "Левски" ще търси държавна помощ за стадион "Георги Аспарухов" и поставянето на козирка на сектор А."
Няма граници говеждата наглост. Търсете помощ от Тототонев, бе. Що аз да ви плащам за кабриото. Цял сектор без пари, сега и козирка.
Кум Лисан
Рейтинг: 590 НеутралноЗа нивото на футбола ни и тези са много. Наско гледа в канчето на Диемите, но тези, които плащат го правят заради английското. Наско можеше да участва в наддаването и да предложи 20 милиона на година.
Дневник, оправете проблема с кукитата в сайта, защото постоянно съм разлогнат. Този проблем е от години и никой не му обръча внимание. Ако съм разлогнат и се рефрешна съм логнат и обратно.bat_plamen
Рейтинг: 5133 НеутралноЗа да оцелеем е ясно , че ще искаме държавна помощ!А относно ТВ правата е ясно , че Домусчиев е в силни позиции, а ние сами нямаме шанс!В този случай е разумно да се обединим с Цска-София/ и ако може с пловдивските грандове/
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#21] от "zdra4":
за ботев , локо пловдив, берое, славия и лудогорец може държавни пари за стадионите , а за Левски не може? щото не са ти симпатични на теб примерно?
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 Неутралноправата се разпределят по равно в англия, но в испания не! така че Наско не трябва да отстъпва, ако не - без пряко предаване на мачовете.
Dragond
Рейтинг: 638 НеутралноВ Испания също отидоха към модела на Висшата лига с колективно договаряне, след като видяха, че това да имат само 2 клуба в конкуренция не е много интересно за гледане.
Повече информация: https://www.soccerex.com/insight/articles/2018/laliga-s-new-tv-rights-distribution-model-a-level-playing-field
не на безразличието
Рейтинг: 722 Неутралноизобщо не харесвам сираков но въпросите които поставя трябва да имат не еднозначни отговори...думус ага пише договор ,преговаря с себе си и подписва договора..и сега ,от чисто морална гледна точка може ли някъде в нормална държава да стане така,примерно абрамович да е член на изпълкома на висшата лига да притежава скай спортс и да подпише договор сам с себе си...
'Българите сме малък но много прост народ.' М ВешимLazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#26] от "Dragond":
в нашия случай, двата най-харесвани отбора са тотално фалирали, така че имат право да поискат колкото си искат. когато си изправен до ръба, трябва да мислиш за своето спасение. в момента Левски и ЦСКА генерират сигурно 70-80% от интереса към българското първенство. Домусчиев печели от платените канали,като не знаем аджеба колко са абонатите. тоест Левски трябва да примири за да може първенството да е по- интересно така ли ?
selqnin
Рейтинг: 2157 НеутралноЗа съжааление очевидно единственото нещо, което има значение е е човека с прасешката фамилия да е доволен....на другото тра ла ла майката!!!
Hawaii
Рейтинг: 5523 ВеселоАко се стигне до недопускане на камери на "Нова" на мач на "Герена", "Левски" ще получи служебна загуба и 15 000 лева глоба, гласи чл. 44, ал. 1 на дисциплинарния правилник на БФС за този сезон. "В случая по ал. 1 ФК губи право да получи всички средства, полагащи му се по схемата за разпределение на сумите, получени по договора за продажба на телевизионните права за този сезон", се казва още в правилника.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Атанаско Раев изглежда е твърдо решен
не само да фалира скоростно Левски
но и да го направи шумно и запомнящо се
С което да остане в Историята
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#28] от "Lazar Petrov":
Ами тогава играйте си само Левски и Литекс, 300 пъти ви се обясни как е в развитите страни, но не, вие трябвало да прибирате почти всичко. Вие сте най-умни. Затова и сте се докарали дотук.
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#30] от "Hawaii":
далеч по-правилно е да вземе една сума от домусчиев и да си мълчи? ама колко е тази сума, ама как е сметната, това е без значение.
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#30] от "Hawaii":
далеч по-правилно е да вземе една сума от домусчиев и да си мълчи? ама колко е тази сума, ама как е сметната, това е без значение.
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноВ такива случаи си има Съд и адвокати които да го научат как да си търси правата
С рогата напред когато си Господин Никой и висиш с МИЛИОНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
изцепки като неговите имат точно обратния ефект
Рим
Рейтинг: 1647 НеутралноБраво Наско. Подкрепяме те!
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯbludniq_sin
Рейтинг: 1510 НеутралноДо коментар [#24] от "Lazar Petrov":
Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.htmlВиж ся, понеже за Лудогорец знам - за тях ще кажа. Лудогорец получи 5 млн лева като кандидатства по програма. Програма, по която кандидатстваха и много други, които също получиха достса пари. Така, че има разлика по какъв начин локо и ботев получиха финансиране и по какъв лудогорец примерно.
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноИзобщо не съм съгласен че Левски и Литекс-2016 генерират 70-80% от интереса към
българското първенство
Няма как 9-годишния ДОМИНАТОР какъвто е ЛУДОГОРЕЦ да генерира по-малък
интерес отколкото МЪЖДУКАЩИТЕ и ВЕГЕТИРАЩИ В РЕЖИМ НА СКАНДАЛИ
Левски и Литекс-2016
Няма как СОФИЙСКОТО ЦСКА с БУЛСТАТ на ЦСКА да генерира по-малък интерес
към себе си от ЛИТЕКС-2016 с когото СА ВРЪСТНИЦИ - създадени и двата през 2016
Това че са по-кресливи и с по-голямо лоби във властта не прави
от Левски и от Литекс-2016 нещо повече от кресливци и с лоби във властта котерии
Рим
Рейтинг: 1647 НеутралноАбсолютно точно!
Същата позиция трябва да заемат и в ЦСКА!
Телевизиите на разградския рекетьор, не трябва да бъдат допускани до мачове на двата софийски гранда. Да си излъчват мачовете на провинциалния, Лудогорец и на дребосъците в първенството.
Сега е време да смачкаме спортните канали на Домусчиевия... ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ
anty
Рейтинг: 857 НеутралноИмах по добро мнение за Сираков,но от случая с показването на задните си части и "мъжката му дума",че няма да стъпи на Герена не го смятам за нищо.
Въпроса е кой от него или тити е по голям лизач.
А плюенето по другите независимо по кого,а в случая адресата е домуса по принцип е показателно за слабост,злоба и некадърност.
Какъвто и да е домуса,просто правилно си изигра картите. В малкия град няма змии да съскат,никой не му пречи. Вложи над 25 мил.лв. в база,възползва се от програмите на ЕС за спорта и с тях 5 мил.лв. построи трибуна Моци.
Направи достатъчно силен отбор за да играе в Европа и е на печалба,вероятно единствения клуб който е на плюс финансово,независимо от телевизионните права.
Така,че Наско на Илияна да не реве заедно с тити.
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноАко Атанаско изпълни заканата си и не пусне ТВ камери на Герена
Левски ще бъде наказан с отнемане на точки ще бъде глобен
и изхвърлен от Евротурнирите
Отделно от това ако не се предават мачовете на Левски
от това губи само и единствено Левски
Една че две и три години ЗАБРАВА ЩЕ СА УБИЙСТВЕНИ за Левски
След това вече НА НИКОГО НЯМА ДА МУ ПУКА нито за Левски
нито за Атанаско
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#37] от "Hawaii":
ок, всеки си има право на мнение. Но - има и факти. Виж посещаемостта на мачовете? къде е доминатора, къде е Левски? май има някаква малка разлика.
Ако Левски не се съгласи, тогава без пряко предаване на мачовете. Това е справедливо. Който му се гледа мача, плаща си билет и гледа. Левски ще е на сметка от това. не може Левски да създава определен продукт и собственика на Лудогорец да решава колко да му даде за този продукт. това го няма никъде по света. примерно собственика на Барселона да решава колко да даде на Реал за преките мачове от Бернабеу.
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноХубаво
Приемам всичко което си написал
Само че нека си дадем сметка че дори Сираков ще осъзнае
че ако няма пряко предаване на мачовете на Левски
ПОПУЛЯРНОСТТА на Левски с която той много кокетира
ЩЕ СЕ СРИНЕ ДО САНИТАРНИЯ МИНИМУМ
Липсата на популярност ще върви пряко с ЛИПСАТА НА ПАРИ
и съответно с ЛИПСАТА НА ПАРИ за ЗАПЛАЩАНЕ НА
ПЛАТЕНИТЕ скачащи и пеещи на мач "ФЕНОВЕ" НА ЗАПЛАТА
И ето ти го БАЛОНЪТ за неземната "ПОПУЛЯРНОСТ" на Левски взел че се спукал
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#37] от "Hawaii":
ето малко факти от миналото първенството:
Отборът на Левски може и да е на трето място в първенството и без реални шансове за титлата, но се радва на най-голямата подкрепа от страна на публиката. Това показват цифрите от посещаемостта на мачовете в Първа лига, пише "Труд".
Статистиката показва, че в топ 10 на най-посетените мачове през този сезон цели шест са с участието на отбора от "Герена". Нещо повече - топ 5 на двубоите с най-много публика е окупиран от мачове на "сините", като четири от тях са домакински.
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноНищо не можеш да смачкаш приятелю
ТВ каналите на Домусчиев предават АНГЛИЙСКИ МАЧОВЕ
предават НБА Формула 1 бокс и прочее други неща
Мачовете на ЛУДОГОРЕЦ Ботев Пд Локомотив Пд ЦСКА-1948 Берое Славия
и да не изреждам повече също си имат своята публика
За добро или за лошо БЕЗ ТВ-излъчване Левски и Литекс-2016 са обречени
на ЗАБРАВА !!!!
Няма такова нещо като ГАРАНТИРАНИ ЛЮБОВ и ПОПУЛЯРНОСТ
ПОПУЛЯРНОСТТА се подхранва с ПОСТОЯННА РЕКЛАМА под формата
на излъчване на мачовете
ДАЛЕЧЕ ОТ ОЧИТЕ - ДАЛЕЧЕ ОТ СЪРЦЕТО
Тази мъдрост в най-голяма степен важи и тук
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноКАК тогава си обясняваш факта че Сираков НЕ МОЖЕ ДА ОСРЕБРИ тази
популярност с ТЛЪСТ СПОНСОРСКИ ДОГОВОР !!!!
ЗАЩО НИКОЙ НЕ ИСКА ДА РЕКЛАМИРА на Герена и в Левски !!!!
Досега трябваше да има ОПАШКА ОТ РЕКЛАМОДАТЕЛИ
и КАНДИДАТ-СПОНСОРИ а факт е че НЯМА НИКОЙ !!!
Здрач
Рейтинг: 666 НеутралноНе, и за тях не може! То за това целият футбол си е пълен цирк.
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#45] от "Hawaii":
ок, за спонсорите е така. като са популярни трябва да могат да намерят спонсори. но относно тв правата е темата на статията. факт е , че ако мачовете на Левски не се предават по тв, Левски ще има повече публика при по високи цени на билетите.
Един прост пример - в двата домакински мача с ЦСКА , Левски може да продаде по 40000 билета по 50 лв спокойно, ако мача не се дава по ТВ. Това са 4 млн на година.
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#44] от "Hawaii":
аз на диема не правя сметката. Сметката е , че Левски си пуска тв канал с платен достъп и си продава по 150 000 смс за достъп до мача , всеки смс по 5 лв например. защо не?
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноНе бъди наивен
НЯМА КАК в България да се намерят 40 000 наивници които да дадат по 50 лв
за да влязат на мач на Левски с Литекс-2016
НЯМА КАК да се намерят толкова и при сегашните цени на билетите
ДОРИ ДА НЕ СЕ ПРЕДАВА мача по ТВ
anty
Рейтинг: 857 НеутралноДо коментар [#47] от "Lazar Petrov":
Хехе голям смях. 40 000 продадени билета и то по 50лв.
И като се събудиш краката ти отвити, пръста ти в контакта и гладкото ти мозъче се е накъдрило.
Наистина смях.
Hawaii
Рейтинг: 5523 Неутрално++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Това трябваше отдавна да е факт
ЗАЩО Сираков и Ганчев не правят нищо по въпроса
ЗАЩО не издават вестник и СПИСАНИЕ които също ще носят приходи
Само че за такива работи се искат МЕНИДЖЪРИ с търговски нюх
Не се искат Наско и ТИТИ
famousandco
Рейтинг: 1056 НеутралноИ с кой ги играе тези мачове? С юношите на Левски?
famousandco
Рейтинг: 1056 НеутралноЕдна от причините комунистическите градове Левски и ЦСКА да са на това положение, са мокрите сънища на част от привържениците им, включително ръководители, журналисти, администратори.
Разберете най-после: ако имаше начин начин Левски и ЦСКА да събират 40 хил. души на мач при цена 50 лв. за билет, нямаше да събират по 10-12 хил, при цена 6 лв. за билет.
Ако имаше начин един отбор да вади сам по 2 млн. от тв. права, никога нямаше да се стигне до договор, в който правата за целият фютбол в България са оценени на 6 млн.
Ако имаше начин да продават футболисти за десетки милиони в Англия и Испания, нямаше да ги продават за без пари в Турция.
Ако имаха наистина милиони привърженици, както се твърди, това щеше да се осребрява всяка година и да носи огромни приходи от фланелки, фенски артикули, билети за мачове и т.н.
Ако отборите ни заслужаваха тези пари от тв. права, за които си мечтаят, щяха да си ги заработвят в европейските турнири, където наистина сумите са несравними. Но не могат.
п.п. Нека да напомня, че последните години всички отбори в "А" и "Б" групите получиха доста прилични суми от УЕФА за мачовете на... Лудогорец в Европа. Не чух тогава някой от Левски да възразява за принципа на солидарност.
Alex Ivanov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#48] от "Lazar Petrov":
Пуснете го тоя платен канал и Левски ще трябва само със себе си да играе ..... щото никой няма да се съгласи да ви играе за без пари или пък за трохи ..... не си мисли, че светът се върти около Левски. Никой не ви ще, един спонсор не може да докарате, ако не е Бойко да ви довлече, както беше Националната лотария, примерно.
pbs
Рейтинг: 237 НеутралноКойто не разбира да не се бърка... Става дума не за парите толкова колкото за коментаторите, които за всяко нарушение за червен картон на Делиормана си затварят очите.. Всеки измислен дал казват че го има.. Постоянно говорят против Левски. Мачовете на отбора се слагат винаги в часове в които на публиката не е удобно да ходи на стадиона и така се вдига гледаемоста за сметка на отбора. За това става въпрос. Затова и БФС не искат ВАР в България. Под натиска на гелосания.
it4
Рейтинг: 362 Неутралноправ е Сираков, тези мишоци как така като 8 месеца са полулегални са подписали дългосрочен договор, а домуса с постоянно растящите цени за диемите му се олива за десетократните повторения на мачовете които дават....
juk
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#55] от "pbs":
Галактически заговор срещу Лефски!!
MPetr
Рейтинг: 548 Весело=====Надареният и назначен за горд собственик не се притеснявал да влезе в битка за справедливост........=====
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#50] от "anty":
разликата между мен и селските бекове е , че представям факти, докато селския бек използва обидни думи и фрази. Пускам още малко факти и очаквам като отговор някоя псувня от врачанско или пернишко, откъдето най-вероятно си
Левски се намира в тежко финансово състояние и танцува на ръба на фалита, но пък клубът продължава да се радва на невероятна фенска подкрепа.
Днес "сините" официално станаха първият български футболен клуб, напълнил стадион в условията на епидемиологична обстановка и събитие, което не предполага присъствие на фенове на съоръжението.
Капацитетът на стадион „Виваком Арена - Георги Аспарухов“ от над 17 000 места бе разпродаден за броени дни по повод рождения ден на клуба на 24 май, а всеки пропуснал да се сдобие с пропуск, може да го стори и сега.
Поради огромния интерес към виртуалното събитие „106 години Любов“, клубът пуска нова партида билети за трибуните на „Герена“.
Прочети още на: https://www.dnes.bg/football/2020/05/22/unikalen-levski-napravi-neshto-nevijdano-za-bylgariia.450771
kapitan_laino
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#59] от "Lazar Petrov":
Тезата ти е че Левски има най-много фенове, следователно трябва да взима най-много от ТВ права. Само че тук не става дума за отделен ивент, като боксов мач, а за ЛИГА, където играят много отбори. И ако някои получават повече от други ще се получи диспропорционално финансиране, от което ще падне като цяло качеството на цялата лига (не че то е много високо по принцип). Както стана дума и по-рано - в испанското първенство например, Реал и Барса взимаха в пъти повече от другите със същия довод - че имат най-много фенове и затова генерират най-много внимание. Което е вярно. Обаче се оказа, че този модел реално вреди на цялата лига, защото създава пропаст между Мадрид, Барселона и останалите. И се отказаха от него.
Колкото до другия довод на Сираков - че всъщност първенството ни трябва да има много по-висок интерес и по принцип да се взимат повече пари от тези 6 млн или колкото са там - това е отделна тема. Но ако никой не предлага повече от Домусчиев, в крайна сметка това е положението. За абонатите на Диема Екстра - и аз съм абонат, само че не поглеждам бг първенството, а Висша лига, Формула 1 и НБА. Да се заключва спрямо броя на абонатите колко е гледаемостта само на един продукт е грешно. Да излезе някой и да предложи 20млн и тогава да си говорим.
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#60] от "kapitan_laino":
абсолютно точно си ме разбрал. как да излезе някой да предложи повече, като на тъмно е сключен нов дългосрочен договор за 4 или 5 години? както казва Наско - не се знае аджеба колко са платените абонати на диема?
естествено, че при един добър договор Левски трябва да дели по равно с останалите отбори. Но не виждам защо отбори като ЦСКА или Левски да приемат каквото им подхвърли домусчиев. Ми като не се разберат, кой от къде е и точка. и всеки отбор да си продава домакинските мачове както намери за добре. Левски със сигурност ще е по-добре.
eminem9876
Рейтинг: 408 НеутралноКато цената на рекламите в България е ниска няма как да се печелят много пари от договирите за тв права.
ali_ibn_isa
Рейтинг: 466 НеутралноГлупости говори назначеният собственик Наско.
И ги говори щото така са му казали от PR отдела на Пееф.
Идеята е да го играе неква 'бунтарска' опозиция срещу Кирчо и съотвено Пееф.
И тази наглост иде след купчина подаръци от страна на държавата и НАП.
Само да му напомня на този лумпен, че при далеч по малък дълг всеки НОРМАЛЕН бизнес щеше да бъде затворен много отдавна и разкъсан от съдебни изпълнители.
Това НЕ важи за частната пералня Леефски.
Колкото и ще да са феновете на това .. нещо, държавата и данъкоплатците НЕ са длъжни да му покриват дълговете. Безбройните милиони фенове да си мусъбират некви дарения и да ги набутват в пробитата каца на нарко-агитката и меринджея наско/титко.
nwj49315903
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#17] от "bulgarofilche":
До коментар [#18] от "Dragond":
Според вашата логика момчета, пете мача, които генерират зрителски интерес трябва да захранват и останалите примерно двадесет и пет, за да е"справедливо" и те да оцеляват. Според мен е коректно приходите от дадения мач за пример да се делят 50 на 50 от участниците, същото трябва да се случва и при останалите мачове. Предполагам всички помните, че когато ЦСКА бяха в Б група зрителския интерес там беше огромен и според вас е нормално от марката ЦСКА да печелят всички по равно само защото са му съперници. Мисля, че е доста неуместно да давате за пример Англия ако не сещате защо питайте.
kapitan_laino
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#61] от "Lazar Petrov":
Сираков като казва А да казва и Б - колко според него е справедливо да бъдат оценени правата на А група и кой може да ги предложи. Например - Скай са готови да дадат 10 млн, ЕСПН 20 млн, ние от ППВ ще изкараме 5 млн. Останалото са спекулации.
faraon
Рейтинг: 3300 НеутралноОтборчета като Антибиотик си имат олигарси, те да ги издържат. Останалите ФК като Ботев, Локо, Ч. Море, ЦСКА,Левски имат нужда от поддръжката на своите фенове.
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноДуша
Само от последната ЕВРО КАМПАНИЯ - 2019-20
ЛУДОГОРЕЦ заработи с победите си в ГРУПИТЕ на ЛЕ
ОСЕМ МИЛИОНА И ПЕТСТОТИН ХИЛЯДИ ЕВРО !!!!
Около 17 - СЕДЕМНАДЕСЕТ МИЛИОНА ЛЕВА !!!!
КАКВИ олигарси какъв Антибиотик те гони пък тебе !!!!
Ако Левски Литекс-2016 и всички които си ги изброил
бяха побеждавали в ГРУПИТЕ на ЕКТ - и те щяха да имат в касичките си
по 8-9 МИЛИОНА ЕВРО
АМА НЯМАТ - НЯМАТ ПОБЕДИ - НЯМАТ мачове в ГРУПИТЕ на ШЛ и ЛЕ
НЯМАТ и ПАРИ !!!!
ВЕЧЕ ПРОБЛЕМЪТ им на такива отборчета е КАК ДА ЗАДЪРЖАТ
И МАЛКОТО ФЕНОВЕ които са им останали
Защото в това МЪЖДУКАНЕ и ВЕГЕТИРАНЕ със ЗАГУБИ и РАВНИ МАЧОВЕ
в условията на ПОСТОЯННИ СКАНДАЛИ няма как да доведе нови фенове
НЯМА КАК !!!!
faraon
Рейтинг: 3300 Неутрално[quote#67:"Hawaii"][/quote]
Само заплатите на футболистите в Антибиотик са вероятно не по-малко от 15-20 милиона евро годишно. С парите, припечелени от евротурниите не може да се припокрие въпросния разход.
Здрач
Рейтинг: 666 НеутралноАйде да си спестим обединяването, все пак само едни са правили шпалирчете. И както чувам, пак се подготвят...
Lazar Petrov
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#65] от "kapitan_laino":
е как да стане като вече имам подписан договор. договорът трябва да се прекрати и клубовете, а не БФС да направят търг и те да решат как и за колко да си продадат правата. събират се левски, цска, ботев, берое, черно море и локо пд, наемат консултанти и започват пазарлъци. това са отборите които генерират сигурно 90% от интереса към българския футбол. Няма как някой чиновник от БФС заедно с домусчиев да решават колко пари ще вземе левски за да пусне камери на герена.
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноХа-хаааа
Това ли успя да съчиниш и да изтропаш !!!!
Че нали с тези 20 милиона евро годишно за заплати
ЛУДОГОРЕЦ би направил селекция на ниво БУНДЕСЛИГА или СЕРИЯ А
Истината е че за заплати ЛУДОГОРЕЦ не харчи повече
от Левски или от Литекс-2016
Друг е въпросът че ПОЛЗАТА от всеки похарчен от Лудогорец
лев за заплати е ПО-ГОЛЯМА от ползата от похарченото от
Левски или от Литекс-2016
ЛУДОГОРЕЦ с успехите и победите си направи така
че ХЕЙТЪРИТЕ МУ да тропат коя от коя ПО-СМЕШНИ ОПОРКИ
Hawaii
Рейтинг: 5523 НеутралноВсичко това което си написал може да стане само и ако
СЕ ПРОМЕНИ УСТАВА на БФС
Което Сираков е наясно че с ТИТИ и ГАНЧЕВ няма как да го промени
Затова кудкудяка и хвърля напосоки пушилка и закани без смисъл
Ще пописка ще поскача и ще си налегне парцалите по съвета на дедо ни Венци
faraon
Рейтинг: 3300 Неутрално[quote#71:"Hawaii"][/quote]
Виж годишните отчети на АНТИБИОТИК. Разходите са към 55 милиона лева годишно. Това са средства предимно за заплати и входящи трансфери.
Баличея
Рейтинг: 586 Неутрално73 коментара и никой да не изкоментира покъртителната тениска на Наско на снимката.
Баличея
Рейтинг: 586 Неутрално"В интерес на истината не бих се разсърдил на нито един човек, че не иска да си докара децата на мач"
Това е не заради инфраструктурата, а заради ултрасите. Англия имаха същия проблем през 80те години. Впоследствие ги изгониха от Евротурнирите. Сега в Англия на мачовете има камери. Стюардите между агитките са жени и пенсионери. Няма никакво напрежение. Причината е, че наказанието е да ти вземат годишната абонаментна карта. За такава карта се чака седем години за Ливърпул, за Тотнъм мисля че е двуцифено число. Важно в случая е, че в Англия са избрали семействата с децата пред ултрасите. В България ултрасите са по-важни.
wwwwww
Рейтинг: 513 ЛюбопитноКакто винаги ще намажат тия от миманса ^-:
Да кажем не на педерастията!Морски
Рейтинг: 1394 НеутралноДо коментар [#75] от "Густав":
колкото повече,толкова повечеСлед издънката на Хейзел и наложените ограничения, на стадионите влиза правилото баба/дядо с внуче, всички други на 90% вън. За няма и десет години всичко се нормализира, няма малоумни ултраси, сбивания и проблеми.
Ултрасите - вече на възраст 40+ можеш да ги видиш единствено на някое гостуване, където ги пускат на стадиона/ най вече в Източна Европа/.
.NET
Рейтинг: 298 НеутралноДо коментар [#38] от "Рим":
Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.ЦСКА поиска преразглеждане на договора за тв правата още миналата година. Тогавашното ръководство на "Левски" обаче зае позиция пас. Днес финансовата ситуация на герена е трагична и няма как отново да се пасува.
Що се отнася до ЦСКА, бТВ предложиха на Ганчев 2 мил.лева за правата за мачовете. От такъв порядък би била и офертата към сините. В момента ЦСКА получава около 600 хил. Разликата от 1,4 милиона е твърде значителна за бюджета на ЦСКА, който е много по-малък от лудогорец и е около 10 мил.
pet100
Рейтинг: 237 Неутрално"Собственикът на клуба добави, че една от важните му задачи е била да прецени на кои играчи ще може да разчита за следващия сезон."
Това работа на собственика на клуба ли е?
Не съм чувал до този момент собственика на Ливърпул да е правил подобно нещо. За тази работа той е назначил Юрген Клоп...
Ако Сираков смята да се бърка в работата на треньора, който и да е той, със сигурност започва да строи сграда в минно поле...
Тиква загубена
Рейтинг: 0 НеутралноДомусчиев няма да го позволи.
Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!